quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Uitbrakken? gewoon volle bak doorgaan met zuipen. Uitbrakken kan vanaf maandag.
Roep dat nog maar eens als je boven de 30 bentquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Uitbrakken? gewoon volle bak doorgaan met zuipen. Uitbrakken kan vanaf maandag.
Nee ik ben nog nooooooooooit op een festival geweest. Gast, ik ga al jaren naar festivals in binnen en buitenland.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]ben je ooit wel eens op een festival geweest?
Mag ik je Hyves-vriend worden ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee ik ben nog nooooooooooit op een festival geweest. Gast, ik ga al jaren naar festivals in binnen en buitenland.
Heb je nog nooit carnaval gevierd ofzo? Dat begint op donderdagavond met zuipen, en dinsdagavond houdt dat pas weer op hier. En ja zaterdag, zondag, maandag en dinsdag wordt er overdag ook volle bak gezopen.
Daar stelt een festival niks bij voor.
Ga nou asjeblieft niet dat gare boerenfeest vergelijken met iets moois als een festival.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee ik ben nog nooooooooooit op een festival geweest. Gast, ik ga al jaren naar festivals in binnen en buitenland.
Heb je nog nooit carnaval gevierd ofzo? Dat begint op donderdagavond met zuipen, en dinsdagavond houdt dat pas weer op hier. En ja zaterdag, zondag, maandag en dinsdag wordt er overdag ook volle bak gezopen.
Je bent duidelijk nog nooit op een festival geweest. Carnavalquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:04 schreef fathank het volgende:
[..]
De gelijkenissen zijn anders treffend en dat zeg ik als fervent carnavalsvierder en festivalbezoeker.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ga nou asjeblieft niet dat gare boerenfeest vergelijken met iets moois als een festival.
In ruil voor de Hyves van je 15-jarige zusje wel.quote:
Het principe komt op hetzelfde neer. Meerdere dagen genieten van "hoogstaande" muziek onder het genot van een hoop drank en drugs en vet eten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ga nou asjeblieft niet dat gare boerenfeest vergelijken met iets moois als een festival.
Lowlands, Rock Werchter, Balaton Sound, Nature One, Sziget.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:40 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Je bent duidelijk nog nooit op een festival geweest. Carnaval_!
de 'muziek' van carnaval vergelijken met de muziek van een festival.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:28 schreef fathank het volgende:
Het principe komt op hetzelfde neer. Meerdere dagen genieten van "hoogstaande" muziek onder het genot van een hoop drank en drugs en vet eten.
Jij snapt het niet. Doe je oogkleppen eens af en probeer dan het totaalplaatje eens te zien.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:16 schreef helldeskr het volgende:
Dus als je een week doorzuipt ben je stoer ?
Je snapt t niet he ?
Ik doe m'n bestquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:28 schreef devl1nsect het volgende:
Lowlands![]()
'Nog ff lekker gek doen, bier zuipen, je haar groen verven en springen op muziek. En als dat niets is, kunnen we een cultureel uitstapje maken in een van de andere tenten. En dan de kater uitslapen en weer naar school / werk'.
Echte muziekliefhebbers zoeken een festival met enkel en alleen muziek zodat hij / zij niet tussen de tjappies en juppen rond loopt, 'die nog ff gek wil doen aan einde van zomervakantie'.
Lowlands
Geef dan ook even je mening. Inhoudsloze posts willen we hier neit zien. Alleen een hoop trollsquote:
Ik ga geen argumenten noemen die hier al duizend keer zijn genoemd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Geef dan ook even je mening. Inhoudsloze posts willen we hier neit zien. Alleen een hoop trolls.
Waarom staat er op de flessen dan fritesaus en geen patatsaus?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Op Lowlands heb je niet alleen maar uitgerangeerde 3fm-acts
Op Lowlands heb je een schone plee
Op Lowlands liggen de camping niet op 35 km van het festivalterrein
Op Lowlands had je de wortel
Op Lowlands heet het bier en patat ipv pint en friet
Omdat zwakzinnig Nederland frites zegt. Zo verkopen ze meer, terwijl ieder weldenkend mens weet dat het patat is. Ik ga jou toch ook niet vragen waarom SBS6 zo'n succes is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:22 schreef valek het volgende:
[..]
Waarom staat er op de flessen dan fritesaus en geen patatsaus?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |