quote:Op zondag 3 mei 2009 21:32 schreef Onorgineel het volgende:
http://linseybewerkhyve.hyves.nl/
Beter is dit een grap
Leuk.quote:
Ga maar gauw luisteren jij!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:30 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik vond duderette toffer dan dude ja
[..]
Who knew ken ik niet, ff luisteren zo
quote:
Als jij gewoon de Donald Duck even gaat lezen.quote:
Welterusten.quote:
Dan ben je 17 en dan ga je zoiets doenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:32 schreef Onorgineel het volgende:
http://linseybewerkhyve.hyves.nl/
Beter is dit een grap
Ik wil helemaal nietsquote:
Te rusten.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:34 schreef kanovinnie het volgende:
ik ga naar bed, ben kapot.
Inderdaad! Deze vind ik stiekem ook tof: Kelly Clarkson – My Life Would Suck Without Youquote:Op zondag 3 mei 2009 21:34 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ga maar gauw luisteren jij!haha
Ohh, haha ik dacht al, je moet dit liedje al geluisterd hebben
Ja?quote:
Het is geen bewerken, dat zijn screenshots uit de TV seris "Winx".quote:
Nayquote:
quote:
Jawel, ze verandert kleuren, daarbij niet oplettend dat hetquote:Op zondag 3 mei 2009 21:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is geen bewerken, dat zijn screenshots uit de TV seris "Winx".
DOEN MAn, DOEN!quote:
Chakaronquote:
Hahaha hier ben ik het niet met je eens, ik vind het een rot nummer namelijk, terwijl ik de rest van de liedjes van Kelly Clarkson wel tof vindquote:Op zondag 3 mei 2009 21:36 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Inderdaad! Deze vind ik stiekem ook tof: Kelly Clarkson – My Life Would Suck Without You
Yes! Eindelijk iets wat niet overeen komtquote:Op zondag 3 mei 2009 21:39 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahaha hier ben ik het niet met je eens, ik vind het een rot nummer namelijk, terwijl ik de rest van de liedjes van Kelly Clarkson wel tof vind
quote:
Jij hebt veel geduldquote:
Boom Shakalakaquote:
kristus, heb je al die krabbels gelezenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Fucking hell, 17 en dan zulk taalgebruik?En dat kutwinkeltje van d'r bwehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |