Vandaag de elektra aangesloten. Een van de drie trafo's bleek al overleden voor ie goed en wel was aangesloten. Maar goed, meteen maar een nieuwe goeie gehaald. Er zitten nu zeven kleine halogeenspotjes in het plafond. Ik twijfelde nog een beetje of het niet te veel licht zou geven. Valt mee gelukkig, is eik prima. Misschien dat ik er later nog een dimmer op zet, voor als je sfeervol in bad wilt.
![]()
Gisteren de mozaiektegels op de vloer gelijmd. Ik stond versteld dat de tegeltjes zo mooi op elkaar aansluiten en op de drain. Was geen kwestie van geluk maar van lang nadenken en heel veel pielwerk. Vandaag laat ik de lijm nog even goed laten harden, durfde er vanavond pas overheen te lopen. Morgen de boel voegen met een grijze voeg. MultiTAF drain met zero plaatje. Ik kan het RVS-plaatje ook omdraaien en opvullen met tegels, maar daar heb'k geen zin meer in. Vind het er zo ook wel strak uit zien.
![]()
Bad en de pootjes waar de radiator straks aan komt te hangen. Hoeft maar een kleintje te zijn, want we hebben ook vloerverwarming.
![]()
Je moet geen 2 meter zijn voor dit bad. Het is 1,6m lang en 0,9m breed.
![]()
Morgen voegen en daarna kitten en dan kan de boel eindelijk opgetuigd worden.