quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
- Op Lowlands komen betere artiesten
- Op Lowlands hoef je niet zo'n pokke-eind te lopen van de camping naar het festivalterrein
- Het eten is beter duurder
- De optredens stoppen niet om 0.00.om 23 uur alleen nog maar dj`s
Etc, etc.
-Heb je niet helemaal gelijk in. Staan wel toffe artiesten, maar die staan op Pinkpop ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
- Op Lowlands hoef je niet zo'n pokke-eind te lopen van de camping naar het festivalterrein
- Het eten is beter
- De optredens stoppen niet om 0.00.
Etc, etc.
Lowlands komen geen betere artiesten. Kijk alleen al de line-up van dit jaar. Daar gaat lowlands echt niet overheen. Vorig jaar had lowlands ook een line-up van lik-me-vestje.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
- Het eten is beter
Etc, etc.
So? Er is tenminste nog iets. Op PP moet iedereen rond 0.00 wegwezen!quote:
De line up valt natuurlijk over te twisten, maar er komen op Lowlands in ieder geval wel veel meer artiesten dan op PP.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:14 schreef LENUS het volgende:
[..]
Lowlands komen geen betere artiesten. Kijk alleen al de line-up van dit jaar. Daar gaat lowlands echt niet overheen. Vorig jaar had lowlands ook een line-up van lik-me-vestje.
Waar je wel gelijk in hebt, is de loopafstand. Ja die is ruk, ook omdat ik meestal op camping B zit. Maar ja, kun je goed de drank uit je lijf lopen.
Echt waar?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
So? Er is tenminste nog iets. Op PP moet iedereen rond 0.00 wegwezen!Wauw, wat een festivalgevoel.
Je hebt nog zoiets als een feesttent op de camping. Is altijd wel even lachen, de volgende dag beginnen de acts meestal wel weer vroeg. Dus doorhalen tot 4 uur heeft geen nut, tenzij je de hele dag wil pitten in het grasquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
So? Er is tenminste nog iets. Op PP moet iedereen rond 0.00 wegwezen!Wauw, wat een festivalgevoel.
Maakt niet uit, het doet af aan het festivalgevoel.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:24 schreef LENUS het volgende:
[..]
Je hebt nog zoiets als een feesttent op de camping. Is altijd wel even lachen, de volgende dag beginnen de acts meestal wel weer vroeg. Dus doorhalen tot 4 uur heeft geen nut, tenzij je de hele dag wil pitten in het gras
Wil je pinkpop ander ff niet zo afkorten! Ik voel me beledigd.quote:
PP.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:27 schreef PP. het volgende:
[..]
Wil je pinkpop ander ff niet zo afkorten! Ik voel me beledigd.
Ik zie je punt:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:27 schreef PP. het volgende:
[..]
Wil je pinkpop ander ff niet zo afkorten! Ik voel me beledigd.
PATAT?!?! Fuck dat!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Op Lowlands heet het bier en patat ipv pint en friet
Ow, en wtf? da's juist het hele festival idee, 24/7 kunnen feesten. Overdag is juist bedoeld om te chillen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:24 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dus doorhalen tot 4 uur heeft geen nut, tenzij je de hele dag wil pitten in het gras
Ja wat, ik weiger dezelfde afkorting te hebben als dat wanstaltige "festival".quote:
Hoho, TS is 'muziekliefhebber', en iedereen die om een andere reden naar een festival gaat doet dat voor zijn imagequote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:30 schreef PP. het volgende:
[..]
Ow, en wtf? da's juist het hele festival idee, 24/7 kunnen feesten. Overdag is juist bedoeld om te chillen.
Wie de schoen past trekke hem aanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoho, TS is 'muziekliefhebber', en iedereen die om een andere reden naar een festival gaat doet dat voor zijn image
nee dan ga je naar de Zwarte Cross!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:48 schreef LENUS het volgende:
[..]
Wie de schoen past trekke hem aan. Ik ga wel om de muziek te zien en te horen ja, ook om te feesten en chillen, maar als je alleen wilt zuipen en feesten dan kun je net zo goed naar een camping gaan. Is nog goedkoper ook.
Lik de ballen van LEEEEEEOOOOOOOOOOOOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
Ik had mijn OP niet beter kunnen samenvattenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:36 schreef Apfel. het volgende:
Lowlands is voor mensen met het down syndroom
Waarom een faalhaas? Jij roept in je vrije tijd THEEEEEEEEEEEOOOO, dan moet je niet zeuren als je dan door mij geowneerd wordt.quote:
Je hebt vast flink staan springen opquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:04 schreef LENUS het volgende:
Wat is dat toch met die sneue lowlandsnerdjes? Altijd maar Pink Pop kleineren en lowlands ophemelen. Als je vraag om argumentatie, dan krijg je dooddoeners te horen als:
-lowlands heeft cabaret
-lowlands is gewoon relaxter
-lowland heb je nog meer dan muziek alleen
-insert willekeurig kul argument.
Ik ben op beide festivals geweest en die argumenten zijn wat mij betreft evenveel waard als een hoopje stierenstront in het ochtendgloren. Dat caberet stelt namelijk geen hol voor, tenzij je op een vervelende Dolf Jansen of "cool politics" zit te wachten.Daarnaast zijn de mensen van een bedenkkelijk niveau omdat ze in staat zijn om een heel festival lang "THEEEEEOOOOO"" te brullen. Als je jezelf kunt vereenzelvigen met dit soort tjappies, dan hoor je er daadwerkelijk thuis.
Face it, pink pop is voor muziekliefhebbers. Lowlands voor meelopers die veel waarde hechen aan image en muziek ondergeschikt vinden. Ondergeschikt zegt u? Ja, ik heb enkele die-hard lowlanders gesproken en als ze 3 bands gezien hebben vinden ze het al veel.
I rest my case, peace.
Ze hebben ook pizza's..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PATAT?!?! Fuck dat!![]()
Lowlands kaartje te koop!
Moet je m ff edittenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:40 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik had mijn OP niet beter kunnen samenvatten
Lowlands heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Op Lowlands heb je niet alleen maar uitgerangeerde 3fm-acts
Op Lowlands heb je een schone plee
Op Lowlands liggen de camping niet op 35 km van het festivalterrein
Op Lowlands had je de wortel
Is Dour al wat beter geregeld dan 3 jaar geleden? Vond het toen toch wel te goor en overal mensen die out lagen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:45 schreef Yorrit het volgende:
Lowlands IS hip, anders verkoopt die shit niet bijna 4 maanden van te voren uit.
pinkpop is pinkpop, kwestie van smaak maar over het algemeen spreekt de programmering van lowlands me meer aan. niet dat ik daar heen ga, lowlands is veel te hip en duur.
nee dit jaar gewoon weer een belgisch avontuur in Doureuhhh!
het was vorig jaar echt verbazingwekkend. ze hebben geleerd, maar t blijft natuurlijk dour!quote:Op zondag 3 mei 2009 01:25 schreef brushaway het volgende:
[..]
Is Dour al wat beter geregeld dan 3 jaar geleden? Vond het toen toch wel te goor en overal mensen die out lagen.
Het zijn Limburgers en pils is nog vele malen erger.quote:
Ik heb wel wat beters te doen in mijn vrije tijd dan naar een zekere Theo te zoeken gastquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:43 schreef LENUS het volgende:
[..]
Waarom een faalhaas? Jij roept in je vrije tijd THEEEEEEEEEEEOOOO, dan moet je niet zeuren als je dan door mij geowneerd wordt.
In wat voor gedeeltes van Brabant kom jij?quote:
JA DAG, JIJ GAAT GEWOON NAAR LL OMDAT JE EEN TJAPPIE BENT DIE LL HIP EN STOER VINDT!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 3 mei 2009 02:52 schreef Dennis_enzo het volgende:
Pinkpop ga je heen voor de muziek, Lowlands meer voor de sfeer. Ik ga gewoon naar beide
Je hebt me doorquote:Op zondag 3 mei 2009 02:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
JA DAG, JIJ GAAT GEWOON NAAR LL OMDAT JE EEN TJAPPIE BENT DIE LL HIP EN STOER VINDT!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!!!!!!!!
Als Lowlands lekker eten heeft, wil ik niet eens op die andere festivals komenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:47 schreef Kolovrat het volgende:
Ik ben zelf niet op Pinkpop geweest, alleen op Lowlands. Daarnaast heb ik nog een aantal andere festivals bezocht de afgelopen jaren. Voordelen van Lowlands ten opzichte van die anderen: Echt lekker eten, schone sanitaire voorzieningen, camping dicht bij. En van die straat theater acts vond ik ook wel grappig dat zie je op andere festivals niet.
Nadeel is toch dat er voornamelijk Nederlands publiek op af komt en ik vind Belgen en Nederlanders op een festival altijd zo enorm debiel doen.
Wfquote:Op zondag 3 mei 2009 01:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het zijn Limburgers en pils is nog vele malen erger.
Niets aan toe te voegenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
- Het eten is beter
Etc, etc.
Daar wil ik ook nog wel eens heen, maar ik hoorde dat het ontzettend smerig was.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:13 schreef Nosh het volgende:
Dour..
Vier dagen lang ongeremd hedonisme voor een fractie van Lowlands's belachelijke entreeprijs
Graspop is echt de grootste verzameling trieste mensen per vierkante meter die ik ooit gezien heb. En zo mogelijk nog commerciëler dan Pinkpop of Lowlands. Ik ga daar al jaren naar toe maar dit jaar kan ik het echt niet meer aan om 3 dagen tussen zo'n bende mongolen te moeten rondlopen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:34 schreef helldeskr het volgende:
Allebei pauperfestivals..veel te commercieel.
GraspopMetallMeet FTW !![]()
Sowieso .." Tjappies.."![]()
Met lekker bedoel ik in dit geval iets anders dan een kleffe pizza, slappe friet en een hamburger die door het vet z'n broodje uit drijft.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als Lowlands lekker eten heeft, wil ik niet eens op die andere festivals komen.
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:46 schreef Yorrit het volgende:
voorbeeld van een typisch graspop tafereel graag
och standaard festival situatie toch opzich? behalve dat het nu slechts metalheads betreftquote:Op zondag 3 mei 2009 15:51 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
He kijk wij zijn trieste retards die heul stoer doen en lekker niet conformeren aan de maatschappij,
we hebben geen vrienden behalve andere mensen die net zoals wij zijn.
Gelukkig maar dat we 1 keer per jaar de kelder van papa en mama uit mogen om met onze soortgenoten debiel te doen
Toch is het opvallend dat het op graspop nu juist de meest kansloze mensen zijn. Bijvoorbeeld op Duitse metal festivals loopt er gewoon een heel ander soort mensen rond.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:53 schreef Yorrit het volgende:
[..]
och standaard festival situatie toch opzich? behalve dat het nu slechts metalheads betreft
Sziget...quote:Op zondag 3 mei 2009 15:44 schreef Agiath het volgende:
Beste festival van Europa blijft natuurlijk Sziget
Dat pils een biersoort is maar dat niet ieder soort bier pils is, is natuurlijk niet te bevatten voor het overgrote deel van de fokpopulatiequote:Op zondag 3 mei 2009 15:42 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
WfHet heet toch ook gewoon pils (of pilsner)
Ja, dit soort taferelen zie je natuurlijk op geen enkel ander festivalquote:Op zondag 3 mei 2009 15:51 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
He kijk wij zijn trieste retards die heul stoer doen en lekker niet conformeren aan de maatschappij,
we hebben geen vrienden behalve andere mensen die net zoals wij zijn.
Gelukkig maar dat we 1 keer per jaar de kelder van papa en mama uit mogen om met onze soortgenoten debiel te doen
In mijn ervaring is het soort mensen wat op graspop komt gewoon achterlijk als je het gaat vergelijken met bezoekers van duitse festivals zoals bijvoorbeeld party san of wacken.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dit soort taferelen zie je natuurlijk op geen enkel ander festival...
* Grrrrrrrr vraagt zich af of Kolovrat zelf wel eens uit zijn kelder komt als hij dat denkt....
Misschien maar zo'n plaatje kan je op elk festival maken. Nog wel heel wat ergere ook....quote:Op zondag 3 mei 2009 18:21 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
In mijn ervaring is het soort mensen wat op graspop komt gewoon achterlijk als je het gaat vergelijken met bezoekers van duitse festivals zoals bijvoorbeeld party san of wacken.
Ja dat weet ik ook wel maar iemand vroeg om een plaatje, en aangezien ik geen camera heb dus ook geen foto's moest ik het met een google search doen en dan was dit het meest relevante plaatje.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien maar zo'n plaatje kan je op elk festival maken. Nog wel heel wat ergere ook....
Vorig jaar was het meer dan prima, dixi's die daadwerkelijk geleegd worden, voedsel wat te eten is, relaxete security, en ik geloof dat je d'r ook kon douchen. Voorgaande jaren schijnen er inderdaad vluchtelingenkamp-taferelen geweest te zijn, maar nu was het degelijk georganiseerd.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog wel eens heen, maar ik hoorde dat het ontzettend smerig was.
Klopt. De bovenste 3 zijn kut en Nature One is de shizzle.quote:
Beiden tof op hun eigen manier, en zo niet, dan ga je niet hard genoeg los.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Klopt. De bovenste 3 zijn kut en Nature One is de shizzle.
Heb je geen lowlandskaartje weten te scoren?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:51 schreef fathank het volgende:
Ik ga hard genoeg los, als er maar fatsoenlijke muziek is. En dan graag meer dan die paar uurtjes tof nachtprogramma op Lowlands.
Op kutmuziek van kutbands kan ik niet losgaan.
Komt 't niet in je op dat er ook mensen zijn die van andere muziek houden ofzo?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:51 schreef fathank het volgende:
Ik ga hard genoeg los, als er maar fatsoenlijke muziek is. En dan graag meer dan die paar uurtjes tof nachtprogramma op Lowlands.
Op kutmuziek van kutbands kan ik niet losgaan.
Bekrompen mongool.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:43 schreef padlarf het volgende:
Festivals zijn sowieso voor vieze hippies
Jawel maar die zijn al verkocht á 200 euro per stuk.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Heb je geen lowlandskaartje weten te scoren?.
Oke dan formuleer ik het anders. Op Lowlands is overwegend kutmuziek. Op Pinkpop zo goed als alleen maar kutmuziek en op Graspop is niet anders dan kutmuziek.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:36 schreef Paar het volgende:
[..]
Komt 't niet in je op dat er ook mensen zijn die van andere muziek houden ofzo?
Subklacht:quote:Op maandag 4 mei 2009 08:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Jawel maar die zijn al verkocht á 200 euro per stuk.
[..]
Wat ben jij een gigantische aso zeg.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:15 schreef fathank het volgende:
Kan ik weer gratis naar 3 toffe festivals. Ik heb de entree voor mijn festivalseizoen alweer half terugverdiend. Zo hou je de kosten nog een beetje binnen de perken.
dat was al duidelijk....quote:
Iedereen heeft 3 maanden de tijd gehad om kaarten te halen. Diegene die dat niet gedaan hebben moeten ook maar lekker op de blaren zitten.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat ben jij een gigantische aso zeg.
Ik ben 2 jaar geleden geweest. Het enige waar ik me toen vermaakt heb is het TopNotch optreden, Dizzee Rascal, Dave Clarke, Karotte en Noisia. En van 300 in de openlucht bioscoop. Voor de rest heb ik dr maar een beetje gechilled en biertjes gedronken.quote:
Beste argumentatie. Ooit.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Iedereen heeft 3 maanden de tijd gehad om kaarten te halen. Diegene die dat niet gedaan hebben moeten ook maar lekker op de blaren zitten.
Nee mensen die lopen te zeiken dat Lowlands uitverkocht is maar zelf in 3 maanden tijd niet de moeite hebben genomen om een kaartje te halenquote:
Ieder festival is commercieel, tenzij je een illegale tunnelrave organiseert.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:29 schreef Demon_Hunter het volgende:
Lowlands is gewoon heel gezellig, waar ik wel slecht tegenkan is dat er mensen in dit topic een hekel hebben aan Commerciële festivals.. hoe wou je anders al die grote namen binnenhalen ? die kosten echt wel wat centjes hoor!
Anders wordt het ook maar zo saaiquote:Op maandag 4 mei 2009 10:37 schreef VonHinten het volgende:
En daarnaast: muzieksmaak topics![]()
![]()
Zo blijf je KLB wel vullen voor de komende eeuw ja.
Nee hoor, belachelijk veel festivals hebben geen enkel winstoogmerk en zijn geen tunnelrave. Denk alleen al aan al die gratis meukfestivalletjes.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Ieder festival is commercieel, tenzij je een illegale tunnelrave organiseert.
Ja, zoals Parkpop.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:42 schreef fathank het volgende:
Ja, dat zijn van die kleine kutfestivals waar een paar van die lokale bandjes voor de katse kut komen optreden. Dat noem ik geen festival.
Mensen die besluiten voor een festivalkaartje rond de 150 euro te vragen.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Subklacht:
Mensen die concerkaarten met 40% winst doorverkopen
Klopt, en dus ga ik wel naar festivals die grote namen én lage bierprijzen hebben.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:29 schreef Demon_Hunter het volgende:
Lowlands is gewoon heel gezellig, waar ik wel slecht tegenkan is dat er mensen in dit topic een hekel hebben aan Commerciële festivals.. hoe wou je anders al die grote namen binnenhalen ? die kosten echt wel wat centjes hoor!
Lage bierprijzenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:07 schreef Nosh het volgende:
[..]
Klopt, en dus ga ik wel naar festivals die grote namen én lage bierprijzen hebben.
Als er gekken 200 euro voor over hebben, dan moet fathank dat gewoon doen.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:11 schreef Mendeljev het volgende:
Waarom hebben mensen zo'n hekel aan fathank? Hij koopt een kaartje en verkoopt het na 3 maanden duurder door met maximaal 100% winst. Dat is echt een marginale winst over zo'n tijdsperiode. Ik kan me wel genoeg situaties voor de geest halen waar we als burger nog veel harder zijn genaaid door notabene onze eigen overheid maar daar hoor je echt nooit iemand over. Kortzichtigheid alom.
Thanksquote:Op maandag 4 mei 2009 11:11 schreef Mendeljev het volgende:
Waarom hebben mensen zo'n hekel aan fathank? Hij koopt een kaartje en verkoopt het na 3 maanden duurder door met maximaal 100% winst. Dat is echt een marginale winst over zo'n tijdsperiode. Ik kan me wel genoeg situaties voor de geest halen waar we als burger nog veel harder zijn genaaid door notabene onze eigen overheid maar daar hoor je echt nooit iemand over. Kortzichtigheid alom.
Het is pas nep dat al die zogenaamde die-hards lopen te huilen dat het uitverkocht is en dat ze geen kaartje hebben terwijl ze 3 maanden de tijd hebben gehad.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
Als er gekken 200 euro voor over hebben, dan moet fathank dat gewoon doen.
Zolang hij maar niet zo'n lowlife is die kaartjes opkoopt, om ze later met zo'n winstmarge te verkopen. Dat is nep.
Ach welnee. Festivals als Roadburn zijn verpest doordat handelaren zulke grote hoeveelheden op hebben gekocht, dat de kaarten binnen enkele dagen uitverkocht waren. Dat heeft niks met marktwerking te maken, dat is gewoon jammer.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Het is pas nep dat al die zogenaamde die-hards lopen te huilen dat het uitverkocht is en dat ze geen kaartje hebben terwijl ze 3 maanden de tijd hebben gehad.
En vraag creërt vanzelf aanbod. En schaarse goederen zijn duur. Lang leve de marktwerking.
Dat dus. Ik heb er ook geen problemen mee.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:18 schreef fathank het volgende:
En vraag creërt vanzelf aanbod. En schaarse goederen zijn duur. Lang leve de marktwerking.
Dus als Albert Heijn alle winkels in Nederland leegkoopt en vervolgens die producten in haar eigen schappen legt voor absurde prijzen is dat ook marktwerking?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:18 schreef fathank het volgende:
Want een festival is een primaire levensbehoefte zoals etenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dus als Albert Heijn alle winkels in Nederland leegkoopt en vervolgens die producten in haar eigen schappen legt voor absurde prijzen is dat ook marktwerking?
Like I care. Die 150 euro die ik aan 3 Lowlandskaarten heb verdiend maakt een hoop goedquote:
Uh, nee.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Want een festival is een primaire levensbehoefte zoals eten. Daar gaat je vergelijking.
nu was er inderdaad tijd genoeg om een kaart te kopen, maar hoe vaak gebeurt het niet dat een concert binnen een paar minuten uitverkocht is en waarvoor weer een paar minuten later de kaartjes voor het driedubbele op MP staanquote:Op maandag 4 mei 2009 11:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Het is pas nep dat al die zogenaamde die-hards lopen te huilen dat het uitverkocht is en dat ze geen kaartje hebben terwijl ze 3 maanden de tijd hebben gehad.
Kan mij dat argument nou schelen. Ik heb 150 euro verdiend door een kwartiertje werk. Er zijn dagen dat ik minder makkelijk m'n geld verdien.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
En Fathank wat een kut argument 'Mensen hebben 3 maanden de tijd gehad'.![]()
De echte die hards hebben inderdaad al meteen een kaartje, maar er zijn mensen die er rustig over na willen denken of even bespreken met iemand, en dan krijg je dit kanker gezeik dat je het 3x dubbele ervoor moet tellen voor zoeen mongool zoals jou.
Ben ik even blij dat ik amper tot nooit naar Festivals ga, alleen al om zulke mensen...
Je verdient helemaal niks, je zet gewoon mensen af ..quote:Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan mij dat argument nou schelen. Ik heb 150 euro verdiend door een kwartiertje werk. Er zijn dagen dat ik minder makkelijk m'n geld verdien.
mr.cooper is een beetje jaloers op de 150 euro van fathank.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
De echte die hards hebben inderdaad al meteen een kaartje, maar er zijn mensen die er rustig over na willen denken of even bespreken met iemand, en dan krijg je dit kanker gezeik dat je het 3x dubbele ervoor moet tellen voor zoeen mongool zoals jou.
Ben ik even blij dat ik amper tot nooit naar Festivals ga, alleen al om zulke mensen...
Die mensen willen gewoon afgezet worden. Dus met mijn marktinzicht heb ik dat weldegelijk verdiend.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:37 schreef n0r het volgende:
[..]
Je verdient helemaal niks, je zet gewoon mensen af ..
Nop, geld heb ik toch genoeg dus dat interesseerd me niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:38 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
mr.cooper is een beetje jaloers op de 150 euro van fathank.
Mensen die dergelijke nieuwsberichten geloven.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:04 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Mensen die dergelijke nieuwsberichten geloven.![]()
Uitverkocht? Je bedoelt dat ze nog te koop zijn?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
?
Dit heeft niets te maken met het nieuws dat kaartjes uitverkocht zijn.
Die ongeldigheid gaat om de kaartjes die via sites als ticketunlimited enzo verkocht worden. Kaartjes die via marktplaats verkocht worden zijn volgens mij altijd geldig.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:14 schreef fathank het volgende:
Gewoon kaarten op Marktplaats zetten met een fake email adres, valse naam en een ongeregistreerd prepaidnummer. Vervolgens afspreken op een openbare plek en niet bij je thuis. Kun je alsnog je kaarten kwijt zonder dat ze geblokkeerd worden en een goeie prijs.
Dude, waar maak je je druk om?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:22 schreef devl1nsect het volgende:
Tip:
Pukkelpop in Belgie. Zelfde line up als Lowlands. Zelfde voorzieningen. Zonder kunst, cultuur, theater, bioscoop. Puur enkel en alleen om de muziek.
(Niet op de Lowlands manier: we kunnen grote namen alleen binnen halen met geld van sponsoren dus laten we een cultuur tent bouwen gesponsord door bijv. *insert biermerk*.)
Ik doelde er meer op dat het ongepast was dat je mijn had gequote.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:34 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Uitverkocht? Je bedoelt dat ze nog te koop zijn?
jouw wat?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat het ongepast was dat je mijn had gequote.
Goed dat je het ff zegt. Ik maak me ook veel te druk om nietsquote:Op maandag 4 mei 2009 13:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dude, waar maak je je druk om?We zullen je heus niet missen op Lowlands hoor.
Voor de muziek naar een festival gaanquote:Op maandag 4 mei 2009 10:28 schreef devl1nsect het volgende:
Lowlands![]()
'Nog ff lekker gek doen, bier zuipen, je haar groen verven en springen op muziek. En als dat niets is, kunnen we een cultureel uitstapje maken in een van de andere tenten. En dan de kater uitslapen en weer naar school / werk'.
Echte muziekliefhebbers zoeken een festival met enkel en alleen muziek zodat hij / zij niet tussen de tjappies en juppen rond loopt, 'die nog ff gek wil doen aan einde van zomervakantie'.
Lowlands
Ja ik weet niet waar je je anders zo druk om maakt.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:24 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Goed dat je het ff zegt. Ik maak me ook veel te druk om niets![]()
Jammer. Ik dacht dat mijn deelname aan Lowlands een echte aanvulling zou zijn voor de Lowlandsganger. Gelukkig hebben we jou. Anders is Lowlands niet compleet natuurlijk.
Ik kom niet voor de muziek. Ik leg 150 euro neer voor cultuur/ theater, natte tent en lauw bier.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor de muziek naar een festival gaan
Nogmaals bedankt. Een andere mening over een festival is zeker druk maken. Sorry. Ik zal je festival met rust latenquote:Op maandag 4 mei 2009 14:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik weet niet waar je je anders zo druk om maakt.Je hóeft niet te komen hoor.
Jij gebruikt een bezittelijk voornaamwoord, namelijk "mijn". Vervolgens staat er "had gequote". Wat bezit je dan? een had? Wat is een had?quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
- Het eten is beter
Etc, etc.
Jij typ niet eens met een hoofdletter, dus niet zeiken taalnazi.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij gebruikt een bezittelijk voornaamwoord, namelijk "mijn". Vervolgens staat er "had gequote". Wat bezit je dan? een had? Wat is een had?
Mijn vergeten hoofdletter (1 van de 5) verandert de betekenis van de tekst niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij typ niet eens met een hoofdletter, dus niet zeiken taalnazi.
Het ligt er ook maar net aan hoe je de zin las.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Mijn vergeten hoofdletter (1 van de 5) verandert de betekenis van de tekst niet.
Als je hem nu nog niet snapt! Laat dan maar.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:58 schreef fathank het volgende:
Leg uit zou ik zeggen. Een hoofdletter veranderd nooit de betekenis. Tenzij in wiskundige formules ofzo, maar dat is nog altijd wat anders dan taal.
Nee leg eens uit, ik snap 't ook niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Als je hem nu nog niet snapt! Laat dan maar.
Je roept maar wat. Vertel het me, ik leer graag van m'n fouten.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Als je hem nu nog niet snapt! Laat dan maar.
Natte tenten en lauw bier zijn voor faalhazen! En cultuur en theater ben ik nog maar zelden tegengekomen op festivals.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:35 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ik kom niet voor de muziek. Ik leg 150 euro neer voor cultuur/ theater, natte tent en lauw bier.![]()
[..]
Ik twijfel niet aan m'n eigen taalkunsten maar ik had jou graag op je bek zien gaan met je bijdehante gedrag.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik roep helemaal niets, jij zei dat ik een fout had gemaakt in het typen, dat is deels waar, maar je snapt heus wel waarop ik doelde dus dat is geheel onterecht om er zo'n ophef over te maken.
Vervolgens noem ik je spellingsnazi en zeg ik voor de grap dat je een hoofdletter was vergeten, en vervolgens ga je er op in en zeg je dat je zin gewoon goed was gespeld (Wat ook waar is)... Daarop antwoord ik dus dat je me zin: 'Ik doelde er meer op dat het ongepast was dat je mijn had gequote.' ook anders had kunnen lezen zodat die wel klopt en daarop ga je weer antwoorden omdat je waarschijnlijk dacht dat ik het over je goed geformuleerde zin had...
Klacht: Mensen die twijfelen aan hun correct gespelde zinnen.
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan m'n eigen taalkunsten maar ik had jou graag op je bek zien gaan met je bijdehante gedrag.
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Natte tenten en lauw bier zijn voor faalhazen! En cultuur en theater ben ik nog maar zelden tegengekomen op festivals.
Waarom niet als het onderdeel van de line-up is. Of moet je het maar angstvallig stil houden?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
![]()
Lowlands pocht met cultuur en theater.
Weet ik, maar het gros van wat er daar voor doorgaat mag die naam niet dragen imoquote:Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
![]()
Lowlands pocht met cultuur en theater.
Het gaat er niet om of het een onderdeel van de line up is, dude. Dat is mij wel duidelijk dat het wel het geval is.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom niet als het onderdeel van de line-up is. Of moet je het maar angstvallig stil houden?
Idd.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet ik, maar het gros van wat er daar voor doorgaat mag die naam niet dragen imo
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:15 schreef fathank het volgende:
Kan ik weer gratis naar 3 toffe festivals. Ik heb de entree voor mijn festivalseizoen alweer half terugverdiend. Zo hou je de kosten nog een beetje binnen de perken.
Want iedereen weet een half jaar van tevoren natuurlijk al precies of hij/zij naar Lowlands kan of niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:24 schreef fathank het volgende:
Iedereen heeft 3 maanden de tijd gehad om kaarten te halen. Diegene die dat niet gedaan hebben moeten ook maar lekker op de blaren zitten.
Denk je dat ik uberhaupt mijn eigen identiteit prijsgeef als ik mensen afzet? Valse naam + fake email adres op Marktplaats. Ongeregistreerd prepaid nummer. Kun je lang zoeken om je geld terug te komen eisen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:52 schreef LintuxCx het volgende:
[..]![]()
Sterf
Ik denk dat ik volgend jaar maar wat kaartjes van eikels zoals jou ga kopen en die dan ongeldig verklaren bij Mojo om dan mijn geld van je terug te eisen.
[..]
Want iedereen weet een half jaar van tevoren natuurlijk al precies of hij/zij naar Lowlands kan of niet.
"Je IP-adres is 145.XX.XX.XXX.XX. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Denk je dat ik uberhaupt mijn eigen identiteit prijsgeef als ik mensen afzet? Valse naam + fake email adres op Marktplaats. Ongeregistreerd prepaid nummer. Kun je lang zoeken om je geld terug te komen eisen.
Bovendien heb je helemaal niks terug te eisen aangezien er nog geen wet is tegen het doorverkopen van kaarten.
Alsof je op Fok! ook maar iets verkoopt tegen de vraagprijsquote:Op maandag 4 mei 2009 16:58 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
"Je IP-adres is 145.XX.XX.XXX.XX. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie".
Dus mocht er een wet komen, kunnen ze jou pakken. Later dan pas he. Goede handel trouwens.
Maar is er niet wel een voorstel om de winstmarge (wettelijk) maximaal 10% te maken?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die ongeldigheid gaat om de kaartjes die via sites als ticketunlimited enzo verkocht worden. Kaartjes die via marktplaats verkocht worden zijn volgens mij altijd geldig.
Eensch.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof je op Fok! ook maar iets verkoopt tegen de vraagprijs. En hier mag je volgens mij niet meer dan 110% van de originele prijs vragen.
En lang leve open-proxy's in bananenrepublieken.
Heul wel, niks mis met heel de dag op de camping liggen uitbrakken en herstellenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:21 schreef fathank het volgende:
Het nachtprogramma, de rest is niet bijster veel soeps.
Uitbrakken? gewoon volle bak doorgaan met zuipen. Uitbrakken kan vanaf maandag.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heul wel, niks mis met heel de dag op de camping liggen uitbrakken en herstellen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Uitbrakken? gewoon volle bak doorgaan met zuipen. Uitbrakken kan vanaf maandag.
Roep dat nog maar eens als je boven de 30 bentquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Uitbrakken? gewoon volle bak doorgaan met zuipen. Uitbrakken kan vanaf maandag.
Nee ik ben nog nooooooooooit op een festival geweest. Gast, ik ga al jaren naar festivals in binnen en buitenland.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]ben je ooit wel eens op een festival geweest?
Mag ik je Hyves-vriend worden ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee ik ben nog nooooooooooit op een festival geweest. Gast, ik ga al jaren naar festivals in binnen en buitenland.
Heb je nog nooit carnaval gevierd ofzo? Dat begint op donderdagavond met zuipen, en dinsdagavond houdt dat pas weer op hier. En ja zaterdag, zondag, maandag en dinsdag wordt er overdag ook volle bak gezopen.
Daar stelt een festival niks bij voor.
Ga nou asjeblieft niet dat gare boerenfeest vergelijken met iets moois als een festival.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee ik ben nog nooooooooooit op een festival geweest. Gast, ik ga al jaren naar festivals in binnen en buitenland.
Heb je nog nooit carnaval gevierd ofzo? Dat begint op donderdagavond met zuipen, en dinsdagavond houdt dat pas weer op hier. En ja zaterdag, zondag, maandag en dinsdag wordt er overdag ook volle bak gezopen.
Je bent duidelijk nog nooit op een festival geweest. Carnavalquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:04 schreef fathank het volgende:
[..]
De gelijkenissen zijn anders treffend en dat zeg ik als fervent carnavalsvierder en festivalbezoeker.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ga nou asjeblieft niet dat gare boerenfeest vergelijken met iets moois als een festival.
In ruil voor de Hyves van je 15-jarige zusje wel.quote:
Het principe komt op hetzelfde neer. Meerdere dagen genieten van "hoogstaande" muziek onder het genot van een hoop drank en drugs en vet eten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ga nou asjeblieft niet dat gare boerenfeest vergelijken met iets moois als een festival.
Lowlands, Rock Werchter, Balaton Sound, Nature One, Sziget.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:40 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Je bent duidelijk nog nooit op een festival geweest. Carnaval_!
de 'muziek' van carnaval vergelijken met de muziek van een festival.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:28 schreef fathank het volgende:
Het principe komt op hetzelfde neer. Meerdere dagen genieten van "hoogstaande" muziek onder het genot van een hoop drank en drugs en vet eten.
Jij snapt het niet. Doe je oogkleppen eens af en probeer dan het totaalplaatje eens te zien.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:16 schreef helldeskr het volgende:
Dus als je een week doorzuipt ben je stoer ?
Je snapt t niet he ?
Ik doe m'n bestquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:28 schreef devl1nsect het volgende:
Lowlands![]()
'Nog ff lekker gek doen, bier zuipen, je haar groen verven en springen op muziek. En als dat niets is, kunnen we een cultureel uitstapje maken in een van de andere tenten. En dan de kater uitslapen en weer naar school / werk'.
Echte muziekliefhebbers zoeken een festival met enkel en alleen muziek zodat hij / zij niet tussen de tjappies en juppen rond loopt, 'die nog ff gek wil doen aan einde van zomervakantie'.
Lowlands
Geef dan ook even je mening. Inhoudsloze posts willen we hier neit zien. Alleen een hoop trollsquote:
Ik ga geen argumenten noemen die hier al duizend keer zijn genoemd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Geef dan ook even je mening. Inhoudsloze posts willen we hier neit zien. Alleen een hoop trolls.
Waarom staat er op de flessen dan fritesaus en geen patatsaus?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Op Lowlands heb je niet alleen maar uitgerangeerde 3fm-acts
Op Lowlands heb je een schone plee
Op Lowlands liggen de camping niet op 35 km van het festivalterrein
Op Lowlands had je de wortel
Omdat zwakzinnig Nederland frites zegt. Zo verkopen ze meer, terwijl ieder weldenkend mens weet dat het patat is. Ik ga jou toch ook niet vragen waarom SBS6 zo'n succes is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:22 schreef valek het volgende:
[..]
Waarom staat er op de flessen dan fritesaus en geen patatsaus?
Het is gewoon friet, geen patat. Dat is zo gay.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:19 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Omdat zwakzinnig Nederland frites zegt. Zo verkopen ze meer, terwijl ieder weldenkend mens weet dat het patat is. Ik ga jou toch ook niet vragen waarom SBS6 zo'n succes is.
Geen dagjesmensen op lowlands?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:12 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ga geen argumenten noemen die hier al duizend keer zijn genoemd.
Samenvatting: Lowlands heeft betere muziek, beter eten, de hele dag door feest, geen dagjesmensen, en is gewoon toffer
Daarmee doelt hij op mensen die voor een paar acts op die dag langswippen en te pussy zijn om op de camping te slapen, zoals op pinkpop dus. Op Lowlands kun je geen dagkaarten kopen. Natuurlijk ben je vrij om maar één dag te komen, maar er zullen heel weinig zijn die dat doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen dagjesmensen op lowlands?.
Sowieso de term "dagjesmensen".
Nietes. patat it is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:38 schreef valek het volgende:
[..]
Het is gewoon friet, geen patat. Dat is zo gay.
/care of iemand op de camping slaapt of niet. Waarom zou je een heel weekend naar Pinkpop gaan als je slechts een paar bands wil zien op 1 dag?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:00 schreef viagraap het volgende:
[..]
Daarmee doelt hij op mensen die voor een paar acts op die dag langswippen en te pussy zijn om op de camping te slapen, zoals op pinkpop dus. Op Lowlands kun je geen dagkaarten kopen. Natuurlijk ben je vrij om maar één dag te komen, maar er zullen heel weinig zijn die dat doen.
Dat is het punt niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:22 schreef fathank het volgende:
[..]
/care of iemand op de camping slaapt of niet. Waarom zou je een heel weekend naar Pinkpop gaan als je slechts een paar bands wil zien op 1 dag?
Wat is het punt dan wel? Verhelder mij eens alstublieft.quote:
wow een glas drank! dat hele bekergedoe bij de ingang is superkut manquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:19 schreef Byte_Me het volgende:
op lowlands zeuren ze niet als je een glas drank meeneemt het festivalterrein op
wat is dat nou weer voor domme drogredenering. als je het kut vind, neem je toch niks mee. dat alles-is-verboden-gedoe bij pinkpop, dat is pas kut. mn vriendin moest vorig jaar dr appel inleveren bij de ingangquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:16 schreef Yorrit het volgende:
[..]
wow een glas drank! dat hele bekergedoe bij de ingang is superkut man
dat is nog kutter, maar zon beker is niet veel beter.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:22 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor domme drogredenering. als je het kut vind, neem je toch niks mee. dat alles-is-verboden-gedoe bij pinkpop, dat is pas kut. mn vriendin moest vorig jaar dr appel inleveren bij de ingang
ZIJquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:00 schreef viagraap het volgende:
[..]
Daarmee doelt hij op mensen die voor een paar acts op die dag langswippen en te pussy zijn om op de camping te slapen, zoals op pinkpop dus. Op Lowlands kun je geen dagkaarten kopen. Natuurlijk ben je vrij om maar één dag te komen, maar er zullen heel weinig zijn die dat doen.
SBS6 is de patatzender bij uitstek. Daar kijken al die patapraters naar!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:19 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Omdat zwakzinnig Nederland frites zegt. Zo verkopen ze meer, terwijl ieder weldenkend mens weet dat het patat is. Ik ga jou toch ook niet vragen waarom SBS6 zo'n succes is.
Ik heb een probleem want ik vind LL helemaal niet hip en stoer maar ik ga er wel elk jaar naar toe, nu ben ik geen tjappie en hoor ik er niet bijquote:
Sinds wanneer ben jij de TS van dit topic? Jatteneurquote:
Waar heb ik dat beweerd dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:11 schreef LENUS het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij de TS van dit topic? Jatteneur
Het punt is dat er geen dagjes mensen zijn op Lowlands. Tenminste, ik kan het me niet voorstellen. We zijn in het gierige Nederland ik denk niet dat iemand er 140/150 euro voor over heeft om één dag te komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is het punt dan wel? Verhelder mij eens alstublieft.
wat is het dan precies?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:24 schreef PallominnoX het volgende:
Mensen die naar Lowlands gaan omdat het Lowlands is, niet om wat het precies is, dat zijn zielige mensen, meestal ook het volk wat mega-trots aan iedereen verteld dat ze erheen gaan.
Dat geld overigens niet alleen voor Lowlands maar voor elk redelijk(groot) feest/festival.
Haleluja!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:03 schreef LENUS het volgende:
Beste lowlandgangers,
Bij deze bied ik mijn nederige excuses aan voor al mijn vreemde beweringen in dit topic. Ik was verblind en fout. Pinkpop 2009 heeft mijn ogen doen openen en ik ben tot de conclusie gekomen dat Pinkpop op de lange termijn geen toekomst meer heeft. Ik was fout, jullie hadden het bij het juiste eind. Ik hoop op jullie begrip en ook inzien dat ik berouw heb.
Met nederige groet,
LENUS
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:03 schreef LENUS het volgende:
Beste lowlandgangers,
Bij deze bied ik mijn nederige excuses aan voor al mijn vreemde beweringen in dit topic. Ik was verblind en fout. Pinkpop 2009 heeft mijn ogen doen openen en ik ben tot de conclusie gekomen dat Pinkpop op de lange termijn geen toekomst meer heeft. Ik was fout, jullie hadden het bij het juiste eind. Ik hoop op jullie begrip en ook inzien dat ik berouw heb.
Met nederige groet,
LENUS
En hoe kom je hier nou ineens bij?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:03 schreef LENUS het volgende:
Beste lowlandgangers,
Met nederige groet,
LENUS
Nou, ik had dus een verkeerde voorstelling van Pinkpop in mijn hoofd. Was jaren geleden dat ik voor het laatst was, dus was de idiote zaken (on)bewust vergeten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:56 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
En hoe kom je hier nou ineens bij?
Lowlands
Nee, want ik ga voorlopig ook niet meer naar Lowlands. Even een pauze, ben de afgelopen jaren naar aardig wat festivals geweest. Maar als ik in Nederland nog naar een festival ga, dan is dat in ieder geval NIET Pinkpop.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je bent gewoon bang dat je niet in ons nieuwe forum mag posten.
Muziekliefhebber zijn wil niet zeggen dat je graag doodgegooid wil worden met een gigantische hoeveelheid bandoptredens per dag hè? Maar misschien heb jij daar een andere definitie van.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:04 schreef LENUS het volgende:
Face it, pink pop is voor muziekliefhebbers. Lowlands voor meelopers die veel waarde hechen aan image en muziek ondergeschikt vinden. Ondergeschikt zegt u? Ja, ik heb enkele die-hard lowlanders gesproken en als ze 3 bands gezien hebben vinden ze het al veel.
I rest my case, peace.
Klopt. je hebt helemaal gelijk. De hele dag britpopbandjes kijken vond ik vroeger wel leuk, maar vandaag de dag niet meer. Ik ben er achter gekomen dat ik meer eisen begin te stellen. Dus die rare rommel op lowlands, zoals cabaret e.d. zou ik best leuk vinden. Daarnaast selecteer ik liever 2 of 3 goede optredens en ga ik daarnaast wat anders doen. Wilde ik ook op Pinkpop, maar er was verder niksquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:24 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Muziekliefhebber zijn wil niet zeggen dat je graag doodgegooid wil worden met een gigantische hoeveelheid bandoptredens per dag hè? Maar misschien heb jij daar een andere definitie van.
Carnaval en Lowlandsquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:18 schreef frame-saw het volgende:
"Lekker gek doen", wat is dat een veelgebruikte uitspraak van vorig jaarAl die mensen die "lekker gek doen", omdat het Lowlands is. Net als carnaval, brr.
Verder ben ik pro-Lowlands hoor, maar dat soort mensen haat ik gewoon. Je kunt godverdomme het hele jaar gek doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |