abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68753158
Thomas is vandaag alweer 5 maanden . Wat gaat de tijd toch snel .
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:43:22 #252
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_68755321
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:16 schreef freecell het volgende:
L. Heeft een tand trouwens
Det *tik* met een theelepeltje en is scherp. Nummer 2 veracht ik binnen een paar dagen en 3 en 4 iig binnen 2 weken. Arm ding.
Leander, een tandje
Wij verwachtten tandje nummer twee ook een paar dagen na de eerste tand... Maar nu een paar weken later is die nog steeds niet door . Ach ja, dat hadden we ook kunnen weten, bij de andere twee kinderen kwamen de tandjes ook netjes 1 voor 1. Marlien heeft dus nog steeds 1 tandje, maar nummer twee kan elk moment doorkomen
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 07:29:37 #253
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68759592
we gaan vandaag eens kijken hoe meneer pap van een lepel blieft.. ik maak 200cc melk, maak van de helft pap, en de helft gewoon een flesje melk... wil hij de pap niet van een lepel heeft hij alsnog meteen de melk ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 07:30:04 #254
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68759594
oh en hij is dus al ruim een half uur wakker *gaap*
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_68759807
7:00 is best te doen

Hier ook een wakker ventje vanmorgen, normaal wordt hij tussen 6:30 en 7:00 wakker, daarna borst en dan weer slapen. (en ga ik er uit en relaxed opstaan )
Vanmorgen niet weer slapen.. Zit nu naast me helemaal zelf een broodje op te eten Leg ik 3 stukjes op zijn kinderstoel, eet hij ze op
Zo lief! En intussen *tididatatatatabuwaaaaahetttaaaaaatotottaaaaaa* geluidjes
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 08:11:14 #256
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68759927
goedzo leander

en zeven uur ... mjah, ik ben zo gewend aan die acht uur.. ik blijf gewoon moe, hoe vroeg ik ook naar bed ga

pi_68761869
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:14 schreef freecell het volgende:
Gaan ze altijd beroerd avondeten van tanden? Fruit is goed, brood is prima, maar warm krijg ik er echt niet in
Zelfs niet als hij het zelf mag doen En dat wil wat zeggen
Hier gaat brood momenteel slecht; maar pap. fruiit en avondeten gaat wel goed.

En de koorts is hier nu weg!! En Amber is weer meer d'r zelf.
Ze heeft het klokje rond geslapen! Van 20:00 tot 08:00!
Ik heb d'r gister laten liggen met een laat-op-de-avond-voeding, en ze heeft dus heerlijk doorgeslapen.
En dat na zoveel slaapjes gister overdag al! Ze heeft het gewoon echt nodig gehad!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:00:08 #258
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68762469
Lennon heeft ook 1 luier, soms 2 luiers per dag... en wat stinken betreft, dat valt best mee. Hij laat af en toe ook scheetjes... soms stinken ze soms niet.

Liewella wat fijn dat het weer beter gaat met Amber.

Leander

Thomas, alweer 5 maanden de tijd gaat snel.

Lennon was vanmorgen om half 7 wakker, toen de fles gehad en weer in bed gelegd.. en ik zelf ook, ben net wakker Ik hoor hem nu een beetje wakker worden.
Make love, not war ☮
pi_68764251
Tyler kan ook flink ruften! Hij poept nu soms wel 10x per dag.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 14:15:41 #260
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68771162
wie smeerde er nou elke dag een laagje zinkzalf op de billen van zijn kind?? om luieruitslag te voorkomen? jr. had een rode plek op zijn balletjes, en die is nu wel weg (met sudo) maar dat wil ik voorkomen in de toekomst. (toeval of niet; toen ik ma op het cb was, zei de wvk dat ze meer knullen had gezien met zo'n plekje ) daarvoor heb ik nu een potje neutral baby zinkzalf gehaald. is het nou het beste om dat één keer per dag te smeren of moet je dat tijdens elke verschoonbeurt doen?

pi_68771244
Hier ook wel eens zo'n plekje. Ook bj de oppas-jochies wel.
Ik smeer dan gewoon met sudo tot het weg is en dan nog even 1 of 2 dagen. En dan stop ik weer
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:18:07 #262
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68771274
waarom niet gewoon bij sudo houden? werkt super. ik smeer af en toe, voor t slapen en in de ochtend
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 14:20:19 #263
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68771385
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:17 schreef freecell het volgende:
Hier ook wel eens zo'n plekje. Ook bj de oppas-jochies wel.
Ik smeer dan gewoon met sudo tot het weg is en dan nog even 1 of 2 dagen. En dan stop ik weer
gebeurt het vaker?? en waar zou het door komen?? lijkt me niet door de luiers, hij heeft deze al sinds zijn geboorte ... en verschonen doe ik zeven tot tien keer per dag ...

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 14:20:51 #264
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68771406
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:18 schreef Dakota het volgende:
waarom niet gewoon bij sudo houden? werkt super. ik smeer af en toe, voor t slapen en in de ochtend
ik stuur je even een pm

pi_68771489
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:20 schreef DJMO het volgende:

[..]

gebeurt het vaker?? en waar zou het door komen?? lijkt me niet door de luiers, hij heeft deze al sinds zijn geboorte ... en verschonen doe ik zeven tot tien keer per dag ...
Ja, het gebeurt vaker. Ik weet niet waardoor? Lagere weerstand? Tandje? Verkouden? Broodkruimel die irriteert in luier? Geen idee
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:34:12 #266
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68771949
t kan ook gewoon door urine komen dat bijt ook..elke baby heeft t wel een keertje..ook al is t maar een rood plekje
wanna rub mah puppeh?!
pi_68773844
zucht, Seb wil alleen maar op zijn buik rollen steeds. Ook in zijn bed, wat dan weer minder is want hij heeft nog niet helemaal door hoe hij nou terug moet op zijn rug. En hij moet spugen als hij op zijn buik ligt dus ligt hij steeds met zijn bakkes in de spuug
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:40:53 #268
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68774630
of tijdens t verschonen
wanna rub mah puppeh?!
pi_68774913
tijdens het verschonen heeft hij nog niet in de gaten dat dat ook kan denk ik. Heb net een aqua blauw shirt voor hem gekocht (nou ja gekregen van mijn moeder want die was sneller met het geld ) voor op vakantie: ' I'm on holiday, what's your excuse?' staat er op
pi_68776024
Ik heb Seb net naar bed gedaan want hij was duidelijk moe, nou ligt hij in bed te schreeuwen als een speenvarken. Volgens mij kunnen ze het drie blokken verderop horen zou me niks verbazen als we een keer de politie aan de deur krijgen omdat ze denken dat we hem iets aan doen. Wat kan dat kind HARD schreeuwen zeg.
pi_68776422
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:15 schreef DJMO het volgende:
wie smeerde er nou elke dag een laagje zinkzalf op de billen van zijn kind?? om luieruitslag te voorkomen? jr. had een rode plek op zijn balletjes, en die is nu wel weg (met sudo) maar dat wil ik voorkomen in de toekomst. (toeval of niet; toen ik ma op het cb was, zei de wvk dat ze meer knullen had gezien met zo'n plekje ) daarvoor heb ik nu een potje neutral baby zinkzalf gehaald. is het nou het beste om dat één keer per dag te smeren of moet je dat tijdens elke verschoonbeurt doen?
ikke ikke
gewoon die goedkope van de hema (blauwe tube). ik doe gewoon eens per dag en dan wel goed inmasseren. dus als je klaar bent is alle zalf weg en goed ingetrokken
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_68776781
DJMO, jij had het laatst eens over dit ding. Zo'n babysleep om de baby op z'n zij te leggen ivm een voorkeurshouding.
Hoe gebruikte jij dat ding? Want ik kan me voorstellen als je telkens de "verkeerde" kant gebruikt, het hoofd aan die kant gaat afplatten?
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:36:45 #273
105850 Fuente
mamamuts
pi_68776983
DJMO, bepanthen helpt ook als een tierelier tegen rode plekjes
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:45:00 #274
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68777290

monster

kill the dragon
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 16:46:01 #275
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68777327
thnx all!! en simmu; ik heb nu zo'n potje van neutral baby care, maar ik ga hetzelfde doen denk ik, want ik vind het toch ook rot voor hem als hij (al is het maar klein) zo'n plekje heeft.
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:31 schreef Zweefvliegje het volgende:
DJMO, jij had het laatst eens over dit ding. Zo'n babysleep om de baby op z'n zij te leggen ivm een voorkeurshouding.
Hoe gebruikte jij dat ding? Want ik kan me voorstellen als je telkens de "verkeerde" kant gebruikt, het hoofd aan die kant gaat afplatten?
ik moest hem dus gebruiken omdat jr. een voorkeurshouding voor links had, en dus ook een afplatting links had. door hem steeds rechts te slapen te leggen is dat weggetrokken.

als je het wil gebruiken om afplatting te voorkomen kan je hem het beste om en om link/rechts neerlegen zodat beide kanten even veel en vaak 'druk' krijgen en het hoofdje mooi rond groeit. voor meer info zou ik even contact zoeken met een (kinder)fysiotherapeut, het consultatiebureau of je huisarts

donderdag 7 mei 2009 @ 16:53:33 #276
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_68777630
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef Grijs het volgende:

[..]

Leander, een tandje
Wij verwachtten tandje nummer twee ook een paar dagen na de eerste tand... Maar nu een paar weken later is die nog steeds niet door . Ach ja, dat hadden we ook kunnen weten, bij de andere twee kinderen kwamen de tandjes ook netjes 1 voor 1. Marlien heeft dus nog steeds 1 tandje, maar nummer twee kan elk moment doorkomen
En vandaag dus tandje nummer 2, slechts 5 weken na tandje nummer 1 .
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:59:10 #277
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_68777838
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:31 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik heb iets soortgelijks gebruikt voor mijn oudste en ik moest hem gewoon de ene dag op de ene zij en de andere dag op de andere leggen. 't Is mooi weggetrokken.
pi_68778009
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:46 schreef DJMO het volgende:
thnx all!! en simmu; ik heb nu zo'n potje van neutral baby care, maar ik ga hetzelfde doen denk ik, want ik vind het toch ook rot voor hem als hij (al is het maar klein) zo'n plekje heeft.
[..]

ik moest hem dus gebruiken omdat jr. een voorkeurshouding voor links had, en dus ook een afplatting links had. door hem steeds rechts te slapen te leggen is dat weggetrokken.

als je het wil gebruiken om afplatting te voorkomen kan je hem het beste om en om link/rechts neerlegen zodat beide kanten even veel en vaak 'druk' krijgen en het hoofdje mooi rond groeit. voor meer info zou ik even contact zoeken met een (kinder)fysiotherapeut, het consultatiebureau of je huisarts
Er zit helaas al lichtelijk een afplatting aan de linkerkant van haar hoofd, dus dan denk ik dat ik haar maar een tijdje op rechts moet neerleggen te slapen.
Zal wel even contact opnemen met het consultatiebureau morgen.

@Grijs
Begrijp ik goed dat er dus ook al sprake was van een afplatting?
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:01:44 #279
105850 Fuente
mamamuts
pi_68779758
Merel heeft zichzelf op haar buik gerold op het kdv En ze was heel rustig geweest, niet overprikkeld, echt goed geslapen, helemaal lekker in d'r vel, ze waren flabbergasted daar! Denk dat het bezoek aan de osteopaat echt goed is geweest

Mijn meisje heeft zich omgerold en stiekem baal ik zo dat ze dat niet thuis heeft gedaan Saartje deed alles voor het eerst thuis.. nah ja, hoort er ook bij
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:08:25 #280
105850 Fuente
mamamuts
pi_68779934
En ze doet het nu de hele tijd
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 18:09:27 #281
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68779970
fijn fuente!

Zweefvliegje, ik zou dan eerder even contact zoeken met een kinderfysiotherapeut. voor de kleine wordt dat volledig vergoed, en zij (of hij) kan je beter adviseren over het gebruik van dat kussen. Ook kunnen ze goed zien wanneer het weer netjes rond is etc..

pi_68780096
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:08 schreef Fuente het volgende:
Vet leuk!

HIer een diklip En ik weet niet waarom. Hij dondert af en toe wel om (leren staan is hard werken) maar hij heeft niet heel hard gebruld oid. Hij heeft wél een dikke bovenlip nu

Arm ding!
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:20:26 #283
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68780256
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:08 schreef Fuente het volgende:
maar ik dacht dat ze al rolde of was t alleen op r zij? iig, tof
wanna rub mah puppeh?!
pi_68780314

Hij wil niet op de foto
Maar op zijn bovenlip heeft hij in het midden normaal geen bobbel
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 18:28:37 #285
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68780504
arme leander

in het kader van controle's: ik 'mag' binnenkort minimaal twee dagen per week met jr. naar een mkd, naar een ouder/kind programma, zodat ze kunnen observeren hoe ik met hem omga.. (saillant detail het is het zelfde mkd waar ik als kind opgezeten heb, en waar ik absoluut géén enkele goede herinnering aan heb) ..

ik heb het even helemaal gehad nu ...

donderdag 7 mei 2009 @ 18:30:41 #286
105850 Fuente
mamamuts
pi_68780565
Tot nu toe op haar zij, en dan bleef ze hangen met haar hoofd, haar hoofd is nogal zwaar

Ach Leander toch
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:34:05 #287
105850 Fuente
mamamuts
pi_68780668
DJMO, jeetje zeg... Een mkd is toch een medisch kinderdagverblijf? Zijn ze nu nog bang dat je niet goed met hem omgaat? Hij doet het toch super verder?
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:43:59 #288
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68780932
waarom 2 dagen per week..is wel erg veel
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 18:44:07 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68780938
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:34 schreef Fuente het volgende:
DJMO, jeetje zeg... Een mkd is toch een medisch kinderdagverblijf? Zijn ze nu nog bang dat je niet goed met hem omgaat? Hij doet het toch super verder?
idd een medisch kinderdagverblijf.. er zou wel tegenover staan dat de gesprekken met jeugdzorg en jeugdplein dan minder zouden zijn (moet ik eerst nog zien ) en het zou vooral bedoeld zijn als bewijs naar de rechter dat de ots niet (langer) nodig zou zijn .. dat ik op zo'n mkd niet op een natuurlijke manier, zoals thuis, met jr. om kan gaan telt niet, daar zijn de medewerkers op getraind. dat ik absoluut een afkeer heb tegen een mkd telt ook niet, er is in zeg 20 jaar heel veel veranderd (sommige dingen veranderen nooit ) dat ik al wekelijks op het cb zit, twee wekelijks bij de huisarts, wekelijks bij de fysio, driemaandelijks in het ziekenhuis, en elke vrijdag bij de boumankliniek voor een urinecontrole ... ach ik heb nog niet genoeg te doen he.. dat ik ook nog eten moet koken voor mijn vent, telt niet, dat ik een huishouden heb, wat is dat? reiskosten?? moet je zelf betalen; net als een eigen bijdrage van minimaal 15 euro ofzo per maand voor iets waar ik toe gedwongen wordt .. dat ik door al die afspraken en stress (zo ervaar ik het wel nl.) steeds vaker stresshoofdpijn heb boeit ze ook al niet...

sorry, tis even een klaagzang, maar ik moest het even kwijt.. om ot te blijven: jr lacht en leeft er vrolijk doorheen

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 18:44:30 #290
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68780954
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:43 schreef Dakota het volgende:
waarom 2 dagen per week..is wel erg veel
hij had het ook nog over drie of vier dagen dakoot
oh en dat minimaal een half jaar lang waarschijnlijk

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 18:49:40 #291
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68781108
oh, misschien één lichtpuntje .. hij gaat kijken of ik de kosten van babyzwemmen vergoed kan krijgen vanuit jeugdzorg .. het is een activiteit voor hem, en daar is een potje voor als het goed is.. tenminste één leuk ding om naar uit te kijken.

hoevaak ga je trouwens babyzwemmen? elke week, twee weken of maandelijks? (als jz het betaalt ga ik natuurlijk wel zo veel mogelijk, zo niet, dan zo vaak als mijn budget het toelaat)

pi_68781791
Wat moet ik me voorstellen bij een medisch kinderdagverblijf?

Ohja, het klinkt trouwens wel als heeell veel controles zeg
pi_68781888
DJMO, ik zou daar denk ik stijf van de zenuwen zitten. misschien helpt het om het allemaal te zien als een soort extra speelplek? en als jullie mogen babyzwemmen zou het natuurlijk heel fijn zijn
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_68782028
Babyzwemmen is dan een leuke tegenhanger!

En inderdaad wel veel controles, maar reken maar dat, hoe langer het zo goed doorgaat, hoe minder de controles worden! En dat ze de situatie in de gaten willen houden snap ik ook ergens wel, maar het is gewoon onhandig voor jou.
Iedereen draagt wel ergens de gevolgen van zijn verleden mee, maar zoals ik al zei: als je het gewoon zo super blijft doen als nu, wordt het vanzelf minder
pi_68782982
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:49 schreef DJMO het volgende:
hoevaak ga je trouwens babyzwemmen? elke week, twee weken of maandelijks? (als jz het betaalt ga ik natuurlijk wel zo veel mogelijk, zo niet, dan zo vaak als mijn budget het toelaat)
Hopelijk gaan ze babyzwemmen vergoeden!
Ik ga hier 1 keer per week een halfuurtje, volgens mij is dat standaard.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 19:47:53 #296
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68783323
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef freecell het volgende:
Babyzwemmen is dan een leuke tegenhanger!

En inderdaad wel veel controles, maar reken maar dat, hoe langer het zo goed doorgaat, hoe minder de controles worden! En dat ze de situatie in de gaten willen houden snap ik ook ergens wel, maar het is gewoon onhandig voor jou.
Iedereen draagt wel ergens de gevolgen van zijn verleden mee, maar zoals ik al zei: als je het gewoon zo super blijft doen als nu, wordt het vanzelf minder
zo moet ik het idd maar proberen te zien... ik hoop wel dat ze begrijpen als ik twee keer in de week naar een mkd ga, ik de controles bij de huisarts iig overbodig vindt... wat de huisarts ziet kan het mkd ook constateren .. ik ga toch proberen of ze het dan twee halve dagen willen maken.. ik heb als stelregel voor jr.: één voeding buitenshuis is zat. de rest moet gewoon, vertrouwd, fijn, veilig, thuis zijn. met mijn eigen spulletjes, zijn eigen bedje, knuffels en speeltjes .. en mama natuurlijk ik bedoel: met twee hele dagen kan ik dus twee dagen niet koken, geen boodschappen doen, het kost me klauwen vol extra aan reisgeld + die eigen bijdrage .. johan kan dan wel werken, zijn inkomen zit misschien een tientje of vier boven het bedrag wat we kregen toen ik nog een uitkering had .. (al heb ik nu dan wel het kindgebonden budget érbij, dat wil ik nog steeds proberen te sparen voor jr, en dat lukt al amper omdat hij zat nodig heeft)

ik ben lekker samenhangend geloof ik, maar mijn hoofd is momenteel een doorzeefde gatenkaas, alles tuimelt en tolt over elkaar heen en ik kan maar één ding helder zien: junior

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 19:49:44 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68783394
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:39 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Hopelijk gaan ze babyzwemmen vergoeden!
Ik ga hier 1 keer per week een halfuurtje, volgens mij is dat standaard.
ik zou in rhoon of rotterdam (zuid) moeten kijken zweefvliegje, maar bedankt voor de info!

pi_68784300
maar DJMO, waarom doen ze zoiets dan? Of mag ik dat niet vragen?
Lotte!
Noah!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 mei 2009 @ 20:17:51 #299
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68784535
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:12 schreef Linda2205 het volgende:
maar DJMO, waarom doen ze zoiets dan? Of mag ik dat niet vragen?
lang, heel lang verhaal.. mijn oudste dochter (van een andere vader) is al jaren uit huis geplaatst, en ik heb mede daardoor een alcohol probleem gehad. alle factoren bij elkaar tellend zijn ze bang dat ik terugval in dat alcohol probleem. en ik doe werkelijk alles om te bewijzen dat dat niet het geval is ... maar af en toe wordt het me wel even teveel

pi_68785547
Tandje voor Leander en Marlien
Wel heel zielig natuurlijk!

En een rollende Merel

5 maanden Thomas, wow wat gaat het snel!

Wat fijn dat de koorts weg is Llewella! En wat heeft ze goed geslapen!
Wil je nog even mijn vraag in Het kolftopic beantwoorden?

Rollende Seb
Monster Elin
DJMO

Ik heb eindelijk weer een rustige avond tot nog toe. Lotte slaapt gelukkig weer eens 's avonds. Wat een drama kan ze ervan maken zeg. Op haar kamertje staat nu de radio zachtjes aan en alle knuffeltjes heb ik uit bed gehaald behalve haar gewone knuffel. Kijken of het helpt..
Vannacht was ze 4x wakker, waarvan ik er 2x uit moest voor het voeden en 2x zat ik al rechtop in bed en bijna uit bed toen ze gelukkig weer ging slapen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')