Nou schiet op danquote:
ik dacht al dat we verder gingen in jouw topicquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
En mikkie, jij bent al binnen geweest daar dus
Nee joh, deze omweg is de bom. Dan heb je echt 't gevoel eens een topic gelezen te hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef Dupje het volgende:
Hoi!
Piet, miss moet je de link in vorig topic dan ook veranderen?
Prima slaapgras, ik zeg 't jequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, mik is echt in IB zijn kamer geweestJij hebt daar opt gras liggen slapen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, deze omweg is de bom. Dan heb je echt 't gevoel eens een topic gelezen te hebben,.
done
Klopt, zeker in de zomer, in je bikini, op een handdoekje, als je net een duik in t zwembad hebt genomenquote:
Sinds wanneer is de lapo maatgevend als jij op het punt staat een topic te openen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben een boefje geweest, en een falende ook. gers had de lapo
Hier verder Nijmegen #396 Waar we nog steeds op de housewarming wachten
Dus ergens waar je al eens binnen bent geweest, daar mag je geen housewarming meer doen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
En mikkie, jij bent al binnen geweest daar dus
Troll, permpanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:30 schreef Mikkie het volgende:
Sinds wanneer is de lapo maatgevend als jij op het punt staat een topic te openen?
M'n fipo, wat doe je?!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, mik is echt in IB zijn kamer geweestJij hebt daar opt gras liggen slapen
Er is hier maar één trol, en dat ben ik nietquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:29 schreef Dupje het volgende:
[..]
Klopt, zeker in de zomer, in je bikini, op een handdoekje, als je net een duik in t zwembad hebt genomen
Het gaat over bikini's en meneer komt meteen uit z'n rukbunker voor een tvp hoorquote:
banaanvraag!!quote:
beetje jammer om nu over dat topic te beginnenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Er is hier maar één trol, en dat ben ik niet
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Het gaat over bikini's en meneer komt meteen uit z'n rukbunker voor een tvp hoor
Connecties, jeweets.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
beetje jammer om nu over dat topic te beginnen
Nee, met je dat ik nog ergens goed voor ben opmerkingquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus ergens waar je al eens binnen bent geweest, daar mag je geen housewarming meer doen?. Rare leefregels heb jij
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:31 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Dat gaat niet goed komen deze zomer. Ik opteer voor werk de volgende ochtend, dan krijg ik de foto's wel weer van LR
onze knuffelbeerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:44 schreef Mikkie het volgende:
Banken zijn overrated. Ik kruip gewoon tussen Yashi en IB in.
Owhquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, met je dat ik nog ergens goed voor ben opmerking
uberhoupt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik reserveer de bank alvast, is er uberhaupt een bank?
Nee. Yashi en IB's knuffelbeer. Jij zoekt maar een eigen objectquote:
De Ah-Fuck, bedoel je? Mafia is het inderdaadquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef gers het volgende:
gewoon thuis slapen
dronken fietsen![]()
wat een maffia trouwens die fietsendieven in de stad
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh. Meis toch [ afbeelding ]. Je weet dat ik het allemaal niet zo kwaad bedoel hè
.
[..]
uberhoupt?
ja ik dacht eerst dat het fietsendieven warenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De Ah-Fuck, bedoel je? Mafia is het inderdaad.
Mijn matras is maar 1,30, dus Yashi en ik passen al amperquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee. Yashi en IB's knuffelbeer. Jij zoekt maar een eigen object.
Hoi, check de TT.quote:
Zit je nu hier weer te beweren dat je me te dik vindquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mijn matras is maar 1,30, dus Yashi en ik passen al amper
Maar als m'n beide broers komen is er verder weinig slaapplaats over hoor
Ach, je weet het hè, grote mannen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb altijd al een Mikkie willen hebben
weinig ruimte, dan krijgt er 1 iemand een koude rug iigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ach, je weet het hè, grote mannen...
Zit je hier nu weer te beweren dat je me te dik vindt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mijn matras is maar 1,30, dus Yashi en ik passen al amper
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Juh, heb er ook nog een krat pils voor staan. Volgende week maar ergens?
lijkt me geweldigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:59 schreef Mikkie het volgende:
Wie gaan er eigenlijk allemaal naar de Dag van het Levenslied, volgende week zondag?
Toch jammer van je sarcasmequote:
maar het klinkt nogal pauperquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Toch jammer van je sarcasme.
Ik ben er drie jaar terug geweest, toen was het geniaal. Afgelopen twee jaar kon ik niet ivm studiereis, maar dit jaar ben ik er weer bij!
.
Nope, vorig jaar wel geweest. Dit jaar ga ik naar Mama's Pride in Geleen. Daar speelt Colossa, het bandje waarbij ik cello heb opgenomen (en nee, ik speel helaas zelf niet mee..)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:59 schreef Mikkie het volgende:
Wie gaan er eigenlijk allemaal naar de Dag van het Levenslied, volgende week zondag?
die heb je uit het klb topicquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:04 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nope, vorig jaar wel geweest. Dit jaar ga ik naar Mama's Pride in Geleen. Daar speelt Colossa, het bandje waarbij ik cello heb opgenomen (en nee, ik speel helaas zelf niet mee..)
quote:
Misschien moet je je foto dan wisselenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:08 schreef gers het volgende:
durf ik niet![]()
daar zie ik eruit als een kankerpatient/nazi
Dudequote:
heb geen fatsoenlijke foto'squote:
aai.gif + emo.gif = komt wel goed, schatjequote:
ach, ben nu toch al voorzien hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
aai.gif + emo.gif = komt wel goed, schatje
Alleen heeft het bij jou dan geen zin om de foto te wisselen.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen heeft het bij jou dan geen zin om de foto te wisselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |