Jij leeft je wel erg goed inquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
Hmmm.. daar zit geen vreten aan...
[ afbeelding ]
Dat zat er inquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is opeens een stuk rustiger daar.
tsjilp tsjilpquote:
Stilte voor de "Alfa-mannetjes-storm" ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is opeens een stuk rustiger daar.
vogeltjes zijn liefquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:38 schreef beequeen het volgende:
Thanx Jimbo. Jullie raken dus al opgewonden van een vogeltje?![]()
Kun je nagaan.
Yep... En Peter is toast als hij besluit zich in de strijd te mengen. Ik zet in op Jeroen..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Stilte voor de "Alfa-mannetjes-storm" ?
Pim doet zijn best.... Jeroen kijkt volgens mij nog de kat uit de boom....
natuurlijk, 1000 stukjes maar, en ze hadden licht, al was t schaarsquote:
Voor de bewoners nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:39 schreef rene90 het volgende:
Was de puzzel haalbaar?
Donequote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:37 schreef Jimbo het volgende:
OP voor COS!
nieuwe OP
pietje kan jij i ndat topic de OP even editen dat deze als op staat
ik ga vanavond even kijk of ik wat fotoshoppen kan voor een echte OP
Mijn stem heb je....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:39 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Yep... En Peter is toast als hij besluit zich in de strijd te mengen. Ik zet in op Jeroen..
dankquote:
Was maar 1000 stukjes toch. Het licht is nog het kutste, en het ligt er compleet aan wat voor puzzel het is. Vroeger had ik ook van die puzzels bij mijn oma van zo een gast die een druk winkelcentrum maaktje met allemaal poppetjes en ergens middenin een haaienvin ofzo. Die waren best pittig zonder doos waar je op kon spieken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:39 schreef Jimbo het volgende:
en janksmoelen , hij was heel goed haalbaar, je faalt alleen !
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Was maar 1000 stukjes toch. Het licht is nog het kutste, en het ligt er compleet aan wat voor puzzel het is. Vroeger had ik ook van die puzzels bij mijn oma van zo een gast die een druk winkelcentrum maaktje met allemaal poppetjes en ergens middenin een haaienvin ofzo. Die waren best pittig zonder doos waar je op kon spieken.
Een vrij eentonige gespiegelde Esscher, hij was idd niet makkelijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Was maar 1000 stukjes toch. Het licht is nog het kutste, en het ligt er compleet aan wat voor puzzel het is. Vroeger had ik ook van die puzzels bij mijn oma van zo een gast die een druk winkelcentrum maaktje met allemaal poppetjes en ergens middenin een haaienvin ofzo. Die waren best pittig zonder doos waar je op kon spieken.
zonder voorbeeld en een afbeelding van een Escherquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Met uitzondering van Jeroen zitten/zaten daar geen alfa-mannetjes. Bobby was dat ook niet, hij was een bemiddelaar die de claustrofobische situatie wat minder evident maakte door veel te praten. Pim is een push-around en Peter de zorgzame moederkloek. No contest...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Stilte voor de "Alfa-mannetjes-storm" ?
Pim doet zijn best.... Jeroen kijkt volgens mij nog de kat uit de boom....
Met afspraken wie en wat zou het best haalbaar kunnen zijn. Ze zijn tot nu toe niet in staat qua teamquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Voor de bewoners niet
Geen idee of ik het onder die omstandigheden wel had gekund
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh gatverdamme trouwens, die is wel heel smerig
van die euro knallerso f hebben we hethier over de big macquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:43 schreef Laysa het volgende:
ik viel ook in slaap van die puzzel dus ik snap ze wel
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:44 schreef mevrouwdebok het volgende:
en we weten wat we biatch amber moeten geven bij extreme eating potje pis met een drolletje
wel met voorbeeldquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
zonder voorbeeld en een afbeelding van een Escher
naar de stream kijkendquote:
Dat was dus echt onmogelijk, die is verdomde moeilijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:42 schreef NrTH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was het plaatje v/d puzzel.
Die euroknallers, uiteraardquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
van die euro knallerso f hebben we hethier over de big mac
ik heb ooit 3 Double cheese bacon XXL burgers op...dat doe ik ook nooit meer
hihi t kon zijn dat je de big macs deedquote:
moeilijkheidsgraad is intermediatequote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat was dus echt onmogelijk, die is verdomde moeilijk
De groep maakt uit wie het Alfa-mannetje is.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:43 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Met uitzondering van Jeroen zitten/zaten daar geen alfa-mannetjes. Bobby was dat ook niet, hij was een bemiddelaar die de claustrofobische situatie wat minder evident maakte door veel te praten. Pim is een push-around en Peter de zorgzame moederkloek. No contest...
ja jij snapt mequote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
naar de stream kijkend
same here, viel ook in slaap
soulmates, jeweetzquote:
Dat dus, en van het begin af aan was Bobby degene door de bewoners tot onbewuste leider gemaakt was.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De groep maakt uit wie het Alfa-mannetje is.....![]()
Het feit dat men nu aan het praten is over wie de leider is, geeft imho aan, dat men zoekende naar de leider is....
Snel hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Was geen wedstrijd, dus denk zo'n anderhalf uur
Ik had ooit wat geld over waar ik van af 'moest'. Heb toen een hle groep vrienden op Mac getrakteerd.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi t kon zijn dat je de big macs deed
maar dude 17 , damnmunchies ?
niet?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:48 schreef rene90 het volgende:
Eten op zo een laat tijdstip is helemaal niet gezond meer
Ik heb tot 2 jaar terug altijd nog voor het slapen gaan gegeten (en doe dit nu soms ook nog)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:48 schreef rene90 het volgende:
Doe ik ook altijd, echt elke dag eet ik rond 22:00 nog wel een restje van het avond eten opquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb tot 2 jaar terug altijd nog voor het slapen gaan gegeten (en doe dit nu soms ook nog)
somsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb tot 2 jaar terug altijd nog voor het slapen gaan gegeten (en doe dit nu soms ook nog)
17 big macsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dát broodje aap is allang doorgeprikt hé? het maak geen flikker uit op welk dagdeel je eet.. zelfs snachts maakt geen flikker uit...jou fabriekje werkt 24/7quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:48 schreef rene90 het volgende:
Da's alleen als je daarna ook gaat slapenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is mij altijd verteld in ieder geval, je spijsvertering staat dan op een laag pitje enzo.
Dat snap ik, maar ook als Bobby erin was gebleven zou uiteindelijk blijken dat Jeroen het overwicht zou opeisen. Dat was een paar dagen geleden al duidelijk, toen Bobby respectievelijk Amber en Eline in slaap lulde, terwijl hij er net zo goed naast had kunnen gaan liggen, en Jeroen vervolgens bij Eline in bed kroop.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De groep maakt uit wie het Alfa-mannetje is.....![]()
Het feit dat men nu aan het praten is over wie de leider is, geeft imho aan, dat men zoekende naar de leider is....
Ik moet kotsen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
17 big macs![]()
Men dat je dat op krijgt. Wat voor gevoel had je daarna?
Ik nam dan nog ff 6 tot 8 sneetjes broodquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
soms....ik altijd eigenlijk...krijg meestal zo rond 10en honger
Was het niet meer de oren laten hangen naar? Ik heb Bobby nooit als leider gezien, wel als aanwezig figuur en aangenaam mens. Begrijp dan ook niet waarom hij eruit gestemd is.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:47 schreef Leandra het volgende:
Dat dus, en van het begin af aan was Bobby degene door de bewoners tot onbewuste leider gemaakt was.
jammer genoeg, herkenbaarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had ooit wat geld over waar ik van af 'moest'. Heb toen een hle groep vrienden op Mac getrakteerd.
Toen ik met een 2e hele volle dienblad terugkwam bleek niet iedereen meer trek te hebben, dus heb me opgeofferd omdat weggooien zonde is
6-8 sneetjes brood , 17 hamburgers , iets zegt me dat je 2 bij 2 bentquote:
Hamburgers, geen Big Macsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
17 big macs![]()
Men dat je dat op krijgt. Wat voor gevoel had je daarna?
... Jaap?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
6-8 sneetjes brood , 17 hamburgers , iets zegt me dat je 2 bij 2 bent![]()
quote:
Valt best meequote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
6-8 sneetjes brood , 17 hamburgers , iets zegt me dat je 2 bij 2 bent![]()
Omdat hij als concurrent werd gezien door Peter en die kreeg de groep mee, ik vind het nog steeds jammer dat de overlevers deze kans hebben gekregen. Nietdat ik een Bobbyfan ben, ben ik van niemand maar het had zo niet hoeven gaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was het niet meer de oren laten hangen naar? Ik heb in Bobby nooit als leider gezien, wel als aanwezig figuur en aangenaam mens. Begrijp dan ook niet waarom hij eruit gestemd is.
jij en je vieze verhaaltjesquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:54 schreef Susi het volgende:
Op de middelbare gingen bij ons er twee Jackass nadoen door een aantal liter melk te drinken achter elkaar. Dat kwam er ook weer heel snel uit
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik moest stiekem al lachen om je post in het feedbacktopic
Ze wachten op het etenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:55 schreef blomst het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren??? of laten ze het voor vandaag afweten?
Dementor kom er maar in.
Neequote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:56 schreef NrTH het volgende:
Nieuwe poll!
Pokerset de bunker in?
Ja, laat ze maar even spelen
Nee, ze springen maar op de fiets
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was het niet meer de oren laten hangen naar? Ik heb Bobby nooit als leider gezien, wel als aanwezig figuur en aangenaam mens. Begrijp dan ook niet waarom hij eruit gestemd is.
Beetje naief om te denken dat ze stipt om 8 uur met de exit aanvangenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:55 schreef Espabilado het volgende:
Wel vreemd overigens dat Bobby en Renate er nu vóór 8 uur uitgingen... de mensen die dus 8 uur wilden inschakelen omdat dan de stemmen zouden stoppen aanvankelijk komen dan ook op een koude kermis
Vind ik ook,schakelde om kwart voor acht in en waren Bobby en Renate weg.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:55 schreef Espabilado het volgende:
Wel vreemd voerigens dat Bobby en Renate er nu vóór 8 uur uitgingen... de mensen die dus 8 uur wilden inschakelen omdat dan de stemmen zouden stoppen aanvankelijk komen dan ook op een koude kermis
En als ik Eline was, was ik vast nog heel lief.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij en je vieze verhaaltjeseerst een schurftkut en nu een melkkots verhaal
ik ben veelste beeld-denkend voor jou
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:56 schreef NrTH het volgende:
Nieuwe poll!
Pokerset de bunker in?
Waat kan ik die polls vindenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:56 schreef NrTH het volgende:
Nieuwe poll!
Pokerset de bunker in?
Juist, en dat heeft ze dus € 2500,- gekost. Bedankt Peter.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
Omdat hij als concurrent werd gezien door Peter en die kreeg de groep mee, ik vind het nog steeds jammer dat de overlevers deze kans hebben gekregen. Nietdat ik een Bobbyfan ben, ben ik van niemand maar het had zo niet hoeven gaan.
http://www.thebunkeronline.tv/homequote:
Hij ziet de bui al hangen, want hij heeft zich nu in een heel lastige positie gemanouvreerd.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
Bla blabla van peter, eigenlijk kost Bobby ons 2500,.. eu what the fuck, jij met je geniale plan, jij bent degene die ervoor heeft gezorgd dat Bobby er uit moest, nu niet gaan lopen jammeren.
Gewoon @ de frontpage van http://www.thebunkeronline.tv/quote:
Welkomquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:59 schreef bamby het volgende:
[..]
nee ben ik niet kom hier pas op fok nu de bunker er isen ik vind het best leuk hier
![]()
![]()
Maar komen die polls ook echt tot uiting zeg maar?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:00 schreef NrTH het volgende:
[..]
Gewoon @ de frontpage van http://www.thebunkeronline.tv/
Weer 1:
4 mei dodenherdenking...
2 minuten stil in de bunker
we laten ze er zelf achter komen
Die polls zijn wel gewoon goed, als in geen "hackers" en ze worden ook uitgevoerd, kost wel een credit ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar komen die polls ook echt tot uiting zeg maar?
Of is het meer een beetje fictief?
Regels veranderen waar je bij zitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:00 schreef Nostalgist het volgende:
Het bord móet leeg!
Doe eens aardig en lief tegen Elinequote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:03 schreef Espabilado het volgende:
Minpunten voor Eline... probeer eens iets man
ach ze had nog een warme douche tegoed, en ze springt ook net zo vrolijk onder een koude douchequote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:03 schreef beequeen het volgende:
Zo, Eline stopt direct. Laf wijf.
Props voor Amber.
Waarom, denk je, heb ik credits gekochtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:00 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hij ziet de bui al hangen, want hij heeft zich nu in een heel lastige positie gemanouvreerd.
Als je niet weet wat het is, is het psychologisch ook minder zwaar lijkt mij. Als je weet dat het hondenvoer is, ga je steeds denken 'oh ik zit hondenvoer te kanen'quote:
Het uitvoeren ging het mij even omquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:03 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die polls zijn wel gewoon goed, als in geen "hackers" en ze worden ook uitgevoerd, kost wel een credit ook.
Regel was het zelfde als de eerste keer, dus dat betekend eerste leeg, of wie het meeste heeft opgegeten in 1 minuut.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:04 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Regels veranderen waar je bij zitBeide borden waren niet leeg.
Dat maakt toch niet uit? Eline geeft bij voorbaat al op, een soort Jeroen. Opgeven voordat je begint..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:04 schreef blomst het volgende:
ach ze had nog een warme douche tegoed, en ze springt ook net zo vrolijk onder een koude douche
Hé , hebben ze op station Gouda ook al internet ??quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop niet dat ze Jeroen en Zeikelientje het grote bed gunt.
Eensch.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:04 schreef lunareclipse het volgende:
Peter: -1 (hij heeft de groep 2500 euro gekost)
Amber: +1 (ze doet het toch maar weer!)
Ja ,het bord moest leeg!En Eline mag van mij ook eruit,dus dat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:06 schreef Chanel5 het volgende:
Idd, HET BORD MOET LEEG, wel opletten redaktie daarna pas de beloning
Dan moet je toch ff beter luisteren naar wat Bart zegt de volgende keer. Hij zei "het bord MOET leeg"quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:06 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Regel was het zelfde als de eerste keer, dus dat betekend eerste leeg, of wie het meeste heeft opgegeten in 1 minuut.
Aangezien doosje niet wilde maakt dat automatisch Amber de winnaar
Dus nee dan hoeft dat bord niet helemaal leeg
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hé , hebben ze op station Gouda ook al internet ??
is dat echt zo? Vorige extreme eating was zoveel mogelijk binnen 1 minuut of leeg.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:09 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Dan moet je toch ff beter luisteren naar wat Bart zegt de volgende keer. Hij zei "het bord MOET leeg"
van af de eerste live streams van bb volg ik alle ls on linequote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:01 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Welkom![]()
hoe ben je bij de bunker terechtgekomen als ik vragen mag?
Bart zei toen hij binnenkwam zelfde regels als vorige keer.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
Ook al staakt de tegenstander, er werd gezegd, het bord moet leeg, anders wordt de beloning wel erg makkelijk verdient.
Dat willen streamers niet zienquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:10 schreef Eg_Wel het volgende:
Shit.. Eline is te slim voor gore spelletjes. Die weegt het voordeel tegen het nadeel voor ze begint.
Ja vind ik ook.Eline komt mooi wegquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:10 schreef akveor het volgende:
Ze had geen BH moeten inleveren maar een verbod moeten krijgen op hert dragen van een... tot het einde van de Bunkert... 't Is te gemakkelijk om nee te zeggen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:10 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
is dat echt zo? Vorige extreme eating was zoveel mogelijk binnen 1 minuut of leeg.
Hehe heb je hem al ingestuurd?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:12 schreef FuTilE het volgende:
Die duels en opdrachten moeten véél beter... Dit is allemaal van dat halfbakken gedoe dat maar 30 seconden 'TV' oplevert en waarmee eigenlijk geen enkele significante opoffering gemoeid is...
Ik stel voor dat ze de Peanut-Butter-Jelly-Time assignment invoeren... Per toerbeurt een marathon volbrengen waarin ze in een bananenpak met witte handschoentjes 48-uur lang [ afbeelding ] doen. En degene die de opdracht laat mislukken moet naar bed met Martin Gaus.
Is dat zo? Beter dit dan 2 figuren die dit hersenloos naar binnen schuiven hoor. Wat heb je dan?quote:
Heb jij het kennelijk niet goed begrepen, bord moet leeg als ze beide het duel aan gingen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:09 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Dan moet je toch ff beter luisteren naar wat Bart zegt de volgende keer. Hij zei "het bord MOET leeg"
Jij wil hersenloze sukkels zien ?quote:
Het is ook een beetje scheef dat zij straks gebruik mag maken van de scheermesjes die Amber heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:10 schreef Eg_Wel het volgende:
Shit.. Eline is te slim voor gore spelletjes. Die weegt het voordeel tegen het nadeel voor ze begint.
Er wordt toch door een poll gekozen hiervoor? Lullig dat er 1 hapje in het hele duel nodig was.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:13 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Is dat zo? Beter dit dan 2 figuren die dit hersenloos naar binnen schuiven hoor. Wat heb je dan?
Ze heeft er nog 4 over,dus de volgende keer gaat ze weer weigeren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:14 schreef beequeen het volgende:
Bart heeft een zwak voor Elientje? Oprotten met de prinses op de erwt en duidelijke regels omtrent de battels.
Dit makkelijke opgeven is toch geen drol aan? Het kost Eline 1 bh.
Amber heeft ballen en een lekkere grote bek.Past precies in de bunker.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
Amber, ik hoop dat ik weer een btje gestegen ben...je komt in mijn lijstje in ieder geval niet voor.
Dat is een fokking nadeel van zo'n open poll met te weinig betalende stemmers. Het is te gemakkelijk, en ook erg opvallend, hoe deze niets presterende blik erwten steeds op de eerste plek staat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De rijke familie van Roel Dietvorst zorgt toch wel dat ze minimaal de finale haalt.
Staat ie al op Marktplaats?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:14 schreef beequeen het volgende:
Bart heeft een zwak voor Elientje? Oprotten met de prinses op de erwt en duidelijke regels omtrent de battels.
Dit makkelijke opgeven is toch geen drol aan? Het kost Eline 1 bh.
Ooh verdomme, dat is weer jammer.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
De regie schakelt steeds weg op het 'hoogtepunt'
Waarom nietquote:
Ik zie ook niet in waarom wij ze drank zouden gunnenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:19 schreef Espabilado het volgende:
Geen drank hoor.
Maar wat voor systeem dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is een fokking nadeel van zo'n open poll met te weinig betalende stemmers. Het is te gemakkelijk, en ook erg opvallend, hoe deze niets presterende blik erwten steeds op de eerste plek te staat.
Eigenlijk ben voor een ander systeem. Zeker voor de laatste 4 want op deze manier kan je gewoon de titel Bunkerwinnaar aan je CV toevoegen.
Want met 3 hapjes was het een stuk beter geweest?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:15 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Er wordt toch door een poll gekozen hiervoor? Lullig dat er 1 hapje in het hele duel nodig was.
Peter verdient wel drank, dankzij zijn slimme gebruik maken van de omstandigheden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom wij ze drank zouden gunnen
Bobby kent Bart en Peter kent Johan (? iemand van boven?)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:22 schreef lies1958 het volgende:
een half uurtje geleden hadden ze het erover dat bobby een vriend van bart was maar dat hij het daar niet over mocht hebben. Weet iemand daar mee over hoe dat zat.
Net als met die was. Naai ze maar op.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die telefoon de hele tijd, gewoon een dag niet opnemen!
Het begint een beetje te worden van 'als we hard genoeg vragen dan komt het wel, vinden ze vast leuk' en beetje op een manier van dat ze zich al rijk rekenen... ze hebben zojuist iemand lullig (maar terecht gezien het spel) naar huis gestuurd... laat ze maar lekker niks krijgenquote:
Ik kijk op zaterdagavond graag naar 'gezellige' streams. Ruzie maken doen ze zondagmiddag maarquote:
Eline is een CorpsballeKut... die is meer gewend dan al die aftrekkertjes daar in hun natste dromen verzinnen kunnen...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:22 schreef lunareclipse het volgende:
Eline vindt dat ze het zo slecht nog niet heeft gedaan, omdat ze
niet gehuild heeft
....
Wij zijn hier nog wel evenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:24 schreef Jimbo het volgende:
ik ben even aan de OP aan het werkenspreek jullie zo ngo wel
Ruzie maken doen ze echt niet meer.Laat ze maar lekker zeiken dat ze niks hebben.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kijk op zaterdagavond graag naar 'gezellige' streams. Ruzie maken doen ze zondagmiddag maar.
Sorry maar je doel met het kijken van TB is dat ze jou gevoel van gezelligheid geven? Ga dan zelf de kroeg inquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kijk op zaterdagavond graag naar 'gezellige' streams. Ruzie maken doen ze zondagmiddag maar.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:24 schreef Jimbo het volgende:
ik ben even aan de OP aan het werkenspreek jullie zo ngo wel
dan zou ze mij helemaal geweldig vindenquote:
Goede verwoordingquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:27 schreef NrTH het volgende:
Afsluiten die telefoon naar de "roomservice"!
Ik haat Eline.quote:
Maar nu moegen wij beslissen wat ze in moet zettenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:27 schreef lunareclipse het volgende:
Eline denkt dat ze morgen weer moet eten
in een duel
waarschijnlijk heeft ze gelijk
En dat ze het MOETquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Maar nu moegen wij beslissen wat ze in moet zetten
Dus? Hij heeft 'm duidelijk niet voorgetrokken....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:46 schreef logicc123 het volgende:
Bobby was een vriend van Bart!,
(boeiend hé)
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:30 schreef Jimbo het volgende:
hihihize heeft dalijk doorschijnend ondergoed
oeh en boobies !
Surequote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eline is een CorpsballeKut... die is meer gewend dan al die aftrekkertjes daar in hun natste dromen verzinnen kunnen...
HIER GA IK NIET MEE AKKOORDquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:30 schreef Kwaliteit het volgende:ik word hier niet goed ik wil een unban, wat is hun telefoon nummer?
ik heb verdomme betaald!
Tsja, dan stopt ze weer na het eerste hapje en gaat bh loos door het leven.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:27 schreef lunareclipse het volgende:
Eline denkt dat ze morgen weer moet eten
in een duel
waarschijnlijk heeft ze gelijk
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Sure
Eline is een hypersensitief kuiken dat hoognodig eens haar surprise-ei moet verlaten.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:29 schreef Jimbo het volgende:
godverdomme ! waarom schakelen ze nou oveR![]()
godverodmme
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:32 schreef Espabilado het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net verkeerde momenten print screen: haar net voor tepel weer en stoom er voor
Beseffen ze later nog welquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:34 schreef lunareclipse het volgende:
Eline denkt toch dat het het goede besluit is geweest
7500 euro is nog steeds veel geld
HALLO, Peter heeft jullie die 2500 door de neus geboord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |