je mag wel aan mijn vinger trekkenquote:
Dat zou best kunnenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen is je tijdsbeeld wat scheef geloof ik...
Oh sorryquote:Op zondag 3 mei 2009 21:26 schreef rival het volgende:
[..]
ja hallo, probeer ik er steeds overheen te lezen. ik denk.. die liefie is wel nieuwsgierig laat ik dat eens niet doen......
begin je over sex![]()
Wie niet?quote:
En dan stinkt het zeker ....quote:
Peugeot ligt lekker op de weg. Rijdt soepel... fijne ruitenwissers en die knipperlichten is iets waar je aan kunt wennen. Zo fijnquote:Op zondag 3 mei 2009 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Peugeot o niks, als je de deur dichtgooit hoor je klonk ipv een zware bonk zoals het hoort
en het knipperlicht klinkt ook irritant
Das weer een andere vorm van trekken in dit topicquote:Op zondag 3 mei 2009 21:31 schreef Ripley het volgende:
de barkeeper in mijn hotel vond mijn gezicht zo mooi rond
Toen heb ik me maar terug getrokken op mijn kamer
Ow dat maakt niet uit, niets wat je kunt zeggen kan ons mogelijk meer shockeren als de uitspraken die vanmiddag zijn langsgekomen. Waarbij Snuit toch wel de kroon spande.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:26 schreef rival het volgende:
[..]
ja hallo, probeer ik er steeds overheen te lezen. ik denk.. die liefie is wel nieuwsgierig laat ik dat eens niet doen......
begin je over sex![]()
Ik kan aan die knipperlichten wel wennen, maar aan dat geluid van die deuren niet, ik vindhet zo blikkerig klinkenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Peugeot ligt lekker op de weg. Rijdt soepel... fijne ruitenwissers en die knipperlichten is iets waar je aan kunt wennen. Zo fijn![]()
En "klonk"
he jammer ik heb weer heel wat gemistquote:Op zondag 3 mei 2009 21:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Hmmm... let me think:
"<mening a>"
"<mening b>"
"<mening a!>"
"<mening B>"
"<mening a, A, AA>"
"<mening b, B, BBBB>"
"<ow, fuck it!>"
"<ik heb zin in seks>"
Daar komt t wel zo'n beetje op neer.
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Peugeot ligt lekker op de weg. Rijdt soepel...
ruitenwissers zijn niet van een autofabrikantquote:fijne ruitenwissers
nee hoor.. dan kom ik dichter bij je staan, omdat ik niet zo stevig op m'n benen staquote:Op zondag 3 mei 2009 21:30 schreef 907 het volgende:
[..]
En dan stinkt het zeker ....
* 907 moet denken aan het gedeelte van Walter van Jeff Dunham: " I asked my grandson to pull my finger, he pulled, i farted and the whole neighborhood collapsed" (aardbeving red.)
Truequote:
Je hebt ook best een bolle kop rond gezicht!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:31 schreef Ripley het volgende:
de barkeeper in mijn hotel vond mijn gezicht zo mooi rond
Toen heb ik me maar terug getrokken op mijn kamer
owja.. mevrouw Venco is perfectquote:
Hoe komt dat?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee hoor.. dan kom ik dichter bij je staan, omdat ik niet zo stevig op m'n benen sta
Watler
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow dat maakt niet uit, niets wat je kunt zeggen kan ons mogelijk meer shockeren als de uitspraken die vanmiddag zijn langsgekomen. Waarbij Snuit toch wel de kroon spande.
* 907 stopt Pien85 in bed ...quote:Op zondag 3 mei 2009 21:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
True
Ooooh ik wil slapen, maar ik vind het nog te vroeg
Ow wacht! Dat vind ik bij de 206 ook! Dat is gewoon niet te rijden man! Bedoel je die? Maar die 308, jottemquote:Op zondag 3 mei 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan aan die knipperlichten wel wennen, maar aan dat geluid van die deuren niet, ik vindhet zo blikkerig klinken
Ja natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |