quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:39 schreef Jojogirl het volgende:Het virusje was vrij snel over, vrijdag heb ik alweer gewerkt, maar mijn produktie is echt helemaal ingezakt

Omdat ik nog maar op amper de helft zat van wat het was en het opnieuw regelen echt niet zag zitten (denk ook niet dat ik dit nog weer goed geregeld had kunnen krijgen trouwens), ben ik nu begonnen met afbouwen, hoeveel pijn het me ook doet. Het is alweer iets wat anders loopt dan ik had gewild/gehoopt en dat is me al iets te vaak gebeurd het afgelopen half jaar, dus ik heb het er best moeilijk mee. Aan de andere kant ben ik wel blij dat de kogel door de kerk is nu, want ik vond het kolven steeds belastender worden, maar wilde niet stoppen zolang het nog goed ging. Ik slinger dus heen en weer tussen schuldgevoel en opluchting momenteel. Oja, en een beetje trots omdat ik het toch maar mooi 5 maanden vol heb gehouden.
Nou ja, allereerst dikke duim voor je!

Ik heb het ook 5 a 6 mnd volgehouden na mijn znagerschapsverlof en bij mij overheerste echt de opluchting met stip. Ik was het gewoon ZO zat al die tuitjes, onderdeeltjes, flesjes, slepen met tassen, koelelemelenten en zat je net lekker te werken moest ik weer naar die ruimte en hopen dat er niet toevallig net een theekransje in belegd was ofzo ("Kun je dat niet op de WC gaan doen dan?")
Ik was er echt helemaal klaar mee en mijn dochter gelukkig ook.
Leuke anekdote: ik zat net lekker aan mijn handkolf te hengsten in de EHBO-ruimte, gaat er tegenover me een stuk muur open dat een deur bleek te zijn en stampt er een bouwvakker met een lading hout op zijn schouder naar binnen.
Ik: IIIIH!

*lek* *spuit*
Hij: IIIIH!

*wegrent* *deur dichtknalt*
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team