Er komt geen computerkamer, wel een tijdelijke woonkamer als de slaapkamers straks klaar zijn.quote:
Bij de kleinste twijfel van vriend of vriendin niet aan beginnen. Of een ander zoeken natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:10 schreef trisooma het volgende:
Ook voor deel twee een TVP tje
Tjeemig, ik zou ook graag voor mijn verbouwing zo veel zelf willen doen, maar de baas vind dat het snel moet (en dus laten we het meeste doen)
Thanks! Is ook de stuwende kracht; de gedachte hoe het straks helemaal af is. Mooi natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:19 schreef truttebosje het volgende:
Jeetje wat hebben jullie al veel gedaan.
Het wordt heel mooi, de keuken vind ik ook wel tof.
Ik volg mee in deel 2.
Ik heb er nog steeds zin in! Ik moet alleen niet te veel stil staan bij het idee hoe het straks zou zijn. Stel je voor dat ik een beeld krijg van wat er nog allemaal moet gebeuren. *Ril* Nachtmerrie.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:09 schreef Vonkenboer het volgende:
En gewoon doorzetten he !
Een prachtige woning maken jullie er van ! Die echt letterlijk van boven tot onder aangepakt is
Ik heb datzelfde probleem, maar als je dan even doorscrold naar een plek waar waarschijnlijk alleen posts staan met tekst dan trekt het beeld bij mij vanzelf weer bij.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:47 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Mijn Firefox vindt dit topic niet leukEr staan te veel foto's in die ervoor zorgen dat als je naar beneden scrollt naar de nieuwe updates, opeens het beeld blijft hangen. En dan kan ik dus geen nieuwe updates zien
![]()
En dat vind ik dan weer heel jammer! Want het is echt een superverbouwing en ik ben steeds weer benieuwd naar de vorderingen!
(tevens TVP)
Still going strong!quote:
Hihi zat me net te bedenken oh ja die drain kun je doortegelen, dat is wat styliste zocht, even pm-enquote:Op zondag 6 september 2009 10:00 schreef styliste het volgende:
Heel mooi!
Waar heb je die drain vandaan als ik vragen mag?

|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |