Dat is helemaal asociaal! Nog wel erger eigenlijk, je verantwoordelijkheid niet nemen en het hazepad kiezen. Wie weet wat je achterlaat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:13 schreef Guppyfriend het volgende:
ik ben eens aangereden door iemand die gewoon doorreed. ook kut, want mn fiets lag dus wel in puin
Mja, maar in beide gevallen is het gewoon echt asociaal. Mensen die zonder verzekering rondrijdenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:30 schreef kwoth het volgende:
[..]
Dat is helemaal asociaal! Nog wel erger eigenlijk, je verantwoordelijkheid niet nemen en het hazepad kiezen. Wie weet wat je achterlaat.
Je vriendin werkt daar zeker.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:30 schreef kwoth het volgende:
En Brassa heeft naast leuke cadeau's en kaarten ook nog eens erg leuk personeel![]()
Waar zit Club Purple dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 09:36 schreef -skippybal- het volgende:
Ernemmers
Wie gaat er trouwens ook wel eens naar Club Purple (Nee, geen nichtenbar)? Toffe tent
De keren dat ik er voorbij liep was er niks te doen binnenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:02 schreef -skippybal- het volgende:
Hoogstraat. Op de hoek van de Varkensstraat.
Die zijn volgens mij vooral voor de kaartjesmakers en fimokleiers onder ons (no hard feelings). Maar ik zou daar eens kunnen checken inderdaad. Al geef ik het niet veel kans.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:57 schreef -skippybal- het volgende:
Pipoos misschien? Al is dat volgens mij vooral voor hobbyisten.
En anders even de Kunstacademie bellen of die een goed adresje weten?
alleen wel ontzettend duur daar (al heb ik het nog nergens mee vergeleken)quote:Op maandag 4 mei 2009 17:27 schreef kwoth het volgende:
in de steenstraat zit art supplies. Mijn vriendin heeft daar ook een mooie a3 portfolio map gekocht.
zelf een hoes ontwerpen is nog beter denk, als het een beetje goed lukt tenminste. en hier:quote:Op maandag 4 mei 2009 19:37 schreef Guppyfriend het volgende:
En tja, de prijs... Ze zijn altijd duur, die hoezen. De map die ik nu heb heeft me ook een godsvermogen gekostMaar solliciteren met aftandse hoezen is ook geen potje
Heb ik geen tijd meer voor, ik heb 'm maandag nodig. Maar die Peter van Ginkel, die zit toch niet in Arnhem, of wel? Die zit toch in de buurt van Amsterdam?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:40 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
zelf een hoes ontwerpen is nog beter denk, als het een beetje goed lukt tenminste. en hier:
http://www.petervanginkel.nl verkopen ze volgens mij ook hoezen. Maar dat kan ik nu nog niet met zekerheid zeggen, ik ga dr vanmiddag pas naar toe.
Volgens hun site zitten ze ook op de Nieuwe Kade nummer 2 en hebben ze morgenavond koopavond.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Heb ik geen tijd meer voor, ik heb 'm maandag nodig. Maar die Peter van Ginkel, die zit toch niet in Arnhem, of wel? Die zit toch in de buurt van Amsterdam?
iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Volgens hun site zitten ze ook op de Nieuwe Kade nummer 2 en hebben ze morgenavond koopavond.
Oh joh, daar fiets ik elke dag praktisch langs!! Alleen ga ik de JF-brug over.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Volgens hun site zitten ze ook op de Nieuwe Kade nummer 2 en hebben ze morgenavond koopavond.
ik ben er wel geweest, maar niet naar hoezen gevraagd eigenlijk. ik zag ze niet zo liggen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 06:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh joh, daar fiets ik elke dag praktisch langs!! Alleen ga ik de JF-brug over.
Martijn, hadden ze die hoezen? Of ben je niet meer geweest?
edit, het lijkt er wel op, op de site te zien. vanavond maar eens gaan kijken.
Zou het dan toch?quote:Geachte heer/mevrouw,
De langverwachte bouw van de Openbaar Vervoer Terminal Arnhem start op maandag 18 mei. Op die dag begint aannemer Besix Welling met het graven van het gat waar de fietsenstalling van de OV-Terminal in wordt gebouwd.
Dan komt er een verhaaltje over hoeveel kub zand er ontgraven wordt enz blablabla
De Openbaar Vervoer Terminal is het hart van Arnhem Centraal, de grootste naoorlogse stadsontwikkeling in Arnhem. De terminal is straks het overstappunt tussen trein, bus, auto, taxi en fiets.
Kijk op www.arnhemcentraal.nu voor meer info, blablabla
Waar vind je die datum dan, 18 mei? Kan ik niet vinden?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef -Willempie- het volgende:
Hallo mede-stadsbewoners!![]()
Vandaag kreeg ik deze brief van ProRail onder ogen en ik kon het jullie niet onthouden:
[..]
Zou het dan toch?
Die datum staat dus in die brief, op de site kon ik ook niets vinden over 18 mei.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh echtIk ga zsm m'n map in orde maken (lees, dit weekend). Mocht ik tekort komen, dan hoor je 't
[..]
Waar vind je die datum dan, 18 mei? Kan ik niet vinden?
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:40 schreef remlof het volgende:
Afgelopen vrijdag om 17:56 is het aantal overvallen in de regio Arnhem gedaald?
Goed nieuws!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:40 schreef remlof het volgende:
Afgelopen vrijdag om 17:56 is het aantal overvallen in de regio Arnhem gedaald?
Ja, dat was niet handig geparkeerd.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:29 schreef remlof het volgende:
En stonden er vier politiewagens die de toegang naar mijn straat blokkeerden
krijgen we nog meer van die krakers in de straat, die voor dr huis bier gaan zitten drinken.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
De (zogenaamde sloop)panden aan de Hommelseweg zijn weer gekraakt.
een alcohol controle 's middags op maandag?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:36 schreef remlof het volgende:
En ik had net een alcoholcontrole op de Rozendaalseweg vermeden, kom je bijna bij je huis, staan daar nog eens een keer vier van die wouten...
Niet dat ik gedronken had trouwens, maar ik had haast.
Gezelligquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:52 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
krijgen we nog meer van die krakers in de straat, die voor dr huis bier gaan zitten drinken.
Zondagavond was dat.quote:[..]
een alcohol controle 's middags op maandag?
quote:Nieuw Meinerswijk voor 42 miljoen
door Marco Bouman. woensdag 13 mei 2009 | 09:00
ARNHEM - Het ontwikkelen van Stadsblokken en Meinerswijk volgens de drie scenario's die op dit moment voorliggen, gaat alles bij elkaar tussen de 26 en de 42 miljoen euro kosten. Dat blijkt uit een studie door de gemeente Arnhem naar de financiėle haalbaarheid van de drie plannen die geen plannen mogen heten.
Zie ook:
Maximaal moet Arnhem zelf zeven miljoen bijpassen, maar een miljoen winst is ook mogelijk.
Het grootste deel van de inkomsten die investeringen in het gebied mogelijk maken, is afkomstig van het rijk en de provincie Gelderland. 'Den Haag' betaalt voor Ruimte voor de Rivier, in het Huis der Provincie wordt de knip getrokken voor de Ecologische Hoofdstructuur.
In alledrie de scenario's vormen die twee elementen een belangrijk onderdeel. En alledrie de scenario's beantwoorden aan de eisen die door Rijkswaterstaat en de provincie worden gesteld. Dat blijkt ook uit het haalbaarheidsonderzoek.
De drie definitieve varianten, waaruit voor de zomer een advies wordt gedestilleerd aan burgemeester en wethouders, werden dinsdagavond gepresenteerd voor een volle tribune in de Burgerzaal van het stadhuis. Ze lijken in grote lijnen op de voorlopige ontwerpen die eerder de revue passeerden.
Scenario De Buitenplaats, dat mede door het grote wellnesscentrum zoveel kritiek kreeg, had het loodje gelegd. Althans, voor de oppervlakkige toeschouwer. Want ontwerp Rijnpark is Buitenplaats met een andere naam.
Belangrijk verschil is dat bezoekers van het wellnesscentrum niet meer in het gebied mogen parkeren, maar dat bij GelreDome moeten doen. Een extra inlaat van de Rijn in de Plas van Bruil is ook geschrapt. Rijkswaterstaat heeft te veel bezwaren.
Ook de twee andere varianten, Stadstuinen en Culturele Ruigte, zijn grotendeels overeind gebleven. Culturele Ruigte heeft wel een extra dimensie gekregen: De Uitdaging. In een strook tussen Stadsblokken en de groene rivier kan de creatieve stad Arnhem zich uitleven, is de bedoeling.
Financieel ontlopen de varianten elkaar weinig. Culturele Ruigte zou Arnhem een tot zeven miljoen gaan kosten, Stadstuinen kan een miljoen winst opleveren, maar net zo makkelijk een verlies van vijf. Rijnpark zou kostenneutraal kunnen, maar kan ook een verlies van een miljoen opleveren.
Ja, ik denk dat de buurt over 't algemeen nog redelijk achter de krakers staat, aangezien die huizen volgens mij ook alweer een jaar leeg staan, omdat ze toen onbewoonbaar zijn verklaard. Aangezien er al een jaar helemaal niets gebeurt en niemand woont, terwijl er genoeg woningnood is, heeft wat mij betreft iedereen weer het recht om zo'n woning te betrekken.quote:
Een aantal niet. Voor mijn vorige inmiddels dichtgetimmerde slooppand in Presikhaaf heb ik vorig jaar april, toen ik daar weg ging, nog kunnen regelen dat oud-bewoners van zo'n woning aan de Hommelseweg het appartement over konden nemen. Die mensen, tijdelijkse huurders van Portaal, moesten toen per 1 mei hun pand verlaten. Later werd dat voor sommige woningen geloof ik nog iets uitgesteld. Bij mij in de straat, parallel aan de Hommelseweg, staan ook een paar panden die zogenaamd onbewoonbaar waren verklaard. Zelfde idee. Die panden zijn volgens mij nog steeds bewoond (en daar stond 1 oktober voor).quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik denk ook dat de buurtbewoners er grotendeels achter staan en verwacht ook een explosieve toename van de "meer zon, minder Portaal"-posters.![]()
Maar de meeste woningen waren toch al bewoond?
Ook gekraakt dan?
welk gedoe?quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:39 schreef kwoth het volgende:
Iemand uit klarendal hier iets van gemerkt?
Gelukkig woon ik in Zuid met al dat gedoe daar.
Ik kan die link heul niet openen!quote:Er is een fout opgetreden
De pagina die u op onze site zocht kan helaas niet gevonden worden.
quote:Politie maakt eind aan ontvoering Arnhemse
Uitgegeven: 13 mei 2009 23:50
Laatst gewijzigd: 13 mei 2009 23:50
ARNHEM - De politie heeft woensdagavond in Arnhem een eind gemaakt aan een ontvoering van een 32-jarige vrouw uit Arnhem.
Een 41-jarige man uit Apeldoorn en een 42-jarige Arnhemmer werden gearresteerd, zo maakte de politie bekend.
Dinsdagavond meldde de vriend van het slachtoffer, een 43-jarige Arnhemmer, zich bij de politie nadat er een conflict was ontstaan tussen hem, zijn vriendin en de man uit Apeldoorn.
Daarbij zou de 43-jarige man door de Apeldoorner zijn bedreigd met een vuurwapen. Vervolgens zou de Apeldoorner met de vrouw zijn weggereden.
Na onderzoek vond de politie de vrouw en de Apeldoorner woensdagavond in een woning in de Arnhemse wijk Klarendal. De politie hield de man uit Apeldoorn en de eigenaar van de woning, de 42-jarige Arnhemmer, aan. Het slachtoffer verklaarde tegenover de politie dat ze tegen haar wil werd vastgehouden. Alle betrokkenen waren bekenden van elkaar.
In de woning vond de politie ook een vuurwapen en een partij harddrugs. De aanleiding tot de ontvoering moet volgens de politie worden gezocht in conflicten in de drugsscene en de relatiesfeer.
Er moet een L achter de linkt, als in: .htmlquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kan die pagina heul niet openen!
kheb m al even gequotequote:Op donderdag 14 mei 2009 09:06 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Er moet een L achter de linkt, als in: .html
Bedoel je zuid, of de zuidkant van de rivier...quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:18 schreef the_witch het volgende:
Ik heb er niks van gemerk en ik woon wel in Klarendaal. Ik he wel gemerkt dat er geen uitjes meer te vinden zijn op de hamburgers van Star! :-(
Zuid? LOL - Don't get me started over Zuid....
Ik heb maar één woord voor jou - Malburgenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:25 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Bedoel je zuid, of de zuidkant van de rivier...
Denk goed na over je antwoord hé
Ik heb er ook helemaal niks van meegekregen en ik was nog wel de hele dag thuisquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kan die link heul niet openen!
Het is dit gedoe:
[..]
Nee, ben ziekquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:33 schreef donroyco het volgende:
Ga je vanavond nog een biertje drinken, remlof?
Ha, hier nog een. Besmettelijk zeker. Wat hebben die krakers zondag allemaal wel niet aan virussen meegenomen zeg.quote:
Wat heb jij? ik een enorme keelontstekingquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:42 schreef Vork het volgende:
[..]
Ha, hier nog een. Besmettelijk zeker. Wat hebben die krakers zondag allemaal wel niet aan virussen meegenomen zeg.
Jammer, beterschap!quote:
Voor beiden:quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:42 schreef Vork het volgende:
[..]
Ha, hier nog een. Besmettelijk zeker. Wat hebben die krakers zondag allemaal wel niet aan virussen meegenomen zeg.
Anyways, I see your Malburgen and I rise you a Presikhaaf.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:50 schreef the_witch het volgende:
[..]
Ik heb maar één woord voor jou - Malburgen
Koorts, koppijn, verkouden. The usual, alleen dan van onwerkbare proporties.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:44 schreef remlof het volgende:
Wat heb jij? ik een enorme keelontsteking
Die kraakpanden zitten nota bene naast een wijkkantoor van de politie. Zo'n hut waar 3 keer per week een middagje een Oom Agent zit te internetten onder werktijd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:44 schreef kwoth het volgende:
Goed, nu leek het er eigenlijk ook niet op dat de politie met grote getalen er op uit rukte zoals bij die kraak-kwestie.
Is dat nog in gebruik dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:21 schreef Vork het volgende:
Die kraakpanden zitten nota bene naast een wijkkantoor van de politie. Zo'n hut waar 3 keer per week een middagje een Oom Agent zit te internetten onder werktijd.
Goed, kraken naast een wijkkantoor is natuurlijk niet zo lastig. Dat doe je na sluiting van het kantoor. In Nijmegen is in het oude TNT gebouw bij het kantoor (dat nu al een tijdje tegen de vlakte is) een kraak gezet. Dat gebouw staat naast het hoofdkantoor van de politie die wel 24/7 bemand is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Die kraakpanden zitten nota bene naast een wijkkantoor van de politie. Zo'n hut waar 3 keer per week een middagje een Oom Agent zit te internetten onder werktijd.
De kraak zelf was voor zover ik weet uitgevoerd op zondag. En op zondag doen ze daar niets. Maandag ook niet geloof ik. Wanneer wel, dat weet niemand.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:51 schreef kwoth het volgende:
Goed, kraken naast een wijkkantoor is natuurlijk niet zo lastig. Dat doe je na sluiting van het kantoor. In Nijmegen is in het oude TNT gebouw bij het kantoor (dat nu al een tijdje tegen de vlakte is) een kraak gezet. Dat gebouw staat naast het hoofdkantoor van de politie die wel 24/7 bemand is.
bronquote:Politiehuiskamer Klarendal / Sint Marten
Marten van Rossumstraat 2 6821 AB Arnhem
Openingstijden:
De Politiehuiskamer heeft momenteel geen vaste openingstijden.
Spreekuren gebiedsagenten:
Dinsdag van 19.00 tot 20.00 uur
Donderdag van 19.00 tot 20.00 uur
Als je aangestoken wilt worden...quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Is dat nog in gebruik dan?
Ziet er nogal verpauperd uit.
Beterschap heren.![]()
Meld maar even als ik een verkoelend biertje tegen de keelpijn en de koorts moet komen brengen.
Het bier begint hier net weer te smaken, da's een goed teken!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:47 schreef Vork het volgende:
[..]
Als je aangestoken wilt worden...Nee ik heb koel bier zat, dat is het probleem niet.
Bier is hier nog een koppijngarantie vrees ik. Al proef ik er geen zat van. Ik proef op dit moment sowieso nog vrij weinig.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:58 schreef remlof het volgende:
Het bier begint hier net weer te smaken, da's een goed teken!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:36 schreef Vork het volgende:
continu met een poetsdoek in de weer was om alles netjes te houden. Tijdens koninginnenacht nota bene.
Gezien de reacties bij dit bericht zou hij zich alleen bemoeien met de programmering en heeft hij zich intussen al teruggetrokken (nog voor de opening, gezien de datum) wegens te minimale budgetten voor live muziek.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:43 schreef -skippybal- het volgende:
Eigenaar (of mede-eigenaar, weet het niet precies) is Tse Kao. Wel een bekende in de Arnhemsen en Nijmeegse muziekscene.
Met Koninginnenacht hadden ze inderdaad onder andere With Ice en Mala Vita. Komen nog wel meer bandjes maar de laatste keer dat ik 'm sprak had 'ie, suprise surprise, gezeik met de gemeente over vergunningen en shit. Gemeente Arnhem
Fietsers het beste af in Arnhemquote:Voor een lekker stads fietstochtje moet je in Arnhem zijn, volgens de Fietsersbond. De Gelderse hoofdstad doet het meest aan klachten die fietsers hebben over fietspaden. In twee jaar tijd heeft de gemeente ongeveer honderd klachten ontvangen: 91 procent daarvan is verholpen.
En dat is het hoogste percentage in heel Nederland. Verkeerswethouder Cees Jansen krijgt op het fietspad langs de IJssellaan, waar veel over geklaagd is, een pluim uitgereikt door de directeur van de Fietsersbond; Hugo van der Steenhoven.
Ik meen me een bepaald voorval te herinneren, waardoor ik toch kan zeggen dat ik het er niet zo mee eens benquote:
Zou het dan toch nog?quote:Werk aan eerste fase OV Terminal start maandag
donderdag 14 mei 2009 | 16:13 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 14 mei 2009 | 17:13
ARNHEM - Aannemer Besix Welling begint maandag met de eerste fase van het nieuwe Arnhemse stationsgebouw.
Die bestaat uit het bouwen van de fietsenkelder en het afmaken en inrichten van de perrontunnel.
De komende maanden zal voor de fietsenkelder zo'n dertigduizend kubieke meter zand worden afgegraven. Dat wordt via Oosterbeek afgevoerd naar een bouwlocatie in Veenendaal. De aannemer verwacht dat dat tot eind juli duurt.
Begin 2011 moet de eerste fase klaar zijn en kan het tijdelijk station worden gesloopt. Verantwoordelijk wethouder Willem Hoeffnagel hoopt dan direct verder te kunnen met fase 2, de eigenlijke stationshal.
Het project is in tweeėn geknipt omdat er nog onvoldoende geld is om het helemaal te realiseren.
Toen ze begon met verbouwen in 1998 (!!!!!) zou het in 2009 klaar zijn!quote:
Het ziet er wel mooi uitquote:
Ik ben er bij, alleen jammer dat ik de trap niet in brand kan steken...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:01 schreef remlof het volgende:
Mogen wij als arnhemmers dat "tijdelijke" station dan begin 2011 feestelijk slopen?
Gaat lastig hé, met staalquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:55 schreef the_witch het volgende:
[..]
Ik ben er bij, alleen jammer dat ik de trap niet in brand kan steken...
Ja, een hardstylefeest was er.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:56 schreef xJapser het volgende:
is er toevallig een of andere houseparty aan de gang in Elst of Rijkerswoerd?
Ik lees hier alleen maar politie linkjes over die wijkquote:Op zondag 17 mei 2009 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Huh? Ik ben net nog door mijn prachtwijk gelopen en heb helemaal niets raars gemerkt?
Ow dat valt best mee tegenwoordig. Eind jaren tachtig haalde Klarendal nog het NOS-journaal met shots van brandende politiewagensquote:Op zondag 17 mei 2009 22:04 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik lees hier alleen maar politie linkjes over die wijk
en jij woonde er toen ook al?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dat valt best mee tegenwoordig. Eind jaren tachtig haalde Klarendal nog het NOS-journaal met shots van brandende politiewagens
Weet ik niet, ik ben er niet geweestquote:Op zondag 17 mei 2009 22:03 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Was vast net zo vet als er op hetzelfde moment a nightmare outdoor was in Hellendoorn
Nee hoor, ik ben heel braafquote:Op zondag 17 mei 2009 22:27 schreef Bob-B het volgende:
[..]
En stak onderweg een wit/rood/blauwe auto met blauwe lampen op het dak in de fik?
Nu is het čcht!!quote:Graven fietsenkelder begint dinsdag écht
maandag 18 mei 2009 | 13:32 | Laatst bijgewerkt op: maandag 18 mei 2009 | 15:53
Wethouder Willem Hoeffnagel graaft bij wijze van startsein de eerste kubieke meters grond af voor de fietsenkelder van Arnhem Centraal. foto Marina Popova/De Gelderlander
ARNHEM - Arnhems wethouder Willem Hoeffnagel heeft maandagochtend met twee scheppen het symbolische startsein gegeven voor het graven van de fietsenkelder van Arnhem Centraal.
Dinsdag begint het werk écht.
De fietsenkelder, met plek voor vierduizend rijwielen, is het begin van de eerste fase van de OV Terminal. Over de tweede fase, waarvoor nog altijd onvoldoende geld beschikbaar is, is nog geen duidelijkheid.
Voor de fietsenkelder moet 2500 vrachtwagens grond worden afgegraven. De grond wordt tot eind juli in via Oosterbeek en de Amsterdamseweg/N224 afgevoerd naar diverse bouwlocaties langs de A12 in Veenendaal.
2500 vrachtwagens in zo'n 10 weken. dat zijn er 50 per dag... (5 dagen in de week) das nie niksquote:
Ik heb ze gezien hoor, die gravers. Vanmorgenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:10 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
2500 vrachtwagens in zo'n 10 weken. dat zijn er 50 per dag... (5 dagen in de week) das nie niks
No wai!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien hoor, die gravers. Vanmorgen
Ow ja! Misschien ga ik wel even kijkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:42 schreef Vork het volgende:
Wow. Hoe is het mogelijk.
Iemand die nog bij H80 gaat kijken? Ze hebben weer een of ander theaterfestival bedacht, op en rond het hoogste punt van Arnhem. een soort Oerol op een berg. Het is van donderdag t/m zondag.
Ik had het al gezien en denk wel dat ik even ga.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:42 schreef Vork het volgende:
Wow. Hoe is het mogelijk.
Iemand die nog bij H80 gaat kijken? Ze hebben weer een of ander theaterfestival bedacht, op en rond het hoogste punt van Arnhem. een soort Oerol op een berg. Het is van donderdag t/m zondag.
quote:
Donderdag moet je al naar de Hommelsemarkt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:02 schreef Vork het volgende:
Ik ga misschien donderdag even kijken, als ik dan helemaal beter ben.
Ook dat nog. Ze zijn wel actief op buurtniveau in deze regio zeg. Hoeveel van die samen met de buurt initiatieven ik al niet voorbij heb zien komen de laatste tijd... Daar kunnen ze bij de de Snuffelpaal in Presikhaaf (dubbelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Donderdag moet je al naar de Hommelsemarkt.![]()
Je hebt het goed te pakken?
Ik moet zeggen dat ook de snuffelmarkt op Zijpendaal afgelopen zondag een beetje tegenviel:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:13 schreef Vork het volgende:
Ook dat nog. Ze zijn wel actief op buurtniveau in deze regio zeg. Hoeveel van die samen met de buurt initiatieven ik al niet voorbij heb zien komen de laatste tijd... Daar kunnen ze bij de de Snuffelpaal in Presikhaaf (dubbel) nog wat van leren.
Wel fijn dat je dan maar een dagje hoeft te werken en dan alweer lang weekend hebt.quote:Maar inderdaad, ik had het wat minder getroffen ditmaal. Morgen weer naar m'n werk. Als ik dat overleef, dan zal het wel goed gaan.
In ieder geval even naar de Hommelsemarkt.quote:Wat doe jij donderdag?
Oh, dat is wel echt heel sneu.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Niet vrijdag, want dan moet ik werken.
Ik ben dan ook op zoek naar nieuw werkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat is wel echt heel sneu.![]()
Ik heb volgende week de hele week vrij.
Grafische sector toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben dan ook op zoek naar nieuw werk![]()
Maar dat heeft weinig te maken met de werkdagen hoor. 'Gewoon' met de crisis
Klopt... Al werk ik nu op de PR afdeling bij een bedrijf intern zeg maar. Maar dat wil dus ook niet echt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Grafische sector toch?
Daar is het al jaren zwaar.
Ik hoop dat ze een fietsenjattert hadden, mijn fiets was pas zwaar gemolesteerd door z'n mongool, 72 euro schade. Dan te bedenken dat de fiets maar 35 euro had gekostquote:Op maandag 18 mei 2009 14:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als je het toch over crimineel en de politie hebt wat was er bij velperpoort dan aan de hand net![]()
4 wagens tegenover dat advocatenkantoor , en ze stonden daar een beetje te kijken/wachten
Dat was toch die tent waar die overval is geweest?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:03 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een fietsenjattert hadden, mijn fiets was pas zwaar gemolesteerd door z'n mongool, 72 euro schade. Dan te bedenken dat de fiets maar 35 euro had gekost![]()
jep, was gewapende overval een kleine maand terug. nu in die flats een invalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat was toch die tent waar die overval is geweest?
idd erg klote , ook wel zoiets gehad , schade was nog hoger voor alleen een voorwielquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:03 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een fietsenjattert hadden, mijn fiets was pas zwaar gemolesteerd door z'n mongool, 72 euro schade. Dan te bedenken dat de fiets maar 35 euro had gekost![]()
E-mail adres?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:25 schreef MartijnIV2008 het volgende:
ej, mn fiets is gejat
hij stond vanaf gister avond 10 uur op de Johan De Wittlaan, en vanmorge 9 uur stond ie er niet meer.
Ik kan het sleuteltje nergens vinden, dus ik denk dat ik em niet op slot gezet had(ja ik weet et, stom)
maar mn fiets is makkelijk te herkennen dus ik dacht ik zeg het ff:
Het zadel is helemaal ingepakt met dat kartonnen dozen plakband, en dat is wit geworden. dus als degene slim is heeft ie er een plastic zak om heen gedaan.
Ook valt mijn fiets op omdat hij 21 versnellingen heeft en de hendels om te schakelen recht op staan, in het midden van het stuur. ze zitten aan de stuur as vast.
verder is de kleur donkerblauw, en zit er een stevige pakkendrager op die aan de rechterkant gedeeltelijk vast zit met een touwtje.
een wat minder detail is dat mn crankas een flinke speling heeft.
alvast bedankt
Anders ontploffen ze...serieus, liggen hier achter vaak genoeg op het fietspad opengeklapte eenden. Heeft met witbrood te maken. Ze blijven vreten totdat ze letterlijk klappen.quote:
Ja, ze merken het niet als ze vol zitten. Lelijk gezicht hoor, vaak genoeg zien liggen, gelukkig is de gemeente er altijd wel snel bij.quote:
Dat vind ik zielig... En dat wist ik ook niet. Ik heb het echt nog nooit gezien. Eigenlijk voer ik ook geen eendjes in Arnhem. Alleen op vakantie doen we dat wel eensquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:02 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja, ze merken het niet als ze vol zitten. Lelijk gezicht hoor, vaak genoeg zien liggen, gelukkig is de gemeente er altijd wel snel bij.
quote:0920114 21:36:18 21-05-09 A1 KORENMARKT/RESTAURANT Dino's 1 6811GV ARNHEM
Ambulance-07-114 Gelderland-Midden
Ik was het nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:58 schreef Adelante het volgende:
Je moet ook niet bij Dino's gaan eten, da's vragen om problemen
Welkomquote:
Ik was er gisteren heel even, maar aangezien ik nog ziek ben en ik me daar direct al niet lekker voelde, was ik ook zo weer terug. Ik heb van meer mensen gehoord dat het leuk was, dus ik denk dat ik zondag nog even ga kijken. Zijn er meer die dat van plan zijn?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hoogte 80 is echt een aanrader!![]()
Voor de Klarendallers is het maar een klein half uurtje lopen door Klarenbeek en echt de moeite waard.
En wat was het druk op de Hommelsemarkt gister...
Maar niet half zo druk als gistermiddag om 16:30 uur in de AH.
Welkom!quote:
Ik ben 's middags geweest en toen viel dat nogal mee, maar ik kan me wel voorstellen dat dat 's avonds anders is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:24 schreef remlof het volgende:
Ik hoorde van een vriend van mij dat het tokkie (lees Geitenkamp) gehalte 's avonds op H80 wel heel erg hoog werd. Viel wel mee dus?
Nog steeds ziekjes Vork?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:22 schreef Vork het volgende:
Ik was er gisteren heel even, maar aangezien ik nog ziek ben en ik me daar direct al niet lekker voelde, was ik ook zo weer terug. Ik heb van meer mensen gehoord dat het leuk was, dus ik denk dat ik zondag nog even ga kijken. Zijn er meer die dat van plan zijn?
Ik ben er alleen 's middags even geweest en toen viel dat wel mee. Meer het Park Open op zondagmiddag publiek. Ik zie verder niet in wat tokkies daar zouden moeten doen. Die zaten overdag in elk geval allemaal in Café St. Martenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:24 schreef remlof het volgende:
Ik hoorde van een vriend van mij dat het tokkie (lees Geitenkamp) gehalte 's avonds op H80 wel heel erg hoog werd. Viel wel mee dus?
Wat is H80quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:11 schreef remlof het volgende:
Ik ga met Liesje vanavond vanaf half elf ofzo nog even op H80 kijken. Zijn er nog meer FOK!kers dan?
Whehe, vermakelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Welkom, voor jou dan ook nog maar even deze ode aan de 'hood:
Ik misschien! Tot hoe laat duurt dat?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:11 schreef remlof het volgende:
Ik ga met Liesje vanavond vanaf half elf ofzo nog even op H80 kijken. Zijn er nog meer FOK!kers dan?
Ik ben afgelopen avond niet geweest, maar misschien vanavond dus. Uiterlijk twaalf uur is het wel afgelopen denk ik, het programma bekijkende.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik misschien! Tot hoe laat duurt dat?
Ik had de blikjes al in huis gehaald zelfsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:04 schreef -skippybal- het volgende:
Ah, da's dan wel een indrinkspot om te overwegen
Het zal ook nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had de blikjes al in huis gehaald zelfs
ik ook nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:11 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Whehe, vermakelijk
Ik ben trouwens geen 'echte' Klarendaller, aangezien ik aan de rand van de wijk woon :p
Die zijn er vanmiddag in Sonsbeek al doorheen gegaanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had de blikjes al in huis gehaald zelfs
hoe vaak heeft het hier geregend zeg? ik heb het weekend weer eens in Brabant doorgebracht, maar daar is het helemaal droog gebleven hoor.quote:
Zeterdagavond iig.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:21 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
hoe vaak heeft het hier geregend zeg? ik heb het weekend weer eens in Brabant doorgebracht, maar daar is het helemaal droog gebleven hoor.
Ja, toen mijn dekbedovertrekken bijna droog waren en ik even naar de AH was.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:19 schreef MartijnIV2008 het volgende:
en vrijdag middag/avond ? (ja ik vind dat al weekend) toen had het ff heel hard gestort toch?
haha ja dat is dan lulligquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ja, toen mijn dekbedovertrekken bijna droog waren en ik even naar de AH was.
Aspen, Manhattan, Barron?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:52 schreef MartijnIV2008 het volgende:
Owja, waar kun je het beste als single student uitgaan in Arnhem, en wanneer?
Of wel: waar gaan alle single studentes tussen de 18 en de 24 jaar uit in Arnhem? en wanneer?
En mijn communicatie vaardigheden zijn beter dan mn dans moves, dus de muziek moet niet te overdreven hard staan.
Het is erg stil hier, dr moeten wat meer Arnhemse Fok!kers komen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:56 schreef Xiance het volgende:
tis stilletjes hier
Nuja, zondag dus dat piratenfestival.. gaat er iemand heen?
Nou, ik niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:56 schreef Xiance het volgende:
Nuja, zondag dus dat piratenfestival.. gaat er iemand heen?
Ik ook niet, brrr!! Ik was in Den Bosch vandaag, en dat was leuk! Jazz in Duketown is er ook (in Den Bosch), maar daar ben ik dan weer niet geweest.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nou, ik niet in ieder geval.
Ik moet er niet aan denken.![]()
Valt er verder wat te beleven in Arnhem?
Iets waar Gerard Joling of Fons van KPN niets mee te maken heeft?
Ow ja, het begint weerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:03 schreef Adelante het volgende:
Morgen zowel de vlotconcerten als Park Open (www.parkopen.nl) in Sonsbeek
o mooi, dat ga ik morge ff checkenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:03 schreef Adelante het volgende:
Morgen zowel de vlotconcerten als Park Open (www.parkopen.nl) in Sonsbeek
dat is het zeker, en 51,3 is niet slechtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:41 schreef ImTheBase het volgende:
Wat is Arnhem toch een puike omgeving om te fietsen, net weer even een avondritje gemaakt:
http://gpsed.com/track/Cr(...)nspYZZoUNDbeVt2u1yFE
Max. snelheid 51,3km/h op de kluizeweg
Nee, alleen de keuken- en tapijthandelaren enzo en de bouwmarkten.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:01 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand of de winkels morgen open zijn?
Gelukkig dat ik nog even in het diepe zuiden blijf, zou niks meer in huis hebbenquote:Op zondag 31 mei 2009 20:43 schreef ImTheBase het volgende:
En de appie heijn op bepaalde plekken, zoals de velperbuitensingel (16u - 22u).
Is dat zo?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:43 schreef ImTheBase het volgende:
En de appie heijn op bepaalde plekken, zoals de velperbuitensingel (16u - 22u).
daarom heb ik altijd een voorraad bier waar ik minimaal 2 weekenden mee door kanquote:Op zondag 31 mei 2009 22:42 schreef remlof het volgende:
Tof, hoef ik geen bier bij de snackbar te halen
Dus je kunt ook Arnhemmers uitnodigen?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:06 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
daarom heb ik altijd een voorraad bier waar ik minimaal 2 weekenden mee door kan
Ik zou wel gelijk om 16:00 uur gaan als ik jou was.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:42 schreef remlof het volgende:
Tof, hoef ik geen bier bij de snackbar te halen
Niets gehoord hier.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:46 schreef ImTheBase het volgende:
Wat is er voor housefeest gaande in omgeving Klarendal? boemboemboemboemboemboemboem
eeeh ja.. dat kanquote:Op maandag 1 juni 2009 02:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dus je kunt ook Arnhemmers uitnodigen?
O sorry, ik had m'n muziek wat te hard gezetquote:Op maandag 1 juni 2009 00:46 schreef ImTheBase het volgende:
Wat is er voor housefeest gaande in omgeving Klarendal? boemboemboemboemboemboemboem
Huh, ik kwam net uit Limburg ri Apeldoor en binnendoorgereden via Oosterbeek-Harskamp en tussen Heteren en Oosterbeek kwam het met bakken naar beneden, ik zag helemaal niets en er stond zeker 10cm water op de weg. Echt bizar hard.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hier was het niet meer dan drie flitsen, twee slagen en een verdwaalde druppel.
Niet echt de verkoelende bui waar ik op hoopte...
oosterbeek is ook geen arnhem hequote:Op maandag 1 juni 2009 17:44 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Huh, ik kwam net uit Limburg ri Apeldoor en binnendoorgereden via Oosterbeek-Harskamp en tussen Heteren en Oosterbeek kwam het met bakken naar beneden, ik zag helemaal niets en er stond zeker 10cm water op de weg. Echt bizar hard.
Wet T-shirtquote:Op maandag 1 juni 2009 19:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Het was het wel een lekker verkoelend buitje eigenlijk. Lag lekker te lezen op m'n balkon en opeens werd ik natZat zo in m'n boek dat ik het niet eens doorhad, hahaha.
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:14 schreef Adelante het volgende:
Ik zat me af te vragen welk boek ze dan zat te lezen
http://www.bol.com/nl/p/b(...)005773613/index.htmlquote:Op maandag 1 juni 2009 19:14 schreef Adelante het volgende:
Ik zat me af te vragen welk boek ze dan zat te lezen
Niet gehoord, want ik woon noorderlijker.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef Omniej het volgende:
Zeg, even een vraag aan wat mede-Arnhemmers: zijn er meer mensen in Zuid die afgelopen nacht (van 01:38 tot 02:01 ofzo) een enorm hard geluid hebben gehoord buiten?
Het leek wel alsof er een propellervliegtuig of een schuurmachine stond te draaien ofzo.
Ben benieuwd of er meer mensen zijn die 't ook gehoord hebben; in dit topic zou die kans toch redelijk groot moeten zijn...
En? Nog steeds chapeau?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:06 schreef remlof het volgende:
Ik wou al een tijd een e-mail sturen aan de gemeente om te vragen waarom ze die tafel met banken niet hebben teruggeplaatst op het nieuwe speelplein op de Noord-Peterstraat, dat was echt zo'n sociaal hoekje waar die moeders zaten te babbelen terwijl hun kinderen aan het spelen waren.
Dus ik heb vanmiddag om 14:50 een mail gestuurd aan gemeente(at)arnhem.nl en kreeg natuurlijk meteen een automatische reply terug.
Maar al om 15:30 kreeg ik een officieel antwoord terug dat m'n vraag was ingeboekt onder "Productniveau 1: Bouwen, wonen, leefomgeving / Productniveau 2: meldingen openbare ruimte" en dat ik binnen drie werkdagen een antwoord kan verwachten.
En dat op vrijdagmiddag, chapeau gemeente Arnhem
Nee, ik had inderdaad binnen drie werkdagen antwoord, en dat antwoord was dat die tafel met banken nog geplaatst zou wordenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
En? Nog steeds chapeau?
Of hebben ze een ander idee van drie werkdagen dan de meeste mensen?
Jaa, ik ook!!! Oh, ik ben niet de enige!! Ik ging me al zorgen maken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef Omniej het volgende:
Zeg, even een vraag aan wat mede-Arnhemmers: zijn er meer mensen in Zuid die afgelopen nacht (van 01:38 tot 02:01 ofzo) een enorm hard geluid hebben gehoord buiten?
Het leek wel alsof er een propellervliegtuig of een schuurmachine stond te draaien ofzo.
Ben benieuwd of er meer mensen zijn die 't ook gehoord hebben; in dit topic zou die kans toch redelijk groot moeten zijn...
Netjes van ze!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:36 schreef remlof het volgende:
Nee, ik had inderdaad binnen drie werkdagen antwoord, en dat antwoord was dat die tafel met banken nog geplaatst zou worden
Misschien maken ze eerst het schilderwerk af.quote:Ze hebben het alleen nog niet gedaan
De Gelderlander vindt het kennelijk bij nader inzien toch geen nieuws.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:06 schreef Guppyfriend het volgende:
de link werkt niet? ik krijg een 404?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
De Gelderlander vindt het kennelijk bij nader inzien toch geen nieuws.
Tja, dat maakt niet veel duidelijk. Volgende keer Rijkswaterstaat maar bellen danquote:Omroep Gelderland nou wel.
Ah, thanks.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Niet gehoord, want ik woon noorderlijker.
Volgens de Gelderlander was er overlast in Huissen.
Er loopt ook een topic in KLB over.
Ja, precies. Toen het geluid net een paar seconden bezig was dacht ik ook nog dat er een vrachtwagen toeterde (vooral omdat er binnen 100m van m'n huis een grote weg loopt), maar het hield zó lang aan dat ik die mogelijkheid al vrij snel uitsloot.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaa, ik ook!!! Oh, ik ben niet de enige!! Ik ging me al zorgen maken.Wat een kutgeluid was dat!
Bizar hč.
Het klonk, ook precies die tijden die jij zegt, alsof er een vrachtwagen constant aan het toeteren was. Op de A325 of zo. En later hoorde ik ook sirenes, van politie/brandweer of zo. Dus ik denk wel dat er iets aan de hand is geweest, maar wat? Ik ben wel nieuwsgierig nu!
Waar woon jij in Zuid? Eens kijken of we het een beetje kunnen plaatsen.
Edit: Overlast in Huissen... Het leek eerder van de Rijn vandaan te komen, waar de A325 het water kruist.
Gerard Joling zou toch optreden bij dat piraten festijn??quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:10 schreef delano.888 het volgende:
Dus we weten nog steeds niet meer? (over die herrie)
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
Gerard Joling zou toch optreden bij dat piraten festijn??
nou...
Case solved! NEXT!
En die was dan vastgelopen ofzo?quote:Op woensdag 3 juni 2009 03:36 schreef MartijnIV2008 het volgende:
ik weet bijna zeker dat het wel een luchthoorn van een boot geweest moet zijn.
en dan moet ie hier ergens op de rijn gelegen hebben
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=&ie=UTF8&ll=51.950931,5.957165&spn=0.074061,0.151749&t=h&z=13
die hoorns zijn gemaakt om andere boten op kilometers afstand van elkaar te waarschuwen enz.
Neu, de bootsjongen dacht even lollig te zijn.quote:
Op het station zijn ze wel druk bezig nu. Er lijkt zomaar een nieuw perron bij te komen aan de noordkant (spoor 10 en 11 dus, uit m'n hoofd).quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:45 schreef Xiance het volgende:
nou is er geen brom meer te horen en nu heb ik al 2 nachten niet geslapen
ik lig vast wakker vanwege het station
Dat viel mij laatst ook op..quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Op het station zijn ze wel druk bezig nu. Er lijkt zomaar een nieuw perron bij te komen aan de noordkant (spoor 10 en 11 dus, uit m'n hoofd).
Wordt dat nou die extra terminal (lees: perron) voor de ICE?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:23 schreef remlof het volgende:
Op het station zijn ze wel druk bezig nu. Er lijkt zomaar een nieuw perron bij te komen aan de noordkant (spoor 10 en 11 dus, uit m'n hoofd).
Als het voor de ICE is, dan heeft die een eigen perron en kunnen er zo meer treinen op de 'normale' perrons stoppenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wordt dat nou die extra terminal (lees: perron) voor de ICE?
En kan iemand mij vertellen waarom die terminal nu precies nodig was?
quote:Kinderen vinden lijk in Arnhems riool
In Arnhem is de omgeving van de Vosdijk/Merwedestraat al de hele dag afgesloten, omdat de politie op zoek is naar het lijk van de vermiste Henk Peters. Na het gebied uitgekamd te hebben, zoeken agenten nu in het riool. Kinderen zouden tijdens het spelen het stoffelijk overschot van de vermiste man hebben gezien.
Bronnen beweren dat de politie in de buurt materialen hebben gevonden, welke wijzen op een misdrijf. De politie is met 25 ME'ers, speurhonden en technische recherche al sinds vanochtend 09:00 uur aan het zoeken in het gebied. Vanmiddag heeft een snoeiploeg dichtbegroeide stukken kaal moeten snoeien, omdat de wilde begroeiing het zoeken voor de ME'ers extra moeilijk maakt.
Het gebieg rond de Vosdijk, de Merwedestraat en de Hugo de Grootstraat is hermetisch afgesloten en de pers wordt op afstand gehouden, omdat de politie verwacht een lijk te vinden. De vermissing van Henk Peters, een Doorwerthse hobbyfotograaf, wordt onderzocht door een rechercheteam van 25 man.
We blijven prijzen binnenhalen voor "beste stad" actiesquote:Arnhem Evenementenstad van het Jaar
AMSTERDAM - Arnhem is uitgeroepen tot Evenementenstad van het Jaar. Burgemeester Krikke nam donderdagavond de prijs in ontvangst tijdens de uitreiking van de Nationale Evenementenprijzen.
Arnhem is tot beste evenementenstad bekroond 'voor het zeer succesvol ingezette evenementenbeleid en de daaruit voortvloeiende succesvolle evenementen'. De stad organiseert onder andere elk jaar het evenement Living Statues.
Het Achterhoekse Zwarte Cross-festival werd derde in de categorie 'beste regio-evenement'.
Nee, dan had er geen 14% op de PVV gestemdquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:28 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze de stemmen van Nijmegen geteld ofzo?
Van de frontpage:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:11 schreef Guppyfriend het volgende:
PVV staat er helemaal niet op, toch?
quote:Update 23:27
De uitslag in Arnhem (in percentages):
Opkomst: 32,2
CDA: 12
PvdA: 13,9
VVD: 9,4
SP: 9,6
GroenLinks: 15,4
PVV: 14
ChristenUnie-SGP: 3
D66: 16,1
PvdD: 4,2
Omdat er mensen zoals jij zijn zitten ze nou net aan een kettinkje vastquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Bij mijn stembureau zaten de potloodjes vast aan een kettinkje. Dus ik heb geen potloodje gescoord.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat er mensen zoals jij zijn zitten ze nou net aan een kettinkje vast
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat er mensen zoals jij zijn zitten ze nou net aan een kettinkje vast
en stemhokje?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:09 schreef Omniej het volgende:
Is er dan niemand die een rood potloodje én een kettinkje heeft gescoord?
Ik word er niet echt blij vanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:05 schreef donroyco het volgende:
De jaarlijkse AD Misdaadmeter (voor Arnhem)
Je moet er niet teveel bij nadenken inderdaad...quote:
Ik ook nietquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:51 schreef Adelante het volgende:
Die modellen zien er vaak toch als verzopen katten uit, dus een buitje meer of minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |