Nou schiet op danquote:
ik dacht al dat we verder gingen in jouw topicquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
En mikkie, jij bent al binnen geweest daar dus
Nee joh, deze omweg is de bom. Dan heb je echt 't gevoel eens een topic gelezen te hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef Dupje het volgende:
Hoi!
Piet, miss moet je de link in vorig topic dan ook veranderen?
Prima slaapgras, ik zeg 't jequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, mik is echt in IB zijn kamer geweestJij hebt daar opt gras liggen slapen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, deze omweg is de bom. Dan heb je echt 't gevoel eens een topic gelezen te hebben,.
done
Klopt, zeker in de zomer, in je bikini, op een handdoekje, als je net een duik in t zwembad hebt genomenquote:
Sinds wanneer is de lapo maatgevend als jij op het punt staat een topic te openen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben een boefje geweest, en een falende ook. gers had de lapo
Hier verder Nijmegen #396 Waar we nog steeds op de housewarming wachten
Dus ergens waar je al eens binnen bent geweest, daar mag je geen housewarming meer doen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
En mikkie, jij bent al binnen geweest daar dus
Troll, permpanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:30 schreef Mikkie het volgende:
Sinds wanneer is de lapo maatgevend als jij op het punt staat een topic te openen?
M'n fipo, wat doe je?!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, mik is echt in IB zijn kamer geweestJij hebt daar opt gras liggen slapen
Er is hier maar één trol, en dat ben ik nietquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:29 schreef Dupje het volgende:
[..]
Klopt, zeker in de zomer, in je bikini, op een handdoekje, als je net een duik in t zwembad hebt genomen
Het gaat over bikini's en meneer komt meteen uit z'n rukbunker voor een tvp hoorquote:
banaanvraag!!quote:
beetje jammer om nu over dat topic te beginnenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Er is hier maar één trol, en dat ben ik niet
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Het gaat over bikini's en meneer komt meteen uit z'n rukbunker voor een tvp hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |