abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 6 mei 2009 @ 09:19:57 #201
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68719683
en ik ben alweer thuis van het consultatiebureau ik was mijn telefoon vergeten, nu ga ik altijd te vroeg weg, dus ik kon teruggaan om hem op te halen. ik stap binnen pak mijn telefoon, gaat hij af... het consultatiebureau: "De arts is er nu niet, u kunt om tien voor half een komen, of volgende week" doe dan maar volgende week; hoe verder deze afspraak naar voren wordt gezet, hoe liever het mij is. Het is de reguliere controle van 5,5 maanden dus....
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 6 mei 2009 @ 09:41:30 #202
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68720143
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:13 schreef Linda2205 het volgende:
oh Diaan! Wat lijktie op je zeg, op die middelste foto! Schatje!
Volgens de foto's lijkt hij heel erg op Peaceman als baby, maar leuk om te horen dat je hem op mij vindt lijken!!!

Leander, eindelijk de tanden... hopelijk komen ze snel door en verdwijnt de koorts.Zo vervelend als ze zo'n last hebben van het doorkomen van tandjes.

Estrys, idd een Kruidvat pyjama, alleen nog een beetje te groot. Ik ben dol op pyjama's

DJMO, had je geluk zeg... hoef je ook niet door dit rotweer. Wel apart, jij loopt voor met cb en wij lopen achter. 26 mei gaan we naar de 3-maanden afspraak, Lennon is dan al 4 maanden geweest. Ik denk dat ze gaan zeggen dat we wat moeten gaan bijvoeden dmv rijstebloem en/of potje als hij zo blijft drinken als nu. Vanmorgen maar 120 cc gedronken, ik heb de fles maar meegenomen naar kdv en gevraagd of zij wilden proberen er nog wat bij in te krijgen. Hij vindt het spelen met de fles/speen beduidend leuker dan drinken.
Make love, not war ☮
pi_68722230
En Tyler "moet" meer drinken en het gaat er met moeite wel in. Maar en komt dan veel weer uit. Volgens mij komt er zoveel uit dat hij op de oude fles van 150 uitkomt.
Vraag me nu af of ik voorlopig nog op 150cc zal blijven.
pi_68722491
Diaan Mikael wilde ook rond de 4 maand bijna geen fles meer. Van het cb moesten we toen ook idd bij gaan voeden met vast eten. We hebben het toen nog kunnen rekken maar met een maand of 8 was de fles er helemaal af hier.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 6 mei 2009 @ 11:22:43 #205
114177 Diaan73
pi_68723230
Ik denk dat we als advies ook gaan krijgen dat we moeten/mogen gaan bijvoeden met vast eten. Nou ja, het is niet zo dat hij helemaal niet drinkt gelukkig... het is gewoon niet heel erg veel. Ben benieuwd hoe het vandaag is gegaan op kdv.

Ingrid, moeilijk te zeggen, maar ik zou dan 150 cc geven, ik vind spugende kindjes zo zielig en als hij daardoor toch evenveel krijgt... als hij alle flessen goed leegdrinkt en binnenhoudt, dan overgaan naar wat meer. Maar dat is misschien wel makkelijk gezegd.
Make love, not war ☮
pi_68725208
De 150 drinkt hij goed met alleen een mondje terug af en toe
Over 2 weken weer naar kinderarts, anders wachten we dat nog ff af ivm groei.
Nu was hij in 2 weken ruim 600gr aangekomen.
pi_68726419
Ingrid kan je er niet ergens een extra flesje tussenstoppen ipv meer in de flesjes doen? Dan krijgt ie alsnog meer binnen, maar niet teveel in 1 keer.

Beterschap voor de zieke kindjes, zielig he als ze zo'n koorts hebben.

Dana werd gisteravond rond half 12 wakker en wou absoluut niet meer in dr eigen bedje, dus die heeft uiteindelijk tussen ons in geslapen. Ze was steeds redelijk vrolijk, maar om de 5 minuten ofzo begon ze steeds even te huilen. Geen idee wat het nou was, tandjes mischien gewoon.

Vandaag is ze naar het KDV en toen ik net belde zeiden ze dat ze lekker vrolijk is en goed had geslapen daar, gelukkig
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 6 mei 2009 @ 13:41:39 #208
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68728002
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 09:41 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Volgens de foto's lijkt hij heel erg op Peaceman als baby, maar leuk om te horen dat je hem op mij vindt lijken!!!

Leander, eindelijk de tanden... hopelijk komen ze snel door en verdwijnt de koorts.Zo vervelend als ze zo'n last hebben van het doorkomen van tandjes.

Estrys, idd een Kruidvat pyjama, alleen nog een beetje te groot. Ik ben dol op pyjama's

DJMO, had je geluk zeg... hoef je ook niet door dit rotweer. Wel apart, jij loopt voor met cb en wij lopen achter. 26 mei gaan we naar de 3-maanden afspraak, Lennon is dan al 4 maanden geweest. Ik denk dat ze gaan zeggen dat we wat moeten gaan bijvoeden dmv rijstebloem en/of potje als hij zo blijft drinken als nu. Vanmorgen maar 120 cc gedronken, ik heb de fles maar meegenomen naar kdv en gevraagd of zij wilden proberen er nog wat bij in te krijgen. Hij vindt het spelen met de fles/speen beduidend leuker dan drinken.
idd, maar ik moet er toch doorheen voor de boodschappen, gelukkig is het nu droog

dat spelen met de fles/speen deed jr. dus ook heel veel, ik ging toen over op vier flessen van 200cc (laatste van 235cc) en toen ging het drinken al weer iets beter, omdat hij hongeriger was. toch bleef hij spelen. nu ik bijvoeding geef is dat spelen minder, en hij heeft de grootste lol met het eten, + hij krijgt zo ook nog vocht + calorien binnen. dubbele winst dus.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

woensdag 6 mei 2009 @ 13:53:15 #209
62233 Jelief
ikke lief!
pi_68728368
Ingrid kun jetyler niet gewoon flesjes van 150 geven en dan wat vaker? Zo krijgt hij wel het totaal maar wat gelijkmatiger verdeeld.

Tinuviel, ïk heb een stukje voor je geschreven in het borstvoedingstopic.

Ruben is 6250 gram bij 64 cm. de cb arts noemt het zo mooi dat hij zijn eigen lijntje zoekt ofwel hij duikt nu onder de middelste lijn ipv heel hoog te zitten. Dat deed Emma ook. Zijn er ook kinderen die wél mooi die boog volgen vanaf dag 1?
Hij heeft nu ook meestal maat 68 aan al zitten sommige broeken dan wat ruim om zijn buik. luiers maat 3, al meer dan een maand maar ze zitten nu wel ruimer.
Hij duimt of zijn leven er van af hangt.

ennuh hij slaapt meestal door van een uur of 8 tot 6 of van tien tot 8. Sinds hij dat doet, zo ongeveer sinds onze vakantie half april, slaapt hij bij Emma op de kamer. Ik mis hem wel hoor dus als we 's avonds of 's morgens na het voeden samen in slaap vallen geniet ik daar dubbel van.

[ Bericht 17% gewijzigd door Jelief op 06-05-2009 14:06:40 ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:06:32 #210
114177 Diaan73
pi_68728779
Ik had er ook al over nagedacht om naar 4 flessen te gaan... hoe heb jij die verdeeld??

Jelief, Ruben doet het goed lees ik!! Wat fijn... en al maatje 68, Lennon is 62 nog vaak te groot.
Make love, not war ☮
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:42:54 #211
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68730468
Hullo

nou dat doorslapen was eenmalig..mevrouw lag haar stembanden te oefenen om half 6
en nu is ze nauurlijk K.O.
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:47:08 #212
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_68730671
CB ging hier weer goed. Tussen de middag mag ze gewone melk, we gaan naar de 2 slaapjes per dag en ze was perfect gemiddeld met lengte, gewicht en hoofdomtrek. Prikjes gingen zelfs zonder al te veel drama en ze is nu vrolijk en niet ziek. <3
pi_68731197
Even snel tussendoor, want ik hoor meneertje heel zachtjes huilen boven.
Meer flessen is wel een goed idee op zich, alleen hebben we dat geprobeerd. Wil die gewoon niet.
Maar 300gr per week aankomen is toch niet heel weinig dacht ik.
Oh hij gaat harder huilen, ik ben weer weg!
pi_68731377
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Even snel tussendoor, want ik hoor meneertje heel zachtjes huilen boven.
Meer flessen is wel een goed idee op zich, alleen hebben we dat geprobeerd. Wil die gewoon niet.
Maar 300gr per week aankomen is toch niet heel weinig dacht ik.
Oh hij gaat harder huilen, ik ben weer weg!
Dat is best veel zelfs! Volgens mij is het gemiddeld tussen de 100 en 200 gram per week.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 6 mei 2009 @ 15:24:44 #215
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68732143
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had er ook al over nagedacht om naar 4 flessen te gaan... hoe heb jij die verdeeld??

Jelief, Ruben doet het goed lees ik!! Wat fijn... en al maatje 68, Lennon is 62 nog vaak te groot.
eerste fles rond 8 uur, 2e fles rond half 1, 3e fles rond half vijf, laatste fles rond half negen, negen uur (vooraf het badje). de eerste fles en laatste doe ik wat schepjes rijstebloem.

alleen tegenwoordig wordt meneer dus wakker om een uur zeven, dus krijgt hij zijn fles om half acht, maar er zit meestal zo'n 4 tot 4,5 uur tussen. zijn allemaal flessen van 200cc melk. (behalve die laatste, die is 235 hoewel die de laatste tijd ook niet meer helemaal opgaat)

woensdag 6 mei 2009 @ 15:37:49 #216
114177 Diaan73
pi_68732663
Morgen ben ik vrij, ik denk dat ik er ook maar eens mee ga beginnen...

voel me trouwens wel een miep... het gaat eigenlijk heel goed met hem... maar maak me toch druk om dat drinken..
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 6 mei 2009 @ 15:41:05 #217
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68732812
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
Morgen ben ik vrij, ik denk dat ik er ook maar eens mee ga beginnen...

voel me trouwens wel een miep... het gaat eigenlijk heel goed met hem... maar maak me toch druk om dat drinken..
had ik ook hoor

woensdag 6 mei 2009 @ 16:03:25 #218
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68733954
Gheh Elin had net een spuitluier..recht tegen r achterhoofd aan.. dus maar in bad gedaan
zoooo charmant
wanna rub mah puppeh?!
pi_68734616
300 gram per week is trouwens echt veel hoor
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 6 mei 2009 @ 16:18:43 #220
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68734684
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 16:17 schreef freecell het volgende:
300 gram per week is trouwens echt veel hoor
Jr. kwam ook zo'n 250 gr. per week aan .. afgelopen week 'maar' 155 graam .. ik vond het weinig

pi_68735888
Dan was het vast inhalen van na de operatie
Ik kreeg dus de indruk dat het best weinig was, leek mij ook wel ok.
Iemand enig idee wat het minimale is? 100/150gr ofzo?
Hij is nu echt uit 56 qua shirts. Broekjes soms nog wel, net zn zus.
  woensdag 6 mei 2009 @ 16:50:48 #222
105850 Fuente
mamamuts
pi_68735906
Hier wisselt het heel erg hoeveel Merel aankomt. De laatste keer was ze 250 gram in een hele maand aangekomen, maar dat kwam doordat ze toen nog maar op 400 ml per dag zat.

De osteopaat heeft Mereltje weer behandeld! Ze had nog wel een blokkade in haar nekje, maar vergeleken met de vorige keer was het echt al veel beter. Haar buikje is niet helemaal lekker, dat merken we zelf ook (vaak veel lucht, onrust etc). Er zit bij de overgang van de dunne naar de dikke darm een verdikking. Dat heeft 'ie behandeld en volgens B. heeft Merel de hele dag flink geboerd en veel scheetjes gelaten, de druk is we wel af dus
Verder heeft ze nog steeds een lichte voorkeurshouding naar rechs (omrollen probeert ze alleen maar naar rechts). Dit zou wat beter moeten gaan nu, en verder gewoon zelf lekker stimuleren.
Over 2 weken maken we nog weer een afspraak.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68736023
Klinkt als een goede sessie Fuente. Hopelijk heeft het goed geholpen.
Mijn moppie laat verdachte scheetgeluidjes, meestal komt er daarna wat. Ik ga verschoningsspul klaarzetten.
En dan zo naar mn ouders en daar ook eten! Die gaan een weekje weg en wilen de kleinkinderen graag nog even zien.
  woensdag 6 mei 2009 @ 17:00:12 #224
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68736335
hebben baby's al een voorkeurshand (links of rechts) ik merk namelijk dat Elin voornamelijk alles met links pakt..
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 6 mei 2009 @ 17:36:33 #225
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68737812
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:00 schreef Dakota het volgende:
hebben baby's al een voorkeurshand (links of rechts) ik merk namelijk dat Elin voornamelijk alles met links pakt..
http://www.oeiikgroei.nl/mentalesprongeninfo.asp?id=874

pi_68738195
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 16:03 schreef Dakota het volgende:
Gheh Elin had net een spuitluier..recht tegen r achterhoofd aan.. dus maar in bad gedaan
zoooo charmant
Ik kan dit niet helemaal visualiseren. Hoe doet ze dat?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_68739846
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:46 schreef Estrys het volgende:
Ik kan dit niet helemaal visualiseren. Hoe doet ze dat?
Ik ben dan wel geen Dakota, maar kan me wel voorstellen hoe het gegaan is.
Lianne heeft het ook eens gehad, maar dat kwam "maar" tot haar nek
Dan komt de poep gewoon zo hard naar buiten dat het als ware aan de bovenkant van de luier eruit spuit, en dus zo tot in de nek of zelfs nog hoger komt.
Correct me if I'm wrong..
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:33:45 #228
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68739916
dat idd
en DJMO..ik heb t gelezen maar ik kan er nog steeds niets uithalen..ze pakt alles wel met beide handen maar begint altijd met links.. voorkeurshand begint blijkbaar pas na een jaartje oid
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 6 mei 2009 @ 18:38:38 #229
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68740104
er valt voorlopig nog niets van te zeggen kotexje nu is het liever met links (ligt daar meer/vaker haar speelgoed, ligt ze er daar gewoon makkelijker voor om het te pakke) straks is het misschien ineens weer rechts

woensdag 6 mei 2009 @ 18:49:08 #230
114177 Diaan73
pi_68740536
Lennon doet ook meer met links dan met rechts...

Fuente, fijn dat de osteopaat nog wat heeft kunnen betekenen, hopelijk is na de behandeling over 2 weken helemaal niet meer nodig.

Lennon had vandaag niet echt zn dag op het kdv, had wat meer gehuild en van elke fles 90 cc laten staan. Maar thuis wel weer lachen en spelen. We hebben hem om 18:00 uur nog even wat drinken gegeven en toen nog wel even iets van 90 cc gedronken, toen in de kinderwagen gelegd en meteen gaan slapen, hij ligt nu lekker te slapen. Tegen 20:00/20:30 uur maar weer een fles van 150 cc proberen...
We denken trouwens een puntje in zn kaak links bovenin te voelen dat zou het kunnen verklaren.
Make love, not war ☮
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:49:40 #231
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68740557
neuh ze reikt ook met links als ik iets aangeef dus heeft het weinig te maken met kanten, we zien wel. boeit ook weinig
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:50:27 #232
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_68740589
Ik heb ooit gelezen dat je pas rond het 6e levensjaar kunt zeggen of een kind links- of rechtshandig is. Tot die tijd kan het nog erg wisselen. Noah doet tot nu toe ook vaak nog dingen met links (eten, tekenen, knippen, voetballen) dus ben benieuwd of dat nog wisselt.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:54:28 #233
114177 Diaan73
pi_68740779
Ze kunnen ook heel snel switchen, toen Twan 3 jaar was, heeft hij zn rechterduim gebroken en toen een tijdje alles met links gedaan, geen probleem.. toen zn duim weer heel en te gebruiken was, ging het zo weer over op rechts.
Make love, not war ☮
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:00:05 #234
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68741046
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 18:49 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon doet ook meer met links dan met rechts...

Fuente, fijn dat de osteopaat nog wat heeft kunnen betekenen, hopelijk is na de behandeling over 2 weken helemaal niet meer nodig.

Lennon had vandaag niet echt zn dag op het kdv, had wat meer gehuild en van elke fles 90 cc laten staan. Maar thuis wel weer lachen en spelen. We hebben hem om 18:00 uur nog even wat drinken gegeven en toen nog wel even iets van 90 cc gedronken, toen in de kinderwagen gelegd en meteen gaan slapen, hij ligt nu lekker te slapen. Tegen 20:00/20:30 uur maar weer een fles van 150 cc proberen...
We denken trouwens een puntje in zn kaak links bovenin te voelen dat zou het kunnen verklaren.
oeh snel! Ik check dat nog niet bij r..
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:03:11 #235
114177 Diaan73
pi_68741198
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:00 schreef Dakota het volgende:

[..]

oeh snel! Ik check dat nog niet bij r..
Ik zou er ook niet aan gedacht hebben als hij niet zo vaak op de flessenspeen zat te sabbelen en op zn vingers. Daarbij was mn neefje 3 maanden toen ze het voelden, die zat toen ook niet helemaal lekker in zn vel. Dan denk je er toch eerder aan. Ik laat het mn moeder vrijdag nog wel even voelen, ben zelf nog niet helemaal overtuigd hoor.
Make love, not war ☮
pi_68741692
Gaan ze altijd beroerd avondeten van tanden? Fruit is goed, brood is prima, maar warm krijg ik er echt niet in
Zelfs niet als hij het zelf mag doen En dat wil wat zeggen
pi_68741749
L. Heeft een tand trouwens
Det *tik* met een theelepeltje en is scherp. Nummer 2 veracht ik binnen een paar dagen en 3 en 4 iig binnen 2 weken. Arm ding.
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:16:33 #238
105850 Fuente
mamamuts
pi_68741766
Bij Merel kun je de bobbels van d'r tandjes al zien zitten. Eentje lijkt er bijna door te zijn, maar bij Sara duurde dit enorm lang, dus ik ga nog nergens vanuit. Zou wel vroeg zijn Diaan, maar je hoort het idd wel vaker
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:22:56 #239
114177 Diaan73
pi_68742048
ik vind het ook erg vroeg, Twan was 9 maanden toen zijn eerste tand kwam.

Leander dat zijn er wel heel veel binnen korte tijd. Hopelijk zijn ze er snel door en zit je weer lekker in je vel.

* gaat straks ook eens tikken met een theelepeltje...
Make love, not war ☮
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:28:54 #240
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68742321
ik ga straks eens kijken
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:30:20 #241
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68742380
niets te voelen hier
wanna rub mah puppeh?!
pi_68742645
Hier duurden de tandjes echt heel lang. 7 maanden de eerste 2 en met 11 maanden de volgende 2.
pi_68742729
selene is 9 maanden en nog geen tand te zien
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:47:55 #244
102760 Igraine
Headache
pi_68748756
Mijn oudste dochter kreeg pas tandjes toen ze al bijna een jaar was. Ik verwacht ze dus voorlopig nog niet hier.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_68748833
Hier ook geen tandjes (hehe).. wel errug veel kwijl!

Hoevaak poepen jullie kleintjes op een dag?
Lianne had eerst altijd een stuk of 4 a 5 poepluiers en ineens kwam daar met 9 weken abrupt een einde aan.
Nog maar 1, soms 2 per dag.
Wat daarvoor terugkwam zijn scheten.. écht scheten die stinken, geen kleine lieve scheetjes..
Bij iemand bekend? Net ook 1.. en STINKEN!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 6 mei 2009 @ 21:53:12 #246
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68749067
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef Zweefvliegje het volgende:

Lianne had eerst altijd een stuk of 4 a 5 poepluiers en ineens kwam daar met 9 weken abrupt een einde aan.
Wat daarvoor terugkwam zijn scheten.. écht scheten die stinken, geen kleine lieve scheetjes..
met de bv bijna elke luier wel een poepluier, met de flesvoeding nog maar 1 per dag ofzo, en nu met die bijvoeding gaat het weer anders.. vandaag nog geen poepluier gezien, maar gisteren wél een stinkluier gehad

pi_68749532
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef Zweefvliegje het volgende:

Mila heeft soms dagen van 4/5 poepluiers en soms heeft ze dagen dat ze er maar 1 heeft. Mila's scheetjes stinken gelukkig nog steeds niet, maar ze hebben wel flink volume
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:17:24 #248
105850 Fuente
mamamuts
pi_68750420
Oeh de scheetjes van Merel stinken enorm! Dat kind vergast ons nog eens
Sara
Merel
Ukje
pi_68750717
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:53 schreef DJMO het volgende:
met de bv bijna elke luier wel een poepluier, met de flesvoeding nog maar 1 per dag ofzo, en nu met die bijvoeding gaat het weer anders.. vandaag nog geen poepluier gezien, maar gisteren wél een stinkluier gehad
Daar ben ik dan weer blij mee, Lianne haar poep stinkt (nog) niet!
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:56:41 #250
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68752979
elins poep ruikt zurig.. doet me denken aan karnemelk..vind ik ook vies

hier wel 3/4 poepluiers per dag..
en haar scheetjes stinken wel degelijk
wanna rub mah puppeh?!
pi_68753158
Thomas is vandaag alweer 5 maanden . Wat gaat de tijd toch snel .
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:43:22 #252
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_68755321
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:16 schreef freecell het volgende:
L. Heeft een tand trouwens
Det *tik* met een theelepeltje en is scherp. Nummer 2 veracht ik binnen een paar dagen en 3 en 4 iig binnen 2 weken. Arm ding.
Leander, een tandje
Wij verwachtten tandje nummer twee ook een paar dagen na de eerste tand... Maar nu een paar weken later is die nog steeds niet door . Ach ja, dat hadden we ook kunnen weten, bij de andere twee kinderen kwamen de tandjes ook netjes 1 voor 1. Marlien heeft dus nog steeds 1 tandje, maar nummer twee kan elk moment doorkomen
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 07:29:37 #253
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68759592
we gaan vandaag eens kijken hoe meneer pap van een lepel blieft.. ik maak 200cc melk, maak van de helft pap, en de helft gewoon een flesje melk... wil hij de pap niet van een lepel heeft hij alsnog meteen de melk ...

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 07:30:04 #254
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68759594
oh en hij is dus al ruim een half uur wakker *gaap*

pi_68759807
7:00 is best te doen

Hier ook een wakker ventje vanmorgen, normaal wordt hij tussen 6:30 en 7:00 wakker, daarna borst en dan weer slapen. (en ga ik er uit en relaxed opstaan )
Vanmorgen niet weer slapen.. Zit nu naast me helemaal zelf een broodje op te eten Leg ik 3 stukjes op zijn kinderstoel, eet hij ze op
Zo lief! En intussen *tididatatatatabuwaaaaahetttaaaaaatotottaaaaaa* geluidjes
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 08:11:14 #256
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68759927
goedzo leander

en zeven uur ... mjah, ik ben zo gewend aan die acht uur.. ik blijf gewoon moe, hoe vroeg ik ook naar bed ga

pi_68761869
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:14 schreef freecell het volgende:
Gaan ze altijd beroerd avondeten van tanden? Fruit is goed, brood is prima, maar warm krijg ik er echt niet in
Zelfs niet als hij het zelf mag doen En dat wil wat zeggen
Hier gaat brood momenteel slecht; maar pap. fruiit en avondeten gaat wel goed.

En de koorts is hier nu weg!! En Amber is weer meer d'r zelf.
Ze heeft het klokje rond geslapen! Van 20:00 tot 08:00!
Ik heb d'r gister laten liggen met een laat-op-de-avond-voeding, en ze heeft dus heerlijk doorgeslapen.
En dat na zoveel slaapjes gister overdag al! Ze heeft het gewoon echt nodig gehad!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:00:08 #258
114177 Diaan73
pi_68762469
Lennon heeft ook 1 luier, soms 2 luiers per dag... en wat stinken betreft, dat valt best mee. Hij laat af en toe ook scheetjes... soms stinken ze soms niet.

Liewella wat fijn dat het weer beter gaat met Amber.

Leander

Thomas, alweer 5 maanden de tijd gaat snel.

Lennon was vanmorgen om half 7 wakker, toen de fles gehad en weer in bed gelegd.. en ik zelf ook, ben net wakker Ik hoor hem nu een beetje wakker worden.
Make love, not war ☮
pi_68764251
Tyler kan ook flink ruften! Hij poept nu soms wel 10x per dag.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 14:15:41 #260
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68771162
wie smeerde er nou elke dag een laagje zinkzalf op de billen van zijn kind?? om luieruitslag te voorkomen? jr. had een rode plek op zijn balletjes, en die is nu wel weg (met sudo) maar dat wil ik voorkomen in de toekomst. (toeval of niet; toen ik ma op het cb was, zei de wvk dat ze meer knullen had gezien met zo'n plekje ) daarvoor heb ik nu een potje neutral baby zinkzalf gehaald. is het nou het beste om dat één keer per dag te smeren of moet je dat tijdens elke verschoonbeurt doen?

pi_68771244
Hier ook wel eens zo'n plekje. Ook bj de oppas-jochies wel.
Ik smeer dan gewoon met sudo tot het weg is en dan nog even 1 of 2 dagen. En dan stop ik weer
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:18:07 #262
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68771274
waarom niet gewoon bij sudo houden? werkt super. ik smeer af en toe, voor t slapen en in de ochtend
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 14:20:19 #263
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68771385
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:17 schreef freecell het volgende:
Hier ook wel eens zo'n plekje. Ook bj de oppas-jochies wel.
Ik smeer dan gewoon met sudo tot het weg is en dan nog even 1 of 2 dagen. En dan stop ik weer
gebeurt het vaker?? en waar zou het door komen?? lijkt me niet door de luiers, hij heeft deze al sinds zijn geboorte ... en verschonen doe ik zeven tot tien keer per dag ...

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 14:20:51 #264
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68771406
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:18 schreef Dakota het volgende:
waarom niet gewoon bij sudo houden? werkt super. ik smeer af en toe, voor t slapen en in de ochtend
ik stuur je even een pm

pi_68771489
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:20 schreef DJMO het volgende:

[..]

gebeurt het vaker?? en waar zou het door komen?? lijkt me niet door de luiers, hij heeft deze al sinds zijn geboorte ... en verschonen doe ik zeven tot tien keer per dag ...
Ja, het gebeurt vaker. Ik weet niet waardoor? Lagere weerstand? Tandje? Verkouden? Broodkruimel die irriteert in luier? Geen idee
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:34:12 #266
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68771949
t kan ook gewoon door urine komen dat bijt ook..elke baby heeft t wel een keertje..ook al is t maar een rood plekje
wanna rub mah puppeh?!
pi_68773844
zucht, Seb wil alleen maar op zijn buik rollen steeds. Ook in zijn bed, wat dan weer minder is want hij heeft nog niet helemaal door hoe hij nou terug moet op zijn rug. En hij moet spugen als hij op zijn buik ligt dus ligt hij steeds met zijn bakkes in de spuug
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:40:53 #268
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68774630
of tijdens t verschonen
wanna rub mah puppeh?!
pi_68774913
tijdens het verschonen heeft hij nog niet in de gaten dat dat ook kan denk ik. Heb net een aqua blauw shirt voor hem gekocht (nou ja gekregen van mijn moeder want die was sneller met het geld ) voor op vakantie: ' I'm on holiday, what's your excuse?' staat er op
pi_68776024
Ik heb Seb net naar bed gedaan want hij was duidelijk moe, nou ligt hij in bed te schreeuwen als een speenvarken. Volgens mij kunnen ze het drie blokken verderop horen zou me niks verbazen als we een keer de politie aan de deur krijgen omdat ze denken dat we hem iets aan doen. Wat kan dat kind HARD schreeuwen zeg.
pi_68776422
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:15 schreef DJMO het volgende:
wie smeerde er nou elke dag een laagje zinkzalf op de billen van zijn kind?? om luieruitslag te voorkomen? jr. had een rode plek op zijn balletjes, en die is nu wel weg (met sudo) maar dat wil ik voorkomen in de toekomst. (toeval of niet; toen ik ma op het cb was, zei de wvk dat ze meer knullen had gezien met zo'n plekje ) daarvoor heb ik nu een potje neutral baby zinkzalf gehaald. is het nou het beste om dat één keer per dag te smeren of moet je dat tijdens elke verschoonbeurt doen?
ikke ikke
gewoon die goedkope van de hema (blauwe tube). ik doe gewoon eens per dag en dan wel goed inmasseren. dus als je klaar bent is alle zalf weg en goed ingetrokken
pi_68776781
DJMO, jij had het laatst eens over dit ding. Zo'n babysleep om de baby op z'n zij te leggen ivm een voorkeurshouding.
Hoe gebruikte jij dat ding? Want ik kan me voorstellen als je telkens de "verkeerde" kant gebruikt, het hoofd aan die kant gaat afplatten?
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:36:45 #273
105850 Fuente
mamamuts
pi_68776983
DJMO, bepanthen helpt ook als een tierelier tegen rode plekjes
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:45:00 #274
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68777290

monster

kill the dragon
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 16:46:01 #275
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68777327
thnx all!! en simmu; ik heb nu zo'n potje van neutral baby care, maar ik ga hetzelfde doen denk ik, want ik vind het toch ook rot voor hem als hij (al is het maar klein) zo'n plekje heeft.
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:31 schreef Zweefvliegje het volgende:
DJMO, jij had het laatst eens over dit ding. Zo'n babysleep om de baby op z'n zij te leggen ivm een voorkeurshouding.
Hoe gebruikte jij dat ding? Want ik kan me voorstellen als je telkens de "verkeerde" kant gebruikt, het hoofd aan die kant gaat afplatten?
ik moest hem dus gebruiken omdat jr. een voorkeurshouding voor links had, en dus ook een afplatting links had. door hem steeds rechts te slapen te leggen is dat weggetrokken.

als je het wil gebruiken om afplatting te voorkomen kan je hem het beste om en om link/rechts neerlegen zodat beide kanten even veel en vaak 'druk' krijgen en het hoofdje mooi rond groeit. voor meer info zou ik even contact zoeken met een (kinder)fysiotherapeut, het consultatiebureau of je huisarts

donderdag 7 mei 2009 @ 16:53:33 #276
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_68777630
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef Grijs het volgende:

[..]

Leander, een tandje
Wij verwachtten tandje nummer twee ook een paar dagen na de eerste tand... Maar nu een paar weken later is die nog steeds niet door . Ach ja, dat hadden we ook kunnen weten, bij de andere twee kinderen kwamen de tandjes ook netjes 1 voor 1. Marlien heeft dus nog steeds 1 tandje, maar nummer twee kan elk moment doorkomen
En vandaag dus tandje nummer 2, slechts 5 weken na tandje nummer 1 .
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:59:10 #277
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_68777838
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:31 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik heb iets soortgelijks gebruikt voor mijn oudste en ik moest hem gewoon de ene dag op de ene zij en de andere dag op de andere leggen. 't Is mooi weggetrokken.
pi_68778009
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:46 schreef DJMO het volgende:
thnx all!! en simmu; ik heb nu zo'n potje van neutral baby care, maar ik ga hetzelfde doen denk ik, want ik vind het toch ook rot voor hem als hij (al is het maar klein) zo'n plekje heeft.
[..]

ik moest hem dus gebruiken omdat jr. een voorkeurshouding voor links had, en dus ook een afplatting links had. door hem steeds rechts te slapen te leggen is dat weggetrokken.

als je het wil gebruiken om afplatting te voorkomen kan je hem het beste om en om link/rechts neerlegen zodat beide kanten even veel en vaak 'druk' krijgen en het hoofdje mooi rond groeit. voor meer info zou ik even contact zoeken met een (kinder)fysiotherapeut, het consultatiebureau of je huisarts
Er zit helaas al lichtelijk een afplatting aan de linkerkant van haar hoofd, dus dan denk ik dat ik haar maar een tijdje op rechts moet neerleggen te slapen.
Zal wel even contact opnemen met het consultatiebureau morgen.

@Grijs
Begrijp ik goed dat er dus ook al sprake was van een afplatting?
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:01:44 #279
105850 Fuente
mamamuts
pi_68779758
Merel heeft zichzelf op haar buik gerold op het kdv En ze was heel rustig geweest, niet overprikkeld, echt goed geslapen, helemaal lekker in d'r vel, ze waren flabbergasted daar! Denk dat het bezoek aan de osteopaat echt goed is geweest

Mijn meisje heeft zich omgerold en stiekem baal ik zo dat ze dat niet thuis heeft gedaan Saartje deed alles voor het eerst thuis.. nah ja, hoort er ook bij
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:08:25 #280
105850 Fuente
mamamuts
pi_68779934
En ze doet het nu de hele tijd
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 18:09:27 #281
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68779970
fijn fuente!

Zweefvliegje, ik zou dan eerder even contact zoeken met een kinderfysiotherapeut. voor de kleine wordt dat volledig vergoed, en zij (of hij) kan je beter adviseren over het gebruik van dat kussen. Ook kunnen ze goed zien wanneer het weer netjes rond is etc..

pi_68780096
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:08 schreef Fuente het volgende:
Vet leuk!

HIer een diklip En ik weet niet waarom. Hij dondert af en toe wel om (leren staan is hard werken) maar hij heeft niet heel hard gebruld oid. Hij heeft wél een dikke bovenlip nu

Arm ding!
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:20:26 #283
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68780256
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:08 schreef Fuente het volgende:
maar ik dacht dat ze al rolde of was t alleen op r zij? iig, tof
wanna rub mah puppeh?!
pi_68780314

Hij wil niet op de foto
Maar op zijn bovenlip heeft hij in het midden normaal geen bobbel
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 18:28:37 #285
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68780504
arme leander

in het kader van controle's: ik 'mag' binnenkort minimaal twee dagen per week met jr. naar een mkd, naar een ouder/kind programma, zodat ze kunnen observeren hoe ik met hem omga.. (saillant detail het is het zelfde mkd waar ik als kind opgezeten heb, en waar ik absoluut géén enkele goede herinnering aan heb) ..

ik heb het even helemaal gehad nu ...

donderdag 7 mei 2009 @ 18:30:41 #286
105850 Fuente
mamamuts
pi_68780565
Tot nu toe op haar zij, en dan bleef ze hangen met haar hoofd, haar hoofd is nogal zwaar

Ach Leander toch
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:34:05 #287
105850 Fuente
mamamuts
pi_68780668
DJMO, jeetje zeg... Een mkd is toch een medisch kinderdagverblijf? Zijn ze nu nog bang dat je niet goed met hem omgaat? Hij doet het toch super verder?
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:43:59 #288
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68780932
waarom 2 dagen per week..is wel erg veel
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 18:44:07 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68780938
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:34 schreef Fuente het volgende:
DJMO, jeetje zeg... Een mkd is toch een medisch kinderdagverblijf? Zijn ze nu nog bang dat je niet goed met hem omgaat? Hij doet het toch super verder?
idd een medisch kinderdagverblijf.. er zou wel tegenover staan dat de gesprekken met jeugdzorg en jeugdplein dan minder zouden zijn (moet ik eerst nog zien ) en het zou vooral bedoeld zijn als bewijs naar de rechter dat de ots niet (langer) nodig zou zijn .. dat ik op zo'n mkd niet op een natuurlijke manier, zoals thuis, met jr. om kan gaan telt niet, daar zijn de medewerkers op getraind. dat ik absoluut een afkeer heb tegen een mkd telt ook niet, er is in zeg 20 jaar heel veel veranderd (sommige dingen veranderen nooit ) dat ik al wekelijks op het cb zit, twee wekelijks bij de huisarts, wekelijks bij de fysio, driemaandelijks in het ziekenhuis, en elke vrijdag bij de boumankliniek voor een urinecontrole ... ach ik heb nog niet genoeg te doen he.. dat ik ook nog eten moet koken voor mijn vent, telt niet, dat ik een huishouden heb, wat is dat? reiskosten?? moet je zelf betalen; net als een eigen bijdrage van minimaal 15 euro ofzo per maand voor iets waar ik toe gedwongen wordt .. dat ik door al die afspraken en stress (zo ervaar ik het wel nl.) steeds vaker stresshoofdpijn heb boeit ze ook al niet...

sorry, tis even een klaagzang, maar ik moest het even kwijt.. om ot te blijven: jr lacht en leeft er vrolijk doorheen

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 18:44:30 #290
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68780954
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:43 schreef Dakota het volgende:
waarom 2 dagen per week..is wel erg veel
hij had het ook nog over drie of vier dagen dakoot
oh en dat minimaal een half jaar lang waarschijnlijk

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 18:49:40 #291
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68781108
oh, misschien één lichtpuntje .. hij gaat kijken of ik de kosten van babyzwemmen vergoed kan krijgen vanuit jeugdzorg .. het is een activiteit voor hem, en daar is een potje voor als het goed is.. tenminste één leuk ding om naar uit te kijken.

hoevaak ga je trouwens babyzwemmen? elke week, twee weken of maandelijks? (als jz het betaalt ga ik natuurlijk wel zo veel mogelijk, zo niet, dan zo vaak als mijn budget het toelaat)

pi_68781791
Wat moet ik me voorstellen bij een medisch kinderdagverblijf?

Ohja, het klinkt trouwens wel als heeell veel controles zeg
pi_68781888
DJMO, ik zou daar denk ik stijf van de zenuwen zitten. misschien helpt het om het allemaal te zien als een soort extra speelplek? en als jullie mogen babyzwemmen zou het natuurlijk heel fijn zijn
pi_68782028
Babyzwemmen is dan een leuke tegenhanger!

En inderdaad wel veel controles, maar reken maar dat, hoe langer het zo goed doorgaat, hoe minder de controles worden! En dat ze de situatie in de gaten willen houden snap ik ook ergens wel, maar het is gewoon onhandig voor jou.
Iedereen draagt wel ergens de gevolgen van zijn verleden mee, maar zoals ik al zei: als je het gewoon zo super blijft doen als nu, wordt het vanzelf minder
pi_68782982
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:49 schreef DJMO het volgende:
hoevaak ga je trouwens babyzwemmen? elke week, twee weken of maandelijks? (als jz het betaalt ga ik natuurlijk wel zo veel mogelijk, zo niet, dan zo vaak als mijn budget het toelaat)
Hopelijk gaan ze babyzwemmen vergoeden!
Ik ga hier 1 keer per week een halfuurtje, volgens mij is dat standaard.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 19:47:53 #296
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68783323
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef freecell het volgende:
Babyzwemmen is dan een leuke tegenhanger!

En inderdaad wel veel controles, maar reken maar dat, hoe langer het zo goed doorgaat, hoe minder de controles worden! En dat ze de situatie in de gaten willen houden snap ik ook ergens wel, maar het is gewoon onhandig voor jou.
Iedereen draagt wel ergens de gevolgen van zijn verleden mee, maar zoals ik al zei: als je het gewoon zo super blijft doen als nu, wordt het vanzelf minder
zo moet ik het idd maar proberen te zien... ik hoop wel dat ze begrijpen als ik twee keer in de week naar een mkd ga, ik de controles bij de huisarts iig overbodig vindt... wat de huisarts ziet kan het mkd ook constateren .. ik ga toch proberen of ze het dan twee halve dagen willen maken.. ik heb als stelregel voor jr.: één voeding buitenshuis is zat. de rest moet gewoon, vertrouwd, fijn, veilig, thuis zijn. met mijn eigen spulletjes, zijn eigen bedje, knuffels en speeltjes .. en mama natuurlijk ik bedoel: met twee hele dagen kan ik dus twee dagen niet koken, geen boodschappen doen, het kost me klauwen vol extra aan reisgeld + die eigen bijdrage .. johan kan dan wel werken, zijn inkomen zit misschien een tientje of vier boven het bedrag wat we kregen toen ik nog een uitkering had .. (al heb ik nu dan wel het kindgebonden budget érbij, dat wil ik nog steeds proberen te sparen voor jr, en dat lukt al amper omdat hij zat nodig heeft)

ik ben lekker samenhangend geloof ik, maar mijn hoofd is momenteel een doorzeefde gatenkaas, alles tuimelt en tolt over elkaar heen en ik kan maar één ding helder zien: junior

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 19:49:44 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68783394
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:39 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Hopelijk gaan ze babyzwemmen vergoeden!
Ik ga hier 1 keer per week een halfuurtje, volgens mij is dat standaard.
ik zou in rhoon of rotterdam (zuid) moeten kijken zweefvliegje, maar bedankt voor de info!

pi_68784300
maar DJMO, waarom doen ze zoiets dan? Of mag ik dat niet vragen?
Lotte!
Noah!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 20:17:51 #299
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68784535
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:12 schreef Linda2205 het volgende:
maar DJMO, waarom doen ze zoiets dan? Of mag ik dat niet vragen?
lang, heel lang verhaal.. mijn oudste dochter (van een andere vader) is al jaren uit huis geplaatst, en ik heb mede daardoor een alcohol probleem gehad. alle factoren bij elkaar tellend zijn ze bang dat ik terugval in dat alcohol probleem. en ik doe werkelijk alles om te bewijzen dat dat niet het geval is ... maar af en toe wordt het me wel even teveel

pi_68785547
Tandje voor Leander en Marlien
Wel heel zielig natuurlijk!

En een rollende Merel

5 maanden Thomas, wow wat gaat het snel!

Wat fijn dat de koorts weg is Llewella! En wat heeft ze goed geslapen!
Wil je nog even mijn vraag in Het kolftopic beantwoorden?

Rollende Seb
Monster Elin
DJMO

Ik heb eindelijk weer een rustige avond tot nog toe. Lotte slaapt gelukkig weer eens 's avonds. Wat een drama kan ze ervan maken zeg. Op haar kamertje staat nu de radio zachtjes aan en alle knuffeltjes heb ik uit bed gehaald behalve haar gewone knuffel. Kijken of het helpt..
Vannacht was ze 4x wakker, waarvan ik er 2x uit moest voor het voeden en 2x zat ik al rechtop in bed en bijna uit bed toen ze gelukkig weer ging slapen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')