Oh, dat was wel de bedoeling iddquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:59 schreef Stali het volgende:
Fipo..
Maar eh... geen linkjes naar de idooltjes? Je moet wel een klein beetje je best doen he, Svensational..
Eep, totaal overheen gelezenquote:Aangezien jij nu de juryrol vertolkt, is het de bedoeling om ook een klein commentaar bij je keuzes te vermelden!
Heeft hij er nu even snel bij gezet he?quote:Ook de kandidaten zelf mogen natuurlijk stemmen, alleen kunnen ze daarbij niet op zichzelf stemmen
Ja, stom dat ik daar niet eerder aan dachtquote:Op zondag 26 april 2009 12:04 schreef Tenz0r het volgende:
[..]
Heeft hij er nu even snel bij gezet he?
Staat het al, net als in MED en het fotoboek.quote:Misschien ook nog handig een bericht op FP? Zodat mensen weten dat ze kunnen stemmen?![]()
Heyyyy ik heb 3 puntenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:32 schreef shiznuts het volgende:
1. laforest (Frontpage reprezenz! Je weetz!)
2. ssebass
3. Jamiel
Dat is de line-up die ik op mijn feestje zou willen zien optreden.![]()
Goed gedaan allemaal en succes!
Ik heb je 2 punten gegeven.quote:
Zo rond de 60.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:41 schreef Jamiel het volgende:
[..]
hoeveel stemmers waren er vorig jaar?
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:41 schreef eQuaL het volgende:
Die van dakota is nog best mooi als je het liedje eerst download en dan vertraagt![]()
Begrijp niet echt waarom het zo snel en hoog is geupload
Relaxt ik heb daadwerkelijk puntenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:32 schreef shiznuts het volgende:
1. laforest (Frontpage reprezenz! Je weetz!)
2. ssebass
3. Jamiel
Dat is de line-up die ik op mijn feestje zou willen zien optreden.![]()
Goed gedaan allemaal en succes!
Ja ik was ook al verbaasd dat ik punten kreegquote:Op donderdag 30 april 2009 03:46 schreef ssebass het volgende:
[..]
Relaxt ik heb daadwerkelijk punten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |