Jij leeft je wel erg goed inquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
Hmmm.. daar zit geen vreten aan...
[ afbeelding ]
Dat zat er inquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is opeens een stuk rustiger daar.
tsjilp tsjilpquote:
Stilte voor de "Alfa-mannetjes-storm" ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is opeens een stuk rustiger daar.
vogeltjes zijn liefquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:38 schreef beequeen het volgende:
Thanx Jimbo. Jullie raken dus al opgewonden van een vogeltje?![]()
Kun je nagaan.
Yep... En Peter is toast als hij besluit zich in de strijd te mengen. Ik zet in op Jeroen..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Stilte voor de "Alfa-mannetjes-storm" ?
Pim doet zijn best.... Jeroen kijkt volgens mij nog de kat uit de boom....
natuurlijk, 1000 stukjes maar, en ze hadden licht, al was t schaarsquote:
Voor de bewoners nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:39 schreef rene90 het volgende:
Was de puzzel haalbaar?
Donequote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:37 schreef Jimbo het volgende:
OP voor COS!
nieuwe OP
pietje kan jij i ndat topic de OP even editen dat deze als op staat
ik ga vanavond even kijk of ik wat fotoshoppen kan voor een echte OP
Mijn stem heb je....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:39 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Yep... En Peter is toast als hij besluit zich in de strijd te mengen. Ik zet in op Jeroen..
dankquote:
Was maar 1000 stukjes toch. Het licht is nog het kutste, en het ligt er compleet aan wat voor puzzel het is. Vroeger had ik ook van die puzzels bij mijn oma van zo een gast die een druk winkelcentrum maaktje met allemaal poppetjes en ergens middenin een haaienvin ofzo. Die waren best pittig zonder doos waar je op kon spieken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:39 schreef Jimbo het volgende:
en janksmoelen , hij was heel goed haalbaar, je faalt alleen !
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Was maar 1000 stukjes toch. Het licht is nog het kutste, en het ligt er compleet aan wat voor puzzel het is. Vroeger had ik ook van die puzzels bij mijn oma van zo een gast die een druk winkelcentrum maaktje met allemaal poppetjes en ergens middenin een haaienvin ofzo. Die waren best pittig zonder doos waar je op kon spieken.
Een vrij eentonige gespiegelde Esscher, hij was idd niet makkelijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Was maar 1000 stukjes toch. Het licht is nog het kutste, en het ligt er compleet aan wat voor puzzel het is. Vroeger had ik ook van die puzzels bij mijn oma van zo een gast die een druk winkelcentrum maaktje met allemaal poppetjes en ergens middenin een haaienvin ofzo. Die waren best pittig zonder doos waar je op kon spieken.
zonder voorbeeld en een afbeelding van een Escherquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Met uitzondering van Jeroen zitten/zaten daar geen alfa-mannetjes. Bobby was dat ook niet, hij was een bemiddelaar die de claustrofobische situatie wat minder evident maakte door veel te praten. Pim is een push-around en Peter de zorgzame moederkloek. No contest...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Stilte voor de "Alfa-mannetjes-storm" ?
Pim doet zijn best.... Jeroen kijkt volgens mij nog de kat uit de boom....
Met afspraken wie en wat zou het best haalbaar kunnen zijn. Ze zijn tot nu toe niet in staat qua teamquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Voor de bewoners niet
Geen idee of ik het onder die omstandigheden wel had gekund
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh gatverdamme trouwens, die is wel heel smerig
van die euro knallerso f hebben we hethier over de big macquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:43 schreef Laysa het volgende:
ik viel ook in slaap van die puzzel dus ik snap ze wel
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:44 schreef mevrouwdebok het volgende:
en we weten wat we biatch amber moeten geven bij extreme eating potje pis met een drolletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |