abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68654800
Beterschap voor Lotte.

Flowerbox nog gefeliciteerd. Hoop dat het gauw lukt met het Hoera.

Wij waren vanochtend naar het ziekenhuis voor de Heup echo vanwege stuitligging. Alles zag er goed uit. De echoscopiste zei dat er geen afwijking was. Volgende week krijgen wij de officiele uitslag van de kinderarts.

Leuke zwembroek Diaan73. Ik wil met Jair graag ook naar de babyzwemmen. Ik dacht dat je vanaf 3 maanden mocht beginnen, maar ik vindt het niet erg om nog een maandje of zo te wachten. Ik weet ook niet zo goed hoe je dat dan doet met borstvoeding/fles. Maar anders kun je daar ook voeden lijkt mij.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_68656659
zit ik lekker even op de bank te fokken, terwijl Seb lekker ligt te keuvelen in de box. Kijk ik weer op naar hem ligt hij op zijn buik (met zijn bakkes in de spuug) Is hij ineens omgerold.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 4 mei 2009 @ 15:23:55 #53
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68657027
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:29 schreef Estrys het volgende:
och jeej en de zwembroek die ik heb is volgens mij 68 of 74 bedenk ik me. Ik denk dat ik morgen even naar de hema moet
He wat vervelend nu zeg... Gokedzo Seb, zomaar stiekem op de bui

Fuente, fijn dat het nu wat beter lijkt te gaan. Vervelend dat ze weer meer onrustig is.

Tinuviel, volgens mij is het overal weer anders, bij sommige zwembaden mag je al met 3 maanden... in Enschede helaas niet. Lennon vindt het echt geweldig dat "zwemmen" maar we moeten nog eventjes wachten.
Make love, not war ☮
pi_68657144
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:16 schreef Tinuviel het volgende:

Leuke zwembroek Diaan73. Ik wil met Jair graag ook naar de babyzwemmen. Ik dacht dat je vanaf 3 maanden mocht beginnen, maar ik vindt het niet erg om nog een maandje of zo te wachten. Ik weet ook niet zo goed hoe je dat dan doet met borstvoeding/fles. Maar anders kun je daar ook voeden lijkt mij.
Ik denk dat ik gewoon ga voeden voordat ik naar het zwembad ga, dan kan het een beetje zakken. Zit Jair op een bepaald schema?

Dat knisperuiltje is hier sinds vorige week ook topfavoriet. Het is ook een lekker licht ding, dat pakt makkelijk vast.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 4 mei 2009 @ 15:51:17 #55
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68658013
controle bij huisarts was prima, longen waren weer helemaal schoon. antibioticakuur wel afmaken natuurlijk. Bij het cb was hij 6155 gram, dus ondanks zijn 'ziekzijn' en slechte drinken toch nog 155 gram aangekomen in een week tijd. woensdag moet ik al voor de controle bij de arts, op de normale tijd hadden ze geen ruimte zoveel kindjes moeten er op controle bij de arts.

ik zit nu alleen nog het telefoontje van de kinderarts af te wachten voor de uitslag van zijn heupecho en dan hebben we de malle molen weer gehad.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_68658433
Wat een controles allemaal zeg. Hoeveel controles heb je nu elke keer? Nog steeds dat wekelijkse bij de huisarts?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 4 mei 2009 @ 16:04:43 #57
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68658506
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:02 schreef mrien het volgende:
Wat een controles allemaal zeg. Hoeveel controles heb je nu elke keer? Nog steeds dat wekelijkse bij de huisarts?
twee wekelijks cb ga ik zelf elke week heen (hoeft ook maar tweewekelijks eigenlijk) deze controle bij de cbarts is eigenlijk die afspraak van 5,5 maanden maar rond die tijd zit alles vol daar
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_68659562
Mila is weer goedgekeurd door de kinderarts, we hoeven pas terug te komen over 4 maanden! Ze begon zelf over bijvoeding, het mag vanaf 4 maanden en het moet vanaf 6 maanden. Ze zei dat we maar moesten zien wanneer Mila het eten uit onze mond gaat kijken en wanneer ze er dus aan toe lijkt te zijn.

Met nenatal moeten we door blijven gaan tot om en nabij de 6 maanden kalenderleeftijd, net hoe het uitkomt met blikken.

Verder was de kinderarts tevreden over Mila's ontwikkeling
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 4 mei 2009 @ 16:43:22 #59
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68660273
wat fijn raissa!!

heupecho uitslag is ook binnen, alles is in orde

pi_68660948
kom net mijn baby tegen onder de salontafel Daar heb ik hem niet neergelegd.
pi_68661021
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:59 schreef Estrys het volgende:
kom net mijn baby tegen onder de salontafel Daar heb ik hem niet neergelegd.
Hoe komt ie daaaaaar nou weer?
pi_68661286
Door zijn net geleerde kunstje: rollen!
Hij lag op zijn speelkleed maar toen ik terug kwam uit de keuken lag hij op zijn buik en maakt hij een soort zeehonden beweging waardoor hij vooruit schuift over de tegels. die beweging is meer geluk dan wijsheid overigens
  maandag 4 mei 2009 @ 17:09:37 #63
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68661410
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:06 schreef Estrys het volgende:
Hij lag op zijn speelkleed maar toen ik terug kwam uit de keuken lag hij op zijn buik en maakt hij een soort zeehonden beweging waardoor hij vooruit schuift over de tegels.
dat dus..en dan gaat ie van de week waarschijnlijk 'klokje'spelen

mevrouw kwartslagt zichzelf in de rondte
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68661485
w00t!
selene staat helemaal zelf gaan staan via de bank
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_68661496
Hihi die Seb

Ik ben net bij het cb geweest de 11 maanden controle, ietsje later dan de 11 maanden maar who cares.
Ze was niet heel veel gegroeid maar het cb was tevreden..

De prikjes ook weer gehad.. en ik wil nooit dat de arts prikt.. want die prikt niet fijn.
Dus ik helemaal blij dat de verpleegster zou prikken..
is ze op vakantie
Maar de invalster deed het zo goed De eerste prik had ze niet echt door.
De 2de prik was maar 1 minuut traantjes

En bij het weggaan toen de verpleegster heel lief gedag zei.
Keek mijn dame haar aan en toen van en draaide zo haar hoofd weg
pi_68661926
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:06 schreef Estrys het volgende:
Hij lag op zijn speelkleed maar toen ik terug kwam uit de keuken lag hij op zijn buik en maakt hij een soort zeehonden beweging waardoor hij vooruit schuift over de tegels. die beweging is meer geluk dan wijsheid overigens
hahahahaaha "zeehonden beweging"
  maandag 4 mei 2009 @ 17:43:22 #67
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68662484
nog ff spammen hoor

Stem nu op je favoriete FOK!Idol! Nog drie dagen!

raissa enzo ook stemmen? *engelachtig kijkt*

3 voor Dakota gaarne en die andere 2 maakt me niet zoveel uit..behalve moterbloempje want die krijgt er al teveel
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68662714
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:43 schreef Dakota het volgende:
nog ff spammen hoor

3 voor Dakota gaarne en die andere 2 maakt me niet zoveel uit..behalve moterbloempje want die krijgt er al teveel
Eens even kieken wat dat is dakoot
pi_68662782
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:16 schreef Tinuviel het volgende:
Geef je borstvoeding of flesvoeding? Met flesvoeding heb je dacht ik vaste tijden qua voeden dus dat kan je denk ik zo plannen dat het zwemmen daarbuiten valt?
Lianne krijgt borstvoeding (op verzoek) en is vandaag voor de 3e keer wezen babyzwemmen (ze is nu 10 weken).
De les die ze volgt is van 11.15 - 11.45
De eerste keer met 8 weken ging het eigenlijk niet helemaal goed, na 20 minuten had ze er genoeg van.
Ze was namelijk moe en had dorst. Namelijk na half 10 had ze niet meer gedronken en ook niet geslapen.
De tweede keer ging al een stuk beter, toen heb ik haar om half 11 nog de borst gegeven en daarvoor had ze goed geslapen. En eigenlijk ging het vandaag eigenlijk weer precies zo, gewoon goed.

Alleen jammer dat ik na het zwemmen naar de dokter moest met haar en dat die ook nog eens uitliep. Dus toen was het even drama want Lianne had wel een ontzettende dorst toen.

Ze heeft trouwens een schimmelinfectie bij haar schaamlippen. Dat dacht ik al en de dokter bevestigde dat.
Heb een zalfje gekregen die ik er 2 keer per dag op moet smeren. Begin er zometeen mee.
Iemand zei in het vorige topic Lipikar voor een droge huid en dat middeltje heb ik ook even gehaald voor het geval dat nog eens nodig is.
pi_68662872
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:43 schreef Dakota het volgende:
nog ff spammen hoor

done Koot, chipmunk dat je dr bent
pi_68662983
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:54 schreef Zweefvliegje het volgende:

Ze heeft trouwens een schimmelinfectie bij haar schaamlippen. Dat dacht ik al en de dokter bevestigde dat.
Heb een zalfje gekregen die ik er 2 keer per dag op moet smeren. Begin er zometeen mee.
Iemand zei in het vorige topic Lipikar voor een droge huid en dat middeltje heb ik ook even gehaald voor het geval dat nog eens nodig is.
Dat was ik..
Lipikar is heerlijk spul ook voor na de schimmelinfectie.
Wat ik als ervaring heb met schimmelinfecties is dat erna de huid helemaal niets meer is.
dus heel fijn om lipikar te gebruiken erna.

hihi ik moet mijn apothekersass. studie snel weer starten. ik mist het

En sterkte en een knuf voor de kleine dame
pi_68663040
Kan iemand zeggen dat mijn lieve kleine babietje écht écht écht even moet gaan slapen? Ze wil niet, al de hele dag niet en ze raakt door haar moeheid zo overstuur

Oh, en ik heb gestemd dakoot!
pi_68663195
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:27 schreef Jore het volgende:

[..]

Ik denk dat ik gewoon ga voeden voordat ik naar het zwembad ga, dan kan het een beetje zakken. Zit Jair op een bepaald schema?

Dat knisperuiltje is hier sinds vorige week ook topfavoriet. Het is ook een lekker licht ding, dat pakt makkelijk vast.
Nog verschuijft Jairs schema wel eens wat. Vanaf overmorgen werk ik weer. Ik hoop dat het dan wat meer op schema gaat lopen. Dat zal wel moeten omdat ik ook nog eens 1,5 uur op weg ben tot aan mijn werk.

Wij hebben dat knisperuiltje ook. Ik zal hem dat eens geven.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_68663240
Tyler is goedgekeurd, moet over 6 weken weer terugkomen. In het ziekenhuis alles eronder gescheten en kwartier later weer poepen. Doet het dus goed, meteen demonstratie gegeven.

En belde ik de apotheek om nieuwe voeding te bestellen, is de machtiging verlopen. Wisten we dus niet. Hij doet het er heel goed op, dus het is te hopen dat verlengd word. Iig t/m 6 maanden. Morgen meteen de kinderarts bellen.

Hier ook gek op de knisperuil van Hema.
pi_68663264
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler is goedgekeurd, moet over 6 weken weer terugkomen. In het ziekenhuis alles eronder gescheten en kwartier later weer poepen. Doet het dus goed, meteen demonstratie gegeven.

En belde ik de apotheek om nieuwe voeding te bestellen, is de machtiging verlopen. Wisten we dus niet. Hij doet het er heel goed op, dus het is te hopen dat verlengd word. Iig t/m 6 maanden. Morgen meteen de kinderarts bellen.

Hier ook gek op de knisperuil van Hema.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')