abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 6 mei 2009 @ 09:19:57 #201
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68719683
en ik ben alweer thuis van het consultatiebureau ik was mijn telefoon vergeten, nu ga ik altijd te vroeg weg, dus ik kon teruggaan om hem op te halen. ik stap binnen pak mijn telefoon, gaat hij af... het consultatiebureau: "De arts is er nu niet, u kunt om tien voor half een komen, of volgende week" doe dan maar volgende week; hoe verder deze afspraak naar voren wordt gezet, hoe liever het mij is. Het is de reguliere controle van 5,5 maanden dus....
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 6 mei 2009 @ 09:41:30 #202
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68720143
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:13 schreef Linda2205 het volgende:
oh Diaan! Wat lijktie op je zeg, op die middelste foto! Schatje!
Volgens de foto's lijkt hij heel erg op Peaceman als baby, maar leuk om te horen dat je hem op mij vindt lijken!!!

Leander, eindelijk de tanden... hopelijk komen ze snel door en verdwijnt de koorts.Zo vervelend als ze zo'n last hebben van het doorkomen van tandjes.

Estrys, idd een Kruidvat pyjama, alleen nog een beetje te groot. Ik ben dol op pyjama's

DJMO, had je geluk zeg... hoef je ook niet door dit rotweer. Wel apart, jij loopt voor met cb en wij lopen achter. 26 mei gaan we naar de 3-maanden afspraak, Lennon is dan al 4 maanden geweest. Ik denk dat ze gaan zeggen dat we wat moeten gaan bijvoeden dmv rijstebloem en/of potje als hij zo blijft drinken als nu. Vanmorgen maar 120 cc gedronken, ik heb de fles maar meegenomen naar kdv en gevraagd of zij wilden proberen er nog wat bij in te krijgen. Hij vindt het spelen met de fles/speen beduidend leuker dan drinken.
Make love, not war ☮
pi_68722230
En Tyler "moet" meer drinken en het gaat er met moeite wel in. Maar en komt dan veel weer uit. Volgens mij komt er zoveel uit dat hij op de oude fles van 150 uitkomt.
Vraag me nu af of ik voorlopig nog op 150cc zal blijven.
pi_68722491
Diaan Mikael wilde ook rond de 4 maand bijna geen fles meer. Van het cb moesten we toen ook idd bij gaan voeden met vast eten. We hebben het toen nog kunnen rekken maar met een maand of 8 was de fles er helemaal af hier.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 6 mei 2009 @ 11:22:43 #205
114177 Diaan73
pi_68723230
Ik denk dat we als advies ook gaan krijgen dat we moeten/mogen gaan bijvoeden met vast eten. Nou ja, het is niet zo dat hij helemaal niet drinkt gelukkig... het is gewoon niet heel erg veel. Ben benieuwd hoe het vandaag is gegaan op kdv.

Ingrid, moeilijk te zeggen, maar ik zou dan 150 cc geven, ik vind spugende kindjes zo zielig en als hij daardoor toch evenveel krijgt... als hij alle flessen goed leegdrinkt en binnenhoudt, dan overgaan naar wat meer. Maar dat is misschien wel makkelijk gezegd.
Make love, not war ☮
pi_68725208
De 150 drinkt hij goed met alleen een mondje terug af en toe
Over 2 weken weer naar kinderarts, anders wachten we dat nog ff af ivm groei.
Nu was hij in 2 weken ruim 600gr aangekomen.
pi_68726419
Ingrid kan je er niet ergens een extra flesje tussenstoppen ipv meer in de flesjes doen? Dan krijgt ie alsnog meer binnen, maar niet teveel in 1 keer.

Beterschap voor de zieke kindjes, zielig he als ze zo'n koorts hebben.

Dana werd gisteravond rond half 12 wakker en wou absoluut niet meer in dr eigen bedje, dus die heeft uiteindelijk tussen ons in geslapen. Ze was steeds redelijk vrolijk, maar om de 5 minuten ofzo begon ze steeds even te huilen. Geen idee wat het nou was, tandjes mischien gewoon.

Vandaag is ze naar het KDV en toen ik net belde zeiden ze dat ze lekker vrolijk is en goed had geslapen daar, gelukkig
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 6 mei 2009 @ 13:41:39 #208
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68728002
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 09:41 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Volgens de foto's lijkt hij heel erg op Peaceman als baby, maar leuk om te horen dat je hem op mij vindt lijken!!!

Leander, eindelijk de tanden... hopelijk komen ze snel door en verdwijnt de koorts.Zo vervelend als ze zo'n last hebben van het doorkomen van tandjes.

Estrys, idd een Kruidvat pyjama, alleen nog een beetje te groot. Ik ben dol op pyjama's

DJMO, had je geluk zeg... hoef je ook niet door dit rotweer. Wel apart, jij loopt voor met cb en wij lopen achter. 26 mei gaan we naar de 3-maanden afspraak, Lennon is dan al 4 maanden geweest. Ik denk dat ze gaan zeggen dat we wat moeten gaan bijvoeden dmv rijstebloem en/of potje als hij zo blijft drinken als nu. Vanmorgen maar 120 cc gedronken, ik heb de fles maar meegenomen naar kdv en gevraagd of zij wilden proberen er nog wat bij in te krijgen. Hij vindt het spelen met de fles/speen beduidend leuker dan drinken.
idd, maar ik moet er toch doorheen voor de boodschappen, gelukkig is het nu droog

dat spelen met de fles/speen deed jr. dus ook heel veel, ik ging toen over op vier flessen van 200cc (laatste van 235cc) en toen ging het drinken al weer iets beter, omdat hij hongeriger was. toch bleef hij spelen. nu ik bijvoeding geef is dat spelen minder, en hij heeft de grootste lol met het eten, + hij krijgt zo ook nog vocht + calorien binnen. dubbele winst dus.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

woensdag 6 mei 2009 @ 13:53:15 #209
62233 Jelief
ikke lief!
pi_68728368
Ingrid kun jetyler niet gewoon flesjes van 150 geven en dan wat vaker? Zo krijgt hij wel het totaal maar wat gelijkmatiger verdeeld.

Tinuviel, ïk heb een stukje voor je geschreven in het borstvoedingstopic.

Ruben is 6250 gram bij 64 cm. de cb arts noemt het zo mooi dat hij zijn eigen lijntje zoekt ofwel hij duikt nu onder de middelste lijn ipv heel hoog te zitten. Dat deed Emma ook. Zijn er ook kinderen die wél mooi die boog volgen vanaf dag 1?
Hij heeft nu ook meestal maat 68 aan al zitten sommige broeken dan wat ruim om zijn buik. luiers maat 3, al meer dan een maand maar ze zitten nu wel ruimer.
Hij duimt of zijn leven er van af hangt.

ennuh hij slaapt meestal door van een uur of 8 tot 6 of van tien tot 8. Sinds hij dat doet, zo ongeveer sinds onze vakantie half april, slaapt hij bij Emma op de kamer. Ik mis hem wel hoor dus als we 's avonds of 's morgens na het voeden samen in slaap vallen geniet ik daar dubbel van.

[ Bericht 17% gewijzigd door Jelief op 06-05-2009 14:06:40 ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:06:32 #210
114177 Diaan73
pi_68728779
Ik had er ook al over nagedacht om naar 4 flessen te gaan... hoe heb jij die verdeeld??

Jelief, Ruben doet het goed lees ik!! Wat fijn... en al maatje 68, Lennon is 62 nog vaak te groot.
Make love, not war ☮
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:42:54 #211
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68730468
Hullo

nou dat doorslapen was eenmalig..mevrouw lag haar stembanden te oefenen om half 6
en nu is ze nauurlijk K.O.
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:47:08 #212
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_68730671
CB ging hier weer goed. Tussen de middag mag ze gewone melk, we gaan naar de 2 slaapjes per dag en ze was perfect gemiddeld met lengte, gewicht en hoofdomtrek. Prikjes gingen zelfs zonder al te veel drama en ze is nu vrolijk en niet ziek. <3
pi_68731197
Even snel tussendoor, want ik hoor meneertje heel zachtjes huilen boven.
Meer flessen is wel een goed idee op zich, alleen hebben we dat geprobeerd. Wil die gewoon niet.
Maar 300gr per week aankomen is toch niet heel weinig dacht ik.
Oh hij gaat harder huilen, ik ben weer weg!
pi_68731377
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Even snel tussendoor, want ik hoor meneertje heel zachtjes huilen boven.
Meer flessen is wel een goed idee op zich, alleen hebben we dat geprobeerd. Wil die gewoon niet.
Maar 300gr per week aankomen is toch niet heel weinig dacht ik.
Oh hij gaat harder huilen, ik ben weer weg!
Dat is best veel zelfs! Volgens mij is het gemiddeld tussen de 100 en 200 gram per week.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 6 mei 2009 @ 15:24:44 #215
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68732143
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had er ook al over nagedacht om naar 4 flessen te gaan... hoe heb jij die verdeeld??

Jelief, Ruben doet het goed lees ik!! Wat fijn... en al maatje 68, Lennon is 62 nog vaak te groot.
eerste fles rond 8 uur, 2e fles rond half 1, 3e fles rond half vijf, laatste fles rond half negen, negen uur (vooraf het badje). de eerste fles en laatste doe ik wat schepjes rijstebloem.

alleen tegenwoordig wordt meneer dus wakker om een uur zeven, dus krijgt hij zijn fles om half acht, maar er zit meestal zo'n 4 tot 4,5 uur tussen. zijn allemaal flessen van 200cc melk. (behalve die laatste, die is 235 hoewel die de laatste tijd ook niet meer helemaal opgaat)

woensdag 6 mei 2009 @ 15:37:49 #216
114177 Diaan73
pi_68732663
Morgen ben ik vrij, ik denk dat ik er ook maar eens mee ga beginnen...

voel me trouwens wel een miep... het gaat eigenlijk heel goed met hem... maar maak me toch druk om dat drinken..
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 6 mei 2009 @ 15:41:05 #217
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68732812
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
Morgen ben ik vrij, ik denk dat ik er ook maar eens mee ga beginnen...

voel me trouwens wel een miep... het gaat eigenlijk heel goed met hem... maar maak me toch druk om dat drinken..
had ik ook hoor

woensdag 6 mei 2009 @ 16:03:25 #218
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68733954
Gheh Elin had net een spuitluier..recht tegen r achterhoofd aan.. dus maar in bad gedaan
zoooo charmant
wanna rub mah puppeh?!
pi_68734616
300 gram per week is trouwens echt veel hoor
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 6 mei 2009 @ 16:18:43 #220
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68734684
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 16:17 schreef freecell het volgende:
300 gram per week is trouwens echt veel hoor
Jr. kwam ook zo'n 250 gr. per week aan .. afgelopen week 'maar' 155 graam .. ik vond het weinig

pi_68735888
Dan was het vast inhalen van na de operatie
Ik kreeg dus de indruk dat het best weinig was, leek mij ook wel ok.
Iemand enig idee wat het minimale is? 100/150gr ofzo?
Hij is nu echt uit 56 qua shirts. Broekjes soms nog wel, net zn zus.
  woensdag 6 mei 2009 @ 16:50:48 #222
105850 Fuente
mamamuts
pi_68735906
Hier wisselt het heel erg hoeveel Merel aankomt. De laatste keer was ze 250 gram in een hele maand aangekomen, maar dat kwam doordat ze toen nog maar op 400 ml per dag zat.

De osteopaat heeft Mereltje weer behandeld! Ze had nog wel een blokkade in haar nekje, maar vergeleken met de vorige keer was het echt al veel beter. Haar buikje is niet helemaal lekker, dat merken we zelf ook (vaak veel lucht, onrust etc). Er zit bij de overgang van de dunne naar de dikke darm een verdikking. Dat heeft 'ie behandeld en volgens B. heeft Merel de hele dag flink geboerd en veel scheetjes gelaten, de druk is we wel af dus
Verder heeft ze nog steeds een lichte voorkeurshouding naar rechs (omrollen probeert ze alleen maar naar rechts). Dit zou wat beter moeten gaan nu, en verder gewoon zelf lekker stimuleren.
Over 2 weken maken we nog weer een afspraak.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68736023
Klinkt als een goede sessie Fuente. Hopelijk heeft het goed geholpen.
Mijn moppie laat verdachte scheetgeluidjes, meestal komt er daarna wat. Ik ga verschoningsspul klaarzetten.
En dan zo naar mn ouders en daar ook eten! Die gaan een weekje weg en wilen de kleinkinderen graag nog even zien.
  woensdag 6 mei 2009 @ 17:00:12 #224
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68736335
hebben baby's al een voorkeurshand (links of rechts) ik merk namelijk dat Elin voornamelijk alles met links pakt..
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 6 mei 2009 @ 17:36:33 #225
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68737812
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:00 schreef Dakota het volgende:
hebben baby's al een voorkeurshand (links of rechts) ik merk namelijk dat Elin voornamelijk alles met links pakt..
http://www.oeiikgroei.nl/mentalesprongeninfo.asp?id=874

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')