Natte tenten en lauw bier zijn voor faalhazen! En cultuur en theater ben ik nog maar zelden tegengekomen op festivals.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:35 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ik kom niet voor de muziek. Ik leg 150 euro neer voor cultuur/ theater, natte tent en lauw bier.![]()
[..]
Ik twijfel niet aan m'n eigen taalkunsten maar ik had jou graag op je bek zien gaan met je bijdehante gedrag.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik roep helemaal niets, jij zei dat ik een fout had gemaakt in het typen, dat is deels waar, maar je snapt heus wel waarop ik doelde dus dat is geheel onterecht om er zo'n ophef over te maken.
Vervolgens noem ik je spellingsnazi en zeg ik voor de grap dat je een hoofdletter was vergeten, en vervolgens ga je er op in en zeg je dat je zin gewoon goed was gespeld (Wat ook waar is)... Daarop antwoord ik dus dat je me zin: 'Ik doelde er meer op dat het ongepast was dat je mijn had gequote.' ook anders had kunnen lezen zodat die wel klopt en daarop ga je weer antwoorden omdat je waarschijnlijk dacht dat ik het over je goed geformuleerde zin had...
Klacht: Mensen die twijfelen aan hun correct gespelde zinnen.
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan m'n eigen taalkunsten maar ik had jou graag op je bek zien gaan met je bijdehante gedrag.
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Natte tenten en lauw bier zijn voor faalhazen! En cultuur en theater ben ik nog maar zelden tegengekomen op festivals.
Waarom niet als het onderdeel van de line-up is. Of moet je het maar angstvallig stil houden?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
![]()
Lowlands pocht met cultuur en theater.
Weet ik, maar het gros van wat er daar voor doorgaat mag die naam niet dragen imoquote:Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
![]()
Lowlands pocht met cultuur en theater.
Het gaat er niet om of het een onderdeel van de line up is, dude. Dat is mij wel duidelijk dat het wel het geval is.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom niet als het onderdeel van de line-up is. Of moet je het maar angstvallig stil houden?
Idd.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet ik, maar het gros van wat er daar voor doorgaat mag die naam niet dragen imo
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:15 schreef fathank het volgende:
Kan ik weer gratis naar 3 toffe festivals. Ik heb de entree voor mijn festivalseizoen alweer half terugverdiend. Zo hou je de kosten nog een beetje binnen de perken.
Want iedereen weet een half jaar van tevoren natuurlijk al precies of hij/zij naar Lowlands kan of niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:24 schreef fathank het volgende:
Iedereen heeft 3 maanden de tijd gehad om kaarten te halen. Diegene die dat niet gedaan hebben moeten ook maar lekker op de blaren zitten.
Denk je dat ik uberhaupt mijn eigen identiteit prijsgeef als ik mensen afzet? Valse naam + fake email adres op Marktplaats. Ongeregistreerd prepaid nummer. Kun je lang zoeken om je geld terug te komen eisen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:52 schreef LintuxCx het volgende:
[..]![]()
Sterf
Ik denk dat ik volgend jaar maar wat kaartjes van eikels zoals jou ga kopen en die dan ongeldig verklaren bij Mojo om dan mijn geld van je terug te eisen.
[..]
Want iedereen weet een half jaar van tevoren natuurlijk al precies of hij/zij naar Lowlands kan of niet.
"Je IP-adres is 145.XX.XX.XXX.XX. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Denk je dat ik uberhaupt mijn eigen identiteit prijsgeef als ik mensen afzet? Valse naam + fake email adres op Marktplaats. Ongeregistreerd prepaid nummer. Kun je lang zoeken om je geld terug te komen eisen.
Bovendien heb je helemaal niks terug te eisen aangezien er nog geen wet is tegen het doorverkopen van kaarten.
Alsof je op Fok! ook maar iets verkoopt tegen de vraagprijsquote:Op maandag 4 mei 2009 16:58 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
"Je IP-adres is 145.XX.XX.XXX.XX. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie".
Dus mocht er een wet komen, kunnen ze jou pakken. Later dan pas he. Goede handel trouwens.
Maar is er niet wel een voorstel om de winstmarge (wettelijk) maximaal 10% te maken?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die ongeldigheid gaat om de kaartjes die via sites als ticketunlimited enzo verkocht worden. Kaartjes die via marktplaats verkocht worden zijn volgens mij altijd geldig.
Eensch.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof je op Fok! ook maar iets verkoopt tegen de vraagprijs. En hier mag je volgens mij niet meer dan 110% van de originele prijs vragen.
En lang leve open-proxy's in bananenrepublieken.
Heul wel, niks mis met heel de dag op de camping liggen uitbrakken en herstellenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:21 schreef fathank het volgende:
Het nachtprogramma, de rest is niet bijster veel soeps.
Uitbrakken? gewoon volle bak doorgaan met zuipen. Uitbrakken kan vanaf maandag.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heul wel, niks mis met heel de dag op de camping liggen uitbrakken en herstellen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |