quote:
Kan ook veel geld kosten met weinig rendement.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Als je juist IETS niet moet doen is in je jeugd investeren. Al je talenten worden toch weggekaapt door de top-drie en eventueel het buitenland.
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:22 schreef Kopbal het volgende:
Die hele sympathie voor Volendam begon sowieso enge vormen aan te nemen. Mooi dat ze eruit zijn.
Roda had het veel meer verdiend.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:22 schreef Kopbal het volgende:
Die hele sympathie voor Volendam begon sowieso enge vormen aan te nemen. Mooi dat ze eruit zijn.
Ze deden het een stuk beter dan clubs met veel meer geld dus waarom is het goed dat ze eruit zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 23:22 schreef Kopbal het volgende:
Voorheen las ik hier nog dat je dat over 34 duels verdiende.quote:
Nee precies. Als voorbeeld Willem II. Hadden twee leuke talenten rondlopen in de C/B, Feyenoord klopt aan, die twee jongens willen naar Feyenoord en ze zijn weg. En je krijgt alleen een kleine vergoeding, die echt te verwaarlozen is. Terwijl je tonnen/miljoenen in die opleiding stopt.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kan ook veel geld kosten met weinig rendement.
Belachelijk veel gehyped inderdaad. Ze hebben met die middelen goed gepresteerd hoor, maar soms leek het alsof er een ongeëvenaard totaalvoetbal op de mat gelegd werd als je de media moest geloven.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:22 schreef Kopbal het volgende:
Omdat er geen hond op de wedstrijden van Volendam afkomt, alleen daarom al.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze deden het een stuk beter dan clubs met veel meer geld dus waarom is het goed dat ze eruit zijn
Een stuk beter? Dan word je geen 18e.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze deden het een stuk beter dan clubs met veel meer geld dus waarom is het goed dat ze eruit zijn
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Omdat er geen hond op de wedstrijden van Volendam afkomt, alleen daarom al.
Zou zijn geld op zijn? Kan ik me haast niet voorstellen, als je ziet hoe lang hij al casht.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:27 schreef Zero2Nine het volgende:
Die sollicitatie van KoemanDe trein richting Amsterdam rijdt weer?
de trainer wel, de voetballer blijft altijd voortleven.quote:
Laat zo'n lekker heikneuterig kutdorpje met dito toeschouwers zich bezig houden met het produceren van rukmuziek, maar niet met eredivisievoetbal.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Volgens doen ze het daarom al prima lijkt mij , kleine club, kleine sponsor afkomstig uit een dorp.Qua achterban zouden alle clubs uit de jupiler Leaugue het beter moeten doen dan Volendam echter falen ze gigantisch.
Ik hoop dat hij in Italië gigantisch veel succes gaat boeken als trainer om vervolgens een lange neus te trekken richting Nederland. Ik heb nog wel vertrouwen in de trainer van Basten, al vrees ik ook dat hij er definitief mee kapt.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
de trainer wel, de voetballer blijft altijd voortleven.
dat denk ik ookquote:Op zondag 10 mei 2009 23:31 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk niet dat we MvB terug zien als trainer.
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:31 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Laat zo'n lekker heikneuterig kutdorpje met dito toeschouwers zich bezig houden met het produceren van rukmuziek, maar niet met eredivisievoetbal.
En ik vind Urby nog wel één van de beteren bij Ajax de laatste tijd.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:33 schreef rubbereend het volgende:
Vermaelen en Emanuelson topspelers noemen
Ach kom, met Verthongen, met Suarez, met Emanuelson, met Sulejmani, met Aissatti heb je gewoon spelers die in de Eredivisie bij de top horen.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:34 schreef TC03 het volgende:
Jan Mulder slaat de spijker op zijn kop. De spelers zijn niet goed genoeg. Vermaelen, Oleguer, Lindgren, Enoh, Anita, Sarpong, Sulejmani (in deze vorm), Emanuelson... Het zijn stuk voor stuk geen spelers die het verschil maken.
Kan me wel een paar ingrepen herinneren waarmee hij de wedstrijd liet kantelen in het voordeel van Ajax. Ook in Europa heeft Ajax goed gespeeld, daar kon het om 1 of andere manier wel.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:35 schreef Palmboom313 het volgende:
Van Basten wou alle macht heeft iedereen weg gestuurd en heeft niets goeds gedaan voor ajax.
Ja, en de rest dan? Je moet nog meer spelers hebben dan dat.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach kom, met Verthongen, met Suarez, met Emanuelson, met Sulejmani, met Aissatti heb je gewoon spelers die in de Eredivisie bij de top horen.
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kan me wel een paar ingrepen herinneren waarmee hij de wedstrijd liet kantelen in het voordeel van het Nederlands elftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |