denk maar aan de komkommersquote:Op zondag 3 mei 2009 21:39 schreef vencodark het volgende:
Misschien met een beetje meer overtuigingskracht?!
Nee, na een dag of 2..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Juist jaquote:Op zondag 3 mei 2009 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon praten in bed hoor.![]()
Dan leer je elkaar vanzelf kennen.
Wel iemand op t oog dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jawel, hij beseft het alleen nog niet.
Jawel man, ik lijk wel... ja weet ik veel iemand met een bolle kop dus 9-)quote:Op zondag 3 mei 2009 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Djeejs, doe eens niet zo vrouwen! Je hebt niet eens een bolle kop
ow kijk aan.. dat is wel lekkerquote:Op zondag 3 mei 2009 21:40 schreef 907 het volgende:
[..]
Jaaaa
Gister ge-bbq-ed met een verjaardag, was goed te doen. Lang gezeten en natuurlijk veelste veel gevreten
Vandaag gevoetbald. Was heerlijk
En jij? Hoe was jouw weekend? Nog wat gedaan met koninginnedag?
PTA is het autosubforum hierquote:Op zondag 3 mei 2009 21:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Kheb geen idee wat PTA is?
Maar hier Snuit in uitvoering: klik
nee ji jmoet gewoon iemand hebben die direct helemaal voor je gaat en blijft gaan.. heel simpelquote:Op zondag 3 mei 2009 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, denk niet dat ie daarvan houdt.Hoewel.. je weet het nooit.
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, na een dag of 2..Ik kan heel goed tegen zulke grapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
EgypteWaarom zat ik niet in je koffer?
[..]
Je hoeft toch ook niet te duiken? Gewoon rustig instappen!
Who is it?
hey ik ben niet zo een voetfetish dude maar die schoenen zijn inderdaad wel erg leuk!!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
En mijn schoenen die bloedende voeten veroorzaken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jawel man, ik lijk wel... ja weet ik veel iemand met een bolle kop dus 9-)
Maar ja, de barkeeper vond het dus mooi en egyptisch en stijlvol en zo
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
@Rip: Zou me niet druk maken, je bent hardstikke mooi, en een rond hoofd is niet hetzelfde als een bolle kop, dat is gewoon de vorm van je gezicht
Ah okquote:Op zondag 3 mei 2009 21:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, het gaat hier over voormalig lief.
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik bied ook wel een kameel voor je hoor!
Wat een mooie voet schoenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
@Rip: Zou me niet druk maken, je bent hardstikke mooi, en een rond hoofd is niet hetzelfde als een bolle kop, dat is gewoon de vorm van je gezicht
[ afbeelding ]
Rip, come again, jij hebt een kei mooie toet! Hij heeft je ws gewoon een compliment willen geven. Zou dat zomaar eens kunnen. Je hoeft het niet voor 1000% uit te sluiten hoor, maar misschien zit je er wel gewoon naast. Wat ik natuurlijk nooit tegen je zou durven zeggen want je hebt natuurlijk helemaal gelijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
I know.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee ji jmoet gewoon iemand hebben die direct helemaal voor je gaat en blijft gaan.. heel simpel
Waar in Egypte zit je?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
wel okay, ik ben onverwacht niet aan het werk in egypte maar vakantie aan het oude. Maar momenteel maak ik me even d ruk om "mijn bolle kop":P
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Okay... now I get you.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zit niet.quote:
Nou inderdaadquote:Op zondag 3 mei 2009 21:45 schreef Ripley het volgende:
[quote]Op zondag 3 mei 2009 21:42 schreef Pien85 het volgende:
Jezus JB, dat je daar op kan lopen
[/quote
Nou inderdaad! Wel geile schoenen, maar niet echt als je zoals ik binnen vijf minuten op je muil valt zoals ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |