Die zal wel in de Eredivisie blijvenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:54 schreef Evertjan het volgende:
Melvin Platje!
Jack wou er niet op in gaan dat Jan het toch enig onterecht vond dat Barca door isquote:Op zondag 10 mei 2009 22:58 schreef neen het volgende:
Gelukkig is Jan er, anders was het helemaal een kutaflevering geweest
Hey, nu niet gaan nadenken en nuanceren.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef TC03 het volgende:
Wat is er nou ineens zo slecht aan Van Geel? Ik kan me nog herinneren dat hij twee jaar geleden op handen gedragen werd.
Boers.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Met wat voor dialect spreekt Van Geel nou?
Door wie? niet door mij hoor. Ik heb niks met dit soort mannen.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef TC03 het volgende:
Wat is er nou ineens zo slecht aan Van Geel? Ik kan me nog herinneren dat hij twee jaar geleden op handen gedragen werd.
Je kent het jodenvolk hier op het forum? De ene keer is het hosanna de week daarna is alles weer een drama.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef TC03 het volgende:
Door de achterban van Ajax. Maar wat is er mis met Van Geel en 'dat soort mannen'? Wat voor 'soort man' is Van Geel?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Door wie? niet door mij hoor. Ik heb niks met dit soort mannen.
er is niks mis met Van Geel, alleen er is dit weekend gevoetbald en ik hoef niet het hele levensverhaal van een of ander oninteressant mannetje te horen.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Door de achterban van Ajax. Maar wat is er mis met Van Geel en 'dat soort mannen'?
Toen zij mevr. Scheringa voor het eerst ontmoette stelde ze voor eens te gaan winkelen in New York, waarop mevr. Scheringa zei dat zij haar boodschappen gewoon in Alkmaar doet.quote:
Hij is bij Ajax toch medeverantwoordelijk voor aardig wat miskopen.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Door de achterban van Ajax. Maar wat is er mis met Van Geel en 'dat soort mannen'? Wat voor 'soort man' is Van Geel?
Respectievelijk of respectabel?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat gezeur op Van Veldhoven begint wel erg triest te worden. Volgens mij heeft 'ie een respectievelijke carriere opgebouwd in België.
Hij maakt zich niet populair met zijn halve complottheorieën.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat gezeur op Van Veldhoven begint wel erg triest te worden. Volgens mij heeft 'ie een respectievelijke carriere opgebouwd in België.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |