Vast wel.... voor #81 dan....quote:
Dat dacht ik bij haar zus Dido ook.. Maar er zit iets in.. Ik weet het niet. Boerenslimheid oid...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Sure
Eline is een hypersensitief kuiken dat hoognodig eens haar surprise-ei moet verlaten.
23:59:50quote:
Ik heb voorgesteld alle betalende streamers 50 credits te geven.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar wat voor systeem dan?
De kijker beslist, en als er weinig mensen kijken/ stemmen, zal de achterban een grotere stem hebben.
Mijn vertrouwen in de site moet eerst weer toenemen, voordat ik op bewoners stem.
Als de makers slim zijn geven ze 'de gedupeerden' hun credits terug, kost ze niets, en levert goodwill op.
tuurlijk, die slaapt vandaag bij de febo, word verwend met een big mac en staat morgen vrolijk in het voorraadhok nadat ze een opdracht voltooid hebben.quote:
Dat was gisteren toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, er is een POLL geweest, de meerderheid stemde voor 01.00.
Maar gebeuren er nog weleens spannende dingen in de avond of is het het niet waard om te kijken tot 01.00quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, er is een POLL geweest, de meerderheid stemde voor 01.00.
Dat vind ik wel een goed idee, dan gooien ze de duels ook niet meer zo gemakkelijk weg, zoals vandaag weer het geval was.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb voorgesteld alle betalende streamers 50 credits te geven.![]()
Peter wat vind je van het volgende idee?
Misschien moeten er meer duels komen waarmee de bewoners credits kunnen verdienen en kwijt raken. De opdrachten zijn in eerste instantie niet bekend. Als de achterban dan veel op duels wil gaan stemmen dan moet er wel gewonnen worden en zal de deelnemer ook hondevoer moeten vreten omdat het belang dan groter word.
Ik zou me kunnen voorstellen dat voor elke 100 stemmen voor hun favo er een challenge uitgevoerd moet worden tegen de eerst volgende die ook 100 heeft binnen gehaald zodat het ook automatisch rouleert. En betekend voor ons ook meer actie.
In dit geval gunnen we dus challenges die alleen de overlever kan verzilveren. En krijgen de challenges automatisches de waarde die bij een overlever passen.
Fok wat een idee. Ik stuur um meteen in.
Ik ging ervan uit dat het voor de rest van de periode was.quote:
Weinigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar gebeuren er nog weleens spannende dingen in de avond of is het het niet waard om te kijken tot 01.00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |