Subklacht:quote:Op maandag 4 mei 2009 08:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Jawel maar die zijn al verkocht á 200 euro per stuk.
[..]
Wat ben jij een gigantische aso zeg.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:15 schreef fathank het volgende:
Kan ik weer gratis naar 3 toffe festivals. Ik heb de entree voor mijn festivalseizoen alweer half terugverdiend. Zo hou je de kosten nog een beetje binnen de perken.
dat was al duidelijk....quote:
Iedereen heeft 3 maanden de tijd gehad om kaarten te halen. Diegene die dat niet gedaan hebben moeten ook maar lekker op de blaren zitten.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat ben jij een gigantische aso zeg.
Ik ben 2 jaar geleden geweest. Het enige waar ik me toen vermaakt heb is het TopNotch optreden, Dizzee Rascal, Dave Clarke, Karotte en Noisia. En van 300 in de openlucht bioscoop. Voor de rest heb ik dr maar een beetje gechilled en biertjes gedronken.quote:
Beste argumentatie. Ooit.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Iedereen heeft 3 maanden de tijd gehad om kaarten te halen. Diegene die dat niet gedaan hebben moeten ook maar lekker op de blaren zitten.
Nee mensen die lopen te zeiken dat Lowlands uitverkocht is maar zelf in 3 maanden tijd niet de moeite hebben genomen om een kaartje te halenquote:
Ieder festival is commercieel, tenzij je een illegale tunnelrave organiseert.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:29 schreef Demon_Hunter het volgende:
Lowlands is gewoon heel gezellig, waar ik wel slecht tegenkan is dat er mensen in dit topic een hekel hebben aan Commerciële festivals.. hoe wou je anders al die grote namen binnenhalen ? die kosten echt wel wat centjes hoor!
Anders wordt het ook maar zo saaiquote:Op maandag 4 mei 2009 10:37 schreef VonHinten het volgende:
En daarnaast: muzieksmaak topics![]()
![]()
Zo blijf je KLB wel vullen voor de komende eeuw ja.
Nee hoor, belachelijk veel festivals hebben geen enkel winstoogmerk en zijn geen tunnelrave. Denk alleen al aan al die gratis meukfestivalletjes.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Ieder festival is commercieel, tenzij je een illegale tunnelrave organiseert.
Ja, zoals Parkpop.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:42 schreef fathank het volgende:
Ja, dat zijn van die kleine kutfestivals waar een paar van die lokale bandjes voor de katse kut komen optreden. Dat noem ik geen festival.
Mensen die besluiten voor een festivalkaartje rond de 150 euro te vragen.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Subklacht:
Mensen die concerkaarten met 40% winst doorverkopen
Klopt, en dus ga ik wel naar festivals die grote namen én lage bierprijzen hebben.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:29 schreef Demon_Hunter het volgende:
Lowlands is gewoon heel gezellig, waar ik wel slecht tegenkan is dat er mensen in dit topic een hekel hebben aan Commerciële festivals.. hoe wou je anders al die grote namen binnenhalen ? die kosten echt wel wat centjes hoor!
Lage bierprijzenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:07 schreef Nosh het volgende:
[..]
Klopt, en dus ga ik wel naar festivals die grote namen én lage bierprijzen hebben.
Als er gekken 200 euro voor over hebben, dan moet fathank dat gewoon doen.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:11 schreef Mendeljev het volgende:
Waarom hebben mensen zo'n hekel aan fathank? Hij koopt een kaartje en verkoopt het na 3 maanden duurder door met maximaal 100% winst. Dat is echt een marginale winst over zo'n tijdsperiode. Ik kan me wel genoeg situaties voor de geest halen waar we als burger nog veel harder zijn genaaid door notabene onze eigen overheid maar daar hoor je echt nooit iemand over. Kortzichtigheid alom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |