quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:26 schreef SuperSSam het volgende:
Ja ik hoorde het ook vanuit westervoort. Ik heb het opgenomen, kunnen de mensen die het niet hoorden ff horen hoe het geluid was. Excuses voor de slechte kwaliteit..
Filmpje:
en ik, in 't Duifje, hoorde het ook echt hard! ben wel benieuwd waar het 'epicentrum' lag dan! maar dat weet niemandquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:01 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik had het geluid ook opgenomen (zonder filmpje dan, alleen audio), maar mijn opname hoef ik nu dus niet meer online te zetten, dat scheelt weer.
Dat geluid moet echt absurd hard zijn geweest trouwens, als jij dit in Westervoort hebt gehoord... Ik heb het vanuit Elderveld (toch een kilometertje of 6-7 van Westervoort af denk ik) ook luid en duidelijk kunnen horen namelijk.
De enige die het weet houdt zich voorlopig héél stil denk ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
en ik, in 't Duifje, hoorde het ook echt hard! ben wel benieuwd waar het 'epicentrum' lag dan! maar dat weet niemand
Ik hoop dat hij zich inderdaad stil houdtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:11 schreef Omniej het volgende:
[..]
De enige die het weet houdt zich voorlopig héél stil denk ik.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 03:06 schreef Peter het volgende:
Welkom aliens.
Of is het weer toetertijd bij Rik vV?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |