Jaa maar heb nu eens wat vertrouwen in jezelfquote:Op zondag 3 mei 2009 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet alle rare trekjes maken een persoon leuk(er), sommige doen juist het tegenovergestelde
Jij ook dan hèquote:Op zondag 3 mei 2009 21:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa maar heb nu eens wat vertrouwen in jezelf
jijquote:
*kijkt naar de harde doppen van nouk*quote:
Niet zo voorbarig. Als je me IRL zou kennen zou je dat niet zeggen of denken he?quote:
Nou, eens van ons tweeen en ikke nietquote:
DKtje!!quote:
Kruip dan toch ook lekker dicht tegen mij aanquote:
Toen je dit zei had je mijn vorige opmerking vast nog niet gelezenquote:
Klinkt gezelligquote:Op zondag 3 mei 2009 21:06 schreef MNR het volgende:
[..]
En dan? Weet ik veel. Gewoon kletsen? Hoef er verder niets mee te doen. Keten, dat wordt het plan!
nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:
hier ookquote:
Haha, playertje.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:12 schreef rival het volgende:
[..]
Als er in dit topic 1 iemand geen slet is, dan ben ik het
volgens mij niet echt, maar daar mogen we niet meer over praten, want dan zeuren wequote:Op zondag 3 mei 2009 21:13 schreef liefie_ het volgende:
hey wat goed die nieuwe OP!
We zijn er dus uit en zo?
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:12 schreef rival het volgende:
[..]
Als er in dit topic 1 iemand geen slet is, dan ben ik het
Dankzij jou natuurlijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:13 schreef liefie_ het volgende:
Gelukkig niet, ik wil niet gekeurd wordenquote:
Dat ben ik nog aan het onderzoekenquote:
Dat klopt!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toen je dit zei had je mijn vorige opmerking vast nog niet gelezen
Is dit een spelletje dan?quote:
Okay, wie haalt een branddeken? De spuitbus en de slang?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:13 schreef liefie_ het volgende:
Wel keuren?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik wil niet gekeurd worden
Vrouwen keuren! Mannen afkeuren.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik wil niet gekeurd worden
volgens mij heb je dat al eens aan mi gevraagdquote:
hey juicyquote:
Ja, dansen! Nu, door de woonkamer, alweerquote:Op zondag 3 mei 2009 21:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hier ook
kunnen wel samen gaan dansen?
Hi Cuegirlliequote:
Oke laat maar dan.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
volgens mij heb je dat al eens aan mi gevraagd
er mag er wel 1 inzitten die niet afgekeurd wordt hoorquote:
Dat klopt ook, maar datbetekent niet dat ik het snapquote:Op zondag 3 mei 2009 21:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Da's vrouw eigen
En hey, ze maken een balans op en dan slaat uiteindelijk alles uit naar de plus. Dussu... good and bad. Twijfel niet zo aan jezelf!
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dansen! Nu, door de woonkamer, alweer
Jah goedquote:
Je antwoord heeft misschien niet voldoende indruk gemaakt.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
volgens mij heb je dat al eens aan mi gevraagd
Haha, ik had al zo'n vermoeden!quote:
hoezoquote:Op zondag 3 mei 2009 21:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, wie haalt een branddeken? De spuitbus en de slang?
Ook hoorquote:
hoeft ook nietquote:Op zondag 3 mei 2009 21:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je antwoord heeft misschien niet voldoende indruk gemaakt.
en en en... ?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ook hoor
Vandaag wezen kijken bij een huis waarvoor ik me had ingeschreven
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je antwoord heeft misschien niet voldoende indruk gemaakt.
Vooruit...1tje dan.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
er mag er wel 1 inzitten die niet afgekeurd wordt hoor
Ja jongen, gevoel verstand, ze mogen van mij allebei wel eens een dagje off hebben. Zal ze wel eens een mooie reisbrochure opsturen.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt ook, maar datbetekent niet dat ik het snap
En dat twijfelen is minder erg dan het nu lijkt hoor
Werd gewoon even met mn neus op de feiten gedrukt (door mezelf) en tis duidelijk dat ik nog wat 'verwerken' te doen heb
Zag er goed uit, zijn 2 kamerappartementen, genoeg voor mijzelfquote:
Dan nog zou ik het zeggenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Niet zo voorbarig. Als je me IRL zou kennen zou je dat niet zeggen of denken he?![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vooruit...1tje dan.![]()
Donker haar, relatief slank, leuke uitstraling, donkere ogen, lief smoeltje, lief lachtje, mooie handen, evenzo mooi lichaam natuurlijk, mooie stem, lief, leuk gezellig, lekker, open, spraakzaam, vrolijk, netjes, etc etc.![]()
Ik ben niet kieskeurig hoor.
Nee joh, niet kieskeurig.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vooruit...1tje dan.![]()
Donker haar, relatief slank, leuke uitstraling, donkere ogen, lief smoeltje, lief lachtje, mooie handen, evenzo mooi lichaam natuurlijk, mooie stem, lief, leuk gezellig, lekker, open, spraakzaam, vrolijk, netjes, etc etc.![]()
Ik ben niet kieskeurig hoor.
Nee die kunnen het antwoord wel radenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:19 schreef rival het volgende:
[..]
mensen die wel luisteren weten het antwoord nog
Niets schatje, maar een aantal uur geleden was dit besproken in t topic. Verder niets bijzonders hoor, maar soms liepen mensen een beetje warm aan en zoquote:
Hoi automaticquote:Op zondag 3 mei 2009 21:20 schreef automatic_ het volgende:
Dag Singles! Hoe is het hier? Iemand Single af?
ook goed!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee die kunnen het antwoord wel raden
ik heb je wel door![]()
Hey, goed, al 2 maanden ja.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:20 schreef automatic_ het volgende:
De dag moet nog komen wanneer men die niet meer heeftquote:
Hoi Autoquote:Op zondag 3 mei 2009 21:20 schreef automatic_ het volgende:
Ow heb je een korte samenvatting voor me?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Niets schatje, maar een aantal uur geleden was dit besproken in t topic. Verder niets bijzonders hoor, maar soms liepen mensen een beetje warm aan en zo
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:21 schreef rival het volgende:
ook goed!
maar ik weet gewoon wat jij daarop te zeggen hebt, want je hebt het meerdere malen vermeld
Ja...quote:Op zondag 3 mei 2009 21:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja jongen, gevoel verstand, ze mogen van mij allebei wel eens een dagje off hebben. Zal ze wel eens een mooie reisbrochure opsturen.
Verwerken, verwerken, verwerken, ow boy![]()
Hoe is het met je nieuwe geile schoenen?
Ja, al een hele tijd zelfs...quote:Op zondag 3 mei 2009 21:20 schreef automatic_ het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zag er goed uit, zijn 2 kamerappartementen, genoeg voor mijzelf
Hopen natuurlijk dat ik word uitgekozen
Dus jij hebt geen rare trekjes?quote:
Trekjes ... hihiquote:Op zondag 3 mei 2009 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De dag moet nog komen wanneer men die niet meer heeft
Geen idee, maar als dat een Peugeot is, is het een toffe avatar!quote:
Heyquote:
quote:
Van jullie wist ik het alquote:
Thanksquote:Op zondag 3 mei 2009 21:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nice! dan ga ik maar met je meehopen.Wanneer krijg je het te horen?
uhm.. jahquote:
zo een rare neus? moest je het nog vragen?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Geen idee, maar als dat een Peugeot is, is het een toffe avatar!
Juhquote:Op zondag 3 mei 2009 21:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Een oplettende lezer telt voor tweequote:
Alleen is je tijdsbeeld wat scheef geloof ik...quote:Op zondag 3 mei 2009 21:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey
[..]
[..]
Van jullie wist ik het al
Iets met de singlemeet daarna sex. En daarna werd van een mug een olifant gemaakt.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ow heb je een korte samenvatting voor me?
Niet om de boel weer op te naaien of zo, maar gewoon ff ter info
Peugeotquote:Op zondag 3 mei 2009 21:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Spannend!!!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:24 schreef Juicyhil het volgende:
Thanks
Dinsdag sluit de inschrijving, dus ik gok dat ze een weekje daarna wel van zich laten horen. Als het goed is is de oplevering na de zomer
Uiteraardquote:Op zondag 3 mei 2009 21:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Spannend!!!![]()
![]()
Laat je het ons dan ook even weten?
vind ik nietquote:Op zondag 3 mei 2009 21:25 schreef 907 het volgende:
[..]
Valt enigsinds te verwachten bij singles he?
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:25 schreef 907 het volgende:
[..]
Valt enigsinds te verwachten bij singles he?
DK rijdt wel een peugeot!quote:
Mooiquote:
ja hallo, probeer ik er steeds overheen te lezen. ik denk.. die liefie is wel nieuwsgierig laat ik dat eens niet doen......quote:
Hmmm... let me think:quote:Op zondag 3 mei 2009 21:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ow heb je een korte samenvatting voor me?
Niet om de boel weer op te naaien of zo, maar gewoon ff ter info
306 XS 1.6 uit '97quote:
je mag wel aan mijn vinger trekkenquote:
Dat zou best kunnenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen is je tijdsbeeld wat scheef geloof ik...
Oh sorryquote:Op zondag 3 mei 2009 21:26 schreef rival het volgende:
[..]
ja hallo, probeer ik er steeds overheen te lezen. ik denk.. die liefie is wel nieuwsgierig laat ik dat eens niet doen......
begin je over sex![]()
Wie niet?quote:
En dan stinkt het zeker ....quote:
Peugeot ligt lekker op de weg. Rijdt soepel... fijne ruitenwissers en die knipperlichten is iets waar je aan kunt wennen. Zo fijnquote:Op zondag 3 mei 2009 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Peugeot o niks, als je de deur dichtgooit hoor je klonk ipv een zware bonk zoals het hoort
en het knipperlicht klinkt ook irritant
Das weer een andere vorm van trekken in dit topicquote:Op zondag 3 mei 2009 21:31 schreef Ripley het volgende:
de barkeeper in mijn hotel vond mijn gezicht zo mooi rond
Toen heb ik me maar terug getrokken op mijn kamer
Ow dat maakt niet uit, niets wat je kunt zeggen kan ons mogelijk meer shockeren als de uitspraken die vanmiddag zijn langsgekomen. Waarbij Snuit toch wel de kroon spande.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:26 schreef rival het volgende:
[..]
ja hallo, probeer ik er steeds overheen te lezen. ik denk.. die liefie is wel nieuwsgierig laat ik dat eens niet doen......
begin je over sex![]()
Ik kan aan die knipperlichten wel wennen, maar aan dat geluid van die deuren niet, ik vindhet zo blikkerig klinkenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Peugeot ligt lekker op de weg. Rijdt soepel... fijne ruitenwissers en die knipperlichten is iets waar je aan kunt wennen. Zo fijn![]()
En "klonk"
he jammer ik heb weer heel wat gemistquote:Op zondag 3 mei 2009 21:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Hmmm... let me think:
"<mening a>"
"<mening b>"
"<mening a!>"
"<mening B>"
"<mening a, A, AA>"
"<mening b, B, BBBB>"
"<ow, fuck it!>"
"<ik heb zin in seks>"
Daar komt t wel zo'n beetje op neer.
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Peugeot ligt lekker op de weg. Rijdt soepel...
ruitenwissers zijn niet van een autofabrikantquote:fijne ruitenwissers
nee hoor.. dan kom ik dichter bij je staan, omdat ik niet zo stevig op m'n benen staquote:Op zondag 3 mei 2009 21:30 schreef 907 het volgende:
[..]
En dan stinkt het zeker ....
* 907 moet denken aan het gedeelte van Walter van Jeff Dunham: " I asked my grandson to pull my finger, he pulled, i farted and the whole neighborhood collapsed" (aardbeving red.)
Truequote:
Je hebt ook best een bolle kop rond gezicht!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:31 schreef Ripley het volgende:
de barkeeper in mijn hotel vond mijn gezicht zo mooi rond
Toen heb ik me maar terug getrokken op mijn kamer
owja.. mevrouw Venco is perfectquote:
Hoe komt dat?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee hoor.. dan kom ik dichter bij je staan, omdat ik niet zo stevig op m'n benen sta
Watler
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow dat maakt niet uit, niets wat je kunt zeggen kan ons mogelijk meer shockeren als de uitspraken die vanmiddag zijn langsgekomen. Waarbij Snuit toch wel de kroon spande.
* 907 stopt Pien85 in bed ...quote:Op zondag 3 mei 2009 21:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
True
Ooooh ik wil slapen, maar ik vind het nog te vroeg
Ow wacht! Dat vind ik bij de 206 ook! Dat is gewoon niet te rijden man! Bedoel je die? Maar die 308, jottemquote:Op zondag 3 mei 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan aan die knipperlichten wel wennen, maar aan dat geluid van die deuren niet, ik vindhet zo blikkerig klinken
Ja natuurlijkquote:
Ik zit/lig namelijk op m'n bankquote:
dat is dus jouw imperfectie (geen mr venco kunnen vinden)quote:Op zondag 3 mei 2009 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja natuurlijkDaarom schrik ik alle Mr.Venco's af. Die worden allemaal ontzettend onzeker door mijn perfectheid.
Leuk! Op dat soort opmerkingen zit iedereen te wachten. Bedankt.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt ook best een bolle kop rond gezicht!
Dan lag het vast aan de band die ik samen met hem hadquote:Op zondag 3 mei 2009 21:32 schreef rival het volgende:
[..]
ja daar is peugeot wel om bekend geworden[..]
Hey held!quote:ruitenwissers zijn niet van een autofabrikant![]()
Ik had hm wel gevonden maar hij vond mij niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is dus jouw imperfectie (geen mr venco kunnen vinden)
Graag gedaan hoor!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Leuk! Op dat soort opmerkingen zit iedereen te wachten. Bedankt.
dan is het ook niet mr venco!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had hm wel gevonden maar hij vond mij niet.
Okay... speciaal voor jou dan. Snuits' relaas:quote:
Jij barst van de rare trekjes.quote:
Ik ga zo ook slapen.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
True
Ooooh ik wil slapen, maar ik vind het nog te vroeg
* 907 komt ernaast zittenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zit/lig namelijk op m'n bank
die is kewl!
Je schoonouders konden geen kinderen krijgen?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had hm wel gevonden maar hij vond mij niet.
Nee, waarom?quote:
Ik duik ni gelijk met iemand in bed ...quote:Op zondag 3 mei 2009 21:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je schoonouders konden geen kinderen krijgen?
[..]
Nee, waarom?
wel okay, ik ben onverwacht niet aan het werk in egypte maar vakantie aan het oude. Maar momenteel maak ik me even d ruk om "mijn bolle kop":Pquote:
Gezelligquote:
Egyptequote:Op zondag 3 mei 2009 21:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
wel okay, ik ben onverwacht niet aan het werk in egypte maar vakantie aan het oude. Maar momenteel maak ik me even d ruk om "mijn bolle kop":P
Je hoeft toch ook niet te duiken? Gewoon rustig instappenquote:
Misschien met een beetje meer overtuigingskracht?!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan is het ook niet mr venco!dan is het een sukkel
Djeejs, doe eens niet zo vrouwen! Je hebt niet eens een bolle kopquote:Op zondag 3 mei 2009 21:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
wel okay, ik ben onverwacht niet aan het werk in egypte maar vakantie aan het oude. Maar momenteel maak ik me even d ruk om "mijn bolle kop":P
Je kan ook gewoon praten in bed hoor.quote:
Kheb geen idee wat PTA is?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:36 schreef rival het volgende:
[..]
Wat?![]()
Als we er hier PTA van maken dan bemoei ik me er mee dat weet je
Jawel, hij beseft het alleen nog niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je schoonouders konden geen kinderen krijgen?
Jaaaaquote:Op zondag 3 mei 2009 21:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezellig![]()
![]()
en heb jij nog een goed weekend gehad?
denk maar aan de komkommersquote:Op zondag 3 mei 2009 21:39 schreef vencodark het volgende:
Misschien met een beetje meer overtuigingskracht?!
Nee, na een dag of 2..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Juist jaquote:Op zondag 3 mei 2009 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon praten in bed hoor.![]()
Dan leer je elkaar vanzelf kennen.
Wel iemand op t oog dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jawel, hij beseft het alleen nog niet.
Jawel man, ik lijk wel... ja weet ik veel iemand met een bolle kop dus 9-)quote:Op zondag 3 mei 2009 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Djeejs, doe eens niet zo vrouwen! Je hebt niet eens een bolle kop
ow kijk aan.. dat is wel lekkerquote:Op zondag 3 mei 2009 21:40 schreef 907 het volgende:
[..]
Jaaaa
Gister ge-bbq-ed met een verjaardag, was goed te doen. Lang gezeten en natuurlijk veelste veel gevreten
Vandaag gevoetbald. Was heerlijk
En jij? Hoe was jouw weekend? Nog wat gedaan met koninginnedag?
PTA is het autosubforum hierquote:Op zondag 3 mei 2009 21:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Kheb geen idee wat PTA is?
Maar hier Snuit in uitvoering: klik
nee ji jmoet gewoon iemand hebben die direct helemaal voor je gaat en blijft gaan.. heel simpelquote:Op zondag 3 mei 2009 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, denk niet dat ie daarvan houdt.Hoewel.. je weet het nooit.
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, na een dag of 2..Ik kan heel goed tegen zulke grapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
EgypteWaarom zat ik niet in je koffer?
[..]
Je hoeft toch ook niet te duiken? Gewoon rustig instappen!
Who is it?
hey ik ben niet zo een voetfetish dude maar die schoenen zijn inderdaad wel erg leuk!!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
En mijn schoenen die bloedende voeten veroorzaken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jawel man, ik lijk wel... ja weet ik veel iemand met een bolle kop dus 9-)
Maar ja, de barkeeper vond het dus mooi en egyptisch en stijlvol en zo
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
@Rip: Zou me niet druk maken, je bent hardstikke mooi, en een rond hoofd is niet hetzelfde als een bolle kop, dat is gewoon de vorm van je gezicht
Ah okquote:Op zondag 3 mei 2009 21:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, het gaat hier over voormalig lief.
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik bied ook wel een kameel voor je hoor!
Wat een mooie voet schoenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
@Rip: Zou me niet druk maken, je bent hardstikke mooi, en een rond hoofd is niet hetzelfde als een bolle kop, dat is gewoon de vorm van je gezicht
[ afbeelding ]
Rip, come again, jij hebt een kei mooie toet! Hij heeft je ws gewoon een compliment willen geven. Zou dat zomaar eens kunnen. Je hoeft het niet voor 1000% uit te sluiten hoor, maar misschien zit je er wel gewoon naast. Wat ik natuurlijk nooit tegen je zou durven zeggen want je hebt natuurlijk helemaal gelijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
I know.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee ji jmoet gewoon iemand hebben die direct helemaal voor je gaat en blijft gaan.. heel simpel
Waar in Egypte zit je?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Okay... now I get you.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zit niet.quote:
Nou inderdaadquote:Op zondag 3 mei 2009 21:45 schreef Ripley het volgende:
[quote]Op zondag 3 mei 2009 21:42 schreef Pien85 het volgende:
Jezus JB, dat je daar op kan lopen
[/quote
Nou inderdaad! Wel geile schoenen, maar niet echt als je zoals ik binnen vijf minuten op je muil valt zoals ik
Ik zou nu wel lekker tegen ieamand aan willen kruipen en lekker kletsen.quote:
Oh ok, ik dacht even dat er nieuwe ontwikkelingen warenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zit niet.Niks nieuws en gewoon uit enzo. Maar ik mis hm toch wel beetje dus soms moet ik weer ff relativeren en geintjes maken erover. Dat houdt me beetje nuchter.
Ohja, daar vieren ze ook koninginnedag natuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 21:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ow kijk aan.. dat is wel lekker
Met koninginnedag weinig gedaan en dit weekend in antwerpen bij een vriendin van me gezeten. Was wel gezellig
Knuffelenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou nu wel lekker tegen ieamand aan willen kruipen en lekker kletsen.
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:41 schreef MNR het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet niet zo bang zijn!![]()
Dat gaat best goedquote:
Dank jequote:Op zondag 3 mei 2009 21:43 schreef rival het volgende:
[..]
hey ik ben niet zo een voetfetish dude maar die schoenen zijn inderdaad wel erg leuk!!
Stoere schoenen maar daar kan je toch niet anders dan bloedende voeten mee krijgen ... de achterkant loopt veel te ver doorquote:Op zondag 3 mei 2009 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, en dan zou ik het hier ook niet posten denk ik. Zulke dingen wil ik dan weer niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh ok, ik dacht even dat er nieuwe ontwikkelingen waren
Hurghada - ik moest hier werken en heb er wat vakantiedagen aan vast geplakt. Why?quote:
Pleisters?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat gaat best goed
Alleen moet ik niet anders gaan lopen dan normaal omdat het pijn doet, want dan val ik geheid
Ik ga dus nog even bedenken hoe ik iets kan doen aan dat schuren langs mn hak
[..]
Dank je
Ze zijn wel wat fout, maar ach, dat mag best op zn tijd':+
jah? geen idee.. ik was er toen nog nietquote:Op zondag 3 mei 2009 21:46 schreef 907 het volgende:
[..]
Ohja, daar vieren ze ook koninginnedag natuurlijk
Ja graagquote:
Beetje jammerquote:Op zondag 3 mei 2009 21:47 schreef rival het volgende:
[..]
kon ik ook de hele avond doen maar ze wilt niet hierheen komen
Ook wel weer begrijpelijkquote:Op zondag 3 mei 2009 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, en dan zou ik het hier ook niet posten denk ik. Zulke dingen wil ik dan weer niet.
sarcasme enzoquote:Op zondag 3 mei 2009 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jah? geen idee.. ik was er toen nog niet
Doe je goed!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hurghada - ik moest hier werken en heb er wat vakantiedagen aan vast geplakt. Why?
Lijkt me niet dat ze het in België ook vieren. Waarom zouden ze de verjaardag van onze dode koningin vieren.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jah? geen idee.. ik was er toen nog niet
happen om het happen enzoquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:45 schreef Ripley het volgende:
Nou inderdaad! Wel geile schoenen, maar niet echt als je zoals ik binnen vijf minuten op je muil valt zoals ik
quote:
quote:
Daar ben ik ook wel eens op vakantie geweest, maar toffe baan danquote:Op zondag 3 mei 2009 21:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hurghada - ik moest hier werken en heb er wat vakantiedagen aan vast geplakt. Why?
In 't stukje duitsland waar ik woonde vierde ze het ook hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze het in België ook vieren. Waarom zouden ze de verjaardag van onze dode koningin vieren.Belgen zijn dom maar niet zo dom.
En ze hebben hun eigen koningshuisquote:Op zondag 3 mei 2009 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze het in België ook vieren. Waarom zouden ze de verjaardag van onze dode koningin vieren.Belgen zijn dom maar niet zo dom.
Vind ik ookquote:Op zondag 3 mei 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Doe je goed!
ik heb de groetjes nog niet gedaan, sorry!
Dat telt niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In 't stukje duitsland waar ik woonde vierde ze het ook hoorMaar goed, dat stukje had dan ook meer dan 60% nederlanders
Okeee! Misschien komt hij dan nog wel eventjes terugquote:Op zondag 3 mei 2009 21:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vind ik ook
Is niet erg! Maar geef hem maar een dikke knuffel, want ik mis hem hier echt wel!
Ze zijn een beetje geschokt denk ik.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:53 schreef Pien85 het volgende:
Nou zeg, zeg k eens iets liefst over een andere vrouw dat níet flirterig bedoeld is, wordt het genegeerd
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:53 schreef Pien85 het volgende:
Nou zeg, zeg k eens iets liefst over een andere vrouw dat níet flirterig bedoeld is, wordt het genegeerd
Volkomen terecht! Als de liefde zo diep zitquote:Op zondag 3 mei 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
(En na twee weken nadenken moest het gewoon dus)
Het is alleen links, rechts gaat wel.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Stoere schoenen maar daar kan je toch niet anders dan bloedende voeten mee krijgen ... de achterkant loopt veel te ver door
Alleen de Nederlanders vieren Konininnendag de Duitsers niet.quote:
Nu ik nog.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo en nu heb ik wel weer genoeg gegeild op mn schoenen
Echt nietquote:Op zondag 3 mei 2009 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen de Nederlanders vieren Konininnendag de Duitsers niet.
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:53 schreef Pien85 het volgende:
Dat geeft toch niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is alleen links, rechts gaat wel.
En blaren krijgen vind ik niet zo ergmaar dat is door druk...
Zou wel een heel goed plakkende pleister moeten zijn, anders gaat ie eraf door dat bewegen steeds.
Ik denk er nog even over na
Ik krijg honger van je als ik je naam zie ...quote:
quote:
Je kunt bij de schoenmaken van die doorzichtige halen (weet ff de naam niet). Kun je in de schoen doen tijdens het uitlopen. Zo makkelijk, zo galantquote:Op zondag 3 mei 2009 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is alleen links, rechts gaat wel.
En blaren krijgen vind ik niet zo ergmaar dat is door druk...
Zou wel een heel goed plakkende pleister moeten zijn, anders gaat ie eraf door dat bewegen steeds.
Ik denk er nog even over na
Tuurlijk feest is feest.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Okeee! Misschien komt hij dan nog wel eventjes terug
Ik heb ook heel mooie zilvergrjze pumps gekregenquote:
Je verwisseld me met KZquote:Op zondag 3 mei 2009 21:57 schreef rival het volgende:
[..]
Alles wat er uit jouw mond komt is dubbelzinnig of vrouweninbedkrijgend bedoeld!
Een feestje is altijd leuk.quote:
Inderdaad jij bent vele minder erg.quote:
Die is niet eens meer dubbelzinnig te noemen, alles gaat er recht op af!quote:
Goed zo.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook heel mooie zilvergrjze pumps gekregen
Die vind jij wel geil, wacht even, zal een foto posten
Dat zie je goed jaquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:59 schreef rival het volgende:
[..]
Die is niet eens meer dubbelzinnig te noemen, alles gaat er recht op af!![]()
En ik zou dat leuke koppie van jou nooit met een ander verwarren
Het probleem is dat in de hak een rist zit en daar kan ik iig niets op plakken...quote:Op zondag 3 mei 2009 21:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Je kunt bij de schoenmaken van die doorzichtige halen (weet ff de naam niet). Kun je in de schoen doen tijdens het uitlopen. Zo makkelijk, zo galant
Dump Ado gewoon en kom hierheen.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het probleem is dat in de hak een rist zit en daar kan ik iig niets op plakken...
Maar zal eens kijken wat je bedoelt
en mn pumps:
[ afbeelding ]
Krijg de kleur alleen niet in beeld nu
quote:
Hallo JB!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het probleem is dat in de hak een rist zit en daar kan ik iig niets op plakken...
en mn pumps:
[ afbeelding ]
Geilquote:Op zondag 3 mei 2009 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en mn pumps:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat hij het daarmee eens is...quote:
Ja hequote:
Ik ben t gewendquote:Op zondag 3 mei 2009 22:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Hallo JB!![]()
Hoe kun jij lopen op die hakken. Zo small!!
(doe dat maar eens ja)
Jij trekt dus die schoenen aan als we weer gaan meeten?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het daarmee eens is...
En ik ook niet btw
[..]
Ja he
[..]
Ik ben t gewend
Deze zitten trouwens ook wel heel lekker
En nu houd ik echt op over schoenen
Die zijn fout en geil enzoquote:
Wow, die zijn tof!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
en mn pumps:
[ afbeelding ]
Bij mn vlinderjurkjequote:Op zondag 3 mei 2009 22:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij trekt dus die schoenen aan als we weer gaan meeten?
Je hebt mijn nummer.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het daarmee eens is...
En ik ook niet btw
Fijne avond!quote:
jij zegt fout en geil, ik vond ze mooi. (nee ik ben echt nog steeds hetero mensenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die zijn fout en geil enzo
Maar deze zijn ook wel sexy...
Slaap lekkerquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Je hebt mijn nummer.
en je mag die niet aantrekken als we gaan poolen
Jaquote:Op zondag 3 mei 2009 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bij mn vlinderjurkje
Mmm, moet ook maar eens wat nieuwe kleren halen
Jeetje, ben net een vrouw zo
Juist....quote:Op zondag 3 mei 2009 22:08 schreef Sander het volgende:
Zo, lang geleden!
Koninginnedag 2009 was iig een daverend succes
[ link | afbeelding ]
Ik vind ze ook mooi (En geil) anders had ik ze niet gekocht, maar ik kan niet ontkennen dat ze ook wel een beetje fout zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 22:08 schreef rival het volgende:
[..]
jij zegt fout en geil, ik vond ze mooi. (nee ik ben echt nog steeds hetero mensen)
en die pumps vond ik dat niet
Wat is er nu weer raar aan als je als man pumps mooi vindt?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:08 schreef rival het volgende:
[..]
jij zegt fout en geil, ik vond ze mooi. (nee ik ben echt nog steeds hetero mensen)
en die pumps vond ik dat niet
Remind me?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jamaar je had nog iets anders dat je aan zou doen omdat ik t wilde zien
Dat jaquote:Op zondag 3 mei 2009 22:09 schreef Ripley het volgende:
Ik draag alleen maar laarzen, sneakers en slippers. Maar ik zou graag op die schoentjes kunnen lopen
Ik doordeweeks àltijd hakken, in het weekend lekker platquote:Op zondag 3 mei 2009 22:09 schreef Ripley het volgende:
Ik draag alleen maar laarzen, sneakers en slippers. Maar ik zou graag op die schoentjes kunnen lopen
Ehm... iets waardoor je billen deels zichtbaar zijnquote:
Slaap lekkerquote:
* 907 stopt MNR in bed.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Fijne avond!
Ik duik ook zo mijn bed in. Helemaal nog geen slaap, maar morgen weer om 6u op
(ow, ow, ow wat is mijn bioritme toch weer vernaggeld)
Nou, het was meer het narcisme waarmee je de foto hier plaatste.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:10 schreef Sander het volgende:
[..]
Neen ik was niet zat. Kan me de foto niet eens herinneren
_!
O jaquote:Op zondag 3 mei 2009 22:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ehm... iets waardoor je billen deels zichtbaar zijn
Weltrustenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Fijne avond!
Ik duik ook zo mijn bed in. Helemaal nog geen slaap, maar morgen weer om 6u op
(ow, ow, ow wat is mijn bioritme toch weer vernaggeld)
Uiteraard.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, het was meer het narcisme waarmee je de foto hier plaatste.
Nou, dat vind ik heel aardig van je, maar dat doe ik liever zelf.quote:
Wel binnen tochquote:Op zondag 3 mei 2009 22:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja
Maar die ga ik echt niet aandoen hoor!
Dat gaat niet
ja nee ik maak me ook echt druk om wat iemand denkt als ik dat zegquote:Op zondag 3 mei 2009 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is er nu weer raar aan als je als man pumps mooi vindt?
Dan is het al te laat.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel, dat weet je
En ik doe ze dan toch halverwege uit
Gelukkig.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:12 schreef rival het volgende:
[..]
ja nee ik maak me ook echt druk om wat iemand denkt als ik dat zeg
Weltrustenquote:
ja ze zijn stiekem ook wel geil!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind ze ook mooi (En geil) anders had ik ze niet gekocht, maar ik kan niet ontkennen dat ze ook wel een beetje fout zijn
Ja, gezien, maar das geen antwoord op mijn vraagquote:
Voor zover ik weet heb ik geen foto's van mn billen...quote:Op zondag 3 mei 2009 22:14 schreef rival het volgende:
[..]
ja ze zijn stiekem ook wel geil!![]()
Maar ik ben niet zo van de voeten ik ben meer van de billen, dus als je daar foto's van hebt
Het ziet er leuk uit in zo´n hak.. maar daar houdt het voor mij ook bij op.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:14 schreef rival het volgende:
[..]
ja ze zijn stiekem ook wel geil!![]()
Maar ik ben niet zo van de voeten ik ben meer van de billen, dus als je daar foto's van hebt
Ik heb ook wel een jurkje waarin iedereen naar mn tieten kijktquote:Op zondag 3 mei 2009 22:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het ziet er leuk uit in zo´n hak.. maar daar houdt het voor mij ook bij op.
borsten
Ja borsten.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het ziet er leuk uit in zo´n hak.. maar daar houdt het voor mij ook bij op.
borsten
En dan nog pumps er onderquote:Op zondag 3 mei 2009 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een jurkje waarin iedereen naar mn tieten kijkt
Ben van alle markten thuis
Ook aan doenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben van alle markten thuis
Dat klinkt zo kleinquote:Op zondag 3 mei 2009 22:17 schreef dawg het volgende:
Volgens mij heb ik dat jurkje weleens gezien. Met JBtje erin.
je denkt, nu heb ik de voeten, de billen en de tietenmannen aan me lippenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
JB's billenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb ik geen foto's van mn billen...
ik had het wel net over mn billen, maar das anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |