Bobby kent Bart en Peter kent Johan (? iemand van boven?)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:22 schreef lies1958 het volgende:
een half uurtje geleden hadden ze het erover dat bobby een vriend van bart was maar dat hij het daar niet over mocht hebben. Weet iemand daar mee over hoe dat zat.
Net als met die was. Naai ze maar op.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die telefoon de hele tijd, gewoon een dag niet opnemen!
Het begint een beetje te worden van 'als we hard genoeg vragen dan komt het wel, vinden ze vast leuk' en beetje op een manier van dat ze zich al rijk rekenen... ze hebben zojuist iemand lullig (maar terecht gezien het spel) naar huis gestuurd... laat ze maar lekker niks krijgenquote:
Ik kijk op zaterdagavond graag naar 'gezellige' streams. Ruzie maken doen ze zondagmiddag maarquote:
Eline is een CorpsballeKut... die is meer gewend dan al die aftrekkertjes daar in hun natste dromen verzinnen kunnen...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:22 schreef lunareclipse het volgende:
Eline vindt dat ze het zo slecht nog niet heeft gedaan, omdat ze
niet gehuild heeft
....
Wij zijn hier nog wel evenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:24 schreef Jimbo het volgende:
ik ben even aan de OP aan het werkenspreek jullie zo ngo wel
Ruzie maken doen ze echt niet meer.Laat ze maar lekker zeiken dat ze niks hebben.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kijk op zaterdagavond graag naar 'gezellige' streams. Ruzie maken doen ze zondagmiddag maar.
Sorry maar je doel met het kijken van TB is dat ze jou gevoel van gezelligheid geven? Ga dan zelf de kroeg inquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kijk op zaterdagavond graag naar 'gezellige' streams. Ruzie maken doen ze zondagmiddag maar.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:24 schreef Jimbo het volgende:
ik ben even aan de OP aan het werkenspreek jullie zo ngo wel
dan zou ze mij helemaal geweldig vindenquote:
Goede verwoordingquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:27 schreef NrTH het volgende:
Afsluiten die telefoon naar de "roomservice"!
Ik haat Eline.quote:
Maar nu moegen wij beslissen wat ze in moet zettenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:27 schreef lunareclipse het volgende:
Eline denkt dat ze morgen weer moet eten
in een duel
waarschijnlijk heeft ze gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |