dat is dus jouw imperfectie (geen mr venco kunnen vinden)quote:Op zondag 3 mei 2009 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja natuurlijkDaarom schrik ik alle Mr.Venco's af. Die worden allemaal ontzettend onzeker door mijn perfectheid.
Leuk! Op dat soort opmerkingen zit iedereen te wachten. Bedankt.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt ook best een bolle kop rond gezicht!
Dan lag het vast aan de band die ik samen met hem hadquote:Op zondag 3 mei 2009 21:32 schreef rival het volgende:
[..]
ja daar is peugeot wel om bekend geworden[..]
Hey held!quote:ruitenwissers zijn niet van een autofabrikant![]()
Ik had hm wel gevonden maar hij vond mij niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is dus jouw imperfectie (geen mr venco kunnen vinden)
Graag gedaan hoor!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Leuk! Op dat soort opmerkingen zit iedereen te wachten. Bedankt.
dan is het ook niet mr venco!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had hm wel gevonden maar hij vond mij niet.
Okay... speciaal voor jou dan. Snuits' relaas:quote:
Jij barst van de rare trekjes.quote:
Ik ga zo ook slapen.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
True
Ooooh ik wil slapen, maar ik vind het nog te vroeg
* 907 komt ernaast zittenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zit/lig namelijk op m'n bank
die is kewl!
Je schoonouders konden geen kinderen krijgen?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had hm wel gevonden maar hij vond mij niet.
Nee, waarom?quote:
Ik duik ni gelijk met iemand in bed ...quote:Op zondag 3 mei 2009 21:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je schoonouders konden geen kinderen krijgen?
[..]
Nee, waarom?
wel okay, ik ben onverwacht niet aan het werk in egypte maar vakantie aan het oude. Maar momenteel maak ik me even d ruk om "mijn bolle kop":Pquote:
Gezelligquote:
Egyptequote:Op zondag 3 mei 2009 21:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
wel okay, ik ben onverwacht niet aan het werk in egypte maar vakantie aan het oude. Maar momenteel maak ik me even d ruk om "mijn bolle kop":P
Je hoeft toch ook niet te duiken? Gewoon rustig instappenquote:
Misschien met een beetje meer overtuigingskracht?!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan is het ook niet mr venco!dan is het een sukkel
Djeejs, doe eens niet zo vrouwen! Je hebt niet eens een bolle kopquote:Op zondag 3 mei 2009 21:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
wel okay, ik ben onverwacht niet aan het werk in egypte maar vakantie aan het oude. Maar momenteel maak ik me even d ruk om "mijn bolle kop":P
Je kan ook gewoon praten in bed hoor.quote:
Kheb geen idee wat PTA is?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:36 schreef rival het volgende:
[..]
Wat?![]()
Als we er hier PTA van maken dan bemoei ik me er mee dat weet je
Jawel, hij beseft het alleen nog niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je schoonouders konden geen kinderen krijgen?
Jaaaaquote:Op zondag 3 mei 2009 21:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezellig![]()
![]()
en heb jij nog een goed weekend gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |