abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68643679
quote:
Op maandag 4 mei 2009 01:30 schreef Prosac het volgende:

[..]

Bij Twente vertrok zowat het hele succesvolle middenveld, het deed ze weinig pijn.
Verschil is alleen dat hun het wel goed weten op te vangen..
  maandag 4 mei 2009 @ 01:38:45 #152
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68643696
quote:
Op maandag 4 mei 2009 01:37 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Verschil is alleen dat hun het wel goed weten op te vangen..
Juist, plus dat ze er wel vrij snel een goedlopend geheel van weten te maken.
pi_68643741
quote:
Op maandag 4 mei 2009 01:36 schreef rja het volgende:

[..]

Werkelijk ?

Het beleid zit bij FC Twente goed in elkaar.

Dus er zal weer een goed elftal staan, volgend seizoen.

Dan kan je bij Ajax niet zeggen in die duiventil.
Het begin is gemaakt maar zaak is nu om dit op de langere termijn te continueren.

Dat zal nog jaren duren. Ajax en PSV zijn topclubs, Twente is nog steeds een topploeg. En dat zal ook blijven voor de komende jaren.
pi_68643890
quote:
Op maandag 4 mei 2009 01:41 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Het begin is gemaakt maar zaak is nu om dit op de langere termijn te continueren.

Dat zal nog jaren duren. Ajax en PSV zijn topclubs, Twente is nog steeds een topploeg. En dat zal ook blijven voor de komende jaren.
Het stadion wordt weer uitgebouwd.

En in bezit van FC Twente in tegenstelling tot Ajax.

Ze zijn zeer goed bezig in Twente.

Ik ben al jaren weg uit Twente, ik woon nu het in Westen.

Ik had in de tijd van Muhren, Thijssen en Epi Drost vele jaren een jaarkaart van Twente.
pi_68643897
quote:
Oké, er zit te weinig voetbal in Ajax. Ze hebben wel goede spelers, maar zijn geen ploeg. Moet je dat de trainer aanrekenen? Ik denk dat het vooral uit de spelers zelf moet komen. Sommigen zijn te veel met zichzelf bezig. Die hebben lak aan hun ploeg, de club, de supporters. Én ze overschatten zichzelf, ze doen maar wat.
http://www.sportwereld.nl(...)oeg_en_hun_fans.html

Willem
  maandag 4 mei 2009 @ 07:35:33 #156
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_68644890
Ik heb vannacht gedroomd dat Rijkaard volgend seizoen assistent van Van Basten is en dat we met 30 punten voorsprong kampioen worden.Wat een heerlijke droom was dat, tot ik wakker werd
pi_68644972
quote:
Op maandag 4 mei 2009 01:08 schreef Jasza het volgende:
Die teringspelers moeten al gemotiveerd raken als ze in het Ajax shirt het veld opkomen, niet omdat de trainer dat wil.
MOKUM XXX RATED
pi_68645011
quote:
Mooie vent die Willem. Heeft weereens helemaal gelijk.
pi_68645138
quote:
Op maandag 4 mei 2009 01:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ten Cate,Blind,Koeman,Koster is het ook allemaal niet gelukt.
Dat zijn nou niet bepaald trainers van wereldformaat.

Ik weet echt niet meer of Marco nou zou moeten blijven of dat hij weg zou moeten.
pi_68645332
Maar het lijkt ook wel alsof de spelers bij Ajax helemaal niet willen winnen.
Kijk eens naar Barcelona; de spelers hebben plezier in het voetbal, weten elkaar te vinden, kunnen knokken als het nodig is. Dat is een echt team.
pi_68645385
quote:
Op maandag 4 mei 2009 08:40 schreef Scorpie het volgende:
Maar het lijkt ook wel alsof de spelers bij Ajax helemaal niet willen winnen.
De gezamenlijke gedachte van de selectie: "Maar van Sparta kunnen we toch wel winnen? Met twee vingers in onze neus. Al doen we een tandje terug, dan winnen we nog wel met een aantal goals verschil. Ik ben er van overtuigd."
pi_68645390
Ik had het niet voor mogelijk kunnen houden, maar het is toch gebeurd, wat een vernedering zeg. Echt vanaf minuut 1 was het helemaal niets, werden we afgebluft door een stel randdebielen op het middenveld van Sparta, Nathan Rutjens , en kwam er geen enkele fatsoenlijke aanval.

Ik heb nu alleen dit topic doorgelezen en ik snap echt totaal niet waarom er alleen maar naar Van Basten gekeken wordt. In de afgelopen periode is er geen enkele opstelling geweest die niemand anders had gemaakt, er zijn geen rare wissels of rare keuzes gemaakt, hij heeft zelfs Sulejmani er uiteindelijk naast gezet, wat ook iedereen had gedaan. Achteraf gezien, maar dat is altijd 100 x makkelijker, had Vermeer niet de eerste keeper moeten worden, maar op basis van zijn spel was het op dat moment wel een logische keuze.

Maar jongens jongens, wat was het slecht gisteren.Cvitanich was echt heel erg dramatisch, geen bal kon hij vasthouden, alleen maar balverlies en liet zich volledig uit de wedstrijd spelen door Adeleye oid. Sulejmani had totaal geen diepgang en initiatief om te gaan voetballen, terwijl Suarez totaal niet gevonden of zelfs gezocht werd. Oleguer liep te verdedigen alsof het een training was, en hoe Emanuelson en Leonardo invallen... Holy fuck zeg. Gelukkig dat PSV gelijkspeelde, anders worden we echt nog 4de ook.

Ik blijf er bij dat Van Basten in staat is om een elftal tot goed voetbal te laten komen, tot een heerser in eigen huis en tot een ploeg dat op resultaat kan voetballen. En het is inderdaad niet alleen van dit jaar. Het is al van de laatste 5 jaar. De trainer eruit werkt ook niet. Het werkt gewoon niet.

We hebben het geld en de middelen om echt te versterken. We hebben spelers rondlopen met restwaarde - ik zou echt zeggen, gooi het hele zooitje er maar uit en begin echt maar weer vanaf 0. Volgend seizoen moet je je plaatsen voor de UEFA League en moet je na 10 wedstrijden bovenaan staan. Dan is het weer op de rails.
pi_68645401
Ik ben ondanks dat ik het een slechte keus vond om hem trainer te maken toch achter hem blijven staan. Maar na gisteren begin ik daar echt aan te twijfelen. Hoe kan je als ervaren spits niet inzien dat je eigen spits het fout doet?

Je ziet godverdomme iemand van 1.20 een duel aangaan met een neger van 2 meter en d eneger zoekt de duels niet op maar je eigen speler maakt er ene fysiek gebeuren van. ben je dan niet helemaal achterlijk... dan geef je die jongen toch wat tips dat hij de ruimte moet zoeken ipv de man. en als hij dat niet begrijpt dan weet je zeker dat je die man een pychiater aan kan bieden.

verder weet je na 10 minuten dat Sparta met 1 spits speelt tegen 4 verdedigers. De spits moet het hebben van zijn kop .. nou laat je vermaelen erop haal je oleguer of Wielaert naar de kant en zet je Urby erin als op komende back. Heb je voetbal aan de zijkanten en in het centrum iemand die het kopduel aan kan gaan.

Kon hij zelfs dit niet zien?? Als ik het als boerelul met slechts hoofdklasse voetbal als achtergrond zie dan moet hij het toch godverdomme ook kunnen zien .. die man speelde notabene bij AC Milan.

Kortom ik denk dat hij het inzicht mist om tactisch dingen om te zetten.
pi_68645451
10 spelers moeten weg:

Vurnon Anita
Robbert Schilder
Kennedy Bakircioglu
Evander Sno
Dennis Rommedahl * verhuurd
Leonardo
Javier Martina

Wie zouden de overige 3 namen zijn?
quote:
Voor de langere termijn werkt Ajax inmiddels aan veranderingen in de wijze waarop jeugdige talenten worden gescout en opgeleid. Er komt meer aandacht voor fysieke en mentale weerbaarheid. Directeur Van den Boog noemde onlangs Sven Kramer als lichtend voorbeeld voor spelers van Ajax. ,,Als Kramer op zijn twintigste wereldkampioen wordt en alles aan flarden schaatst, waarom zou een voetballer dan geen topprestatie op die leeftijd kunnen leveren? Dat vergt wel stappen in de begeleiding. Daar moet je van kinds af aan mee beginnen.’’

Op de korte termijn zal het echter moeilijk worden een cultuuromslag te maken. Niet alleen omdat de beste spelers niet meer voor Ajax kiezen. De club moet zelf ook nog tien voetballers kwijt zien te raken. Volgend seizoen wil Van Basten werken met een A-selectie van hooguit 24 man.
Lees verder hier: http://www.sportwereld.nl(...)jax_brokkelt_af.html
pi_68645512
quote:
Op maandag 4 mei 2009 08:50 schreef Dvm86 het volgende:
10 spelers moeten weg:

Vurnon Anita
Robbert Schilder
Kennedy Bakircioglu
Evander Sno
Leonardo
Javier Martina

[..]

Ik denk niet dat Anita nog weg hoeft.
pi_68645580
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:11 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Die vind alles mooi voor de camera
Inderdaad, die jongen is zo achterbaks dat hij zelfs voor de camera zou kunnen beweren Feyenoord een mooie club te vinden.
pi_68645605
quote:
Op maandag 4 mei 2009 08:54 schreef toma het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Anita nog weg hoeft.
Dan begrijpt Van Basten er echt niets van. En diegenen die hier roepen dan Anita een goede aanvulling is ook niet. Want die kabouter voegt helemaal niets toe en op een paar wedstrijden na, komt hij altijd tekort. Daarnaast mocht hij in de winterstop nog op zoek naar een andere club. Ik denk dat Anita uit pure nood is gebruikt en van de zomer gewoon weg moet.
pi_68645619
Anita hoeft niet weg maar moet wel meer speeltijd krijgen . Geen basis want hij is niet resoluut. je moet op die plek heel erg resoluut zijn en overtuigend spelen in je verdedigende rol. Dus als je iemand neer moet halen doe je dat voordat hij zich los maakt en naar je doel loopt omdat dat geel oplevert en anders om niet. En in het eerste geval maak je een overtreding verder van je doel af en zijn de afspeelmogelijkheden beperkt.
  maandag 4 mei 2009 @ 09:00:40 #169
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_68645622
Zijn we al kampioen?
  maandag 4 mei 2009 @ 09:04:56 #170
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_68645680
Zondag een halfvolle Arena?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  maandag 4 mei 2009 @ 09:06:09 #171
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_68645698
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:04 schreef BoNi het volgende:
Zondag een halfvolle Arena?
Wat mij betreft wel, zonde van mijn tijd en bloeddruk
  maandag 4 mei 2009 @ 09:07:46 #172
53851 BoNi
pi_68645719
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:06 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Wat mij betreft wel, zonde van mijn tijd en bloeddruk
Ik kijk ook wel weer eens een keertje in het home/de kroeg.
Schitterend!
pi_68645732
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:30 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Ik vind onze verdediging ook erg goed. Zonder dollen. Mix van routine,snelheid,opbouw,kopkracht. Daar kan je echt wel kampioen mee worden.Mits ze hun taken uitvoeren en voetballen naar hun kunnen.
weer meer dan 40 goals tegen hoor, vriend!! Ik wil volgend jaar een type Mazerati acherin, iemand die je lachen het licht uit de ogen schopt! Er is er nu geen een die angst inboezemt.

@Boni, hopelijk helemaal leeg, niemand moet gaan, laat het ze maar eens voelen!
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_68645783
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:07 schreef BoNi het volgende:

[..]

Ik kijk ook wel weer eens een keertje in het home/de kroeg.
ik denk dat ik eens helemaal niets ga kijken. Heb t een beetje gehad dit seizoen.
  maandag 4 mei 2009 @ 09:12:28 #175
52871 Blight
Supersized.
pi_68645789
quote:
10 spelers moeten weg:

Vurnon Anita
Robbert Schilder
Kennedy Bakircioglu
Evander Sno
Leonardo
Javier Martina

[..]

Ben benieuwd wie die 24 man voor in de A-selectie moeten zijn. De bank moet eigenlijk haast net zo goed als de basis zijn..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 4 mei 2009 @ 09:21:56 #176
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_68645941
quote:
10 spelers moeten weg:

Vurnon Anita
Robbert Schilder
Kennedy Bakircioglu
Evander Sno
Leonardo
Javier Martina

[..]

Dennis Gentenaar sowieso. Anita en Martina hoeven wat mij betreft niet weg, beter verhuren aan een Eredivisionist. Verder (zoals in dit topic al gezegd) Danijel Pranjic halen en toch nog een goede spits, want Darío Cvitanich heeft me toch nog niet overtuigd in de wedstrijden die ergens om gaan.

Volgend seizoen:

1
2
3
4
5
----------------Stekelenburg----------------
_Van der Wiel-Wielaert-Vertonghen-Vermaelen-
--------------Enoh--------Pranjic-----------
-Suarez-----------Aissati---------Sulejmani-
-----------------Cvitanich------------------
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 4 mei 2009 @ 09:25:59 #177
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_68645997
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:08 schreef navigator het volgende:

[..]
een type Mazerati acherin
Welke?
De MC12XX of liever de MC12? Of toch maar de A6 GCS
-
pi_68645999
Ik nog steeds liever Gabri dan Enoh. En Martina mag van mij wel weg.
Verder ben ik t met Montana eens.
pi_68646022
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:25 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Welke?
De MC12XX of liever de MC12? Of toch maar de A6 GCS
De Quattroporte S.
  maandag 4 mei 2009 @ 09:28:06 #180
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_68646041
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dennis Gentenaar sowieso. Anita en Martina hoeven wat mij betreft niet weg, beter verhuren aan een Eredivisionist. Verder (zoals in dit topic al gezegd) Danijel Pranjic halen en toch nog een goede spits, want Darío Cvitanich heeft me toch nog niet overtuigd in de wedstrijden die ergens om gaan.

Volgend seizoen:
[ code verwijderd ]
Enoh vind ik ook zwaar tegenvallen de laatste tijd.
Zie liever Vertonghen op zijn plaats naast Pranjic. Verder prima opstelling.
Misschien VdWiel er uit voor Silva. Want VdWiel speelt echt als een natte krant de laatste paar maanden.
-
  maandag 4 mei 2009 @ 09:30:00 #181
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_68646074
ik denk dat we ook een andere mentaliteit mbt de beoordeling van spelers moeten aannemen.

Het is leuk om Sulejmani te bekritiseren, maar die gozer is 19/20 ? Dan kan je toch niet verwachten dat zo'n jongen er elke week vol staat en met alle druk om kan gaan.

Of je moet een mentaliteit kweken waarin zulke spelers volwassen kunnen worden in het eerste, of we moeten jonge jongens verhuren en budget zoeken om iets oudere spelers te kopen.

dat tweede kan niet, want ik denk niet dat er zo even 20 miljoen per jaar extra kan worden gegenereerd, dus moet je maar accepteren dat jongens als sulejmani/anita enzo gewoon tijd nodig hebben.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 4 mei 2009 @ 09:30:19 #182
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_68646077
quote:
Op maandag 4 mei 2009 01:52 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]
Oké, er zit te weinig voetbal in Ajax. Ze hebben wel goede spelers, maar zijn geen ploeg. Moet je dat de trainer aanrekenen? Ik denk dat het vooral uit de spelers zelf moet komen. Sommigen zijn te veel met zichzelf bezig. Die hebben lak aan hun ploeg, de club, de supporters. Én ze overschatten zichzelf, ze doen maar wat.

http://www.sportwereld.nl(...)oeg_en_hun_fans.html

Willem
Helemaal eens met wat Willem hier zegt. Van Basten kun je ook maar zo veel aanrekenen. Het zijn allemaal volwassenen met een heel dik salaris die bij de mooiste club van het land spelen. Rot toch op met aan het handje vasthouden en alsjeblieft vragen of je, op een mooie zomerdag, zin hebt om te voetballen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_68646096
Sulejmani was één van de weinigen die gisteren bikkelde naar mijn mening. Ik mag die gozer wel.
  maandag 4 mei 2009 @ 09:31:34 #184
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_68646097
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Misschien VdWiel er uit voor Silva. Want VdWiel speelt echt als een natte krant de laatste paar maanden.
Gabri mag er van mij in in plaats van Eyong Enoh, maar hij is zo blessuregevoelig. Verder lijkt me de opstelling perfect, aangezien Vertonghen kan doorschuiven om naast Gabri/Enoh te spelen. Gregory van der Wiel en Thomas Vermaelen kunnen op dat moment iets naar binnen om een blok van drie te vormen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_68646116
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:31 schreef toma het volgende:
Sulejmani was één van de weinigen die gisteren bikkelde naar mijn mening. Ik mag die gozer wel.
Het was dramatisch hoor
pi_68646131
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Het hele middenveld wat drie wedstrijden achterelkaar was, is compleet door de mand gevallen. Niet alleen Enoh, niet alleen Anita, niet alleen Aissati, maar alledrie .
pi_68646152
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:32 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het was dramatisch hoor
Ja dat weet ik.
Iedereen was dramatisch.
pi_68646441
----------------Stekelenburg----------------
-Van der Wiel-Blok Beton-Vertonghen-?-
-----------Perisic-----------Pranjic-----------
-Suarez-----------Bruchyan---------Sulejmani-
-----------------Cvitanich------------------

Dan mogen Enoh en Aissati zichzelf bewijzen en concurreren met de bovenstaande spelers.
pi_68646477
'Ajacieden raden Elia transfer naar Ajax af'. Staat in De Telegraaf vandaag.

Kunnen die spelers even lekker een eind opbokken? Zullen Van der Wiel, Urby en meer van dat soort figuren wel zijn. Wegwezen!
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 4 mei 2009 @ 09:54:36 #190
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_68646534
Gister wist Jack van Gelder te melden dat het vertrouwen in MvB binnen Ajax ook afbrokkelt. Tel daarbij op dat hij zelf al slagen om de arm houdt met betrekking tot zijn uithoudingsvermogen met dit Ajax en dat er gesprekken komen met de directie. Ik denk dat we volgend jaar een nieuwe trainer hebben.
pi_68646563
quote:
ROTTERDAM - Freek de Jonge, prominent lid van Ajax, ziet Marco van Basten liever vandaag dan morgen vertrekken als trainer van de Amsterdammers. De cabaretier was aanwezig bij de oorwassing bij Sparta (4-0) en liet in de perskamer op Het Kasteel ondubbelzinnig zijn onvrede blijken.

"Heren van de pers, even goed doorbeuken. Dan stopt hij er vanavond nog mee", uitte hij zijn frustratie, nadat hij het commentaar van Van Basten op tv had gezien.

Nadat ontevreden supporters na de ontluisterende nederlaag bij Vitesse bij de Amsterdam ArenA de spelersbus al tot stoppen dwongen, was het gisteren weer raak. Danny Blind, de trainer zelf en een aantal spelers stonden de boze fans te woord. "We zitten in een groeiproces en werken keihard om stappen te maken", probeerde de trainer de gemoederen te bedaren. Maar met name bij dat laatste zetten de fans openlijk vraagtekens.
pi_68646567
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:54 schreef King_of_cubes het volgende:
Gister wist Jack van Gelder te melden dat het vertrouwen in MvB binnen Ajax ook afbrokkelt. Tel daarbij op dat hij zelf al slagen om de arm houdt met betrekking tot zijn uithoudingsvermogen met dit Ajax en dat er gesprekken komen met de directie. Ik denk dat we volgend jaar een nieuwe trainer hebben.
Waarom zouden we daar blij om moeten zijn? Dan kunnen we WEER van voor af aan beginnen.

Geef een trainer toch eens de kans om iets te bouwen. Dan kun je m in z'n tweede jaar afrekenen op de resultaten.
  maandag 4 mei 2009 @ 09:57:52 #193
53851 BoNi
pi_68646611
Freek de Jonge
Schitterend!
pi_68646625
Freek moet ook optiefen idd.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 4 mei 2009 @ 09:59:24 #195
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68646642
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:55 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Freek de Jonge !
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68646657
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:56 schreef toma het volgende:

[..]

Waarom zouden we daar blij om moeten zijn? Dan kunnen we WEER van voor af aan beginnen.
Dan kunnen we GOED van voor af aan beginnen.
quote:
Geef een trainer toch eens de kans om iets te bouwen. Dan kun je m in z'n tweede jaar afrekenen op de resultaten.
Hij heeft duidelijk laten blijken niet capabel te zijn. Tactische fouten die ons het kampioenschap kostte om nog maar te zwijgen over het feit dat hij geen idee heeft hoe hij deze groep spelend moet krijgen. Ze hadden een ervaren coach moeten aanstellen van het kaliber Hiddink. Dat stond verdomme in het rapport Coronel... wat doen ze? Ze stellen een icoon aan met 0 ervaring. Wilt het kaliber Hiddink niet komen, dan ben ik bang dat we hopeloos zijn.
  maandag 4 mei 2009 @ 10:00:42 #197
53851 BoNi
pi_68646667
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:56 schreef toma het volgende:

[..]

Je mist gewoon enige vorm van progressie en dat is het frustrerende.
In een heel jaar zou je toch echt mogen verwachten dat er verbetering zichtbaar is. Waarop zou vertrouwen in succes volgend seizoen gebaseerd moeten zijn volgens jou?
Schitterend!
pi_68646720
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:59 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

[..]

Hij heeft duidelijk laten blijken niet capabel te zijn. Tactische fouten die ons het kampioenschap kostte om nog maar te zwijgen over het feit dat hij geen idee heeft hoe hij deze groep spelend moet krijgen. Ze hadden een ervaren coach moeten aanstellen van het kaliber Hiddink. Dat stond verdomme in het rapport Coronel... wat doen ze? Ze stellen een icoon aan met 0 ervaring. Wilt het kaliber Hiddink niet komen, dan ben ik bang dat we hopeloos zijn.
Wel tactische fouten zijn er in de laatste 2 maanden gemaakt? Welke? De wedstrijden waarin je het laat liggen, kom je keer op keer door een fout, mistverstand of blunder op achterstand en dan is het gewoon klaar met deze jongens. Punt. Dan kan je de koningin wel trainer maken, maar daar schiet je niets mee op.

Alsof het aanstellen van wie dan ook, ineens weer alles gaat lopen. Hou op man .

Het staat goddomme ook in het rapport dat je vast moet houden aan visies en dat er te veel trainerswisselingen zijn geweest .
  maandag 4 mei 2009 @ 10:04:32 #199
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_68646753
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:11 schreef toma het volgende:

[..]

ik denk dat ik eens helemaal niets ga kijken. Heb t een beetje gehad dit seizoen.
Ik ga wel heen. Ajax is namelijk mijn club. Niet alleen als ze winnen.
Overal verstand van.
pi_68646755
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:59 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

[..]

De trainer was al aangesteld voor het nieuwe bestuur kwam vergeet dat niet. Ik ben het eens dat ik ook liever een ervaren coach had gezien maar ik ben het niet met je eens dat van Basten tactische fouten heeft gemaakt. Want dat is niet zo.

Het geen wat je Marco kunt verwijten is dat hij het nog niet voor elkaar heeft gekregen om een hecht team te smeden dat voor elkaar door het vuur gaat. Maar dat is misschien ook iets wat je niet helemaal zelf in de hand hebt

[ Bericht 2% gewijzigd door toma op 04-05-2009 10:26:59 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')