Uitverkocht? Je bedoelt dat ze nog te koop zijn?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
?
Dit heeft niets te maken met het nieuws dat kaartjes uitverkocht zijn.
Die ongeldigheid gaat om de kaartjes die via sites als ticketunlimited enzo verkocht worden. Kaartjes die via marktplaats verkocht worden zijn volgens mij altijd geldig.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:14 schreef fathank het volgende:
Gewoon kaarten op Marktplaats zetten met een fake email adres, valse naam en een ongeregistreerd prepaidnummer. Vervolgens afspreken op een openbare plek en niet bij je thuis. Kun je alsnog je kaarten kwijt zonder dat ze geblokkeerd worden en een goeie prijs.
Dude, waar maak je je druk om?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:22 schreef devl1nsect het volgende:
Tip:
Pukkelpop in Belgie. Zelfde line up als Lowlands. Zelfde voorzieningen. Zonder kunst, cultuur, theater, bioscoop. Puur enkel en alleen om de muziek.
(Niet op de Lowlands manier: we kunnen grote namen alleen binnen halen met geld van sponsoren dus laten we een cultuur tent bouwen gesponsord door bijv. *insert biermerk*.)
Ik doelde er meer op dat het ongepast was dat je mijn had gequote.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:34 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Uitverkocht? Je bedoelt dat ze nog te koop zijn?
jouw wat?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat het ongepast was dat je mijn had gequote.
Goed dat je het ff zegt. Ik maak me ook veel te druk om nietsquote:Op maandag 4 mei 2009 13:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dude, waar maak je je druk om?We zullen je heus niet missen op Lowlands hoor.
Voor de muziek naar een festival gaanquote:Op maandag 4 mei 2009 10:28 schreef devl1nsect het volgende:
Lowlands![]()
'Nog ff lekker gek doen, bier zuipen, je haar groen verven en springen op muziek. En als dat niets is, kunnen we een cultureel uitstapje maken in een van de andere tenten. En dan de kater uitslapen en weer naar school / werk'.
Echte muziekliefhebbers zoeken een festival met enkel en alleen muziek zodat hij / zij niet tussen de tjappies en juppen rond loopt, 'die nog ff gek wil doen aan einde van zomervakantie'.
Lowlands
Ja ik weet niet waar je je anders zo druk om maakt.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:24 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Goed dat je het ff zegt. Ik maak me ook veel te druk om niets![]()
Jammer. Ik dacht dat mijn deelname aan Lowlands een echte aanvulling zou zijn voor de Lowlandsganger. Gelukkig hebben we jou. Anders is Lowlands niet compleet natuurlijk.
Ik kom niet voor de muziek. Ik leg 150 euro neer voor cultuur/ theater, natte tent en lauw bier.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor de muziek naar een festival gaan
Nogmaals bedankt. Een andere mening over een festival is zeker druk maken. Sorry. Ik zal je festival met rust latenquote:Op maandag 4 mei 2009 14:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik weet niet waar je je anders zo druk om maakt.Je hóeft niet te komen hoor.
Jij gebruikt een bezittelijk voornaamwoord, namelijk "mijn". Vervolgens staat er "had gequote". Wat bezit je dan? een had? Wat is een had?quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
- Op Lowlands komen betere artiesten
- Op Lowlands hoef je niet zo'n pokke-eind te lopen van de camping naar het festivalterrein
- Het eten is beter
- De optredens stoppen niet om 0.00.
Etc, etc.
Jij typ niet eens met een hoofdletter, dus niet zeiken taalnazi.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij gebruikt een bezittelijk voornaamwoord, namelijk "mijn". Vervolgens staat er "had gequote". Wat bezit je dan? een had? Wat is een had?
Mijn vergeten hoofdletter (1 van de 5) verandert de betekenis van de tekst niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij typ niet eens met een hoofdletter, dus niet zeiken taalnazi.
Het ligt er ook maar net aan hoe je de zin las.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Mijn vergeten hoofdletter (1 van de 5) verandert de betekenis van de tekst niet.
Als je hem nu nog niet snapt! Laat dan maar.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:58 schreef fathank het volgende:
Leg uit zou ik zeggen. Een hoofdletter veranderd nooit de betekenis. Tenzij in wiskundige formules ofzo, maar dat is nog altijd wat anders dan taal.
Nee leg eens uit, ik snap 't ook niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Als je hem nu nog niet snapt! Laat dan maar.
Je roept maar wat. Vertel het me, ik leer graag van m'n fouten.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Als je hem nu nog niet snapt! Laat dan maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |