Hij zegt dat hij zelf niet wil opstappen. Lijkt mij duidelijk dus.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het niet, natuurlijk ben ik niet 100% objectief, maar als ik hem zo hoorde gisteren, de pers etc... Ik denk dat ie opstapt. En dat zeg ik niet alleen omdat ik het wil, maar gewoon omdat alles er op wijst.
Hij zet de deur wel op een kier.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij zelf niet wil opstappen. Lijkt mij duidelijk dus.
Ja, want als je Chelsea niet inruilt voor het Russisch elftal, dan doet hij dat bij Ajax waarschijnlijk welquote:
Hij stelt zich kwetsbaar op. Bij het Nederlands Elftal kreeg hij het verwijt emotieloos te zijn. Nu doet hij dat niet en gaat men weer speculeren.quote:
als van basten dit jaar weggaat zal die ook nooit meer gaan trainen denk ik. Ik denk dat ie wel blijft, zijn uiteindelijk doel is natuurlijk milan trainen en dat kan alleen door bij ajax trainer te blijven.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het niet, natuurlijk ben ik niet 100% objectief, maar als ik hem zo hoorde gisteren, de pers etc... Ik denk dat ie opstapt. En dat zeg ik niet alleen omdat ik het wil, maar gewoon omdat alles er op wijst.
Hij loopt idd wel het risico onherstelbaar beschadigd te raken, maar dat heeft ie over zichzelf afgeroepen door meteen als bondscoach en daarna trainer van Ajax te worden. Hij had echt gewoon moeten beginnen als assistent, of trainer van een kleinere club met minder druk ofzo.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:22 schreef ASroma het volgende:
[..]
als van basten dit jaar weggaat zal die ook nooit meer gaan trainen denk ik. Ik denk dat ie wel blijft, zijn uiteindelijk doel is natuurlijk milan trainen en dat kan alleen door bij ajax trainer te blijven.
Maar dat bedoel ik juist ook, als die fukking Arena nu eens helemaal leeg is zondag, misschien dat er ergens iemand wakker wordt.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik steun mijn club al jaren, uit en thuis. Het kost me bakken met geld, ik ben soms dagen bezig om dingen te regelen, maar wat krijg ik er voor terug? Spelers die zonder inzet op het veld staan en mij en de rest van de supporters voor lul zetten
Zijn rendement is sowieso te laag. En over het algemeen te wisselvallig. Beter verkopen we hem en halen we Pranjic in Heerenveen op.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:34 schreef toma het volgende:
Waarom moet Emanuelson weg? Die speelt dit seizoen zijn beste seizoen.
Ik vind een Vermaelen en Vertonghen ook niet echt spelers waarop je kunt bouwen. Ze spelen aardig, en de wedstrijd erop falen ze keihard.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:33 schreef w00h00 het volgende:
Imo weg volgend seizoen:
Misschien dat een natte bever wel positief uitpakt in een elftal vol natte kranten.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:36 schreef NatteBever het volgende:
Ik heb zojuist een open sollicitatie naar Ajax verstuurd om hoofdcoach te worden. Slechter dan MvB kan het toch bijna niet, dus ik heb vertrouwen in een positieve afloop
Vertonghen en Vermaelen hebben iig wel de mentaliteit die Ajax-waardig is. Daar mag ook wel eens wat kritischer naar gekeken worden als spelers worden gescout.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind een Vermaelen en Vertonghen ook niet echt spelers waarop je kunt bouwen. Ze spelen aardig, en de wedstrijd erop falen ze keihard.
Ik heb nooit echt een probleem met Koeman gehad. Van mij mag hij ook best wel weer eens coach van Ajax wordenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:36 schreef Cordoba32 het volgende:
De laatste trainer die een beetje gepresteerd heeft is Ronald Koeman...
Vertonghen wil ik nog wel een jaartje aankijken maar vwb Vermaelen ben ik het met je eens. Speelt al 4 jaar en blijft dezelfde domme fouten maken. Daarnaast matige voetballer. Tijd om weg te gaan dus. Zelfde geld voor Urby. Wel een behoorlijk voetballer maar komt voor de rest zoveel te kort dat het tis is om afscheid te nemen. Deze gasten worden toch niet meer beter bij Ajax en dus wordt Ajax er ook niet beter van.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind een Vermaelen en Vertonghen ook niet echt spelers waarop je kunt bouwen. Ze spelen aardig, en de wedstrijd erop falen ze keihard.
Koeman had 2 kampioenschappen, kwart finale CLquote:Op maandag 4 mei 2009 11:44 schreef Cordoba32 het volgende:
Hoevaak hebben we al niet gedacht de juiste trainer te hebben? Co, Koeman, Ten Cate. enz enz.. allemaal redden ze het niet... Daar ligt het probleem niet... Voor elke club is Ajax de wedstrijd van het jaar dus spelen 150 % waar ze tegen de rest 100% spelen.. Extra moelilijkheidsgraad die je met je instelling simpel moet kunnen tackelen.
En daar het probleem... de instelling daar schort het al jaren aan.... Denken dat we gewoon enorm goed zijn... gebasseerd op.... 2 knvb bekers de laatste jaren?![]()
Ik zie echt maar 2 mensen die dit zouden kunnen herstellen.. Van Gaal of Hiddink....
helemaal mee eens..quote:Op maandag 4 mei 2009 11:49 schreef Spougle het volgende:
Danny Blind had gewoon trainer moeten blijven. Beker gewonnen. Geen kampioen nee, maar wel aardig spel wat veel potentie toonde. Bijna elke Supporter wou volgens mij dat hij hoofdtrainer bleef.
Maar ja daar heb je nu natuurlijk niks meer aan.
Hij kwam wel in een gespreid bedje terecht.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Koeman had 2 kampioenschappen, kwart finale CL
Kwaliteit gaat boven kwantiteitquote:Op maandag 4 mei 2009 11:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nu moet de selectie weer veel kleiner terwijl er in de winter werd geschreeuwd dat hij breder moest zijn.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Een club als Ajax kan zich geen 11 topspeler veroorloven. En stel dat het zou kunnen er raken er 2 of 3 geblesseerd dan is het weer huilen met de pet op.quote:
Dat bedoel ik met mijn post, dat hij de laatst preseterende trainer was.... Hij lijkt ook gegroeid.. Gister ook in studio voetbal... Het is wel een persoonlijkheid vind ik...quote:Op maandag 4 mei 2009 11:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Koeman had 2 kampioenschappen, kwart finale CL
Dat viel ook wel mee. We stonden 2e toen hij kwamquote:Op maandag 4 mei 2009 11:50 schreef toma het volgende:
[..]
Hij kwam wel in een gespreid bedje terecht.
De kwaliteit van de basis spelers gaat voorop. Maar we moeten ook een sterke breedte selectie hebben. En de bankzitters moeten ongeveer van het zelfde niveau zijn van de basis spelers zodat je een zo constant mogelijk seizoen kunt draaien.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nu moet de selectie weer veel kleiner terwijl er in de winter werd geschreeuwd dat hij breder moest zijn.
Dat verklaard waarom hij kei hard faalde bij Valencia.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:54 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met mijn post, dat hij de laatst preseterende trainer was.... Hij lijkt ook gegroeid.. Gister ook in studio voetbal... Het is wel een persoonlijkheid vind ik...
Allemaal leuk en aardig maar daar heeft Ajax het geld niet voor. Of ze moeten het niveau zo drastisch omlaag gooien dat de doelstelling plek 2 tot 5 is.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:55 schreef toma het volgende:
[..]
De kwaliteit van de basis spelers gaat voorop. Maar we moeten ook een sterke breedte selectie hebben. En de bankzitters moeten ongeveer van het zelfde niveau zijn van de basis spelers zodat je een zo constant mogelijk seizoen kunt draaien.
Ik dacht dat ze dat ook probeerden tegenwoordig, Ajax speelt altijd een klasse te hoog toch? En als dat niet zo is, dan moet dat. Jarenlang in de jeugd fluitend kampioen worden zorgt idd voor uitspraken als "dit wordt een willemII-tje" Laat ze vanaf hun jonge jaren maar knokken.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:44 schreef Cordoba32 het volgende:
Hoevaak hebben we al niet gedacht de juiste trainer te hebben? Co, Koeman, Ten Cate. enz enz.. allemaal redden ze het niet... Daar ligt het probleem niet... Voor elke club is Ajax de wedstrijd van het jaar dus spelen 150 % waar ze tegen de rest 100% spelen.. Extra moelilijkheidsgraad die je met je instelling simpel moet kunnen tackelen.
En daar het probleem... de instelling daar schort het al jaren aan.... Denken dat we gewoon enorm goed zijn... gebasseerd op.... 2 knvb bekers de laatste jaren?![]()
Ik zie echt maar 2 mensen die dit zouden kunnen herstellen.. Van Gaal of Hiddink....
Waarom faalde Ramos bij de Spurs...? Elke trainer faalt wel is een keer...quote:Op maandag 4 mei 2009 11:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat verklaard waarom hij kei hard faalde bij Valencia.
ja Van Basten ook op dit moment.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:00 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Waarom faalde Ramos bij de Spurs...? Elke trainer faalt wel is een keer...
Anita heeft iets gezegd in de trant van "Dit wordt een wedstrijd zoals Willem 2"quote:
Had ie t toen over WillemII thuis of uit?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Anita heeft iets gezegd in de trant van "Dit wordt een wedstrijd zoals Willem 2"
Volgens omroep Friesland vertrekt die naar Liverpool.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:35 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Beter verkopen we hem en halen we Pranjic in Heerenveen op.
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Volgens omroep Friesland vertrekt die naar Liverpool.
please een echte verdediger op linksback ipv weer een aanvaller verkrachten om er na een half jaar achter te komen dat het toch geen linksback is. Eerst maar eens leren verdedigen, want daar gaat het bij ons mis. De meeste doelpunten maken maar toch geen kampioen worden.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:09 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dat is dat een gemiste kans. Contract voor een jaar nog toch? En hij heeft meerdere malen een open sollicitatie richting Ajax gedaan. Daarnaast speelt hij voor het nationale elftal toch als linksback?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |