Dat is helemaal asociaal! Nog wel erger eigenlijk, je verantwoordelijkheid niet nemen en het hazepad kiezen. Wie weet wat je achterlaat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:13 schreef Guppyfriend het volgende:
ik ben eens aangereden door iemand die gewoon doorreed. ook kut, want mn fiets lag dus wel in puin
Mja, maar in beide gevallen is het gewoon echt asociaal. Mensen die zonder verzekering rondrijdenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:30 schreef kwoth het volgende:
[..]
Dat is helemaal asociaal! Nog wel erger eigenlijk, je verantwoordelijkheid niet nemen en het hazepad kiezen. Wie weet wat je achterlaat.
Je vriendin werkt daar zeker.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:30 schreef kwoth het volgende:
En Brassa heeft naast leuke cadeau's en kaarten ook nog eens erg leuk personeel![]()
Waar zit Club Purple dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 09:36 schreef -skippybal- het volgende:
Ernemmers
Wie gaat er trouwens ook wel eens naar Club Purple (Nee, geen nichtenbar)? Toffe tent
De keren dat ik er voorbij liep was er niks te doen binnenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:02 schreef -skippybal- het volgende:
Hoogstraat. Op de hoek van de Varkensstraat.
Die zijn volgens mij vooral voor de kaartjesmakers en fimokleiers onder ons (no hard feelings). Maar ik zou daar eens kunnen checken inderdaad. Al geef ik het niet veel kans.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:57 schreef -skippybal- het volgende:
Pipoos misschien? Al is dat volgens mij vooral voor hobbyisten.
En anders even de Kunstacademie bellen of die een goed adresje weten?
alleen wel ontzettend duur daar (al heb ik het nog nergens mee vergeleken)quote:Op maandag 4 mei 2009 17:27 schreef kwoth het volgende:
in de steenstraat zit art supplies. Mijn vriendin heeft daar ook een mooie a3 portfolio map gekocht.
zelf een hoes ontwerpen is nog beter denk, als het een beetje goed lukt tenminste. en hier:quote:Op maandag 4 mei 2009 19:37 schreef Guppyfriend het volgende:
En tja, de prijs... Ze zijn altijd duur, die hoezen. De map die ik nu heb heeft me ook een godsvermogen gekostMaar solliciteren met aftandse hoezen is ook geen potje
Heb ik geen tijd meer voor, ik heb 'm maandag nodig. Maar die Peter van Ginkel, die zit toch niet in Arnhem, of wel? Die zit toch in de buurt van Amsterdam?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:40 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
zelf een hoes ontwerpen is nog beter denk, als het een beetje goed lukt tenminste. en hier:
http://www.petervanginkel.nl verkopen ze volgens mij ook hoezen. Maar dat kan ik nu nog niet met zekerheid zeggen, ik ga dr vanmiddag pas naar toe.
Volgens hun site zitten ze ook op de Nieuwe Kade nummer 2 en hebben ze morgenavond koopavond.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Heb ik geen tijd meer voor, ik heb 'm maandag nodig. Maar die Peter van Ginkel, die zit toch niet in Arnhem, of wel? Die zit toch in de buurt van Amsterdam?
iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Volgens hun site zitten ze ook op de Nieuwe Kade nummer 2 en hebben ze morgenavond koopavond.
Oh joh, daar fiets ik elke dag praktisch langs!! Alleen ga ik de JF-brug over.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Volgens hun site zitten ze ook op de Nieuwe Kade nummer 2 en hebben ze morgenavond koopavond.
ik ben er wel geweest, maar niet naar hoezen gevraagd eigenlijk. ik zag ze niet zo liggen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 06:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh joh, daar fiets ik elke dag praktisch langs!! Alleen ga ik de JF-brug over.
Martijn, hadden ze die hoezen? Of ben je niet meer geweest?
edit, het lijkt er wel op, op de site te zien. vanavond maar eens gaan kijken.
Zou het dan toch?quote:Geachte heer/mevrouw,
De langverwachte bouw van de Openbaar Vervoer Terminal Arnhem start op maandag 18 mei. Op die dag begint aannemer Besix Welling met het graven van het gat waar de fietsenstalling van de OV-Terminal in wordt gebouwd.
Dan komt er een verhaaltje over hoeveel kub zand er ontgraven wordt enz blablabla
De Openbaar Vervoer Terminal is het hart van Arnhem Centraal, de grootste naoorlogse stadsontwikkeling in Arnhem. De terminal is straks het overstappunt tussen trein, bus, auto, taxi en fiets.
Kijk op www.arnhemcentraal.nu voor meer info, blablabla
Waar vind je die datum dan, 18 mei? Kan ik niet vinden?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef -Willempie- het volgende:
Hallo mede-stadsbewoners!![]()
Vandaag kreeg ik deze brief van ProRail onder ogen en ik kon het jullie niet onthouden:
[..]
Zou het dan toch?
Die datum staat dus in die brief, op de site kon ik ook niets vinden over 18 mei.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh echtIk ga zsm m'n map in orde maken (lees, dit weekend). Mocht ik tekort komen, dan hoor je 't
[..]
Waar vind je die datum dan, 18 mei? Kan ik niet vinden?
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:40 schreef remlof het volgende:
Afgelopen vrijdag om 17:56 is het aantal overvallen in de regio Arnhem gedaald?
Goed nieuws!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:40 schreef remlof het volgende:
Afgelopen vrijdag om 17:56 is het aantal overvallen in de regio Arnhem gedaald?
Ja, dat was niet handig geparkeerd.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:29 schreef remlof het volgende:
En stonden er vier politiewagens die de toegang naar mijn straat blokkeerden
krijgen we nog meer van die krakers in de straat, die voor dr huis bier gaan zitten drinken.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
De (zogenaamde sloop)panden aan de Hommelseweg zijn weer gekraakt.
een alcohol controle 's middags op maandag?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:36 schreef remlof het volgende:
En ik had net een alcoholcontrole op de Rozendaalseweg vermeden, kom je bijna bij je huis, staan daar nog eens een keer vier van die wouten...
Niet dat ik gedronken had trouwens, maar ik had haast.
Gezelligquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:52 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
krijgen we nog meer van die krakers in de straat, die voor dr huis bier gaan zitten drinken.
Zondagavond was dat.quote:[..]
een alcohol controle 's middags op maandag?
quote:Nieuw Meinerswijk voor 42 miljoen
door Marco Bouman. woensdag 13 mei 2009 | 09:00
ARNHEM - Het ontwikkelen van Stadsblokken en Meinerswijk volgens de drie scenario's die op dit moment voorliggen, gaat alles bij elkaar tussen de 26 en de 42 miljoen euro kosten. Dat blijkt uit een studie door de gemeente Arnhem naar de financiėle haalbaarheid van de drie plannen die geen plannen mogen heten.
Zie ook:
Maximaal moet Arnhem zelf zeven miljoen bijpassen, maar een miljoen winst is ook mogelijk.
Het grootste deel van de inkomsten die investeringen in het gebied mogelijk maken, is afkomstig van het rijk en de provincie Gelderland. 'Den Haag' betaalt voor Ruimte voor de Rivier, in het Huis der Provincie wordt de knip getrokken voor de Ecologische Hoofdstructuur.
In alledrie de scenario's vormen die twee elementen een belangrijk onderdeel. En alledrie de scenario's beantwoorden aan de eisen die door Rijkswaterstaat en de provincie worden gesteld. Dat blijkt ook uit het haalbaarheidsonderzoek.
De drie definitieve varianten, waaruit voor de zomer een advies wordt gedestilleerd aan burgemeester en wethouders, werden dinsdagavond gepresenteerd voor een volle tribune in de Burgerzaal van het stadhuis. Ze lijken in grote lijnen op de voorlopige ontwerpen die eerder de revue passeerden.
Scenario De Buitenplaats, dat mede door het grote wellnesscentrum zoveel kritiek kreeg, had het loodje gelegd. Althans, voor de oppervlakkige toeschouwer. Want ontwerp Rijnpark is Buitenplaats met een andere naam.
Belangrijk verschil is dat bezoekers van het wellnesscentrum niet meer in het gebied mogen parkeren, maar dat bij GelreDome moeten doen. Een extra inlaat van de Rijn in de Plas van Bruil is ook geschrapt. Rijkswaterstaat heeft te veel bezwaren.
Ook de twee andere varianten, Stadstuinen en Culturele Ruigte, zijn grotendeels overeind gebleven. Culturele Ruigte heeft wel een extra dimensie gekregen: De Uitdaging. In een strook tussen Stadsblokken en de groene rivier kan de creatieve stad Arnhem zich uitleven, is de bedoeling.
Financieel ontlopen de varianten elkaar weinig. Culturele Ruigte zou Arnhem een tot zeven miljoen gaan kosten, Stadstuinen kan een miljoen winst opleveren, maar net zo makkelijk een verlies van vijf. Rijnpark zou kostenneutraal kunnen, maar kan ook een verlies van een miljoen opleveren.
Ja, ik denk dat de buurt over 't algemeen nog redelijk achter de krakers staat, aangezien die huizen volgens mij ook alweer een jaar leeg staan, omdat ze toen onbewoonbaar zijn verklaard. Aangezien er al een jaar helemaal niets gebeurt en niemand woont, terwijl er genoeg woningnood is, heeft wat mij betreft iedereen weer het recht om zo'n woning te betrekken.quote:
Een aantal niet. Voor mijn vorige inmiddels dichtgetimmerde slooppand in Presikhaaf heb ik vorig jaar april, toen ik daar weg ging, nog kunnen regelen dat oud-bewoners van zo'n woning aan de Hommelseweg het appartement over konden nemen. Die mensen, tijdelijkse huurders van Portaal, moesten toen per 1 mei hun pand verlaten. Later werd dat voor sommige woningen geloof ik nog iets uitgesteld. Bij mij in de straat, parallel aan de Hommelseweg, staan ook een paar panden die zogenaamd onbewoonbaar waren verklaard. Zelfde idee. Die panden zijn volgens mij nog steeds bewoond (en daar stond 1 oktober voor).quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik denk ook dat de buurtbewoners er grotendeels achter staan en verwacht ook een explosieve toename van de "meer zon, minder Portaal"-posters.![]()
Maar de meeste woningen waren toch al bewoond?
Ook gekraakt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |