quote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Hadouir die na het scoren op grappige wijze het doelpunt viert. Boksend!²
Inderdaad. Doet me denken aan PES of Fifa met een tegenstander die even weg is. Dan staan de poppetjes er precies zó bij.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Goede opgezette aanval.
Feyenoord laat elke speler lopen.
Omdat van Geel anders niet wilde komen?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom laten ze die elleboog niet zien van Cissé?
Het was er idd een.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom laten ze die elleboog niet zien van Cissé?
Waterreus heeft gelijk en ook Jan met zijn mismanagement heeft volkomen gelijk.quote:
Exact deze zin heb ik al gepost.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik hoor Waterreus niet graag praten.²
wat een ingenomen muil heeft die gastquote:Op zondag 10 mei 2009 23:17 schreef SCH het volgende:
Die Van Geel zou direct fout zijn in de oorlog
Van Geel verdient 2,5 ton volgens mij.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Als van Geel wil saneren moet hij zijn 5 ton dikke salaris halveren, op zijn minst.²
Inderdaad. Lachen om grappen als "wij kunnen geen kosten dekken hoor", want hij weet dat zijn salaris wel gedekt is.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Als van Geel wil saneren moet hij zijn 5 ton dikke salaris halveren, op zijn minst.²
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:17 schreef Prosac het volgende:
inderdaad Martin, sommige klappen in het gezicht zijn gewoon (van) geel.
De NSB kwam toch echt uit de randstad.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:18 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Heeft hij in ieder geval al ervaring opgedaan bij Roda.
Oh, daar komt het minderwaardigheidscomplex van de Limburgers weerquote:Op zondag 10 mei 2009 23:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De NSB kwam toch echt uit de randstad.
"Ik had meteen een warm gevoel bij die bezetter"quote:
Ik weet niet wat er minderwaardig is aan een feit.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh, daar komt het minderwaardigheidscomplex van de Limburgers weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |