Volgens de foto's lijkt hij heel erg op Peaceman als baby, maar leuk om te horen dat je hem op mij vindt lijken!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:13 schreef Linda2205 het volgende:
oh Diaan! Wat lijktie op je zeg, op die middelste foto! Schatje!
idd, maar ik moet er toch doorheen voor de boodschappen, gelukkig is het nu droogquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens de foto's lijkt hij heel erg op Peaceman als baby, maar leuk om te horen dat je hem op mij vindt lijken!!!
Leander, eindelijk de tanden... hopelijk komen ze snel door en verdwijnt de koorts.Zo vervelend als ze zo'n last hebben van het doorkomen van tandjes.
Estrys, idd een Kruidvat pyjama, alleen nog een beetje te groot. Ik ben dol op pyjama's![]()
![]()
DJMO, had je geluk zeg... hoef je ook niet door dit rotweer. Wel apart, jij loopt voor met cb en wij lopen achter. 26 mei gaan we naar de 3-maanden afspraak, Lennon is dan al 4 maanden geweest. Ik denk dat ze gaan zeggen dat we wat moeten gaan bijvoeden dmv rijstebloem en/of potje als hij zo blijft drinken als nu. Vanmorgen maar 120 cc gedronken, ik heb de fles maar meegenomen naar kdv en gevraagd of zij wilden proberen er nog wat bij in te krijgen. Hij vindt het spelen met de fles/speen beduidend leuker dan drinken.
Dat is best veel zelfs! Volgens mij is het gemiddeld tussen de 100 en 200 gram per week.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Even snel tussendoor, want ik hoor meneertje heel zachtjes huilen boven.
Meer flessen is wel een goed idee op zich, alleen hebben we dat geprobeerd. Wil die gewoon niet.
Maar 300gr per week aankomen is toch niet heel weinig dacht ik.
Oh hij gaat harder huilen, ik ben weer weg!
eerste fles rond 8 uur, 2e fles rond half 1, 3e fles rond half vijf, laatste fles rond half negen, negen uur (vooraf het badje). de eerste fles en laatste doe ik wat schepjes rijstebloem.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had er ook al over nagedacht om naar 4 flessen te gaan... hoe heb jij die verdeeld??
Jelief, Ruben doet het goed lees ik!! Wat fijn... en al maatje 68, Lennon is 62 nog vaak te groot.
had ik ook hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
Morgen ben ik vrij, ik denk dat ik er ook maar eens mee ga beginnen...
voel me trouwens wel een miep... het gaat eigenlijk heel goed met hem... maar maak me toch druk om dat drinken..![]()
Jr. kwam ook zo'n 250 gr. per week aan .. afgelopen week 'maar' 155 graam .. ik vond het weinigquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:17 schreef freecell het volgende:
300 gram per week is trouwens echt veel hoor
http://www.oeiikgroei.nl/mentalesprongeninfo.asp?id=874quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:00 schreef Dakota het volgende:
hebben baby's al een voorkeurshand (links of rechts) ik merk namelijk dat Elin voornamelijk alles met links pakt..
Ik kan dit niet helemaal visualiseren. Hoe doet ze dat?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:03 schreef Dakota het volgende:
Gheh Elin had net een spuitluier..recht tegen r achterhoofd aan.. dus maar in bad gedaan
zoooo charmant
Ik ben dan wel geen Dakota, maar kan me wel voorstellen hoe het gegaan is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:46 schreef Estrys het volgende:
Ik kan dit niet helemaal visualiseren. Hoe doet ze dat?
oeh snel! Ik check dat nog niet bij r..quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:49 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon doet ook meer met links dan met rechts...
Fuente, fijn dat de osteopaat nog wat heeft kunnen betekenen, hopelijk is na de behandeling over 2 weken helemaal niet meer nodig.
Lennon had vandaag niet echt zn dag op het kdv, had wat meer gehuild en van elke fles 90 cc laten staan. Maar thuis wel weer lachen en spelen. We hebben hem om 18:00 uur nog even wat drinken gegeven en toen nog wel even iets van 90 cc gedronken, toen in de kinderwagen gelegd en meteen gaan slapen, hij ligt nu lekker te slapen. Tegen 20:00/20:30 uur maar weer een fles van 150 cc proberen...
We denken trouwens een puntje in zn kaak links bovenin te voelendat zou het kunnen verklaren.
Ik zou er ook niet aan gedacht hebben als hij niet zo vaak op de flessenspeen zat te sabbelen en op zn vingers. Daarbij was mn neefje 3 maanden toen ze het voelden, die zat toen ook niet helemaal lekker in zn vel. Dan denk je er toch eerder aan. Ik laat het mn moeder vrijdag nog wel even voelen, ben zelf nog niet helemaal overtuigd hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:00 schreef Dakota het volgende:
[..]
oeh snel! Ik check dat nog niet bij r..
met de bv bijna elke luier wel een poepluier, met de flesvoeding nog maar 1 per dag ofzo, en nu met die bijvoeding gaat het weer anders.. vandaag nog geen poepluier gezien, maar gisteren wél een stinkluier gehadquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef Zweefvliegje het volgende:
Hier ook geen tandjes (hehe).. wel errug veel kwijl!
Hoevaak poepen jullie kleintjes op een dag?
Lianne had eerst altijd een stuk of 4 a 5 poepluiers en ineens kwam daar met 9 weken abrupt een einde aan.
Nog maar 1, soms 2 per dag.
Wat daarvoor terugkwam zijn scheten.. écht scheten die stinken, geen kleine lieve scheetjes..
Bij iemand bekend? Net ook 1.. en STINKEN!
Mila heeft soms dagen van 4/5 poepluiers en soms heeft ze dagen dat ze er maar 1 heeft. Mila's scheetjes stinken gelukkig nog steeds niet, maar ze hebben wel flink volumequote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef Zweefvliegje het volgende:
Hier ook geen tandjes (hehe).. wel errug veel kwijl!
Hoevaak poepen jullie kleintjes op een dag?
Lianne had eerst altijd een stuk of 4 a 5 poepluiers en ineens kwam daar met 9 weken abrupt een einde aan.
Nog maar 1, soms 2 per dag.
Wat daarvoor terugkwam zijn scheten.. écht scheten die stinken, geen kleine lieve scheetjes..
Bij iemand bekend? Net ook 1.. en STINKEN!
Daar ben ik dan weer blij mee, Lianne haar poep stinkt (nog) niet!quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:53 schreef DJMO het volgende:
met de bv bijna elke luier wel een poepluier, met de flesvoeding nog maar 1 per dag ofzo, en nu met die bijvoeding gaat het weer anders.. vandaag nog geen poepluier gezien, maar gisteren wél een stinkluier gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |