abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68663320
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:05 schreef Raissa het volgende:
Kan iemand zeggen dat mijn lieve kleine babietje écht écht écht even moet gaan slapen? Ze wil niet, al de hele dag niet en ze raakt door haar moeheid zo overstuur

Oh, en ik heb gestemd dakoot!
Sjezus, poepluier... De 5e van vandaag Hopen dat ze nu eindelijk gaat slapen..
pi_68663403
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:54 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Geef je borstvoeding of flesvoeding? Met flesvoeding heb je dacht ik vaste tijden qua voeden dus dat kan je denk ik zo plannen dat het zwemmen daarbuiten valt?
Lianne krijgt borstvoeding (op verzoek) en is vandaag voor de 3e keer wezen babyzwemmen (ze is nu 10 weken).
De les die ze volgt is van 11.15 - 11.45
De eerste keer met 8 weken ging het eigenlijk niet helemaal goed, na 20 minuten had ze er genoeg van.
Ze was namelijk moe en had dorst. Namelijk na half 10 had ze niet meer gedronken en ook niet geslapen.
De tweede keer ging al een stuk beter, toen heb ik haar om half 11 nog de borst gegeven en daarvoor had ze goed geslapen. En eigenlijk ging het vandaag eigenlijk weer precies zo, gewoon goed.

Alleen jammer dat ik na het zwemmen naar de dokter moest met haar en dat die ook nog eens uitliep. Dus toen was het even drama want Lianne had wel een ontzettende dorst toen.

Ze heeft trouwens een schimmelinfectie bij haar schaamlippen. Dat dacht ik al en de dokter bevestigde dat.
Heb een zalfje gekregen die ik er 2 keer per dag op moet smeren. Begin er zometeen mee.
Iemand zei in het vorige topic Lipikar voor een droge huid en dat middeltje heb ik ook even gehaald voor het geval dat nog eens nodig is.
Hoi zweefvliegje. Ik geef borstvoeding. Volgens mij mag het zwemmen hier vanaf drie maanden maar Jair is ook vrij licht gewicht, 4335 gram vandaag op het cb. Hun tip was Biobim in de borstvoeding geven. Dan krijg je een soort papje. Vanwege ekzeem bij de vader en allergieen in de familie vond zij groente/ fruithapje nu nog geen goed idee. Hij heeft ook prikjes gehad en gaf nauwelijks een kik. Toen wij de deur uit gingen was alles weer vergeten.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_68663489
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:03 schreef MamsX het volgende:

[..]

Dat was ik..
Lipikar is heerlijk spul ook voor na de schimmelinfectie.
Wat ik als ervaring heb met schimmelinfecties is dat erna de huid helemaal niets meer is.
dus heel fijn om lipikar te gebruiken erna.

hihi ik moet mijn apothekersass. studie snel weer starten. ik mist het

En sterkte en een knuf voor de kleine dame
Ja, nogmaals bedankt voor de tip!
Ik ben trouwens nog wel wat zwangerschapsdement/blond want ik heb wel gevraagd hoe ze van die infectie af kan komen, maar niet wat ik kan doen om te voorkomen dat ze het weer krijgt!
Iemand tips? Kan het bijvoorbeeld komen door het merk luiers ofzo? Ik wissel namelijk nog wel eens van merk.
pi_68663533
Even een misschien hele vreemde vraag:

Kan een (gezond)jongetje dat 3400 gram bij de geboorte woog, na 6 maanden +/- 5 kilo wegen?
  maandag 4 mei 2009 @ 18:25:20 #80
251975 kissaa
fka: kissa
pi_68663554
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler is goedgekeurd, moet over 6 weken weer terugkomen. In het ziekenhuis alles eronder gescheten en kwartier later weer poepen. Doet het dus goed, meteen demonstratie gegeven.
Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Tyler
pi_68663580
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:23 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Ik ben trouwens nog wel wat zwangerschapsdement/blond want ik heb wel gevraagd hoe ze van die infectie af kan komen, maar niet wat ik kan doen om te voorkomen dat ze het weer krijgt!
Iemand tips? Kan het bijvoorbeeld komen door het merk luiers ofzo? Ik wissel namelijk nog wel eens van merk.
Een vriendin van me had er ook last van, uiteindelijk is ze tot de conclusie gekomen dat ze alleen pampers kon gebruiken..
pi_68663752
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:26 schreef Raissa het volgende:
Een vriendin van me had er ook last van, uiteindelijk is ze tot de conclusie gekomen dat ze alleen pampers kon gebruiken..
Baby met een dure smaak dus
Zal eens kijken hoe ze op andere luiers reageert. Die van de AH heb ik laatst een aantal keer gekocht maar gebruik ik liever niet meer. Die van het kruidvat en de trekpleister waren dacht ik wel wat zachter en ga ik nu weer proberen (nog zo'n 10 van de AH te gaan).
  maandag 4 mei 2009 @ 18:33:27 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68663788
Llwella, nog even over de witlof, in het opperdepop kookboek staat een recept voor een stamppotje van witlof gekookt met aardappel en appel. Eerst dus de aardappel 5 minuutjes, dan witlof kleingesneden en een kleingesneden appeltje erbij en samen gaar koken.

Mocht ze ooit wel vies gaan kijken bij witlof kan ik je dit zeker aanraden.
  maandag 4 mei 2009 @ 18:33:59 #84
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68663799
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:58 schreef Estrys het volgende:

[..]

done Koot, chipmunk dat je dr bent
goed he
eigenlijk had ik dat chipmunknummer moeten zingen
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 4 mei 2009 @ 18:36:22 #85
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68663870
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:32 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Baby met een dure smaak dus
Zal eens kijken hoe ze op andere luiers reageert. Die van de AH heb ik laatst een aantal keer gekocht maar gebruik ik liever niet meer. Die van het kruidvat en de trekpleister waren dacht ik wel wat zachter en ga ik nu weer proberen (nog zo'n 10 van de AH te gaan).
ik gebruik alleen maar pampers..er is altijd wel een actie dus ben niet veel duurder uit en mn kind heeft nergens last van (uitslag,doorlekken etc. )
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 4 mei 2009 @ 18:43:40 #86
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68664084
en ja ik heb de stemmen hard nodig want er is er 1 die wel kan zingen namelijk
en ik imiteer alleen een emo-chipmunk
wanna rub mah puppeh?!
pi_68664212
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:36 schreef Dakota het volgende:

[..]

ik gebruik alleen maar pampers..er is altijd wel een actie dus ben niet veel duurder uit en mn kind heeft nergens last van (uitslag,doorlekken etc. )
Heb je gelijk in hoor.. Er was meende ik ook ergens een site die luieraanbiedingen bijhield. Denk dat ik die maar weer eens ga zoeken.
  maandag 4 mei 2009 @ 18:52:13 #88
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68664338
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:24 schreef Raissa het volgende:

Kan een (gezond)jongetje dat 3400 gram bij de geboorte woog, na 6 maanden +/- 5 kilo wegen?

het is wel erg licht he
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 4 mei 2009 @ 18:52:45 #89
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68664357
misschien weet freecell het wel..leanderiseenonderlijntje
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 4 mei 2009 @ 18:53:19 #90
108648 cattie
lieve moeder
pi_68664377
quote:

Lijkt me wel heel erg weinig, Fee was bij geboorte 3200 gram en met 3 maanden al 6100 gram!

Dakota, ik kan je niet horen zingen.... Zal wel aan mijn pc liggen, maar andere youtube filmpjes kan ik wel horen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 4 mei 2009 @ 18:59:23 #91
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68664557
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:23 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

het lijkt mij dat een schimmelinfectie niet kan komen door luiers.. uitslag en irritatie wel maar infectie's niet.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_68664595
quote:

*Groeicurve erbij pakt

Zo te zien niet. Hij zou dan ruim onder de onderste lijn van de curve zitten, dus dan is het geen gezond jongetje meer.

Tinuviel, hoe zwaar was Jair bij zijn geboorte? Biobim is bijvoeding en Jair is nog maar net drie maanden, misschien is het slimmer om eerst eens goed te bekijken hoe het met de borstvoeding gaat. Als je gaat bijvoeden kan dat ervoor zorgen dat de productie gaat dalen wat weer een negatief effect heeft op de groei... Misschien iets voor het borstvoedingstopic? Wel fijn dat de prikjes weinig problemen opleverden!

Dat rollen lijkt echt nog ver weg hier , Lieuwe blijft keurig op z'n plek.
  maandag 4 mei 2009 @ 19:03:18 #93
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68664653
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:53 schreef cattie het volgende:

[..]

Lijkt me wel heel erg weinig, Fee was bij geboorte 3200 gram en met 3 maanden al 6100 gram!

Dakota, ik kan je niet horen zingen.... Zal wel aan mijn pc liggen, maar andere youtube filmpjes kan ik wel horen.
wees gelukkig

elin zit nog tegen de 6000g aan..denk dat ze nu misschien er wel overheen is.
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 4 mei 2009 @ 19:04:40 #94
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68664687
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:00 schreef Jore het volgende:

[..]

*Groeicurve erbij pakt

Zo te zien niet. Hij zou dan ruim onder de onderste lijn van de curve zitten, dus dan is het geen gezond jongetje meer.

Tinuviel, hoe zwaar was Jair bij zijn geboorte? Biobim is bijvoeding en Jair is nog maar net drie maanden, misschien is het slimmer om eerst eens goed te bekijken hoe het met de borstvoeding gaat. Als je gaat bijvoeden kan dat ervoor zorgen dat de productie gaat dalen wat weer een negatief effect heeft op de groei... Misschien iets voor het borstvoedingstopic? Wel fijn dat de prikjes weinig problemen opleverden!

Dat rollen lijkt echt nog ver weg hier , Lieuwe blijft keurig op z'n plek.
elin begon ook zo van t een op t andere moment terwijl ze verder nooit echt bewoog
wanna rub mah puppeh?!
pi_68664703
Tyler woog 2520 bij geboorte en is nu 5825 en is bijna 5 maanden. Dus lijkt me erg weinig Raissa.
pi_68665862
Hier was ze een echte hard groeier in het begin. en dat ging ineens toch wat minder.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
29 mei: 4140
23 juni: 4500
21 juli:  5500  (na nog geen 2 maanden dus de 5)
8 sept:   6520
6 okt:   6850
1 dec:  7620
5 jan: 7810
9 mrt: 8070
4 mei: 8700  

Als ik het zo even onder elkaar zie dan vind ik voor die leeftijd 5 kilo wel erg ongezond..
Maar ik ben geen arts
pi_68666105
Ok, het leek mij ook al erg weinig en ik kon het me ook al niet voorstellen. Dat zegt iemand die mij wil laten geloven dat Mila zo zwaar is en een dikke dame en absoluut geen "echte" prematuur. Nou ben ik er niet trots op dat Mila prematuur is maar ze is toch echt wel een echte prematuur

-edit- want haar kindje zou 6 maanden zijn en om en nabij de 5 kilo..

[ Bericht 9% gewijzigd door Raissa op 04-05-2009 19:52:46 ]
  maandag 4 mei 2009 @ 20:17:05 #98
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68667304
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:45 schreef Raissa het volgende:
Ok, het leek mij ook al erg weinig en ik kon het me ook al niet voorstellen. Dat zegt iemand die mij wil laten geloven dat Mila zo zwaar is en een dikke dame en absoluut geen "echte" prematuur. Nou ben ik er niet trots op dat Mila prematuur is maar ze is toch echt wel een echte prematuur

superworm jim!
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 4 mei 2009 @ 20:20:59 #99
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68667480
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:45 schreef Raissa het volgende:

en zij vind haar kind dan gezond??? is dan de enige passende reactie denk ik .. (naar haar, niet naar jou)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_68668116
quote:
Op maandag 4 mei 2009 20:20 schreef DJMO het volgende:

[..]

en zij vind haar kind dan gezond??? is dan de enige passende reactie denk ik .. (naar haar, niet naar jou)
Ik heb maar gewoon niet gereageerd, leek me beter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')