quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
- Op Lowlands komen betere artiesten
- Op Lowlands hoef je niet zo'n pokke-eind te lopen van de camping naar het festivalterrein
- Het eten is beter duurder
- De optredens stoppen niet om 0.00.om 23 uur alleen nog maar dj`s
Etc, etc.
-Heb je niet helemaal gelijk in. Staan wel toffe artiesten, maar die staan op Pinkpop ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
- Op Lowlands hoef je niet zo'n pokke-eind te lopen van de camping naar het festivalterrein
- Het eten is beter
- De optredens stoppen niet om 0.00.
Etc, etc.
Lowlands komen geen betere artiesten. Kijk alleen al de line-up van dit jaar. Daar gaat lowlands echt niet overheen. Vorig jaar had lowlands ook een line-up van lik-me-vestje.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
- Het eten is beter
Etc, etc.
So? Er is tenminste nog iets. Op PP moet iedereen rond 0.00 wegwezen!quote:
De line up valt natuurlijk over te twisten, maar er komen op Lowlands in ieder geval wel veel meer artiesten dan op PP.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:14 schreef LENUS het volgende:
[..]
Lowlands komen geen betere artiesten. Kijk alleen al de line-up van dit jaar. Daar gaat lowlands echt niet overheen. Vorig jaar had lowlands ook een line-up van lik-me-vestje.
Waar je wel gelijk in hebt, is de loopafstand. Ja die is ruk, ook omdat ik meestal op camping B zit. Maar ja, kun je goed de drank uit je lijf lopen.
Echt waar?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
So? Er is tenminste nog iets. Op PP moet iedereen rond 0.00 wegwezen!Wauw, wat een festivalgevoel.
Je hebt nog zoiets als een feesttent op de camping. Is altijd wel even lachen, de volgende dag beginnen de acts meestal wel weer vroeg. Dus doorhalen tot 4 uur heeft geen nut, tenzij je de hele dag wil pitten in het grasquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
So? Er is tenminste nog iets. Op PP moet iedereen rond 0.00 wegwezen!Wauw, wat een festivalgevoel.
Maakt niet uit, het doet af aan het festivalgevoel.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:24 schreef LENUS het volgende:
[..]
Je hebt nog zoiets als een feesttent op de camping. Is altijd wel even lachen, de volgende dag beginnen de acts meestal wel weer vroeg. Dus doorhalen tot 4 uur heeft geen nut, tenzij je de hele dag wil pitten in het gras
Wil je pinkpop ander ff niet zo afkorten! Ik voel me beledigd.quote:
PP.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:27 schreef PP. het volgende:
[..]
Wil je pinkpop ander ff niet zo afkorten! Ik voel me beledigd.
Ik zie je punt:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:27 schreef PP. het volgende:
[..]
Wil je pinkpop ander ff niet zo afkorten! Ik voel me beledigd.
PATAT?!?! Fuck dat!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Op Lowlands heet het bier en patat ipv pint en friet
Ow, en wtf? da's juist het hele festival idee, 24/7 kunnen feesten. Overdag is juist bedoeld om te chillen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:24 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dus doorhalen tot 4 uur heeft geen nut, tenzij je de hele dag wil pitten in het gras
Ja wat, ik weiger dezelfde afkorting te hebben als dat wanstaltige "festival".quote:
Hoho, TS is 'muziekliefhebber', en iedereen die om een andere reden naar een festival gaat doet dat voor zijn imagequote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:30 schreef PP. het volgende:
[..]
Ow, en wtf? da's juist het hele festival idee, 24/7 kunnen feesten. Overdag is juist bedoeld om te chillen.
Wie de schoen past trekke hem aanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoho, TS is 'muziekliefhebber', en iedereen die om een andere reden naar een festival gaat doet dat voor zijn image
nee dan ga je naar de Zwarte Cross!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:48 schreef LENUS het volgende:
[..]
Wie de schoen past trekke hem aan. Ik ga wel om de muziek te zien en te horen ja, ook om te feesten en chillen, maar als je alleen wilt zuipen en feesten dan kun je net zo goed naar een camping gaan. Is nog goedkoper ook.
Lik de ballen van LEEEEEEOOOOOOOOOOOOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
Ik had mijn OP niet beter kunnen samenvattenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:36 schreef Apfel. het volgende:
Lowlands is voor mensen met het down syndroom
Waarom een faalhaas? Jij roept in je vrije tijd THEEEEEEEEEEEOOOO, dan moet je niet zeuren als je dan door mij geowneerd wordt.quote:
Je hebt vast flink staan springen opquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:04 schreef LENUS het volgende:
Wat is dat toch met die sneue lowlandsnerdjes? Altijd maar Pink Pop kleineren en lowlands ophemelen. Als je vraag om argumentatie, dan krijg je dooddoeners te horen als:
-lowlands heeft cabaret
-lowlands is gewoon relaxter
-lowland heb je nog meer dan muziek alleen
-insert willekeurig kul argument.
Ik ben op beide festivals geweest en die argumenten zijn wat mij betreft evenveel waard als een hoopje stierenstront in het ochtendgloren. Dat caberet stelt namelijk geen hol voor, tenzij je op een vervelende Dolf Jansen of "cool politics" zit te wachten.Daarnaast zijn de mensen van een bedenkkelijk niveau omdat ze in staat zijn om een heel festival lang "THEEEEEOOOOO"" te brullen. Als je jezelf kunt vereenzelvigen met dit soort tjappies, dan hoor je er daadwerkelijk thuis.
Face it, pink pop is voor muziekliefhebbers. Lowlands voor meelopers die veel waarde hechen aan image en muziek ondergeschikt vinden. Ondergeschikt zegt u? Ja, ik heb enkele die-hard lowlanders gesproken en als ze 3 bands gezien hebben vinden ze het al veel.
I rest my case, peace.
Ze hebben ook pizza's..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PATAT?!?! Fuck dat!![]()
Lowlands kaartje te koop!
Moet je m ff edittenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:40 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik had mijn OP niet beter kunnen samenvatten
Lowlands heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Op Lowlands heb je niet alleen maar uitgerangeerde 3fm-acts
Op Lowlands heb je een schone plee
Op Lowlands liggen de camping niet op 35 km van het festivalterrein
Op Lowlands had je de wortel
Op Lowlands heet het bier en patat ipv pint en friet
Is Dour al wat beter geregeld dan 3 jaar geleden? Vond het toen toch wel te goor en overal mensen die out lagen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:45 schreef Yorrit het volgende:
Lowlands IS hip, anders verkoopt die shit niet bijna 4 maanden van te voren uit.
pinkpop is pinkpop, kwestie van smaak maar over het algemeen spreekt de programmering van lowlands me meer aan. niet dat ik daar heen ga, lowlands is veel te hip en duur.
nee dit jaar gewoon weer een belgisch avontuur in Doureuhhh!
het was vorig jaar echt verbazingwekkend. ze hebben geleerd, maar t blijft natuurlijk dour!quote:Op zondag 3 mei 2009 01:25 schreef brushaway het volgende:
[..]
Is Dour al wat beter geregeld dan 3 jaar geleden? Vond het toen toch wel te goor en overal mensen die out lagen.
Het zijn Limburgers en pils is nog vele malen erger.quote:
Ik heb wel wat beters te doen in mijn vrije tijd dan naar een zekere Theo te zoeken gastquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:43 schreef LENUS het volgende:
[..]
Waarom een faalhaas? Jij roept in je vrije tijd THEEEEEEEEEEEOOOO, dan moet je niet zeuren als je dan door mij geowneerd wordt.
In wat voor gedeeltes van Brabant kom jij?quote:
JA DAG, JIJ GAAT GEWOON NAAR LL OMDAT JE EEN TJAPPIE BENT DIE LL HIP EN STOER VINDT!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 3 mei 2009 02:52 schreef Dennis_enzo het volgende:
Pinkpop ga je heen voor de muziek, Lowlands meer voor de sfeer. Ik ga gewoon naar beide
Je hebt me doorquote:Op zondag 3 mei 2009 02:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
JA DAG, JIJ GAAT GEWOON NAAR LL OMDAT JE EEN TJAPPIE BENT DIE LL HIP EN STOER VINDT!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!!!!!!!!
Als Lowlands lekker eten heeft, wil ik niet eens op die andere festivals komenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:47 schreef Kolovrat het volgende:
Ik ben zelf niet op Pinkpop geweest, alleen op Lowlands. Daarnaast heb ik nog een aantal andere festivals bezocht de afgelopen jaren. Voordelen van Lowlands ten opzichte van die anderen: Echt lekker eten, schone sanitaire voorzieningen, camping dicht bij. En van die straat theater acts vond ik ook wel grappig dat zie je op andere festivals niet.
Nadeel is toch dat er voornamelijk Nederlands publiek op af komt en ik vind Belgen en Nederlanders op een festival altijd zo enorm debiel doen.
Wfquote:Op zondag 3 mei 2009 01:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het zijn Limburgers en pils is nog vele malen erger.
Niets aan toe te voegenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
- Het eten is beter
Etc, etc.
Daar wil ik ook nog wel eens heen, maar ik hoorde dat het ontzettend smerig was.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:13 schreef Nosh het volgende:
Dour..
Vier dagen lang ongeremd hedonisme voor een fractie van Lowlands's belachelijke entreeprijs
Graspop is echt de grootste verzameling trieste mensen per vierkante meter die ik ooit gezien heb. En zo mogelijk nog commerciëler dan Pinkpop of Lowlands. Ik ga daar al jaren naar toe maar dit jaar kan ik het echt niet meer aan om 3 dagen tussen zo'n bende mongolen te moeten rondlopen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:34 schreef helldeskr het volgende:
Allebei pauperfestivals..veel te commercieel.
GraspopMetallMeet FTW !![]()
Sowieso .." Tjappies.."![]()
Met lekker bedoel ik in dit geval iets anders dan een kleffe pizza, slappe friet en een hamburger die door het vet z'n broodje uit drijft.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als Lowlands lekker eten heeft, wil ik niet eens op die andere festivals komen.
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:46 schreef Yorrit het volgende:
voorbeeld van een typisch graspop tafereel graag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |