He wat vervelend nu zeg...quote:Op maandag 4 mei 2009 13:29 schreef Estrys het volgende:
och jeej en de zwembroek die ik heb is volgens mij 68 of 74 bedenk ik me. Ik denk dat ik morgen even naar de hema moet![]()
Ik denk dat ik gewoon ga voeden voordat ik naar het zwembad ga, dan kan het een beetje zakken. Zit Jair op een bepaald schema?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:16 schreef Tinuviel het volgende:
Leuke zwembroek Diaan73. Ik wil met Jair graag ook naar de babyzwemmen. Ik dacht dat je vanaf 3 maanden mocht beginnen, maar ik vindt het niet erg om nog een maandje of zo te wachten. Ik weet ook niet zo goed hoe je dat dan doet met borstvoeding/fles. Maar anders kun je daar ook voeden lijkt mij.
twee wekelijksquote:Op maandag 4 mei 2009 16:02 schreef mrien het volgende:
Wat een controles allemaal zeg. Hoeveel controles heb je nu elke keer? Nog steeds dat wekelijkse bij de huisarts?
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:59 schreef Estrys het volgende:
kom net mijn baby tegen onder de salontafelDaar heb ik hem niet neergelegd.
dat dus..en dan gaat ie van de week waarschijnlijk 'klokje'spelenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:06 schreef Estrys het volgende:
Door zijn net geleerde kunstje: rollen!
Hij lag op zijn speelkleed maar toen ik terug kwam uit de keuken lag hij op zijn buik en maakt hij een soort zeehonden beweging waardoor hij vooruit schuift over de tegels.
hahahahaaha "zeehonden beweging"quote:Op maandag 4 mei 2009 17:06 schreef Estrys het volgende:
Door zijn net geleerde kunstje: rollen!
Hij lag op zijn speelkleed maar toen ik terug kwam uit de keuken lag hij op zijn buik en maakt hij een soort zeehonden beweging waardoor hij vooruit schuift over de tegels. die beweging is meer geluk dan wijsheid overigens
Eens even kieken wat dat is dakootquote:Op maandag 4 mei 2009 17:43 schreef Dakota het volgende:
nog ff spammen hoor
Stem nu op je favoriete FOK!Idol! Nog drie dagen!
raissa enzo ook stemmen? *engelachtig kijkt*
3 voor Dakota gaarne en die andere 2 maakt me niet zoveel uit..behalve moterbloempje want die krijgt er al teveel
Geef je borstvoeding of flesvoeding? Met flesvoeding heb je dacht ik vaste tijden qua voeden dus dat kan je denk ik zo plannen dat het zwemmen daarbuiten valt?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:16 schreef Tinuviel het volgende:
Leuke zwembroek Diaan73. Ik wil met Jair graag ook naar de babyzwemmen. Ik dacht dat je vanaf 3 maanden mocht beginnen, maar ik vindt het niet erg om nog een maandje of zo te wachten. Ik weet ook niet zo goed hoe je dat dan doet met borstvoeding/fles. Maar anders kun je daar ook voeden lijkt mij.
done Koot, chipmunk dat je dr bentquote:Op maandag 4 mei 2009 17:43 schreef Dakota het volgende:
nog ff spammen hoor
Stem nu op je favoriete FOK!Idol! Nog drie dagen!
raissa enzo ook stemmen? *engelachtig kijkt*
3 voor Dakota gaarne en die andere 2 maakt me niet zoveel uit..behalve moterbloempje want die krijgt er al teveel
Dat was ik..quote:Op maandag 4 mei 2009 17:54 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ze heeft trouwens een schimmelinfectie bij haar schaamlippen. Dat dacht ik al en de dokter bevestigde dat.
Heb een zalfje gekregen die ik er 2 keer per dag op moet smeren. Begin er zometeen mee.
Iemand zei in het vorige topic Lipikar voor een droge huid en dat middeltje heb ik ook even gehaald voor het geval dat nog eens nodig is.
Nog verschuijft Jairs schema wel eens wat. Vanaf overmorgen werk ik weer. Ik hoop dat het dan wat meer op schema gaat lopen. Dat zal wel moeten omdat ik ook nog eens 1,5 uur op weg ben tot aan mijn werk.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:27 schreef Jore het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon ga voeden voordat ik naar het zwembad ga, dan kan het een beetje zakken. Zit Jair op een bepaald schema?
Dat knisperuiltje is hier sinds vorige week ook topfavoriet. Het is ook een lekker licht ding, dat pakt makkelijk vast.
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:13 schreef _Ingrid_ het volgende:Tyler is goedgekeurd, moet over 6 weken weer terugkomen. In het ziekenhuis alles eronder gescheten en kwartier later weer poepen. Doet het dus goed, meteen demonstratie gegeven.
En belde ik de apotheek om nieuwe voeding te bestellen, is de machtiging verlopen.Wisten we dus niet. Hij doet het er heel goed op, dus het is te hopen dat verlengd word. Iig t/m 6 maanden. Morgen meteen de kinderarts bellen.
Hier ook gek op de knisperuil van Hema.
Sjezus, poepluier... De 5e van vandaagquote:Op maandag 4 mei 2009 18:05 schreef Raissa het volgende:
Kan iemand zeggen dat mijn lieve kleine babietje écht écht écht even moet gaan slapen?Ze wil niet, al de hele dag niet en ze raakt door haar moeheid zo overstuur
![]()
Oh, en ik heb gestemd dakoot!
Hoi zweefvliegje. Ik geef borstvoeding. Volgens mij mag het zwemmen hier vanaf drie maanden maar Jair is ook vrij licht gewicht, 4335 gram vandaag op het cb. Hun tip was Biobim in de borstvoeding geven. Dan krijg je een soort papje. Vanwege ekzeem bij de vader en allergieen in de familie vond zij groente/ fruithapje nu nog geen goed idee. Hij heeft ook prikjes gehad en gaf nauwelijks een kik. Toen wij de deur uit gingen was alles weer vergeten.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:54 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Geef je borstvoeding of flesvoeding? Met flesvoeding heb je dacht ik vaste tijden qua voeden dus dat kan je denk ik zo plannen dat het zwemmen daarbuiten valt?
Lianne krijgt borstvoeding (op verzoek) en is vandaag voor de 3e keer wezen babyzwemmen (ze is nu 10 weken).
De les die ze volgt is van 11.15 - 11.45
De eerste keer met 8 weken ging het eigenlijk niet helemaal goed, na 20 minuten had ze er genoeg van.
Ze was namelijk moe en had dorst. Namelijk na half 10 had ze niet meer gedronken en ook niet geslapen.
De tweede keer ging al een stuk beter, toen heb ik haar om half 11 nog de borst gegeven en daarvoor had ze goed geslapen. En eigenlijk ging het vandaag eigenlijk weer precies zo, gewoon goed.
Alleen jammer dat ik na het zwemmen naar de dokter moest met haar en dat die ook nog eens uitliep. Dus toen was het even drama want Lianne had wel een ontzettende dorst toen.
Ze heeft trouwens een schimmelinfectie bij haar schaamlippen. Dat dacht ik al en de dokter bevestigde dat.
Heb een zalfje gekregen die ik er 2 keer per dag op moet smeren. Begin er zometeen mee.
Iemand zei in het vorige topic Lipikar voor een droge huid en dat middeltje heb ik ook even gehaald voor het geval dat nog eens nodig is.
Ja, nogmaals bedankt voor de tip!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:03 schreef MamsX het volgende:
[..]
Dat was ik..
Lipikar is heerlijk spul ook voor na de schimmelinfectie.
Wat ik als ervaring heb met schimmelinfecties is dat erna de huid helemaal niets meer is.
dus heel fijn om lipikar te gebruiken erna.
hihi ik moet mijn apothekersass. studie snel weer starten. ik mist het![]()
En sterkte en een knuf voor de kleine dame![]()
Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Tylerquote:Op maandag 4 mei 2009 18:13 schreef _Ingrid_ het volgende:Tyler is goedgekeurd, moet over 6 weken weer terugkomen. In het ziekenhuis alles eronder gescheten en kwartier later weer poepen. Doet het dus goed, meteen demonstratie gegeven.
Een vriendin van me had er ook last van, uiteindelijk is ze tot de conclusie gekomen dat ze alleen pampers kon gebruiken..quote:Op maandag 4 mei 2009 18:23 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Ja, nogmaals bedankt voor de tip!
Ik ben trouwens nog wel wat zwangerschapsdement/blond want ik heb wel gevraagd hoe ze van die infectie af kan komen, maar niet wat ik kan doen om te voorkomen dat ze het weer krijgt!
Iemand tips? Kan het bijvoorbeeld komen door het merk luiers ofzo? Ik wissel namelijk nog wel eens van merk.
Baby met een dure smaak dusquote:Op maandag 4 mei 2009 18:26 schreef Raissa het volgende:
Een vriendin van me had er ook last van, uiteindelijk is ze tot de conclusie gekomen dat ze alleen pampers kon gebruiken..
goed hequote:
ik gebruik alleen maar pampers..er is altijd wel een actie dus ben niet veel duurder uit en mn kind heeft nergens last van (uitslag,doorlekken etc. )quote:Op maandag 4 mei 2009 18:32 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Baby met een dure smaak dus
Zal eens kijken hoe ze op andere luiers reageert. Die van de AH heb ik laatst een aantal keer gekocht maar gebruik ik liever niet meer. Die van het kruidvat en de trekpleister waren dacht ik wel wat zachter en ga ik nu weer proberen (nog zo'n 10 van de AH te gaan).
Heb je gelijk in hoor.. Er was meende ik ook ergens een site die luieraanbiedingen bijhield. Denk dat ik die maar weer eens ga zoeken.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:36 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik gebruik alleen maar pampers..er is altijd wel een actie dus ben niet veel duurder uit en mn kind heeft nergens last van (uitslag,doorlekken etc. )
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:24 schreef Raissa het volgende:
Even een misschien hele vreemde vraag:
Kan een (gezond)jongetje dat 3400 gram bij de geboorte woog, na 6 maanden +/- 5 kilo wegen?
Lijkt me wel heel erg weinig, Fee was bij geboorte 3200 gram en met 3 maanden al 6100 gram!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:24 schreef Raissa het volgende:
Kan een (gezond)jongetje dat 3400 gram bij de geboorte woog, na 6 maanden +/- 5 kilo wegen?
het lijkt mij dat een schimmelinfectie niet kan komen door luiers.. uitslag en irritatie wel maar infectie's niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:23 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Ja, nogmaals bedankt voor de tip!
Ik ben trouwens nog wel wat zwangerschapsdement/blond want ik heb wel gevraagd hoe ze van die infectie af kan komen, maar niet wat ik kan doen om te voorkomen dat ze het weer krijgt!
Iemand tips? Kan het bijvoorbeeld komen door het merk luiers ofzo? Ik wissel namelijk nog wel eens van merk.
*Groeicurve erbij paktquote:Op maandag 4 mei 2009 18:24 schreef Raissa het volgende:
wees gelukkigquote:Op maandag 4 mei 2009 18:53 schreef cattie het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel erg weinig, Fee was bij geboorte 3200 gram en met 3 maanden al 6100 gram!
Dakota, ik kan je niet horen zingen....Zal wel aan mijn pc liggen, maar andere youtube filmpjes kan ik wel horen.
elin begon ook zo van t een op t andere moment terwijl ze verder nooit echt bewoogquote:Op maandag 4 mei 2009 19:00 schreef Jore het volgende:
[..]
*Groeicurve erbij pakt
Zo te zien niet. Hij zou dan ruim onder de onderste lijn van de curve zitten, dus dan is het geen gezond jongetje meer.![]()
Tinuviel, hoe zwaar was Jair bij zijn geboorte? Biobim is bijvoeding en Jair is nog maar net drie maanden, misschien is het slimmer om eerst eens goed te bekijken hoe het met de borstvoeding gaat. Als je gaat bijvoeden kan dat ervoor zorgen dat de productie gaat dalen wat weer een negatief effect heeft op de groei... Misschien iets voor het borstvoedingstopic? Wel fijn dat de prikjes weinig problemen opleverden!
Dat rollen lijkt echt nog ver weg hier, Lieuwe blijft keurig op z'n plek.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 23 juni: 4500 21 juli: 5500 (na nog geen 2 maanden dus de 5) 8 sept: 6520 6 okt: 6850 1 dec: 7620 5 jan: 7810 9 mrt: 8070 4 mei: 8700 |
superworm jim!quote:Op maandag 4 mei 2009 19:45 schreef Raissa het volgende:
Ok, het leek mij ook al erg weinig en ik kon het me ook al niet voorstellen. Dat zegt iemand die mij wil laten geloven dat Mila zo zwaar is en een dikke dame en absoluut geen "echte" prematuur. Nou ben ik er niet trots op dat Mila prematuur is maar ze is toch echt wel een echte prematuur
-edit- want haar kindje zou 6 maanden zijn en om en nabij de 5 kilo..
en zij vind haar kind dan gezond???quote:Op maandag 4 mei 2009 19:45 schreef Raissa het volgende:
Ok, het leek mij ook al erg weinig en ik kon het me ook al niet voorstellen. Dat zegt iemand die mij wil laten geloven dat Mila zo zwaar is en een dikke dame en absoluut geen "echte" prematuur. Nou ben ik er niet trots op dat Mila prematuur is maar ze is toch echt wel een echte prematuur
-edit- want haar kindje zou 6 maanden zijn en om en nabij de 5 kilo..
Ik heb maar gewoon niet gereageerd, leek me beterquote:Op maandag 4 mei 2009 20:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
en zij vind haar kind dan gezond???is dan de enige passende reactie denk ik .. (naar haar, niet naar jou)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |