Ik zou nu wel lekker tegen ieamand aan willen kruipen en lekker kletsen.quote:
Oh ok, ik dacht even dat er nieuwe ontwikkelingen warenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zit niet.Niks nieuws en gewoon uit enzo. Maar ik mis hm toch wel beetje dus soms moet ik weer ff relativeren en geintjes maken erover. Dat houdt me beetje nuchter.
Ohja, daar vieren ze ook koninginnedag natuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 21:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ow kijk aan.. dat is wel lekker
Met koninginnedag weinig gedaan en dit weekend in antwerpen bij een vriendin van me gezeten. Was wel gezellig
Knuffelenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou nu wel lekker tegen ieamand aan willen kruipen en lekker kletsen.
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:41 schreef MNR het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet niet zo bang zijn!![]()
Dat gaat best goedquote:
Dank jequote:Op zondag 3 mei 2009 21:43 schreef rival het volgende:
[..]
hey ik ben niet zo een voetfetish dude maar die schoenen zijn inderdaad wel erg leuk!!
Stoere schoenen maar daar kan je toch niet anders dan bloedende voeten mee krijgen ... de achterkant loopt veel te ver doorquote:Op zondag 3 mei 2009 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
@Rip: Zou me niet druk maken, je bent hardstikke mooi, en een rond hoofd is niet hetzelfde als een bolle kop, dat is gewoon de vorm van je gezicht
En mijn schoenen die bloedende voeten veroorzaken
[ afbeelding ]
Nee, en dan zou ik het hier ook niet posten denk ik. Zulke dingen wil ik dan weer niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh ok, ik dacht even dat er nieuwe ontwikkelingen waren
Hurghada - ik moest hier werken en heb er wat vakantiedagen aan vast geplakt. Why?quote:
Pleisters?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat gaat best goed
Alleen moet ik niet anders gaan lopen dan normaal omdat het pijn doet, want dan val ik geheid
Ik ga dus nog even bedenken hoe ik iets kan doen aan dat schuren langs mn hak
[..]
Dank je
Ze zijn wel wat fout, maar ach, dat mag best op zn tijd':+
jah? geen idee.. ik was er toen nog nietquote:Op zondag 3 mei 2009 21:46 schreef 907 het volgende:
[..]
Ohja, daar vieren ze ook koninginnedag natuurlijk
Ja graagquote:
Beetje jammerquote:Op zondag 3 mei 2009 21:47 schreef rival het volgende:
[..]
kon ik ook de hele avond doen maar ze wilt niet hierheen komen
Ook wel weer begrijpelijkquote:Op zondag 3 mei 2009 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, en dan zou ik het hier ook niet posten denk ik. Zulke dingen wil ik dan weer niet.
sarcasme enzoquote:Op zondag 3 mei 2009 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jah? geen idee.. ik was er toen nog niet
Doe je goed!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hurghada - ik moest hier werken en heb er wat vakantiedagen aan vast geplakt. Why?
Lijkt me niet dat ze het in België ook vieren. Waarom zouden ze de verjaardag van onze dode koningin vieren.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jah? geen idee.. ik was er toen nog niet
happen om het happen enzoquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:45 schreef Ripley het volgende:
Nou inderdaad! Wel geile schoenen, maar niet echt als je zoals ik binnen vijf minuten op je muil valt zoals ik
quote:
quote:
Daar ben ik ook wel eens op vakantie geweest, maar toffe baan danquote:Op zondag 3 mei 2009 21:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hurghada - ik moest hier werken en heb er wat vakantiedagen aan vast geplakt. Why?
In 't stukje duitsland waar ik woonde vierde ze het ook hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze het in België ook vieren. Waarom zouden ze de verjaardag van onze dode koningin vieren.Belgen zijn dom maar niet zo dom.
En ze hebben hun eigen koningshuisquote:Op zondag 3 mei 2009 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze het in België ook vieren. Waarom zouden ze de verjaardag van onze dode koningin vieren.Belgen zijn dom maar niet zo dom.
Vind ik ookquote:Op zondag 3 mei 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Doe je goed!
ik heb de groetjes nog niet gedaan, sorry!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |