abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 mei 2009 @ 20:09:02 #61
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68599309
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:04 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zeker. Danny had nog veel geld klaarstaan en anderen ook om haar erin te houden.
Danny wilde haar (renate) toch juist weg hebben??
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_68599503
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:09 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Volgens mij ook ja, hij werdt net als ik vaak genoeg misselijk van haar
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
  zaterdag 2 mei 2009 @ 20:16:37 #63
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68599613
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:09 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Danny had veel geld over om haar eruit te stemmen, anderen veel geld haar erin te houden.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Admin zaterdag 2 mei 2009 @ 20:20:20 #64
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68599791
Ik heb net Bram gesproken en natuurlijk baalt hij als geen ander hiervan. Dat de gekozen oplossing niet ideaal is geweest snapt hij ook, maar face it; welke oplossing zou nu WEL hebben volstaan?
Ik heb de toezegging gekregen dat iedereen die na 11:40 gestemd heeft zijn credits terug gaat krijgen de komende dagen. Er zullen vast mensen zijn die meer willen dan alleen dat, maar ik hoop echt dat we het daarbij kunnen laten.

Ja, dit was een enorme blunder.
Ja, er was paniek en er is te overhaast een 'oplossing' gecreëerd die compleet verkeerd heeft uitgepakt.
Maar ik geloof niet dat Bram's intenties zijn om de mensen een oor aan te naaien en ik weet zeker dat jullie die mening in principe delen, anders had je in eerste instantie nooit geld uitgegeven aan de streams en stemmen.

Er kunnen nu twee dingen gebeuren.
De eerste is dat iedereen massaal de Bunker links laat liggen. Op dat moment pak je Bram natuurlijk terug, want daarmee help je de bunker financieel om zeep.
De tweede is dat we ons hier overheen zetten en gewoon doorgaan met kijken en stemmen, in de wetenschap dat de lekken zijn gedicht en dit feitelijk een kinderziekte is, waar Bram eigenlijk niet eens schuldig aan is. Ze laten een website bouwen en gaan er vanuit dat die veilig is. Dat blijkt niet het geval te zijn en niemand baalt daar meer van dan Bram zelf.

Ik persoonlijk hoop dat we ons hier gezond kritisch overheen zetten, gewoon weer mee gaan doen en B&B de tweede kans geven die ze verdienen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 2 mei 2009 @ 20:22:20 #65
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68599900
Als we onze credits na 11:40 terug krijgen is er geen enkele reden voor mij om hiermee te stoppen.
Maargoed, om eerlijk te zijn vind ik zo'n 'pleidooi' om B&B niet in de steek te laten nogal zielig en kinderachtig. Het is een harde wereld, en iedereen bepaalt voor zichzelf of hij/zij ervoor kiest om niet meer te kijken naar een programma omdat de geloofwaardigheid voor hun niet meer bestaat.
Daarnaast is het feit dat het een low budget productie is niet een 'get out of jail free card'.. Als je met de grote jongens wilt concurreren (de mol etc) zul je je ook neer moeten leggen bij de regels die in die regionen gelden.

[ Bericht 31% gewijzigd door Maanvis op 02-05-2009 20:28:47 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_68599921
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:20 schreef Danny het volgende:
Ik heb net Bram gesproken en natuurlijk baalt hij als geen ander hiervan. Dat de gekozen oplossing niet ideaal is geweest snapt hij ook, maar face it; welke oplossing zou nu WEL hebben volstaan?
Ik heb de toezegging gekregen dat iedereen die na 11:40 gestemd heeft zijn credits terug gaat krijgen de komende dagen. Er zullen vast mensen zijn die meer willen dan alleen dat, maar ik hoop echt dat we het daarbij kunnen laten.

Ja, er was paniek en er is te overhaast een 'oplossing' gecreëerd die compleet verkeerd heeft uitgepakt.
Maar ik geloof niet dat Bram's intenties zijn om de mensen een oor aan te naaien en ik weet zeker dat jullie die mening in principe delen, anders had je in eerste instantie nooit geld uitgegeven aan de streams en stemmen.

De eerste is dat iedereen massaal de Bunker links laat liggen. Op dat moment pak je Bram natuurlijk terug, want daarmee help je de bunker financieel om zeep.
De tweede is dat we ons hier overheen zetten en gewoon doorgaan met kijken en stemmen, in de wetenschap dat de lekken zijn gedicht en dit feitelijk een kinderziekte is, waar Bram eigenlijk niet eens schuldig aan is. Ze laten een website bouwen en gaan er vanuit dat die veilig is. Dat blijkt niet het geval te zijn en niemand baalt daar meer van dan Bram zelf.

Ik persoonlijk hoop dat we ons hier gezond kritisch overheen zetten, gewoon weer mee gaan doen en B&B de tweede kans geven die ze verdienen.

als ze schuld willen bekkenen dan gooien ze bobby nu terug de bunker in ipv renate.
en anders gaat de bunker toch echt links.

trouwens het valt me tegen van je, dat je je voor zo iets laat naaien.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 20:24:04 #67
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68600000
B&B hebben ook geen schuld aan de fout van Iwebware. Iig netjes dat ze iedereen de credits teruggeven vanaf 11.40

In feite hebben alle kijkers nu hun zin, Renate bleef erin ten koste van Bobby en Renate ging er toch uit. Als ze Bobby nu maar NIET weer terugzetten!!!!
pi_68600057
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:22 schreef pim-metje het volgende:

[..]

als ze schuld willen bekkenen dan gooien ze bobby nu terug de bunker in ipv renate.

Onzin, Bobby stond gisteravond al onderaan en vanmorgen voor 12 uur ook. Gisteren werd hier gezegd dat ze anti-stemmen op Bobby zouden uitbrengen, dat zie je terug in de grafiek. De patronen zijn volledig normaal, ook voor vanmiddag. De enige die eruit springt is Renate, daar is het fout gegaan.

De grafiek van gisteravond laat, de tegenstemmen voor Bobby zijn opeens zichtbaar.
  Moderator zaterdag 2 mei 2009 @ 20:26:03 #69
18653 crew  D.
pi_68600119
Ik ben er al overheen hoor

Daarbij wil ik ook dat dit project gaat slagen.
  Moderator zaterdag 2 mei 2009 @ 20:27:07 #70
18653 crew  D.
pi_68600170
quote:

[..]

Schuld bekennen zou betekenen dat alleen Renate terug mag komen, en die gaat dan vanzelf weer
pi_68600200
En hier de tussenstand van vanmorgen 11 uur, ook nog niets vreemds aan de hand...

Admin zaterdag 2 mei 2009 @ 20:30:12 #72
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68600322
quote:

[..]

dit post ik uit eigen beweging. ik ben het op geen enkele wijze verplicht. financieel niet, moreel niet en zelfs collegiaal niet. Ik zeg dit omdat ik de bunker LEUK vind en omdat ik het ENORM KUT zou vinden als vanwege een slecht gebouwde website de boel zou moeten worden afgeblazen.
Bram heeft gezegd dat hij zorgt dat de financiële bezwaren die er nog zijn worden opgelost. Dat zal ongetwijfeld nog vanuit de bunker zelf worden bevestigd (dat heb ik iig wel gevraagd). Hij is zich er terdege van bewust, en hij verwacht ook, dat mensen niet meer gaan stemmen vanaf nu. Ikzelf deel die angst en had die angst al toen ik van de hack hoorde en die groeide nog toen ik de oplossing zag. En toch hoop ik dat we ons er overheen kunnen zetten. Kom op. Er kunnen dingen mis gaan. Ja, dit is a major fuckup of epic proportions, maar moet om die reden de bunker nu afsterven? Ik zou dat oprecht jammer vinden. En nogmaals; we hebben geen enkel financieel gewin bij de bunker dus of het nou doorgaat of niet heeft op FOK!! verder geen enkele invloed, behalve dat we geen COS'sen meer hebben en er een subforum dicht zou moeten.
pi_68600416
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:30 schreef Danny het volgende:

[..]

dit post ik uit eigen beweging. ik ben het op geen enkele wijze verplicht. financieel niet, moreel niet en zelfs collegiaal niet. Ik zeg dit omdat ik de bunker LEUK vind en omdat ik het ENORM KUT zou vinden als vanwege een slecht gebouwde website de boel zou moeten worden afgeblazen.
Bram heeft gezegd dat hij zorgt dat de financiële bezwaren die er nog zijn worden opgelost. Dat zal ongetwijfeld nog vanuit de bunker zelf worden bevestigd (dat heb ik iig wel gevraagd). Hij is zich er terdege van bewust, en hij verwacht ook, dat mensen niet meer gaan stemmen vanaf nu. Ikzelf deel die angst en had die angst al toen ik van de hack hoorde en die groeide nog toen ik de oplossing zag. En toch hoop ik dat we ons er overheen kunnen zetten. Kom op. Er kunnen dingen mis gaan. Ja, dit is a major fuckup of epic proportions, maar moet om die reden de bunker nu afsterven? Ik zou dat oprecht jammer vinden. En nogmaals; we hebben geen enkel financieel gewin bij de bunker dus of het nou doorgaat of niet heeft op FOK!! verder geen enkele invloed, behalve dat we geen COS'sen meer hebben en er een subforum dicht zou moeten.
Volgens mij heb jij meer dan eens laten weten dat FOK! gebaat is bij een goede afloop van de bunker,dus jij hebt wel belang.
  Admin zaterdag 2 mei 2009 @ 20:32:23 #74
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68600430
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En hier de tussenstand van vanmorgen 11 uur, ook nog niets vreemds aan de hand...

[ afbeelding ]
Er bleken gebruikers te zijn die tienduizenden credits hadden staan zonder dat ze daarvoor betalingen hadden ontvangen. Dat lijkt me redelijk vreemd. Zij kunnen ook zien of er stemmen gedaan zijn met die onbetaalde credits. Dat kun jij NIET zien natuurlijk.
pi_68600467
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:03 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nee, Danny heeft sinds 11.40 ruim 250 euro besteed aan Renate
Ja, dan is Danny zo dom geweest om vóór haar te stemmen? (ze stond daarom opeens bovenaan )
pi_68600527
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:32 schreef Danny het volgende:

[..]

Er bleken gebruikers te zijn die tienduizenden credits hadden staan zonder dat ze daarvoor betalingen hadden ontvangen. Dat lijkt me redelijk vreemd. Zij kunnen ook zien of er stemmen gedaan zijn met die onbetaalde credits. Dat kun jij NIET zien natuurlijk.
Toch vreemd Danny, dat ze die dan opeens vandaag inzetten? Als je de lijn van de credits bekijkt die uitgegeven zijn, dan zie ik daar ook niet echt iets vreemds in.....
pi_68600537
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:30 schreef Danny het volgende:

[..]

En wij weer overgeleverd zijn aan die monsterproducties met hokjes die zich nooit laten zien op fora.
Om maar even een voorbeeld te noemen.
pi_68600545
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:32 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat bedoel ik o.a
  Admin zaterdag 2 mei 2009 @ 20:36:28 #79
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68600635
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:31 schreef pim-metje het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij meer dan eens laten weten dat FOK! gebaat is bij een goede afloop van de bunker,dus jij hebt wel belang.
qua naamsbekendheid misschien als het de publiciteit zou halen. het belangrijkste voor FOK! is dat we binding met de user creëren. Dat heeft met financiën hooguit ERG indirect iets te maken, maar is an sich verwaarloosbaar. Maar dat is de discussie ook niet. Ik plaats min of meer een oproep. Dat kun je ter kennisgeving aannemen. Je kunt vervolgens voor jezelf bepalen of je een onfortuinlijke blunder reden vindt om meteen de boel af te fikken, of dat je snapt dat fouten nu eenmaal weleens gemaakt worden en je daar overheen kunt en wilt zetten. Zo niet dan verlaat je dit forum en schakel je de streams uit. Zo ja gaan we afwachten hoe de rest door B&B wordt afgehandeld en gaan we gewoon door met de Bunker een succes te maken. Dat laatste heeft mijn persoonlijke voorkeur (omdat ik enthousiast kijker ben) en mijn zakelijke voorkeur (omdat ik geil op stats en we consisten hogere views halen sinds de bunker en we nu regelmatig ruim boven de 3 miljoen pageviews per dag uitkomen).
  zaterdag 2 mei 2009 @ 20:39:00 #80
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68600749
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Toch vreemd Danny, dat ze die dan opeens vandaag inzetten?
Vandaag was de eerste exit dus erg logisch.
  Admin zaterdag 2 mei 2009 @ 20:40:08 #81
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68600804
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Toch vreemd Danny, dat ze die dan opeens vandaag inzetten? Als je de lijn van de credits bekijkt die uitgegeven zijn, dan zie ik daar ook niet echt iets vreemds in.....
zoals ik al eerder zei: je speculeert op basis van losse cijfertjes die je van de site plukt. Je hebt geen context, en mist alle overige gegevens. Op basis daarvan ga ik geen uitspraken doen of conclusies trekken. WAT hebben ze ermee te winnen iedereen over de pis te helpen?
Ik denk dat die vraag relevanter is en het antwoord duidelijk. NIETS.
Daar valt weinig aan te speculeren.

Er is ook niet gezegd dat er na 11:40 gefraudeerd is, maar dat na 11:40 gefraudeerd KAN ZIJN. En dan kan ik me voorstellen dat ze dat moment aanhouden als 'ijkpunt'. Ik geloof echt dat ze probeerden het zo goed en eerlijk mogelijk op te lossen, maar - zoals ik al eerder zei - een echt GOEDE oplossing was er niet natuurlijk.
  Admin zaterdag 2 mei 2009 @ 20:40:22 #82
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68600818
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:39 schreef Stefan het volgende:

[..]

Vandaag was de eerste exit dus erg logisch.
dat ook
pi_68600873
Dit tienduizenden niet betaalde credits zijn sowieso niet ingezet. Vanavond is het totaal aan uitgegeven credits 18656. Dit betreft voor- en tegenstemmen.

Gisteren zijn 3214 credits uitgegeven, vandaag 5766. Het lijkt mij eigenlijk redelijk normaal allemaal. Die 2500 extra op een finaledag is niet zo vreemd.
pi_68600883
lul maar weer alles recht wat scheef zit.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 20:42:01 #85
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68600907
Ik vind de oplossing erg netjes van BB. Want reken maar dat ze nu echt veel credits moeten teruggeven dat anders opnieuw was gekocht.

Ik zal voor volgende week dan ook nogmaals vijftig credits kopen
pi_68601003
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit tienduizenden niet betaalde credits zijn sowieso niet ingezet. Vanavond is het totaal aan uitgegeven credits 18656. Dit betreft voor- en tegenstemmen.

Gisteren zijn 3214 credits uitgegeven, vandaag 5766. Het lijkt mij eigenlijk redelijk normaal allemaal. Die 2500 extra op een finaledag is niet zo vreemd.
Hier kan Danny niet tegenop....
  Admin zaterdag 2 mei 2009 @ 20:45:44 #87
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68601080
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:44 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

Hier kan Danny niet tegenop....
ik heb vandaag meer dan 1000 credits weggestemd.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 20:47:29 #88
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68601151
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Onzin, Bobby stond gisteravond al onderaan en vanmorgen voor 12 uur ook. Gisteren werd hier gezegd dat ze anti-stemmen op Bobby zouden uitbrengen, dat zie je terug in de grafiek. De patronen zijn volledig normaal, ook voor vanmiddag. De enige die eruit springt is Renate, daar is het fout gegaan.

De grafiek van gisteravond laat, de tegenstemmen voor Bobby zijn opeens zichtbaar.
[ afbeelding ]
en nu vergeet je voor het gemak deze maar even ? 11:19

je ziet hier dus dat de inhaalslag van Bobby begon ... nog voordat er werd gesjoemeld ....
dat de credits na 11.40 worden vergoed is prima ! top !
maar dan blijft er toch nog 1 dupe over ... namelijk een kandidaat die er onterecht uit moest ....
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ze krijgt op dit moment de meeste tegenstemmen

[ afbeelding ]

[ Bericht 11% gewijzigd door snetje op 02-05-2009 21:02:41 ]
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_68601171
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Moet je nagaan, een kleine 4200 euro aan stemmen
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_68601311
Ik vind t ook wel lullig voor B&B.
Hier hebben zij ook niet op zitten wachten. Natuurlijk is t lullig voor de stemmers, maar die krijgen hun credits weer terug.
Deze exit was niet zoals de opzet van the bunker was, maar ze moesten iets doen en op zich id weliswaar niet perfect, maar wel een oplossing waar mee te leven valt.

Laten we ook niet vergeten dat we naar een pilot zitten te kijken, Dit soort foutjes horen erbij.
Lullig? ja. reden om the bunker maar te laten vallen? Nee.
pi_68601321
jaja en mag ik nu weer op de site?
  Admin zaterdag 2 mei 2009 @ 20:53:36 #92
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68601410
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:51 schreef Kwaliteit het volgende:
jaja en mag ik nu weer op de site?
pi_68601443
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:53 schreef Danny het volgende:

[..]

de tbo site.
pi_68601507
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:47 schreef snetje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[..]
Nee, die vergeet ik niet, maar daar zie je dat niemand afgelopen nacht en vanmorgen nog veel tegenstemmen heeft gekregen vandaag. Die zegt dus niet zoveel
  † In Memoriam † zaterdag 2 mei 2009 @ 20:57:14 #95
137949 Disana
pi_68601546
Okee, fouten kunnen overhaast worden gemaakt. Toch zegt het wel iets dat er zo gemakkelijk van het principe 'de kijker bepaalt' is afgeweken. Ik hoop echt dat dat eenmalig was.

Ja ik wil de The Bunker een sukses wordt dat voor herhaling vatbaar is.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:00:37 #96
136780 Nosh
hurpdurp
pi_68601669
- ga weg met je plaatjes, ONZ is verderop -

[ Bericht 93% gewijzigd door PietjePuk007 op 02-05-2009 21:02:14 ]
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_68601675
Kga ook kredits kopen voor het eerst................dit moet slagen.
Kwil een Bunker 2.

En boehoee als ik genaaid ben, kheb er wel us minder van gevoeld.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:05:38 #98
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68601850
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee, die vergeet ik niet, maar daar zie je dat niemand afgelopen nacht en vanmorgen nog veel tegenstemmen heeft gekregen vandaag. Die zegt dus niet zoveel
je ziet daar wel de inhaalslag van Bobby ....
  Admin zaterdag 2 mei 2009 @ 21:05:52 #99
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68601857
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:00 schreef -sabine- het volgende:
Kga ook kredits kopen voor het eerst................dit moet slagen.
Kwil een Bunker 2.
quote:
En boehoee als ik genaaid ben, kheb er wel us minder van gevoeld.
pi_68601895
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:47 schreef snetje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

je ziet hier dus dat de inhaalslag van Bobby begon ... nog voordat er werd gesjoemeld ....
dat de credits na 11.40 worden vergoed is prima ! top !
maar dan blijft er toch nog 1 dupe over ... namelijk een kandidaat die er onterecht uit moest ....
[..]

Dan was dit het moment dat ik keek, ik wist toch zeker vandaag dat hij een keer ergens op 5 stondt dus ik was toch niet zo wazig als andere doen voorkomen
  Admin zaterdag 2 mei 2009 @ 21:11:01 #101
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68602049
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:06 schreef Passie36 het volgende:

[..]

Dan was dit het moment dat ik keek, ik wist toch zeker vandaag dat hij een keer ergens op 5 stondt dus ik was toch niet zo wazig als andere doen voorkomen
hij heeft zelfs op 1 gestaan hoor. meerdere keren.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:14:05 #102
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68602181
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:06 schreef Passie36 het volgende:

[..]

zeker niet wazig
dit is gewoon een mega blunder dat een kandidaat er op zon manier uit moet
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:15:01 #103
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68602225
Nouja, de bottomline is dat zowel Bobby als Renate eruit zijn. Win Win
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:17:20 #104
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68602346
Natuurlijk sta ik ook op de barricade.

Hier is hoe ik dit waardeloze besluit zie en mijn gevoel daarbij.

De kijkers hebben de macht... iemand hackt de site en alle stemmers moeten bloeden. Want Bart had waarschijnlijk gedacht dat de groep zich wel zou willen ontdoen van Renate. Zij en Bobbie stonden op een voor ons onbekend meetpunt op 7 en 8. Op basis van wat en wanneer? (Renate stond in de poll op nr 1 om 19.20u). Een vaag excuus kregen we te horen dat Renate en Bobbie de hele week al laag stonden. Waarom werd dan de poll niet gestopt? Immers stemmen die erna op Bobbie en Renate zijn uitgebracht zijn betaalde maar verloren stemmen omdat het meetpunt al was bepaald. Dat klopt niet.
Hij koos voor zichzelf en zijn programma en meende de keuze van de streamers te moeten negeren door de bewoners de keuze te geven. Het zou immers een win win situatie voor de bewoners zijn? 2500 bleef in de pot en ze waren simpel verlost van Renate.

Maar is het niet zo dat juist door die keuze aan de bewoners te geven Renate in het nauw gedrukt werd? Ze moest nu toch wel zeggen dat zij dan wel weg wilde ipv Bobbie? Dat had ze immers uitgesproken. Terwijl veel streamers juist tegen Bobbie stemden en voor Renate om te laten zien dat wij bepalen wie er weg moet en niet zij. We wilden de verongelijkte blikken zien van de bewoners. We wilden die kop van Bobbie zien omdat ie zelfs had verloren van Renate als een soort van afstraffing voor zijn vervelende gewauwel.

Nu zijn ze beide weg. En dat was waarschijnlijk uiteindelijk ook wel het eindresultaat geweest. De credits gaan niet naar de streamers maar naar Peter en Jeroen die door dit buitenkansje zich van Bobbie konden ontdoen. Het enige matige positieve is dat Bart het deksel op z'n neus kreeg, z'n plannetje mislukt is, en niet 1 maar 2 deelnemers kwijt is. Maar streamers missen we een fase. Het collectief keren tegen Renate en het groepsproces uiteindelijk toch maar die 2500 op te geven.

De streamers hadden toch de macht? Waarom hebben jullie dan dat vreemde besluit genomen en niet de streamers om ideeën gevraagd hoe we dit op gaan lossen? Jullie hebben zo iets belangrijks in een half uurtje beslist en de deelnemers in slechts 15 minuten. Het is simpelweg respectloos afgeraffeld.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:18:07 #105
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68602391
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:15 schreef Stefan het volgende:
Nouja, de bottomline is dat zowel Bobby als Renate eruit zijn. Win Win
nope ... alle mensen die nog flink na 11.40 voor Renate hebben gestemd krijgen hun geld terug ...
Bobby blijft de pineut ...

een Win Win zou dan zijn dat Bobby weer terug mag
pi_68602536
Maar welke streamers hadden ze dan moeten consulteren, alleen die van Fok!? Er zijn er vast ook buiten Fok! om?
pi_68602571
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:17 schreef akveor het volgende:

De kijkers hebben de macht... iemand hackt de site en alle stemmers moeten bloeden. Want Bart had waarschijnlijk gedacht dat de groep zich wel zou willen ontdoen van Renate. Zij en Bobbie stonden op een voor ons onbekend meetpunt op 7 en 8. Op basis van wat en wanneer? (Renate stond in de poll op nr 1 om 19.20u). Een vaag excuus kregen we te horen dat Renate en Bobbie de hele week al laag stonden. Waarom werd dan de poll niet gestopt? Immers stemmen die erna op Bobbie en Renate zijn uitgebracht zijn betaalde maar verloren stemmen omdat het meetpunt al was bepaald. Dat klopt niet.
Hij koos voor zichzelf en zijn programma en meende de keuze van de streamers te moeten negeren door de bewoners de keuze te geven. Het zou immers een win win situatie voor de bewoners zijn? 2500 bleef in de pot en ze waren simpel verlost van Renate.

Maar is het niet zo dat juist door die keuze aan de bewoners te geven Renate in het nauw gedrukt werd? Ze moest nu toch wel zeggen dat zij dan wel weg wilde ipv Bobbie? Dat had ze immers uitgesproken. Terwijl veel streamers juist tegen Bobbie stemden en voor Renate om te laten zien dat wij bepalen wie er weg moet en niet zij. We wilden de verongelijkte blikken zien van de bewoners. We wilden die kop van Bobbie zien omdat ie zelfs had verloren van Renate als een soort van afstraffing voor zijn vervelende gewauwel.

Nu zijn ze beide weg. En dat was waarschijnlijk uiteindelijk ook wel het eindresultaat geweest. De credits gaan niet naar de streamers maar naar Peter en Jeroen die door dit buitenkansje zich van Bobbie konden ontdoen. Het enige matige positieve is dat Bart het deksel op z'n neus kreeg, z'n plannetje mislukt is, en niet 1 maar 2 deelnemers kwijt is. Maar streamers missen we een fase. Het collectief keren tegen Renate en het groepsproces uiteindelijk toch maar die 2500 op te geven.

De streamers hadden toch de macht? Waarom hebben jullie dan dat vreemde besluit genomen en niet de streamers om ideeën gevraagd hoe we dit op gaan lossen? Jullie hebben zo iets belangrijks in een half uurtje beslist en de deelnemers in slechts 15 minuten. Het is simpelweg respectloos afgeraffeld.
Nil illegitimo carborundum !!!!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:25:24 #108
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_68602704
Wordt er nog iets als aangifte gedaan? Het is gewoon diefstal van die hackers.
Of wordt de webbouwer aansprakelijk gesteld?

Ik voel me wel bestolen iig.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_68602811
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:11 schreef Danny het volgende:

[..]

hij heeft zelfs op 1 gestaan hoor. meerdere keren.

hmmm dus hadden ze ook die uitslag kunnen gebruiken als uitgangspunt
  Admin zaterdag 2 mei 2009 @ 21:28:55 #110
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68602829
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar welke streamers hadden ze dan moeten consulteren, alleen die van Fok!? Er zijn er vast ook buiten Fok! om
FOK! is de officiële contentpartner. TBO is het officiële forum en dus ook de officiële plek voor dergelijke dingen. Prima als je streamer bent en niet op FOK! komt, maar ze kunnen natuurlijk niet elke obscure site afzonderlijk gaan raadplegen. Zeker niet omdat al die sites ook nog eens illegale streams e.d aanbieden, wat ze wel enigszins van participatie uitzondert imo.
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:17 schreef akveor het volgende:

Je hebt helemaal gelijk, behalve dat 'respectloos afgeraffeld'. Het is eerder in blinde paniek afgeraffeld in de veronderstelling een eerlijke beslissing te hebben genomen. Die beslissing was niet eerlijk, bleek al snel, maar toen was het al te laat. Blunder op blunder, veroorzaakt door de drang blunder 1 zo snel mogelijk op te lossen. Ik kan me echter niet voorstellen dat dat doelbewust is gedaan. Bram weet ook wel dat ze hiermee geen vrienden maken.
Maar ik hoop dat we snel onze credits terugkrijgen zodat we weer gewoon verder kunnen met het spel. Dat vind ik een stuk gezelliger dan deze ellende
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:35:26 #111
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68603158
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:20 schreef Danny het volgende:

Nou laten we eerst maar eens beginnen elke betalende streamer 50 credits te geven om de verhoudingen tussen de favorieten opnieuw duidelijk te maken. Is het niet zo dat mensen juist geld hebben uitgegeven door voor Renate te zijn en tegen Bobbie? Dat juist die strijd het voor de voor en tegen stemmers van die twee ook de gestemd moest worden op de anderen omdat die anders gevaar liepen? Wat geld genereerde?

Daarbij moeten ze ook maar eens goed nadenken over korte polls op de Frontpage dat daar geen credits voor betaald hoeven worden. Kleine onzinnige pols waar gemiddeld 40 mensen op stemmen is niet echt interactief te noemen. Daarbij als ze willen dat de interactiviteit terugkomt zou het ook geen kwaad kunnen op de streams aan te geven dat er een gratis of betaalde poll is wat het uiteindelijk aantal stemmers zal opkrikken.

Zo het nu lijkt maken jullie B en B de fout en mogen wij bloeden.

[ Bericht 0% gewijzigd door akveor op 02-05-2009 21:54:50 ]
  Admin zaterdag 2 mei 2009 @ 21:38:27 #112
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68603310
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:35 schreef akveor het volgende:

Zo het nu lijkt maken jullie de fout en mogen wij bloeden.
Jullie?
Laat ons erbuiten. Wij hebben NUL te vertellen over het concept, het programma of de site.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:40:32 #113
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68603395
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:28 schreef Danny het volgende:

[..]

FOK! is de officiële contentpartner. TBO is het officiële forum en dus ook de officiële plek voor dergelijke dingen. Prima als je streamer bent en niet op FOK! komt, maar ze kunnen natuurlijk niet elke obscure site afzonderlijk gaan raadplegen. Zeker niet omdat al die sites ook nog eens illegale streams e.d aanbieden, wat ze wel enigszins van participatie uitzondert imo.
[..]

Je hebt helemaal gelijk, behalve dat 'respectloos afgeraffeld'. Het is eerder in blinde paniek afgeraffeld in de veronderstelling een eerlijke beslissing te hebben genomen. Die beslissing was niet eerlijk, bleek al snel, maar toen was het al te laat. Blunder op blunder, veroorzaakt door de drang blunder 1 zo snel mogelijk op te lossen. Ik kan me echter niet voorstellen dat dat doelbewust is gedaan. Bram weet ook wel dat ze hiermee geen vrienden maken.
Maar ik hoop dat we snel onze credits terugkrijgen zodat we weer gewoon verder kunnen met het spel. Dat vind ik een stuk gezelliger dan deze ellende
na de belofte dat dit eindelijk eens een eerlijke RLS zou worden en dat de kijker beslist ....
is dit toch echt wel de belachelijkste exit die ik ooit heb meegemaakt in 10 RLS !!!!

ik hoop het voor Bart en Bram dat er nog mensen zijn die het gezellig willen doorzetten ... maar zoals ik het nu bekijk zal een streamer met ook maar een beetje verstand echt geen credits meer nemen

de bewoners die er nu nog inzitten zullen het moeten hebben van nog maar een paar streamers die nog het risico gaan nemen om te gaan stemmen + de achterban ... waarbij de achterban vele malen groter zal zijn..
dus weg idee "kijker beslist"
  Admin zaterdag 2 mei 2009 @ 21:44:15 #114
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68603604
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:40 schreef snetje het volgende:

[..]

na de belofte dat dit eindelijk eens een eerlijke RLS zou worden en dat de kijker beslist ....
is dit toch echt wel de belachelijkste exit die ik ooit heb meegemaakt in 10 RLS !!!!

ik hoop het voor Bart en Bram dat er nog mensen zijn die het gezellig willen doorzetten ... maar zoals ik het nu bekijk zal een streamer met ook maar een beetje verstand echt geen credits meer nemen

de bewoners die er nu nog inzitten zullen het moeten hebben van nog maar een paar streamers die nog het risico gaan nemen om te gaan stemmen + de achterban ... waarbij de achterban vele malen groter zal zijn..
dus weg idee "kijker beslist"
Ik heb gelukkig al van meerdere mensen gehoord dat ze zich eroverheen gaan zetten. Jij bent niet in staat een fout te 'vergeven'. Prima. Je bent zelf vast en zeker compleet zonder fouten. Die keuze mag je verder zelf maken. Zolang je dit forum niet als demonstratieplatform gaat gebruiken en op die manier de boel gaat verpesten voor mensen die WEL door willen natuurlijk
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:46:39 #115
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68603731
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:35 schreef akveor het volgende:

[..]

Nou laten we eerst maar eens beginnen elke betalende streamer 50 credits te geven om de verhoudingen tussen de favorieten opnieuw duidelijk te maken. Is het niet zo dat mensen juist geld hebben uitgegeven door voor Renate te zijn en tegen Bobbie? Dat juist die strijd het voor de voor en tegen stemmers van die twee ook de gestemd moest worden op de anderen omdat die anders gevaar liepen? Wat geld genereerde?

Daarbij moeten ze ook maar eens goed nadenken over korte polls op de Frontpage dat daar geen credits voor betaald hoeven worden. Kleine onzinnige pols waar gemiddeld 40 mensen op stemmen is niet echt interactief te noemen. Daarbij als ze willen dat de interactiviteit terugkomt zou het ook geen kwaad kunnen op de streams aan te geven dat er een gratis of betaalde poll is wat het uiteindelijk aantal stemmers zal opkrikken.

Zo het nu lijkt maken jullie de fout en mogen wij bloeden.

ik hoef geen credits terug...

gisteren schreef ik al dat ik het risico wou nemen om te gaan stemmen terwijl ik al het gevoel had dat er dingen niet pluis waren ...dit ivm. al die gratis accounts die werden genomen om tegenstemmen uit te brengen .... vandaar ook dat Bobby zo laag stont....

eigen schuld dikke bult dus voor mij ...
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:53:15 #116
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68603993
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:28 schreef Danny het volgende:

Ik vind het respectloos omdat juist B en B de openheid, interactiviteit en daardoor de macht van de streamer hoog in het vaandel hadden hebben staan. Al hebben ze het snel willen oplossen, waar voor te pleiten is, zijn ze die stokpaardjes uit het oog verloren. Immers zij hebben de stem van de streamer genegeerd.

Daarbij zag ik Bart lichtelijk kwaad worden toen hij hoorde dat Bobbie moest vetrekken en Renate ook moest zeggen dat ze wegging (Waarom heb je dat niet eerder gezegd?). Dit betekend, in mijn ogen, dat hij een vooropzet plan had. Dat is wat het respectloos maakt.

Maar natuurlijk krijgen ze een tweede kans. Ik prijs dit initiatief en steun ze echt van harte. Maar ze mogen best iets meer laten zien. De optie alle stemmen terug te geven na 11.20 is wel erg gemakkelijk en snel genomen. Juist omdat de 'strijd' Bobbie vs Renate ook automatisch ook betekende dat voor de andere bewoners ook veel betaalde stemmen zijn gegenereerd.

Maar idd het is een verlies/verlies situatie die we zo snel mogelijk samen weer om moeten buigen naar een win/win.

THE BUNKER RULES
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:54:24 #117
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68604039
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:44 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig al van meerdere mensen gehoord dat ze zich eroverheen gaan zetten. Jij bent niet in staat een fout te 'vergeven'. Prima. Je bent zelf vast en zeker compleet zonder fouten. Die keuze mag je verder zelf maken. Zolang je dit forum niet als demonstratieplatform gaat gebruiken en op die manier de boel gaat verpesten voor mensen die WEL door willen natuurlijk
ik hou mijn mond al dicht ..
  Moderator zaterdag 2 mei 2009 @ 21:55:13 #118
249559 crew  Lavenderr
pi_68604068
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:44 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik vind dat de fout teveel gezocht wordt bij B&B, terwijl het de schuld is van degene die het nodig vond om de boel te versjteren en daarmee dus dit op zijn geweten heeft.
Bart en Bram hebben ad hoc een beslissing moeten nemen die voor de 1 wél acceptabel is en voor de ander niet.
Ik hoop dat iedereen zich er overheen zet en we gewoon verder gaan met kijken naar de stream en kopen van credits en gewoon genieten van de Bunker.
Ik ga dat in ieder geval wél doen.
  Admin zaterdag 2 mei 2009 @ 21:56:43 #119
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68604109
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:53 schreef akveor het volgende:

Ik vind het respectloos omdat juist B en B de openheid, interactiviteit en daardoor de macht van de streamer hoog in het vaandel hadden hebben staan. Al hebben ze het snel willen oplossen, waar voor te pleiten is, zijn ze die stokpaardjes uit het oog verloren. Immers zij hebben de stem van de streamer genegeerd.
Van de andere kant zijn ze wel open geweest naar de streamer toe. Elke andere rls zou dit tijdens een streamlock hebben geregeld.
quote:
Daarbij zag ik Bart lichtelijk kwaad worden toen hij hoorde dat Bobbie moest vetrekken en Renate ook moest zeggen dat ze wegging (Waarom heb je dat niet eerder gezegd?). Dit betekend, in mijn ogen, dat hij een vooropzet plan had. Dat is wat het respectloos maakt.
Dat heb ik niet gezien. Dat hing ik aan de telefoon met Bram.
quote:
Maar natuurlijk krijgen ze een tweede kans. Ik prijs dit initiatief en steun ze echt van harte. Maar ze mogen best iets meer laten zien. De optie alle stemmen terug te geven na 11.20 is wel erg gemakkelijk en snel genomen. Juist omdat de 'strijd' Bobbie vs Renate ook automatisch ook betekende dat voor de andere bewoners ook veel betaalde stemmen zijn gegenereerd.

Maar idd het is een verlies/verlies situatie die we zo snel mogelijk samen weer om moeten buigen naar een win/win.

THE BUNKER RULES
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:00:46 #120
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68604258
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind dat de fout teveel gezocht wordt bij B&B, terwijl het de schuld is van degene die het nodig vond om de boel te versjteren en daarmee dus dit op zijn geweten heeft.
Bart en Bram hebben ad hoc een beslissing moeten nemen die voor de 1 wél acceptabel is en voor de ander niet.
Ik hoop dat iedereen zich er overheen zet en we gewoon verder gaan met kijken naar de stream en kopen van credits en gewoon genieten van de Bunker.
Ik ga dat in ieder geval wél doen.
Is ook... ik heb gewoon wat tijd nodig om mijn frustraties van me af te schrijven. Zo zit ik nu eenmaal in elkaar. Een spannende avond is bij voorbaat geeindigd in een deceptie. Ik had me er erg op verheugd.

Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar.....
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')