Toch vreemd Danny, dat ze die dan opeens vandaag inzetten? Als je de lijn van de credits bekijkt die uitgegeven zijn, dan zie ik daar ook niet echt iets vreemds in.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Er bleken gebruikers te zijn die tienduizenden credits hadden staan zonder dat ze daarvoor betalingen hadden ontvangen. Dat lijkt me redelijk vreemd. Zij kunnen ook zien of er stemmen gedaan zijn met die onbetaalde credits. Dat kun jij NIET zien natuurlijk.
En wij weer overgeleverd zijn aan die monsterproducties met hokjes die zich nooit laten zien op fora.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:30 schreef Danny het volgende:
[..]
dit post ik uit eigen beweging. ik ben het op geen enkele wijze verplicht. financieel niet, moreel niet en zelfs collegiaal niet. Ik zeg dit omdat ik de bunker LEUK vind en omdat ik het ENORM KUT zou vinden als vanwege een slecht gebouwde website de boel zou moeten worden afgeblazen.
Bram heeft gezegd dat hij zorgt dat de financiële bezwaren die er nog zijn worden opgelost. Dat zal ongetwijfeld nog vanuit de bunker zelf worden bevestigd (dat heb ik iig wel gevraagd). Hij is zich er terdege van bewust, en hij verwacht ook, dat mensen niet meer gaan stemmen vanaf nu. Ikzelf deel die angst en had die angst al toen ik van de hack hoorde en die groeide nog toen ik de oplossing zag. En toch hoop ik dat we ons er overheen kunnen zetten. Kom op. Er kunnen dingen mis gaan. Ja, dit is a major fuckup of epic proportions, maar moet om die reden de bunker nu afsterven? Ik zou dat oprecht jammer vinden. En nogmaals; we hebben geen enkel financieel gewin bij de bunker dus of het nou doorgaat of niet heeft op FOK!! verder geen enkele invloed, behalve dat we geen COS'sen meer hebben en er een subforum dicht zou moeten.
Dat bedoel ik o.aquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Er bleken gebruikers te zijn die tienduizenden credits hadden staan zonder dat ze daarvoor betalingen hadden ontvangen. Dat lijkt me redelijk vreemd. Zij kunnen ook zien of er stemmen gedaan zijn met die onbetaalde credits. Dat kun jij NIET zien natuurlijk.
qua naamsbekendheid misschien als het de publiciteit zou halen. het belangrijkste voor FOK! is dat we binding met de user creëren. Dat heeft met financiën hooguit ERG indirect iets te maken, maar is an sich verwaarloosbaar. Maar dat is de discussie ook niet. Ik plaats min of meer een oproep. Dat kun je ter kennisgeving aannemen. Je kunt vervolgens voor jezelf bepalen of je een onfortuinlijke blunder reden vindt om meteen de boel af te fikken, of dat je snapt dat fouten nu eenmaal weleens gemaakt worden en je daar overheen kunt en wilt zetten. Zo niet dan verlaat je dit forum en schakel je de streams uit. Zo ja gaan we afwachten hoe de rest door B&B wordt afgehandeld en gaan we gewoon door met de Bunker een succes te maken. Dat laatste heeft mijn persoonlijke voorkeur (omdat ik enthousiast kijker ben) en mijn zakelijke voorkeur (omdat ik geil op stats en we consisten hogere views halen sinds de bunker en we nu regelmatig ruim boven de 3 miljoen pageviews per dag uitkomen).quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:31 schreef pim-metje het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij meer dan eens laten weten dat FOK! gebaat is bij een goede afloop van de bunker,dus jij hebt wel belang.
Vandaag was de eerste exit dus erg logisch.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch vreemd Danny, dat ze die dan opeens vandaag inzetten?
zoals ik al eerder zei: je speculeert op basis van losse cijfertjes die je van de site plukt. Je hebt geen context, en mist alle overige gegevens. Op basis daarvan ga ik geen uitspraken doen of conclusies trekken. WAT hebben ze ermee te winnen iedereen over de pis te helpen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch vreemd Danny, dat ze die dan opeens vandaag inzetten? Als je de lijn van de credits bekijkt die uitgegeven zijn, dan zie ik daar ook niet echt iets vreemds in.....
dat ookquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vandaag was de eerste exit dus erg logisch.
Hier kan Danny niet tegenop....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit tienduizenden niet betaalde credits zijn sowieso niet ingezet. Vanavond is het totaal aan uitgegeven credits 18656. Dit betreft voor- en tegenstemmen.
Gisteren zijn 3214 credits uitgegeven, vandaag 5766. Het lijkt mij eigenlijk redelijk normaal allemaal. Die 2500 extra op een finaledag is niet zo vreemd.
en nu vergeet je voor het gemak deze maar even ? 11:19quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onzin, Bobby stond gisteravond al onderaan en vanmorgen voor 12 uur ook. Gisteren werd hier gezegd dat ze anti-stemmen op Bobby zouden uitbrengen, dat zie je terug in de grafiek. De patronen zijn volledig normaal, ook voor vanmiddag. De enige die eruit springt is Renate, daar is het fout gegaan.
De grafiek van gisteravond laat, de tegenstemmen voor Bobby zijn opeens zichtbaar.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ze krijgt op dit moment de meeste tegenstemmen
[ afbeelding ]
Moet je nagaan, een kleine 4200 euro aan stemmenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit tienduizenden niet betaalde credits zijn sowieso niet ingezet. Vanavond is het totaal aan uitgegeven credits 18656. Dit betreft voor- en tegenstemmen.
Gisteren zijn 3214 credits uitgegeven, vandaag 5766. Het lijkt mij eigenlijk redelijk normaal allemaal. Die 2500 extra op een finaledag is niet zo vreemd.
Nee, die vergeet ik niet, maar daar zie je dat niemand afgelopen nacht en vanmorgen nog veel tegenstemmen heeft gekregen vandaag. Die zegt dus niet zoveelquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:47 schreef snetje het volgende:
[..]
en nu vergeet je voor het gemak deze maar even ? 11:19
[ afbeelding ]
[..]
je ziet daar wel de inhaalslag van Bobby ....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, die vergeet ik niet, maar daar zie je dat niemand afgelopen nacht en vanmorgen nog veel tegenstemmen heeft gekregen vandaag. Die zegt dus niet zoveel
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:00 schreef -sabine- het volgende:
Kga ook kredits kopen voor het eerst................dit moet slagen.
Kwil een Bunker 2.
quote:En boehoee als ik genaaid ben, kheb er wel us minder van gevoeld.
Dan was dit het moment dat ik keek, ik wist toch zeker vandaag dat hij een keer ergens op 5 stondt dus ik was toch niet zo wazig als andere doen voorkomenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:47 schreef snetje het volgende:
[..]
en nu vergeet je voor het gemak deze maar even ? 11:19
[ afbeelding ]
je ziet hier dus dat de inhaalslag van Bobby begon ... nog voordat er werd gesjoemeld ....
dat de credits na 11.40 worden vergoed is prima ! top !
maar dan blijft er toch nog 1 dupe over ... namelijk een kandidaat die er onterecht uit moest ....![]()
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |