- nog iets over 1 glas (standaardeenheden dus, zoals jij zei) ongeveer overeenkomt met 0,22 promille in je bloed. En dat de alcohol ongeveer afgebroken wordt aan een tempo van 0,15 promille per uur.
 - nog iets over 1 glas (standaardeenheden dus, zoals jij zei) ongeveer overeenkomt met 0,22 promille in je bloed. En dat de alcohol ongeveer afgebroken wordt aan een tempo van 0,15 promille per uur.

Ik werd net wakker net een pijnlijke sector in m'n linkerborst. Kennelijk gisteren tussen het klussen in het nieuwe huis toch niet helemaal goed leeggekolfd elke keer. Vandaag dus maar wat vaker kolven en m'n hotpack meenemen zodat die er net voor het kolven op kan.
 Ik werd net wakker net een pijnlijke sector in m'n linkerborst. Kennelijk gisteren tussen het klussen in het nieuwe huis toch niet helemaal goed leeggekolfd elke keer. Vandaag dus maar wat vaker kolven en m'n hotpack meenemen zodat die er net voor het kolven op kan.

Voor m'n tepels heb ik al miconazolnitraatcreme, maar dus ook nog een tabletten kuur. Het lijkt nu trouwens wel weer iets minder te worden, maar ik vraag toch nog maar een extra kuur, want ik wil het wel echt helemaal kwijt en niet dat Isis over 2 weken weer een witte tong heeft. Dat kunnen we niet gebruiken nu d'r sonde er net uit is.
 Voor m'n tepels heb ik al miconazolnitraatcreme, maar dus ook nog een tabletten kuur. Het lijkt nu trouwens wel weer iets minder te worden, maar ik vraag toch nog maar een extra kuur, want ik wil het wel echt helemaal kwijt en niet dat Isis over 2 weken weer een witte tong heeft. Dat kunnen we niet gebruiken nu d'r sonde er net uit is.

Ik vind je bewonderingswaardig Jojo!
 Ik vind je bewonderingswaardig Jojo!

Wat fijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:58 schreef Jojogirl het volgende:
Het regelen heeft wel geholpen, ik zit weer op het nivo van voor m'n verstopping

Ging nog erg goed ook geloof ik.
 Ging nog erg goed ook geloof ik.

)
 )  

dat is natuurlijk alleen maar logisch als je full-time kolft en niet als je thuis gewoon voedt. Sorry, geen oplossing dus
 dat is natuurlijk alleen maar logisch als je full-time kolft en niet als je thuis gewoon voedt. Sorry, geen oplossing dus  

Hier geef ik ook 140-160cc flesjes mee. En ze blijft daar gewoon genoeg aan houden; ik had gedacht dat ze nu wel van die grote flessen nodig zou hebben.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:54 schreef mrien het volgende:
Ik gaf ook vaak flesjes van 100 cc mee in het begin. Nu geef ik vaak zo'n 140-160cc per fles mee. Ze krijgt er nu wel groente en fruit bij, dat scheelt natuurlijk alweer.

Gelukkig heb ik een flinke overproductie en kolf vaak meer dan 800ml per dag af. Maar zonde blijft het wel...
 Gelukkig heb ik een flinke overproductie en kolf vaak meer dan 800ml per dag af. Maar zonde blijft het wel... )
 )

Ik heb last van buikgriep en nu zakt m'n produktie helemaal in. Ik hoop dat het nog weer goedkomt als ik weer helemaal beter ben, maar ik ben zo bang van niet
 Ik heb last van buikgriep en nu zakt m'n produktie helemaal in. Ik hoop dat het nog weer goedkomt als ik weer helemaal beter ben, maar ik ben zo bang van niet  Ik heb namelijk echt de energie en de tijd niet om het weer op te krikken door 10x per dag te kolven een paar dagen lang. Zeker nu ik weer werk is dat zo goed als ondoenlijk
 Ik heb namelijk echt de energie en de tijd niet om het weer op te krikken door 10x per dag te kolven een paar dagen lang. Zeker nu ik weer werk is dat zo goed als ondoenlijk  Geen 6 maanden dus als het zo doorgaat.
 Geen 6 maanden dus als het zo doorgaat.

Omdat ik nog maar op amper de helft zat van wat het was en het opnieuw regelen echt niet zag zitten (denk ook niet dat ik dit nog weer goed geregeld had kunnen krijgen trouwens), ben ik nu begonnen met afbouwen, hoeveel pijn het me ook doet. Het is alweer iets wat anders loopt dan ik had gewild/gehoopt en dat is me al iets te vaak gebeurd het afgelopen half jaar, dus ik heb het er best moeilijk mee. Aan de andere kant ben ik wel blij dat de kogel door de kerk is nu, want ik vond het kolven steeds belastender worden, maar wilde niet stoppen zolang het nog goed ging. Ik slinger dus heen en weer tussen schuldgevoel en opluchting momenteel. Oja, en een beetje trots omdat ik het toch maar mooi 5 maanden vol heb gehouden.
 Omdat ik nog maar op amper de helft zat van wat het was en het opnieuw regelen echt niet zag zitten (denk ook niet dat ik dit nog weer goed geregeld had kunnen krijgen trouwens), ben ik nu begonnen met afbouwen, hoeveel pijn het me ook doet. Het is alweer iets wat anders loopt dan ik had gewild/gehoopt en dat is me al iets te vaak gebeurd het afgelopen half jaar, dus ik heb het er best moeilijk mee. Aan de andere kant ben ik wel blij dat de kogel door de kerk is nu, want ik vond het kolven steeds belastender worden, maar wilde niet stoppen zolang het nog goed ging. Ik slinger dus heen en weer tussen schuldgevoel en opluchting momenteel. Oja, en een beetje trots omdat ik het toch maar mooi 5 maanden vol heb gehouden.

Echt, ik krijg al de kriebels van een keertje kolven voor een middagje overbrugging, laat staan fulltime
  Echt, ik krijg al de kriebels van een keertje kolven voor een middagje overbrugging, laat staan fulltime   

Nou ja, allereerst dikke duim voor je!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:39 schreef Jojogirl het volgende:
Het virusje was vrij snel over, vrijdag heb ik alweer gewerkt, maar mijn produktie is echt helemaal ingezaktOmdat ik nog maar op amper de helft zat van wat het was en het opnieuw regelen echt niet zag zitten (denk ook niet dat ik dit nog weer goed geregeld had kunnen krijgen trouwens), ben ik nu begonnen met afbouwen, hoeveel pijn het me ook doet. Het is alweer iets wat anders loopt dan ik had gewild/gehoopt en dat is me al iets te vaak gebeurd het afgelopen half jaar, dus ik heb het er best moeilijk mee. Aan de andere kant ben ik wel blij dat de kogel door de kerk is nu, want ik vond het kolven steeds belastender worden, maar wilde niet stoppen zolang het nog goed ging. Ik slinger dus heen en weer tussen schuldgevoel en opluchting momenteel. Oja, en een beetje trots omdat ik het toch maar mooi 5 maanden vol heb gehouden.
 Ik heb het ook 5 a 6 mnd volgehouden na mijn znagerschapsverlof en bij mij overheerste echt de opluchting met stip. Ik was het gewoon ZO zat al die tuitjes, onderdeeltjes, flesjes, slepen met tassen, koelelemelenten en zat je net lekker te werken moest ik weer naar die ruimte en hopen dat er niet toevallig net een theekransje in belegd was ofzo ("Kun je dat niet op de WC gaan doen dan?")
  Ik heb het ook 5 a 6 mnd volgehouden na mijn znagerschapsverlof en bij mij overheerste echt de opluchting met stip. Ik was het gewoon ZO zat al die tuitjes, onderdeeltjes, flesjes, slepen met tassen, koelelemelenten en zat je net lekker te werken moest ik weer naar die ruimte en hopen dat er niet toevallig net een theekransje in belegd was ofzo ("Kun je dat niet op de WC gaan doen dan?") *lek* *spuit*
  *lek* *spuit* *wegrent* *deur dichtknalt*
  *wegrent* *deur dichtknalt*

quote:Op maandag 16 februari 2009 20:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Leuke anekdote: ik zat net lekker aan mijn handkolf te hengsten in de EHBO-ruimte, gaat er tegenover me een stuk muur open dat een deur bleek te zijn en stampt er een bouwvakker met een lading hout op zijn schouder naar binnen.
Ik: IIIIH!*lek* *spuit*
Hij: IIIIH!*wegrent* *deur dichtknalt*

vandaag liep een van de flesjes overquote:
 Fokken onder het kolven is niet slim. Ik ga maar grotere flesjes kopen
  Fokken onder het kolven is niet slim. Ik ga maar grotere flesjes kopen    en misschien toch maar contact opnemen met Chella.
  en misschien toch maar contact opnemen met Chella.

Best goed voor een eerste keer denk ik? Meer dan ik verwacht had iig
 Best goed voor een eerste keer denk ik? Meer dan ik verwacht had iig  

Helemaal goed.
  Helemaal goed.  

quote:Fee drinkt als ik werk maar 2 flesjes op een dag. Best weinig, want bij mij drinkt ze overdag zeker om de 2,5 a 3 uur. Nou ga ik haar vanaf morgen 2x 150 ml meegeven, want als ik meer meegeef wordt het toch weggegooid. Maar kan ik dan ook terug gaan van 3x naar 2x kolven? Qua werk zou dat wel fijn zijn, maar is dat niet slecht voor mijn productie, omdat ze bij mij wel vaker drinkt overdag? Na een werkdag drinkt ze 's avonds en 's nachts trouwens weer meer bij me. Dan haalt ze in.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |