Verschil is alleen dat hun het wel goed weten op te vangen..quote:Op maandag 4 mei 2009 01:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bij Twente vertrok zowat het hele succesvolle middenveld, het deed ze weinig pijn.
Juist, plus dat ze er wel vrij snel een goedlopend geheel van weten te maken.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:37 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat hun het wel goed weten op te vangen..
Het begin is gemaakt maar zaak is nu om dit op de langere termijn te continueren.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:36 schreef rja het volgende:
[..]
Werkelijk ?
Het beleid zit bij FC Twente goed in elkaar.
Dus er zal weer een goed elftal staan, volgend seizoen.
Dan kan je bij Ajax niet zeggen in die duiventil.
Het stadion wordt weer uitgebouwd.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het begin is gemaakt maar zaak is nu om dit op de langere termijn te continueren.
Dat zal nog jaren duren. Ajax en PSV zijn topclubs, Twente is nog steeds een topploeg. En dat zal ook blijven voor de komende jaren.
http://www.sportwereld.nl(...)oeg_en_hun_fans.htmlquote:Oké, er zit te weinig voetbal in Ajax. Ze hebben wel goede spelers, maar zijn geen ploeg. Moet je dat de trainer aanrekenen? Ik denk dat het vooral uit de spelers zelf moet komen. Sommigen zijn te veel met zichzelf bezig. Die hebben lak aan hun ploeg, de club, de supporters. Én ze overschatten zichzelf, ze doen maar wat.
quote:Op maandag 4 mei 2009 01:08 schreef Jasza het volgende:
Die teringspelers moeten al gemotiveerd raken als ze in het Ajax shirt het veld opkomen, niet omdat de trainer dat wil.
Mooie vent die Willem. Heeft weereens helemaal gelijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.sportwereld.nl(...)oeg_en_hun_fans.html
Willem
Dat zijn nou niet bepaald trainers van wereldformaat.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ten Cate,Blind,Koeman,Koster is het ook allemaal niet gelukt.
De gezamenlijke gedachte van de selectie: "Maar van Sparta kunnen we toch wel winnen? Met twee vingers in onze neus. Al doen we een tandje terug, dan winnen we nog wel met een aantal goals verschil. Ik ben er van overtuigd."quote:Op maandag 4 mei 2009 08:40 schreef Scorpie het volgende:
Maar het lijkt ook wel alsof de spelers bij Ajax helemaal niet willen winnen.
Lees verder hier: http://www.sportwereld.nl(...)jax_brokkelt_af.htmlquote:Voor de langere termijn werkt Ajax inmiddels aan veranderingen in de wijze waarop jeugdige talenten worden gescout en opgeleid. Er komt meer aandacht voor fysieke en mentale weerbaarheid. Directeur Van den Boog noemde onlangs Sven Kramer als lichtend voorbeeld voor spelers van Ajax. ,,Als Kramer op zijn twintigste wereldkampioen wordt en alles aan flarden schaatst, waarom zou een voetballer dan geen topprestatie op die leeftijd kunnen leveren? Dat vergt wel stappen in de begeleiding. Daar moet je van kinds af aan mee beginnen.’’
Op de korte termijn zal het echter moeilijk worden een cultuuromslag te maken. Niet alleen omdat de beste spelers niet meer voor Ajax kiezen. De club moet zelf ook nog tien voetballers kwijt zien te raken. Volgend seizoen wil Van Basten werken met een A-selectie van hooguit 24 man.
Ik denk niet dat Anita nog weg hoeft.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:50 schreef Dvm86 het volgende:
10 spelers moeten weg:
Vurnon Anita
Robbert Schilder
Kennedy Bakircioglu
Evander Sno
Dennis Rommedahl * verhuurd
Leonardo
Javier Martina
Wie zouden de overige 3 namen zijn?
[..]
Lees verder hier: http://www.sportwereld.nl(...)jax_brokkelt_af.html
Inderdaad, die jongen is zo achterbaks dat hij zelfs voor de camera zou kunnen beweren Feyenoord een mooie club te vinden.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die vind alles mooi voor de camera
Dan begrijpt Van Basten er echt niets van. En diegenen die hier roepen dan Anita een goede aanvulling is ook niet. Want die kabouter voegt helemaal niets toe en op een paar wedstrijden na, komt hij altijd tekort. Daarnaast mocht hij in de winterstop nog op zoek naar een andere club. Ik denk dat Anita uit pure nood is gebruikt en van de zomer gewoon weg moet.quote:
Ik kijk ook wel weer eens een keertje in het home/de kroeg.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, zonde van mijn tijd en bloeddruk
weer meer dan 40 goals tegen hoor, vriend!! Ik wil volgend jaar een type Mazerati acherin, iemand die je lachen het licht uit de ogen schopt! Er is er nu geen een die angst inboezemt.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik vind onze verdediging ook erg goed. Zonder dollen. Mix van routine,snelheid,opbouw,kopkracht. Daar kan je echt wel kampioen mee worden.Mits ze hun taken uitvoeren en voetballen naar hun kunnen.
ik denk dat ik eens helemaal niets ga kijken. Heb t een beetje gehad dit seizoen.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:07 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel weer eens een keertje in het home/de kroeg.
Ben benieuwd wie die 24 man voor in de A-selectie moeten zijn. De bank moet eigenlijk haast net zo goed als de basis zijn..quote:Op maandag 4 mei 2009 08:50 schreef Dvm86 het volgende:
10 spelers moeten weg:
Vurnon Anita
Robbert Schilder
Kennedy Bakircioglu
Evander Sno
Leonardo
Javier Martina
[..]
Dennis Gentenaar sowieso. Anita en Martina hoeven wat mij betreft niet weg, beter verhuren aan een Eredivisionist. Verder (zoals in dit topic al gezegd) Danijel Pranjic halen en toch nog een goede spits, want Darío Cvitanich heeft me toch nog niet overtuigd in de wedstrijden die ergens om gaan.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:50 schreef Dvm86 het volgende:
10 spelers moeten weg:
Vurnon Anita
Robbert Schilder
Kennedy Bakircioglu
Evander Sno
Leonardo
Javier Martina
[..]
1 2 3 4 5 | _Van der Wiel-Wielaert-Vertonghen-Vermaelen- --------------Enoh--------Pranjic----------- -Suarez-----------Aissati---------Sulejmani- -----------------Cvitanich------------------ |
De Quattroporte S.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Welke?
De MC12XX of liever de MC12? Of toch maar de A6 GCS
Enoh vind ik ook zwaar tegenvallen de laatste tijd.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dennis Gentenaar sowieso. Anita en Martina hoeven wat mij betreft niet weg, beter verhuren aan een Eredivisionist. Verder (zoals in dit topic al gezegd) Danijel Pranjic halen en toch nog een goede spits, want Darío Cvitanich heeft me toch nog niet overtuigd in de wedstrijden die ergens om gaan.
Volgend seizoen:
[ code verwijderd ]
Helemaal eens met wat Willem hier zegt. Van Basten kun je ook maar zo veel aanrekenen. Het zijn allemaal volwassenen met een heel dik salaris die bij de mooiste club van het land spelen. Rot toch op met aan het handje vasthouden en alsjeblieft vragen of je, op een mooie zomerdag, zin hebt om te voetballen.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oké, er zit te weinig voetbal in Ajax. Ze hebben wel goede spelers, maar zijn geen ploeg. Moet je dat de trainer aanrekenen? Ik denk dat het vooral uit de spelers zelf moet komen. Sommigen zijn te veel met zichzelf bezig. Die hebben lak aan hun ploeg, de club, de supporters. Én ze overschatten zichzelf, ze doen maar wat.
http://www.sportwereld.nl(...)oeg_en_hun_fans.html
Willem
Gabri mag er van mij in in plaats van Eyong Enoh, maar hij is zo blessuregevoelig. Verder lijkt me de opstelling perfect, aangezien Vertonghen kan doorschuiven om naast Gabri/Enoh te spelen. Gregory van der Wiel en Thomas Vermaelen kunnen op dat moment iets naar binnen om een blok van drie te vormen.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Enoh vind ik ook zwaar tegenvallen de laatste tijd.
Zie liever Vertonghen op zijn plaats naast Pranjic. Verder prima opstelling.
Misschien VdWiel er uit voor Silva. Want VdWiel speelt echt als een natte krant de laatste paar maanden.
Het was dramatisch hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 09:31 schreef toma het volgende:
Sulejmani was één van de weinigen die gisteren bikkelde naar mijn mening. Ik mag die gozer wel.
Het hele middenveld wat drie wedstrijden achterelkaarquote:Op maandag 4 mei 2009 09:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Enoh vind ik ook zwaar tegenvallen de laatste tijd.
Zie liever Vertonghen op zijn plaats naast Pranjic. Verder prima opstelling.
Misschien VdWiel er uit voor Silva. Want VdWiel speelt echt als een natte krant de laatste paar maanden.
quote:ROTTERDAM - Freek de Jonge, prominent lid van Ajax, ziet Marco van Basten liever vandaag dan morgen vertrekken als trainer van de Amsterdammers. De cabaretier was aanwezig bij de oorwassing bij Sparta (4-0) en liet in de perskamer op Het Kasteel ondubbelzinnig zijn onvrede blijken.
"Heren van de pers, even goed doorbeuken. Dan stopt hij er vanavond nog mee", uitte hij zijn frustratie, nadat hij het commentaar van Van Basten op tv had gezien.
Nadat ontevreden supporters na de ontluisterende nederlaag bij Vitesse bij de Amsterdam ArenA de spelersbus al tot stoppen dwongen, was het gisteren weer raak. Danny Blind, de trainer zelf en een aantal spelers stonden de boze fans te woord. "We zitten in een groeiproces en werken keihard om stappen te maken", probeerde de trainer de gemoederen te bedaren. Maar met name bij dat laatste zetten de fans openlijk vraagtekens.
Waarom zouden we daar blij om moeten zijn? Dan kunnen we WEER van voor af aan beginnen.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:54 schreef King_of_cubes het volgende:
Gister wist Jack van Gelder te melden dat het vertrouwen in MvB binnen Ajax ook afbrokkelt. Tel daarbij op dat hij zelf al slagen om de arm houdt met betrekking tot zijn uithoudingsvermogen met dit Ajax en dat er gesprekken komen met de directie. Ik denk dat we volgend jaar een nieuwe trainer hebben.
Freek de Jongequote:
Dan kunnen we GOED van voor af aan beginnen.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:56 schreef toma het volgende:
[..]
Waarom zouden we daar blij om moeten zijn? Dan kunnen we WEER van voor af aan beginnen.
Hij heeft duidelijk laten blijken niet capabel te zijn. Tactische fouten die ons het kampioenschap kostte om nog maar te zwijgen over het feit dat hij geen idee heeft hoe hij deze groep spelend moet krijgen. Ze hadden een ervaren coach moeten aanstellen van het kaliber Hiddink. Dat stond verdomme in het rapport Coronel... wat doen ze? Ze stellen een icoon aan met 0 ervaring. Wilt het kaliber Hiddink niet komen, dan ben ik bang dat we hopeloos zijn.quote:Geef een trainer toch eens de kans om iets te bouwen. Dan kun je m in z'n tweede jaar afrekenen op de resultaten.
Je mist gewoon enige vorm van progressie en dat is het frustrerende.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:56 schreef toma het volgende:
[..]
Waarom zouden we daar blij om moeten zijn? Dan kunnen we WEER van voor af aan beginnen.
Geef een trainer toch eens de kans om iets te bouwen. Dan kun je m in z'n tweede jaar afrekenen op de resultaten.
Wel tactische fouten zijn er in de laatste 2 maanden gemaakt? Welke? De wedstrijden waarin je het laat liggen, kom je keer op keer door een fout, mistverstand of blunder op achterstand en dan is het gewoon klaar met deze jongens. Punt. Dan kan je de koningin wel trainer maken, maar daar schiet je niets mee op.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:59 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dan kunnen we GOED van voor af aan beginnen.
[..]
Hij heeft duidelijk laten blijken niet capabel te zijn. Tactische fouten die ons het kampioenschap kostte om nog maar te zwijgen over het feit dat hij geen idee heeft hoe hij deze groep spelend moet krijgen. Ze hadden een ervaren coach moeten aanstellen van het kaliber Hiddink. Dat stond verdomme in het rapport Coronel... wat doen ze? Ze stellen een icoon aan met 0 ervaring. Wilt het kaliber Hiddink niet komen, dan ben ik bang dat we hopeloos zijn.
Ik ga wel heen. Ajax is namelijk mijn club. Niet alleen als ze winnen.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:11 schreef toma het volgende:
[..]
ik denk dat ik eens helemaal niets ga kijken. Heb t een beetje gehad dit seizoen.
De trainer was al aangesteld voor het nieuwe bestuur kwam vergeet dat niet. Ik ben het eens dat ik ook liever een ervaren coach had gezien maar ik ben het niet met je eens dat van Basten tactische fouten heeft gemaakt. Want dat is niet zo.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:59 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dan kunnen we GOED van voor af aan beginnen.
[..]
Hij heeft duidelijk laten blijken niet capabel te zijn. Tactische fouten die ons het kampioenschap kostte om nog maar te zwijgen over het feit dat hij geen idee heeft hoe hij deze groep spelend moet krijgen. Ze hadden een ervaren coach moeten aanstellen van het kaliber Hiddink. Dat stond verdomme in het rapport Coronel... wat doen ze? Ze stellen een icoon aan met 0 ervaring. Wilt het kaliber Hiddink niet komen, dan ben ik bang dat we hopeloos zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |