... Jaap?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
6-8 sneetjes brood , 17 hamburgers , iets zegt me dat je 2 bij 2 bent![]()
quote:
Valt best meequote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
6-8 sneetjes brood , 17 hamburgers , iets zegt me dat je 2 bij 2 bent![]()
Omdat hij als concurrent werd gezien door Peter en die kreeg de groep mee, ik vind het nog steeds jammer dat de overlevers deze kans hebben gekregen. Nietdat ik een Bobbyfan ben, ben ik van niemand maar het had zo niet hoeven gaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was het niet meer de oren laten hangen naar? Ik heb in Bobby nooit als leider gezien, wel als aanwezig figuur en aangenaam mens. Begrijp dan ook niet waarom hij eruit gestemd is.
jij en je vieze verhaaltjesquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:54 schreef Susi het volgende:
Op de middelbare gingen bij ons er twee Jackass nadoen door een aantal liter melk te drinken achter elkaar. Dat kwam er ook weer heel snel uit
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik moest stiekem al lachen om je post in het feedbacktopic
Ze wachten op het etenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:55 schreef blomst het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren??? of laten ze het voor vandaag afweten?
Dementor kom er maar in.
Neequote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:56 schreef NrTH het volgende:
Nieuwe poll!
Pokerset de bunker in?
Ja, laat ze maar even spelen
Nee, ze springen maar op de fiets
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was het niet meer de oren laten hangen naar? Ik heb Bobby nooit als leider gezien, wel als aanwezig figuur en aangenaam mens. Begrijp dan ook niet waarom hij eruit gestemd is.
Beetje naief om te denken dat ze stipt om 8 uur met de exit aanvangenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:55 schreef Espabilado het volgende:
Wel vreemd overigens dat Bobby en Renate er nu vóór 8 uur uitgingen... de mensen die dus 8 uur wilden inschakelen omdat dan de stemmen zouden stoppen aanvankelijk komen dan ook op een koude kermis
Vind ik ook,schakelde om kwart voor acht in en waren Bobby en Renate weg.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:55 schreef Espabilado het volgende:
Wel vreemd voerigens dat Bobby en Renate er nu vóór 8 uur uitgingen... de mensen die dus 8 uur wilden inschakelen omdat dan de stemmen zouden stoppen aanvankelijk komen dan ook op een koude kermis
En als ik Eline was, was ik vast nog heel lief.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij en je vieze verhaaltjeseerst een schurftkut en nu een melkkots verhaal
ik ben veelste beeld-denkend voor jou
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:56 schreef NrTH het volgende:
Nieuwe poll!
Pokerset de bunker in?
Waat kan ik die polls vindenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:56 schreef NrTH het volgende:
Nieuwe poll!
Pokerset de bunker in?
Juist, en dat heeft ze dus ¤ 2500,- gekost. Bedankt Peter.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
Omdat hij als concurrent werd gezien door Peter en die kreeg de groep mee, ik vind het nog steeds jammer dat de overlevers deze kans hebben gekregen. Nietdat ik een Bobbyfan ben, ben ik van niemand maar het had zo niet hoeven gaan.
http://www.thebunkeronline.tv/homequote:
Hij ziet de bui al hangen, want hij heeft zich nu in een heel lastige positie gemanouvreerd.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
Bla blabla van peter, eigenlijk kost Bobby ons 2500,.. eu what the fuck, jij met je geniale plan, jij bent degene die ervoor heeft gezorgd dat Bobby er uit moest, nu niet gaan lopen jammeren.
Gewoon @ de frontpage van http://www.thebunkeronline.tv/quote:
Welkomquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:59 schreef bamby het volgende:
[..]
nee ben ik niet kom hier pas op fok nu de bunker er isen ik vind het best leuk hier
![]()
![]()
Maar komen die polls ook echt tot uiting zeg maar?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:00 schreef NrTH het volgende:
[..]
Gewoon @ de frontpage van http://www.thebunkeronline.tv/
Weer 1:
4 mei dodenherdenking...
2 minuten stil in de bunker
we laten ze er zelf achter komen
Die polls zijn wel gewoon goed, als in geen "hackers" en ze worden ook uitgevoerd, kost wel een credit ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar komen die polls ook echt tot uiting zeg maar?
Of is het meer een beetje fictief?
Regels veranderen waar je bij zitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:00 schreef Nostalgist het volgende:
Het bord móet leeg!
Doe eens aardig en lief tegen Elinequote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:03 schreef Espabilado het volgende:
Minpunten voor Eline... probeer eens iets man
ach ze had nog een warme douche tegoed, en ze springt ook net zo vrolijk onder een koude douchequote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:03 schreef beequeen het volgende:
Zo, Eline stopt direct. Laf wijf.
Props voor Amber.
Waarom, denk je, heb ik credits gekochtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:00 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hij ziet de bui al hangen, want hij heeft zich nu in een heel lastige positie gemanouvreerd.
Als je niet weet wat het is, is het psychologisch ook minder zwaar lijkt mij. Als je weet dat het hondenvoer is, ga je steeds denken 'oh ik zit hondenvoer te kanen'quote:
Het uitvoeren ging het mij even omquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:03 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die polls zijn wel gewoon goed, als in geen "hackers" en ze worden ook uitgevoerd, kost wel een credit ook.
Regel was het zelfde als de eerste keer, dus dat betekend eerste leeg, of wie het meeste heeft opgegeten in 1 minuut.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:04 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Regels veranderen waar je bij zitBeide borden waren niet leeg.
Dat maakt toch niet uit? Eline geeft bij voorbaat al op, een soort Jeroen. Opgeven voordat je begint..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:04 schreef blomst het volgende:
ach ze had nog een warme douche tegoed, en ze springt ook net zo vrolijk onder een koude douche
Hé , hebben ze op station Gouda ook al internet ??quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop niet dat ze Jeroen en Zeikelientje het grote bed gunt.
Eensch.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:04 schreef lunareclipse het volgende:
Peter: -1 (hij heeft de groep 2500 euro gekost)
Amber: +1 (ze doet het toch maar weer!)
Ja ,het bord moest leeg!En Eline mag van mij ook eruit,dus dat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:06 schreef Chanel5 het volgende:
Idd, HET BORD MOET LEEG, wel opletten redaktie daarna pas de beloning
Dan moet je toch ff beter luisteren naar wat Bart zegt de volgende keer. Hij zei "het bord MOET leeg"quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:06 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Regel was het zelfde als de eerste keer, dus dat betekend eerste leeg, of wie het meeste heeft opgegeten in 1 minuut.
Aangezien doosje niet wilde maakt dat automatisch Amber de winnaar
Dus nee dan hoeft dat bord niet helemaal leeg
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hé , hebben ze op station Gouda ook al internet ??
is dat echt zo? Vorige extreme eating was zoveel mogelijk binnen 1 minuut of leeg.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:09 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Dan moet je toch ff beter luisteren naar wat Bart zegt de volgende keer. Hij zei "het bord MOET leeg"
van af de eerste live streams van bb volg ik alle ls on linequote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:01 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Welkom![]()
hoe ben je bij de bunker terechtgekomen als ik vragen mag?
Bart zei toen hij binnenkwam zelfde regels als vorige keer.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
Ook al staakt de tegenstander, er werd gezegd, het bord moet leeg, anders wordt de beloning wel erg makkelijk verdient.
Dat willen streamers niet zienquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:10 schreef Eg_Wel het volgende:
Shit.. Eline is te slim voor gore spelletjes. Die weegt het voordeel tegen het nadeel voor ze begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |