flessenkindjes doen t veuuuul snellerquote:
Ik verheug me op de tijd dat Julian dat ook gaat doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:54 schreef Dakota het volgende:
[..]
van half 9 tot 12..toen gedronken en van 12:00 tot half 9
assie t dut, doet t dan gut
welnee joh! ze doen het allemaal in hun eigen tempo. ik heb zelf als baby "zitten" overgeslagen. ik wilde pas na mijn eerste verjaardag zittenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:32 schreef Dakota het volgende:
[..]
flessenkindjes doen t veuuuul sneller
en ik ben bang dat t voorlopig bij deze ene keer blijft
Ik denk dat ze doelt op doorslapenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:39 schreef simmu het volgende:
[..]
welnee joh! ze doen het allemaal in hun eigen tempo. ik heb zelf als baby "zitten" overgeslagen. ik wilde pas na mijn eerste verjaardag zitten
dat valt toch ook onder dingen doen?quote:
het is bewezen dat flessenkinderen eerder doorslapenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:06 schreef simmu het volgende:
[..]
dat valt toch ook onder dingen doen?
doorslapen, rollen, staan alles. ze doen het pas als ze daar zelf zin in hebben. dat bedoelde ik iig
echt waar? ligt het niet meer aan de manier waarop? vroeger moest je op vaste tijden geven en nu mag flesvoeding ook op verzoek. ik dacht dat het daardoor kwam. je dwingt dan doorslapen af omdat beebs gewoon niet krijgt terwijl beeb op verzoek 's nachts echt nog wel wil.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:27 schreef Dakota het volgende:
[..]
het is bewezen dat flessenkinderen eerder doorslapen
geen idee. vroeger kreeg je bij het cb op je donder als je ook maar een kwartier van de voorgeschreven tijden afweekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:43 schreef Dakota het volgende:
volgens mij had het te maken met de hoeveelheid melk die ze binnen krijgen over de gehele dag
Voor Sara betalen we 6,25 per uur, voor Merel 6 euro.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:27 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wij moeten zelf de luiers aanleveren. Dat zou geld schelenwat kost jullie kdv per uur
volgens mij heeft het ermee te maken dat borstvoeding heel licht verteerbaar isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:43 schreef Dakota het volgende:
volgens mij had het te maken met de hoeveelheid melk die ze binnen krijgen over de gehele dag
Ik zal het dan achterhouden. Gaan we morgen bij C1000 kijken. Zit vlak bij mijn ouders.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:29 schreef Fuente het volgende:
Ingrid, ik geloof dat ik iets van 9 euro nogwat betaal voor een pak luiers waar er (zal het zo even nakijken) ongeveer 73 inzitten (maat 3). Daar doe ik 2 weken mee (soms iets langer zelfs, omdat Merel op het kdv luiers van daar draagt).
ik hád een vast ritmequote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou, ik krijg met Julian er geen ritme in met de flesvoeding. Heb van het cb een schema gekregen om te voeden, maar nu net voor 16.00 was hij aan het huilen, om 16.00 krijgt hij weer een flesje dus deze gegeven, maar na drie slokken valt meneer in een diepe slaap.
Dus de rest van de dag zal wel weer afwijken en vannacht zal hij zich wel weer extra melden om 'in te halen'.
Jair was bij zijn geboorte 2966 gram. Hij weegt nu met 3 maanden 4346 gram. Dat is wat minder dan de meesten van jullie hier zo hebben verteld. Het is niet de bedoeling om bv te vervangen met bijvoeding/ flesvoeding. In een fles per dag zal ik wat schepjes biobim geven. Daardoor wordt het wat dikker waardoor Jair hopelijk wat meer toeneemt. Vervolgens kan hij zijn benodigde voeding door sterker zuigen weer instellen. Zo stel ik het me voor. Het komt op hetzelfde neer als te kolven en steeds wat meer te geven dan hij volgens zijn gewicht zou moeten hebben. Volgens het cb zit Jair ook onder de groeicurve. Maar hij is zeker gezond. Hij plast goed, is vrolijk en zijn ontwikkeling gaat gestaag door zoals voor zijn leeftijd gepast is.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:00 schreef Jore het volgende:
[..]
*Groeicurve erbij pakt
Zo te zien niet. Hij zou dan ruim onder de onderste lijn van de curve zitten, dus dan is het geen gezond jongetje meer.![]()
Tinuviel, hoe zwaar was Jair bij zijn geboorte? Biobim is bijvoeding en Jair is nog maar net drie maanden, misschien is het slimmer om eerst eens goed te bekijken hoe het met de borstvoeding gaat. Als je gaat bijvoeden kan dat ervoor zorgen dat de productie gaat dalen wat weer een negatief effect heeft op de groei... Misschien iets voor het borstvoedingstopic? Wel fijn dat de prikjes weinig problemen opleverden!
Dat rollen lijkt echt nog ver weg hier, Lieuwe blijft keurig op z'n plek.
Ik dacht ook dat het te maken had met de hoeveelheid melk in combinatie met hun gewicht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:43 schreef Dakota het volgende:
klopt..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:08 schreef Estrys het volgende:
[..]
volgens mij heeft het ermee te maken dat borstvoeding heel licht verteerbaar is
wij hebben ook geen ritme, en dat schema's van het cb werken dat is een mythequote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou, ik krijg met Julian er geen ritme in met de flesvoeding. Heb van het cb een schema gekregen om te voeden, maar nu net voor 16.00 was hij aan het huilen, om 16.00 krijgt hij weer een flesje dus deze gegeven, maar na drie slokken valt meneer in een diepe slaap.
Dus de rest van de dag zal wel weer afwijken en vannacht zal hij zich wel weer extra melden om 'in te halen'.
Jepsquote:Op woensdag 6 mei 2009 07:39 schreef DJMO het volgende:
gisterenavond met slapen gaan, rolde hij ineens bijna helemaal omen nu op het speelkleed probeert hij ook steeds te rollen, en je komt er niet ver mee, maar je verplaatst je wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |