abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 mei 2009 @ 12:32:58 #151
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68688128
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 12:01 schreef Jore het volgende:
Knap kind
flessenkindjes doen t veuuuul sneller

en ik ben bang dat t voorlopig bij deze ene keer blijft
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68688284
strakjes maken we foto's en een filmpje van fluitende selene. dat fluitje is een geweldig succes (tis allemaal jouw schuld freecell!!!!). inkoming selenespam dus.

sangdrax en selene kunnen ook een duet. als hij fluit doet zij het ook.
en ze kan nu ook vanuit de box zich gecontroleert laten vallen zie ik net
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_68688312
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:54 schreef Dakota het volgende:

[..]

van half 9 tot 12..toen gedronken en van 12:00 tot half 9
assie t dut, doet t dan gut
Ik verheug me op de tijd dat Julian dat ook gaat doen.
pi_68688320
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 12:32 schreef Dakota het volgende:

[..]

flessenkindjes doen t veuuuul sneller

en ik ben bang dat t voorlopig bij deze ene keer blijft
welnee joh! ze doen het allemaal in hun eigen tempo. ik heb zelf als baby "zitten" overgeslagen. ik wilde pas na mijn eerste verjaardag zitten
  dinsdag 5 mei 2009 @ 12:40:46 #155
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68688367
jeej selene..

Elin is vandaag haar stembanden aan het oefenen, valse kraai en een volume holy crap.
haar nieuwe liefde is een kunststof balletje met een belletje erin.. daar is ze nu al een halfuur zoet mee zonder te piepen om aandacht
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 5 mei 2009 @ 12:57:43 #156
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68688950

ballenkind
wanna rub mah puppeh?!
pi_68688984
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 12:39 schreef simmu het volgende:

[..]

welnee joh! ze doen het allemaal in hun eigen tempo. ik heb zelf als baby "zitten" overgeslagen. ik wilde pas na mijn eerste verjaardag zitten
Ik denk dat ze doelt op doorslapen
pi_68689122
Ik ben blij dat Tyler over het algemeen lekker doorslaapt!

En ik vind het stom dat de kinderarts aan feestdagen doet.
pi_68689259
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 12:58 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik denk dat ze doelt op doorslapen
dat valt toch ook onder dingen doen?
doorslapen, rollen, staan alles. ze doen het pas als ze daar zelf zin in hebben. dat bedoelde ik iig
pi_68689878
Wat een lief ballenkindje hierboven.

De fysio is weer langsgeweest. Hij vond Tyler er goed uitzien.
Zijn nekje is nog niet zo sterk, hebben oefeningen en tips gekregen.
Bijvoorbeeld als je hem vanuit lig voorzichtig omhoog trekt, laat hij zijn hoofd hangen.
Buiklig gaat wel goed, blijven oefenen. En hij moet/mag op het speelkleed op zijn rug met een rolletje onder zijn billen. En dan de babygym met 1 speeltje in het midden. Zodat hij gericht leert pakken en dat is dan ook weer goed voor oa de nekspieren. Verder niet te veel speeltjes in de box. En geen muziekmobile boven bed.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 13:27:56 #161
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68689984
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:06 schreef simmu het volgende:

[..]

dat valt toch ook onder dingen doen?
doorslapen, rollen, staan alles. ze doen het pas als ze daar zelf zin in hebben. dat bedoelde ik iig
het is bewezen dat flessenkinderen eerder doorslapen
wanna rub mah puppeh?!
pi_68690103
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:27 schreef Dakota het volgende:

[..]

het is bewezen dat flessenkinderen eerder doorslapen
echt waar? ligt het niet meer aan de manier waarop? vroeger moest je op vaste tijden geven en nu mag flesvoeding ook op verzoek. ik dacht dat het daardoor kwam. je dwingt dan doorslapen af omdat beebs gewoon niet krijgt terwijl beeb op verzoek 's nachts echt nog wel wil.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 13:43:51 #163
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68690528
volgens mij had het te maken met de hoeveelheid melk die ze binnen krijgen over de gehele dag
wanna rub mah puppeh?!
pi_68690657
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:43 schreef Dakota het volgende:
volgens mij had het te maken met de hoeveelheid melk die ze binnen krijgen over de gehele dag
geen idee. vroeger kreeg je bij het cb op je donder als je ook maar een kwartier van de voorgeschreven tijden afweek

maar ik hoop wel dat het doorzet hoor. ik vond het wel gezellig zo saampjes 'snachts, maar je wordt er doodmoe van! (niet dat de mijne doorslaapt, dat dacht ik alleen maar. was een geintje )
  dinsdag 5 mei 2009 @ 14:23:09 #165
105850 Fuente
mamamuts
pi_68692052
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:27 schreef Estrys het volgende:

[..]

Wij moeten zelf de luiers aanleveren. Dat zou geld schelen wat kost jullie kdv per uur
Voor Sara betalen we 6,25 per uur, voor Merel 6 euro.
Ze krijgen alles op het kdv, alleen moet je zelf de melkpoeder aanleveren (of je BV natuurlijk).
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68693425
Bij ons krijgen ze ook alles op het kdv. Alleen bv moet je meegeven Flesvoeding zou ze daar ook gewoon krijgen. Wel heel fijn!

Goed zo Selene!

Vanmorgen heerlijk met Lotte samen geslapen, ze was om 6:45 al wakker (na 2x wakker geweest te zijn vannacht) en nog heel moe. Om 8 uur is ze aan de borst in slaap gevallen, na een tijdje knuffelen heb ik haar naast me neergelegd en hebben we nog lekker geslapen tot half 11
Was vooral voor mij wel heerlijk, ik zat er echt even doorheen gisteren en vannacht
pi_68693892
quote:
volgens mij heeft het ermee te maken dat borstvoeding heel licht verteerbaar is
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_68696473
Nou, ik krijg met Julian er geen ritme in met de flesvoeding. Heb van het cb een schema gekregen om te voeden, maar nu net voor 16.00 was hij aan het huilen, om 16.00 krijgt hij weer een flesje dus deze gegeven, maar na drie slokken valt meneer in een diepe slaap.
Dus de rest van de dag zal wel weer afwijken en vannacht zal hij zich wel weer extra melden om 'in te halen'.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:39:09 #169
105850 Fuente
mamamuts
pi_68697269
Joh maar Julian is nog zo piep, hij hoeft toch ook nog geen vast schema te hebben? Bij Merel begint het nu een beetje vastigheid te krijgen, maar het is nog altijd wisselend hoe laat ze de laatste fles krijgt.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68697420
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 07:29 schreef Fuente het volgende:
Ingrid, ik geloof dat ik iets van 9 euro nogwat betaal voor een pak luiers waar er (zal het zo even nakijken) ongeveer 73 inzitten (maat 3). Daar doe ik 2 weken mee (soms iets langer zelfs, omdat Merel op het kdv luiers van daar draagt).
Ik zal het dan achterhouden. Gaan we morgen bij C1000 kijken. Zit vlak bij mijn ouders.
Ohnee, Tyler heeft maat 2. Nouja, die hebben ze vast ook wel
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:44:40 #171
105850 Fuente
mamamuts
pi_68697460
Maat 2 hebben ze ook En deze week zijn ze ook nog in de aanbieding, ik meen voor 8,25 euro!
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 5 mei 2009 @ 16:51:37 #172
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68697725
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 16:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou, ik krijg met Julian er geen ritme in met de flesvoeding. Heb van het cb een schema gekregen om te voeden, maar nu net voor 16.00 was hij aan het huilen, om 16.00 krijgt hij weer een flesje dus deze gegeven, maar na drie slokken valt meneer in een diepe slaap.
Dus de rest van de dag zal wel weer afwijken en vannacht zal hij zich wel weer extra melden om 'in te halen'.
ik hád een vast ritme helaas vorige maand met de inentingen + ziek zijn een week ervoor, totaal twee weken van slag, vorige week ook inentingen en weer van slag af sinds woensdag ik ben erinmiddels achter dat de slogan: "straks gaat het beter" écht wel klopt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_68698209
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:00 schreef Jore het volgende:

[..]

*Groeicurve erbij pakt

Zo te zien niet. Hij zou dan ruim onder de onderste lijn van de curve zitten, dus dan is het geen gezond jongetje meer.

Tinuviel, hoe zwaar was Jair bij zijn geboorte? Biobim is bijvoeding en Jair is nog maar net drie maanden, misschien is het slimmer om eerst eens goed te bekijken hoe het met de borstvoeding gaat. Als je gaat bijvoeden kan dat ervoor zorgen dat de productie gaat dalen wat weer een negatief effect heeft op de groei... Misschien iets voor het borstvoedingstopic? Wel fijn dat de prikjes weinig problemen opleverden!

Dat rollen lijkt echt nog ver weg hier , Lieuwe blijft keurig op z'n plek.
Jair was bij zijn geboorte 2966 gram. Hij weegt nu met 3 maanden 4346 gram. Dat is wat minder dan de meesten van jullie hier zo hebben verteld. Het is niet de bedoeling om bv te vervangen met bijvoeding/ flesvoeding. In een fles per dag zal ik wat schepjes biobim geven. Daardoor wordt het wat dikker waardoor Jair hopelijk wat meer toeneemt. Vervolgens kan hij zijn benodigde voeding door sterker zuigen weer instellen. Zo stel ik het me voor. Het komt op hetzelfde neer als te kolven en steeds wat meer te geven dan hij volgens zijn gewicht zou moeten hebben. Volgens het cb zit Jair ook onder de groeicurve. Maar hij is zeker gezond. Hij plast goed, is vrolijk en zijn ontwikkeling gaat gestaag door zoals voor zijn leeftijd gepast is.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_68698231
Nou ja, ik hoop in ieder geval dat er een beetje ritme in zit als ik weer moet gaan werken.
pi_68698275
quote:
Ik dacht ook dat het te maken had met de hoeveelheid melk in combinatie met hun gewicht.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 5 mei 2009 @ 17:44:04 #176
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68699598
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:08 schreef Estrys het volgende:

[..]

volgens mij heeft het ermee te maken dat borstvoeding heel licht verteerbaar is
klopt..
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 5 mei 2009 @ 17:46:42 #177
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68699683
Elin gaat hard vooruit.. ze pakt alles zo stevig vast,geen gehannes met wegslaan ipv pakken ofzo.
als ze nu ook wat stiller zou zijn dan WRAAAAAAAAAAAAAHUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH bij alles te roepen dat ze uitvoert ;')
wanna rub mah puppeh?!
pi_68700376
Weet iemand toevallig hoe vaak je de onderdelen van een kolf moet vervangen. Ik heb de Medela Pump In Style in gebruik. Ik heb er schelpen voor. Daarin gaat een klein geel onderdeel met een wit matje wat de melk filtert. Ik vroeg me af hoe vaak je het gele en vooral het witte gedeelte moet vervangen. Van dat witte heb ik namelijk ook een aantal in het pakket waar de schelpen in zaten gehad.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_68700830
Ik heb ook een medela en ik heb een minielctric ook met een wit dingetje.
dat verving ik om de maand maar hoevaak het echt moet geen idee
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 5 mei 2009 @ 18:29:15 #180
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68701070
http://www.medela.nl/BENELUX/breastfeeding/challenges/help.php
je kan hier even kijken, of mailen naar ze
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_68703397
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 16:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
wij hebben ook geen ritme, en dat schema's van het cb werken dat is een mythe
als hij wakker is is hij wakker en als hij honger heeft dan heeft hij honger en geloof me dat je dan echt niet een uur gaat zitten wachten volgens schema. Niet bij mijn kind in ieder geval dan denk ik dat de buren de kinderbescherming gaan bellen of de politie wegens geluidsoverlast. Hij komt meestal om de vijf uur maar soms lukt hem dat niet en dan is het later of vroeger etc.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 20:56:40 #182
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68706589
Lennon had al vrij snel een soort van schema... het kan weleens een half uurtje of uurtje verschillen maar de grote lijnen zijn wel goed zichtbaar. Het is niet het schema van het cb, hebben we trouwens ook niet gekregen. Maar wat wel vaststaat: elke avond ligt hij rond half 9 in bed en slaapt dan tot 7 a 8 uur de volgende morgen, dat is wel erg lekker.

Het drinken van hem is echter nog steeds een beetje hopeloos... hij heeft nu bedacht dat als hij 2/3e van zn fles op heeft maar met de speen en fles te gaan spelen en/of heel veel te bewegen. Dan maar eerst boertje laten en even laten liggen/spelen, daarna proberen de rest erin te krijgen... dat lukt niet altijd. Hij is op dit moment erg druk met bewegen, spelen en om zich heen kijken. Hij wil vooral erg graag zitten, hij komt steeds met zn bovenlichaam omhoog zelfs als hij op de arm ligt. Dat laatste wil hij dan ook niet meer erg graag. We houden het er maar op dat het een sprongetje is.
Make love, not war ☮
  dinsdag 5 mei 2009 @ 21:05:10 #183
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_68706911
Ow Diaan, dat heeft Maarten ook een tijd gehad hoor, een paar weken lang (geloof ik, weet ik niet helemaal zeker meer) en daarna ging het weer beter!
En schema? Wasda? Het verschilt gewoon per dag hoe laat Maarten zijn eerste fles krijgt en dat schuift de hele dag dan door! Vanmorgen was het zelfs pas half 9 dat hij wakker werd (en dat na de eerste nacht op zijn eigen kamer!)
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_68707014
Seb heeft hetzelfde hoor al een paar weken dat hij veel laat staan
  dinsdag 5 mei 2009 @ 21:13:51 #185
114177 Diaan73
pi_68707216
Ja dat is waar ook, Estrys.. ze gaan wat dat betreft een beetje gelijk op..

Marie, wat fijn dat Maarten zo goed op zn eigen slaapkamer heeft geslapen Bij ons is het inderdaad ook een beetje afhankelijk van hoe laat hij zn eerste fles krijgt, maar de laatste fles is toch echt rond 20:00 uur.
Make love, not war ☮
pi_68707559
Wat goed, Maarten tevreden op zijn eigen kamertje

Pff Dana heeft vandaag dr dag niet, is natuurlijk nasleep van het weekend en de 2 tandjes die doorkomen en daarbij ook nog steeds verkouden...maar wat ben ik blij als ze weer zichzelf is zeg!

Niks was goed vandaag, alles wat ze te pakken krijgt word heel hard weggegooid en zodra ze in bed word gelegd krijst ze alles bij elkaar. Nu ligt ze wel te slapen na een kwartier heel hard krijsen, vind het zo zielig dat ze zo in slaap moest vallen, maar anders dan maak ik t alleen maar erger(ervaring van vanmiddag)
pi_68708928
Moeilijk he Bla

Schema? Ritme? Was dat? Elke keer als ik denk een ritme of schema te pakken heb is het weer anders...

Tinuviel,ik heb die witte dingen nog nooit vervangen in al die maanden kolven. Ik sterilseer het wel altijd.

Lotte slaapt vanavond gelukkig weer eens op tijd, heel fijn
  dinsdag 5 mei 2009 @ 21:57:47 #188
114177 Diaan73
pi_68708991
Even een kleine spam van Lennon:

Make love, not war ☮
  dinsdag 5 mei 2009 @ 22:00:24 #189
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_68709082
Wat een dotje
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_68709335
Lief! En ookal dezelfde boxspiraal.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 22:08:07 #191
114177 Diaan73
pi_68709401
Hij trekt hem steeds los... nu maar vastgeknoopt aan de box..
Make love, not war ☮
pi_68712512
oh Diaan! Wat lijktie op je zeg, op die middelste foto! Schatje!
Lotte!
Noah!
  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:15:48 #193
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68712615
lennon ziet er ook al heel anders uit
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 6 mei 2009 @ 07:39:57 #194
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68718366
gisterenavond met slapen gaan, rolde hij ineens bijna helemaal om en nu op het speelkleed probeert hij ook steeds te rollen, en je komt er niet ver mee, maar je verplaatst je wel

woensdag 6 mei 2009 @ 08:00:17 #195
105850 Fuente
mamamuts
pi_68718505
Leuk he DJMO? Merel doet het ook, ze kan het bijna helemaal, maar blijft nog hangen met d'r hoofd

Lennon Mooi ventje!

Manlief is met Merel naar de osteopaat (ik moet zo werken ). Ben heel benieuwd!
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 6 mei 2009 @ 08:06:11 #196
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68718552
het wordt wel tijd fuente volgens het CB heeft hij nu weer een te plat achterhoofd (overigens wél keurig in het midden) ja op zijn buik liggen heb ik zelf ruim een week niet gewild omdat hij bij het minste ging spugen had ik het idee ... als hij het nou zelf kan, hoef ik daar niet meer bang voor te zijn.

succes voor je man met mereltje!
Lennon

ik ga me maar eens aankleden, om 09:20 op het cb zijn. voor de reguliere afspraak van 5,5 maanden .. ja hij is pas 4 maanden en een week ofzo.. maar ze zaten helemaal vol

pi_68718560
Ik was jullie kwijt

Diaan Wat een droppie
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 07:39 schreef DJMO het volgende:
gisterenavond met slapen gaan, rolde hij ineens bijna helemaal om en nu op het speelkleed probeert hij ook steeds te rollen, en je komt er niet ver mee, maar je verplaatst je wel
Jeps En op een gegeven moment gaat dat vrij snel ook

Ik heb inderdaad ook een onderlijnbaby, maar die begon al flink onder de lijn en hij kabbelt fijn met het lijntje mee

Hij gaat zelf zitten En staan en hij is zo hip
En hij is al bijna 2 weken zielig, is bezig 4 tanden tegelijk te krijgen. En hij heeft dus koorts. Naar de dokter geweest en hetkomt dus wél van de tanden die koorts Nuja, met detinox redden we het wel in huis!
pi_68718794
freecell; op hoelang zit leander nu met koorts?

Ik heb net de huisarts gebeld; vervangend althans gezien die van ons op vakantie is; en ik hoef niet langs te komen zolang Amber nog vrolijk is.
Maar net zat ze weer op 39 graden, ze lag weer aardig te gloeien toen we wakker werden.
Het lijken wel vrij duidelijk hoektanden/kiezen te zijn; zit ook vaker met d'r handjes in d'r mond; afentoe kauwen.
Ben benieuwd om hoeveel/welke het dit keer gaat; iig 1 hoektand die gezwollen is; maar ze lijkt meer last van kiezen te hebben. Arm moppie; ze gaat ook heel hard met doorkomen van tanden (snijtanden heeft ze op 1 na al allemaal).

Dit is de eerste keer dat ze koorts heb; dus wel extra zorg; tis nog even wennen voor me.
Nu is ze net in de box weer in slaap gevallen.

En vandaag is ze 10 maanden alweer!!!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_68718837
Leander heeft een week af en aan koorts gehad. Volgens de HA maakte dat ook uit. Bij 3 dagen achter elkaar koorts sowieso even HA bellen zei hij

Maar hier dus een week dan weer koorts, dan weer niet, met elke dag wel érgens boven de 38. Als top 39,4.
Nu gaat het beter, gisteren alleen nog verhoging.Maar hij is bezig met zijn ondertanden en zijn 2 grote boventanden Schemeren er al 3 wit door.

10 maanden alweer Groot! En nu pas voor het eerst koorts? Doe je goed
pi_68719576
Lennon Kruidvat pyama zie ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')