Nou schiet op danquote:
ik dacht al dat we verder gingen in jouw topicquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
En mikkie, jij bent al binnen geweest daar dus
Nee joh, deze omweg is de bom. Dan heb je echt 't gevoel eens een topic gelezen te hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef Dupje het volgende:
Hoi!
Piet, miss moet je de link in vorig topic dan ook veranderen?
Prima slaapgras, ik zeg 't jequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, mik is echt in IB zijn kamer geweestJij hebt daar opt gras liggen slapen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, deze omweg is de bom. Dan heb je echt 't gevoel eens een topic gelezen te hebben,.
done
Klopt, zeker in de zomer, in je bikini, op een handdoekje, als je net een duik in t zwembad hebt genomenquote:
Sinds wanneer is de lapo maatgevend als jij op het punt staat een topic te openen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben een boefje geweest, en een falende ook. gers had de lapo
Hier verder Nijmegen #396 Waar we nog steeds op de housewarming wachten
Dus ergens waar je al eens binnen bent geweest, daar mag je geen housewarming meer doen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
En mikkie, jij bent al binnen geweest daar dus
Troll, permpanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:30 schreef Mikkie het volgende:
Sinds wanneer is de lapo maatgevend als jij op het punt staat een topic te openen?
M'n fipo, wat doe je?!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, mik is echt in IB zijn kamer geweestJij hebt daar opt gras liggen slapen
Er is hier maar één trol, en dat ben ik nietquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:29 schreef Dupje het volgende:
[..]
Klopt, zeker in de zomer, in je bikini, op een handdoekje, als je net een duik in t zwembad hebt genomen
Het gaat over bikini's en meneer komt meteen uit z'n rukbunker voor een tvp hoorquote:
banaanvraag!!quote:
beetje jammer om nu over dat topic te beginnenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Er is hier maar één trol, en dat ben ik niet
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Het gaat over bikini's en meneer komt meteen uit z'n rukbunker voor een tvp hoor
Connecties, jeweets.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
beetje jammer om nu over dat topic te beginnen
Nee, met je dat ik nog ergens goed voor ben opmerkingquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus ergens waar je al eens binnen bent geweest, daar mag je geen housewarming meer doen?. Rare leefregels heb jij
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:31 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Dat gaat niet goed komen deze zomer. Ik opteer voor werk de volgende ochtend, dan krijg ik de foto's wel weer van LR
onze knuffelbeerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:44 schreef Mikkie het volgende:
Banken zijn overrated. Ik kruip gewoon tussen Yashi en IB in.
Owhquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, met je dat ik nog ergens goed voor ben opmerking
uberhoupt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik reserveer de bank alvast, is er uberhaupt een bank?
Nee. Yashi en IB's knuffelbeer. Jij zoekt maar een eigen objectquote:
De Ah-Fuck, bedoel je? Mafia is het inderdaadquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef gers het volgende:
gewoon thuis slapen
dronken fietsen![]()
wat een maffia trouwens die fietsendieven in de stad
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh. Meis toch [ afbeelding ]. Je weet dat ik het allemaal niet zo kwaad bedoel hè
.
[..]
uberhoupt?
ja ik dacht eerst dat het fietsendieven warenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De Ah-Fuck, bedoel je? Mafia is het inderdaad.
Mijn matras is maar 1,30, dus Yashi en ik passen al amperquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee. Yashi en IB's knuffelbeer. Jij zoekt maar een eigen object.
Hoi, check de TT.quote:
Zit je nu hier weer te beweren dat je me te dik vindquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mijn matras is maar 1,30, dus Yashi en ik passen al amper
Maar als m'n beide broers komen is er verder weinig slaapplaats over hoor
Ach, je weet het hè, grote mannen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb altijd al een Mikkie willen hebben
weinig ruimte, dan krijgt er 1 iemand een koude rug iigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ach, je weet het hè, grote mannen...
Zit je hier nu weer te beweren dat je me te dik vindt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mijn matras is maar 1,30, dus Yashi en ik passen al amper
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Juh, heb er ook nog een krat pils voor staan. Volgende week maar ergens?
lijkt me geweldigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:59 schreef Mikkie het volgende:
Wie gaan er eigenlijk allemaal naar de Dag van het Levenslied, volgende week zondag?
Toch jammer van je sarcasmequote:
maar het klinkt nogal pauperquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Toch jammer van je sarcasme.
Ik ben er drie jaar terug geweest, toen was het geniaal. Afgelopen twee jaar kon ik niet ivm studiereis, maar dit jaar ben ik er weer bij!
.
Nope, vorig jaar wel geweest. Dit jaar ga ik naar Mama's Pride in Geleen. Daar speelt Colossa, het bandje waarbij ik cello heb opgenomen (en nee, ik speel helaas zelf niet mee..)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:59 schreef Mikkie het volgende:
Wie gaan er eigenlijk allemaal naar de Dag van het Levenslied, volgende week zondag?
die heb je uit het klb topicquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:04 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nope, vorig jaar wel geweest. Dit jaar ga ik naar Mama's Pride in Geleen. Daar speelt Colossa, het bandje waarbij ik cello heb opgenomen (en nee, ik speel helaas zelf niet mee..)
quote:
Misschien moet je je foto dan wisselenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:08 schreef gers het volgende:
durf ik niet![]()
daar zie ik eruit als een kankerpatient/nazi
Dudequote:
heb geen fatsoenlijke foto'squote:
aai.gif + emo.gif = komt wel goed, schatjequote:
ach, ben nu toch al voorzien hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
aai.gif + emo.gif = komt wel goed, schatje
Alleen heeft het bij jou dan geen zin om de foto te wisselen.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen heeft het bij jou dan geen zin om de foto te wisselen.
En traditiegetrouw ben jij weer het mikpunt van spotquote:
Vorige keer met het smulrol debacle hoorde ik je anders ook niet klagen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen heeft het bij jou dan geen zin om de foto te wisselen.
juhquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En traditiegetrouw ben jij weer het mikpunt van spot![]()
.
Eentje is genoeg, de rest fixen we zelf welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:13 schreef gers het volgende:
maar als iemand me hyves wil zal ik die wel pm'en
Als het om mijn smulrol gaat kan het nooit een debacle geweest zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Vorige keer met het smulrol debacle hoorde ik je anders ook niet klagen.
ib=likkende lassiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga zo maar es slapenmet een hondje op mijn kamer
ik was gefocused op de appeltaartquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:21 schreef Dupje het volgende:
[..]
Goed lezen Swarma! Wel het topic bijhouden hoor.
wiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die moet je niet tegen komen in een donker steegje.
Truste!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, vanaaf heeft ie vrij.. zal morgen wel even foto posten vant logeerhondje.. blauwtand werkt niet mee.. Maar de laptop batterij heeft er geen zin meer in dus
gers ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die moet je niet tegen komen in een donker steegje.
quote:
dankjequote:
groesbekers waren toch de messentrekkersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:27 schreef Mikkie het volgende:
Mja, je wilt geen enkele Ossenaar tegenkomen in een donker steegje.
ossenaren hebben een historie met messetrekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
groesbekers waren toch de messentrekkers? alhoewel in oss was er ook een laatst
Groesbekers zijn idd ook niet wijs, maar Oss is toch wel één van de meer criminele gemeenten van Nederland.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
groesbekers waren toch de messentrekkers? alhoewel in oss was er ook een laatst
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Groesbekers zijn idd ook niet wijs, maar Oss is toch wel één van de meer criminele gemeenten van Nederland.
Da's inderdaad wel vreemd tegen half zes 's nachtsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:22 schreef dikkekaas het volgende:
Hm. Net als ik wil kijken of hier iets te doen is ligt iedereen te maffen
Had ik ook al... klaarwakker om half acht. Uit protest toch weer in bed gekropen en er net uit gekomenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:24 schreef Dupje het volgende:
GoeiemorgenPffff ik kan weer eens niet normaal uitslapen
Ja precies, ik was om 8 uur wakker, vervolgens nog een beetje gelezen enzo...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Had ik ook al... klaarwakker om half acht. Uit protest toch weer in bed gekropen en er net uit gekomen
Ah, ook wel chill wakker worden. Lezen kon ik niet meer, aangezien er te weinig licht was en m'n leeslampje gisteravond besloot dat 'ie het mooi geweest vond. Dus toen nog maar een keertje omgedraaidquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:05 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja precies, ik was om 8 uur wakker, vervolgens nog een beetje gelezen enzo...
Het is dat je al eens hebt gezegd dat je bijna nooit gaat stappen en liever naar een concert gaat, anders had ik me echt afgevraagd waar je het van zou betalenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:16 schreef Dupje het volgende:
Woww ik ga dit jaar naar Deep Purple, Coldplay en Greenday!
En ook zeker naar Pinkpop en Lowlands, maar daar zullen nog wel meer festivals bij komen
Ah dat is jammer, mijn kamer is altijd heel lichtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, ook wel chill wakker worden. Lezen kon ik niet meer, aangezien er te weinig licht was en m'n leeslampje gisteravond besloot dat 'ie het mooi geweest vond. Dus toen nog maar een keertje omgedraaid.
Hehe ja klopt idd... En wrs ga ik dit jaar ook niet op vakantie... Dusja, dan maar andere leuke dingen doenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is dat je al eens hebt gezegd dat je bijna nooit gaat stappen en liever naar een concert gaat, anders had ik me echt afgevraagd waar je het van zou betalen
Zeker waar. Mijn vakantiegeld en belastingteruggave gaan wellicht op aan een andere auto, ook een vorm van plezierquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:27 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hehe ja klopt idd... En wrs ga ik dit jaar ook niet op vakantie... Dusja, dan maar andere leuke dingen doen
Preciesquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeker waar. Mijn vakantiegeld en belastingteruggave gaan wellicht op aan een andere auto, ook een vorm van plezier.
Dan moet je Lowlands maar zien als een driedaagse, ranzige vakantiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:31 schreef Dupje het volgende:
[..]
Precies
Maar ik ging net zo graag op vakantie hoor...
5 daagse hippe vakantiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet je Lowlands maar zien als een driedaagse, ranzige vakantie
Vast wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:21 schreef mrkrul het volgende:
Nog een bakkie koffie dan weer rondje waaldijk rennen. Kom ik nog iemand tegen?
Met een pop/rock orkest. Ik speel cello. www.highfidelitymusic.dequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:26 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Succes, ik kom hier nog niet zo lang dus de vraag is: "wat ga je repeteren?"
Heerlijk uitgeslapen, dus primaquote:
Alt + 0223, Alt Gr + S of Ctrl + Alt + S.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:30 schreef mrkrul het volgende:
Ok, klinkt goed. Viel Spasz (kan de ringel-S niet vinden)
Nog leuke plannen vandaag?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heerlijk uitgeslapen, dus prima. Als echt mod natuurlijk eerst FOK! bijlezen en dan pas douchen en koffie
.
Da's lompquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:45 schreef Californium het volgende:
goedemorgenman man man wat een snelheid ineens
ik heb het klokje rondgeslapen + een exra uurtje... had het wel nodig denk ik... voel me op en top nu!
echt? vroegahquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's lomp. Laatste keer dat ik dat gedaan heb was op de middelbare school denk ik
.
Zo vroeg naar bed?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:50 schreef Californium het volgende:
[..]
echt? vroegahtoen ik nog niet in schotland was
ging in zaterdags tussen 22.00 en 23.00 naar bed (na een dagje hard werken ) en stond ik de volgende dag met een beetje geluk voor 12.00 op
maar goed.... Ik heb deze week veuls te weinig geslapen
dus mocht wel een keer van mezelf
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo vroeg naar bed?Dat kan ik sowieso al niet
.
ik weigerquote:
Lost kijken, vanavond misschien naar de kroeg. Rustig weekend houdenquote:
Ik moet m'n bachelorscriptie schrijven maar heb een zeer ernstig motivatiegebrek. Zo eerst maar boodschappen doen enzulks. Vanavond met een vriendin waarschijnlijk naar de bios, weinig bijzonders dusquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lost kijken, vanavond misschien naar de kroeg. Rustig weekend houden. Jij?
Ik denk naar Knowing. Wolverine van de week gezien, was aardig.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
Welke film ga je Mikkie? Draait er wat leuks?
Allebei niet echt hoogstandjes naar wat ik begrepen heb, maarja... Eerst zelf zien dan pas oordeel vellen he?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk naar Knowing. Wolverine van de week gezien, was aardig.
Ze hebben iedereen die mogelijk in contact is geweest in quarantaine gezet toch? Bij een peuter moet je dat redelijk kunnen isoleren. Mocht ie iemand besmet hebben, dan kan 't wel hard gaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:24 schreef Californium het volgende:
besmette peuter komt uit aaltendas even gezellig dicht bij huis
Hmm, net ff ontbeten in de zon. Het is echt ontzettend lekker weer (korte broek aanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet m'n bachelorscriptie schrijven maar heb een zeer ernstig motivatiegebrek. Zo eerst maar boodschappen doen enzulks. Vanavond met een vriendin waarschijnlijk naar de bios, weinig bijzonders dus.
De peuter is thuis en wordt thuis verzorgt.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze hebben iedereen die mogelijk in contact is geweest in quarantaine gezet toch? Bij een peuter moet je dat redelijk kunnen isoleren. Mocht ie iemand besmet hebben, dan kan 't wel hard gaan.
Ik ken het, zit nog steeds met een handdoek om in de husikamer, moet langzaamaan maar eens richting werk gaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hmm, net ff ontbeten in de zon. Het is echt ontzettend lekker weer (korte broek aan) dus die motivatieproblemen zijn te begrijpen
.
Jij bent toch van de mixende deeltjes die een nieuw virus vormen etc. Vind je 't rete-interessante materiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:43 schreef Californium het volgende:
[..]
De peuter is thuis en wordt thuis verzorgt.....niet echt quarantaine dus
maar we zullen het zien... als binnen de korste keren de halve achterhoek is besmet weten we waar het vandaan is gekomen
![]()
jahquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij bent toch van de mixende deeltjes die een nieuw virus vormen etc. Vind je 't rete-interessante materie?
denk dat we er over een maandje of 3 helemaal niets meer van horenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:50 schreef Californium het volgende:
[..]
jah![]()
IK vind het heel facsineerde allemaal stiekem
![]()
![]()
waar ik me nu de kop over breek is de incubatie periode
de tijd tussen besmetting en symptomen waarin je wel andere mensen kan besmetten
En over hoelang het zou duren voordat een virusje als dit gaat muteren.... mijn gok nu zit ongeveer op de 3 maanden
science
dat was met de spaanse griep ook..... die kwam een jaar later terug en roeide toen de halve wereldbevolking uitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
denk dat we er over een maandje of 3 helemaal niets meer van horen
De vogelgriep duikt soms ook ergens in China ineens weer op, vage shit. Deze varkensgriep is van mens op mens overdraagbaar, maar ook van dier (welke soorten?) op dier?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:57 schreef HostiMeister het volgende:
denk dat we er over een maandje of 3 helemaal niets meer van horen
Nou eindelijk een beetje leven in de brouwerij zou ik zo zeggen, meteen afgelopen met de financiële crisis.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:59 schreef Californium het volgende:
[..]
dat was met de spaanse griep ook..... die kwam een jaar later terug en roeide toen de halve wereldbevolking uitonschuldige beestjes he
volgens mij ook op vogels .....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De vogelgriep duikt soms ook ergens in China ineens weer op, vage shit. Deze varkensgriep is van mens op mens overdraagbaar, maar ook van dier (welke soorten?) op dier?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou eindelijk een beetje leven in de brouwerij zou ik zo zeggen, meteen afgelopen met de financiële crisis.
hihiquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
hihi, maar geen andere beesten
? Insecten?
Klopt, maar hopelijk vermakelijk. Heb gewoon geen zin om vanavond thuis te zittenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Allebei niet echt hoogstandjes naar wat ik begrepen heb, maarja... Eerst zelf zien dan pas oordeel vellen he?
Oja? Peuterspeelzaal? Daar gaat je quarantainequote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze hebben iedereen die mogelijk in contact is geweest in quarantaine gezet toch? Bij een peuter moet je dat redelijk kunnen isoleren. Mocht ie iemand besmet hebben, dan kan 't wel hard gaan.
Heerlijk ja. Ik heb ook een shirtje en korte broek. Straks mooi even in de zon zittenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hmm, net ff ontbeten in de zon. Het is echt ontzettend lekker weer (korte broek aan) dus die motivatieproblemen zijn te begrijpen
.
ik wel heb zelfs gekeken om dat griepmedicijn te kopenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:04 schreef Californium het volgende:
[..]
laten we eerlijk wezen.... ik maak me nu echt even geen zorgen over die hele griep niet
dat ga ik pas doen als de boel gaat muteren, de pleuris uitbreekt en er geen vaccin is
tamiflu? Achquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:12 schreef gers het volgende:
[..]
ik wel heb zelfs gekeken om dat griepmedicijn te kopen
waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:12 schreef Californium het volgende:
[..]
tamiflu? Achals het muteerd dan hebben we daar toch niets aan
Natuurlijke selectie, noemen ze dat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:59 schreef Californium het volgende:
[..]
dat was met de spaanse griep ook..... die kwam een jaar later terug en roeide toen de halve wereldbevolking uitonschuldige beestjes he
De tijd tussen symptomen en verschijnselen is 24u, als je net uit Mexico komt gooi je 'm vast niet meteen in de zaal. Het kan wel, maar de kans niet heul grootquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:11 schreef Mikkie het volgende:
Oja? Peuterspeelzaal? Daar gaat je quarantaine.
quote:
tijd tussen symptomen en verschijnselen is 24u.... zijn symptomen en verschijnselen niet hetzelfdequote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De tijd tussen symptomen en verschijnselen is 24u, als je net uit Mexico komt gooi je 'm vast niet meteen in de zaal. Het kan wel, maar de kans niet heul groot.
mogguhquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:18 schreef Californium het volgende:
tijd tussen symptomen en verschijnselen is 24u.... zijn symptomen en verschijnselen niet hetzelfdemaar iig... dat meisje dat terug kwam uit mexico duurde 3 dagen voordat ze ziek werd..... ze heeft dus de griep in eigen land opgevangen of ze is drie dagen (of langer) geinfecteerd geweest voordat ze ziek werd
wat dus niet waar isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
mogguh, tussen infectie en symptomem
Omdat het blijkbaar iets met het immuunsysteem van doen heeft, waarschijnlijk een superinfectie ofzo..... Maar dat betekend niet dat symptomen niet eerder bij mensen met een verminderd immuunsysteem zichtbaar zijn....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar waarom is de groep 20 - 40jarigen dan de grootste risicogroep?
Omdat die het meeste zuipen en het meest slecht eten, en daardoor een slecht afweersysteem hebben.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar waarom is de groep 20 - 40jarigen dan de grootste risicogroep?
wat ik ergens gelezen heb... weet niet of het waar is ... dat blijkbaar bijvoorbeeld tijdens de spaanse griep, het lichaam was geinfecteerd met het virus en ook met een bacterie.....volgens mij was dat Pseunomoda (?) en dan het lichaam probeert het vrius probeerd weg te krijgen en uiteindelijk sterft aan de bacteriele infectie..... Immuunsyteem van ouderen en kiinderen( heeft niets te maken met resistentie, want virus veranderd steeds vandaar dat sommige vaccins niet tegen andere type griep helpen) dat de bacteriele infectie wordt bestreden ipv het virus.....(die relatief minder gevaarlijk is dan de bacteriele infectie)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, ergens gelezen dat ouderen al meer griepjes hebben gehad en dus beter bestand zijn. Maar het hoe en waarom van 20-40jarigen boven 0-20 is vage shit.
Klinkt logisch. Ik dacht dat juist mensen met een hele gezonde immuunreactie bij een bepaald soort infectie sneller ziek worden dan mensen met een minder gezonde immuunreactie. Of is dat hocus pocus?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:34 schreef Californium het volgende:
[..]
wat ik ergens gelezen heb... weet niet of het waar is ... dat blijkbaar bijvoorbeeld tijdens de spaanse griep, het lichaam was geinfecteerd met het virus en ook met een bacterie.....volgens mij was dat Pseunomoda (?) en dan het lichaam probeert het vrius probeerd weg te krijgen en uiteindelijk sterft aan de bacteriele infectie..... Immuunsyteem van ouderen en kiinderen( heeft niets te maken met resistentie, want virus veranderd steeds vandaar dat sommige vaccins niet tegen andere type griep helpen) dat de bacteriele infectie wordt bestreden ipv het virus.....(die relatief minder gevaarlijk is dan de bacteriele infectie)
Ik ben vooral blij dat ik iets anders studeerquote:
kan kloppenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt logisch. Ik dacht dat juist mensen met een hele gezonde immuunreactie bij een bepaald soort infectie sneller ziek worden dan mensen met een minder gezonde immuunreactie. Of is dat hocus pocus?
hahaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat ik iets anders studeer
Tja niet iedereen kan zich Betah noemenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat ik iets anders studeer
Ik ben liever gewoon 'beter'.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja niet iedereen kan zich Betah noemen
Zo gaat het nu al minstens 7 jaar, zou niet echt een verrassing moeten zijn, Swarmiquote:
ik had me zo verheugd op een nieuwe afleveringquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo gaat het nu al minstens 7 jaar, zou niet echt een verrassing moeten zijn, Swarmi
7 voor de zomer en 7 na de zomer, zo hebben Matt en Trey het gezegd en zo zal het geschieden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik had me zo verheugd op een nieuwe aflevering
Wat? hoaxquote:
Nee, geen hoax. Meer het spuit 11-idee, aangezien episode 17 al half april weer uitgezonden isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat? hoax? Het staat op bierdopje, en die zijn wel redelijk betrouwbaar
.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, ik moet er nog meer downloade. Thanx.
Dat heb ik ook gelezen over de Mexicaanse griep.. Juist met een goed immuunsysteem ga je er eerder dood aan, omdat je lichaam te heftig reageert. Voor zover ik weet is dat nu het geval dus... Ik maak me dan ook niet erg zorgenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt logisch. Ik dacht dat juist mensen met een hele gezonde immuunreactie bij een bepaald soort infectie sneller ziek worden dan mensen met een minder gezonde immuunreactie. Of is dat hocus pocus?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:37 schreef swarmahoer het volgende:
hoelaat kan ik komen voor de taart dupje
Dus nu mag je definitief meedoen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:12 schreef Dupje het volgende:
Terug van de repetitie in Duitsland, ging goed! En ze waren tevreden over me!
Whoooooooooooh! Dupsel speelt hard-to-get met taartquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:50 schreef Dupje het volgende:
[..]Is die taart nou nog niet uit je hoofd?
Ik ga eerst maar eens gewoon eten maken.
Ja en jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus nu mag je definitief meedoen?
[..]
Whoooooooooooh! Dupsel speelt hard-to-get met taart
dat is zo'n briljant topicquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:14 schreef Mikkie het volgende:
In de categorie '2× de helft':
verschil gram en ml?
er kan toch verschil tussen ml en gram zijn afhankelijk van de vloeistofquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:14 schreef Mikkie het volgende:
In de categorie '2× de helft':
verschil gram en ml?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:29 schreef gers het volgende:
[..]
er kan toch verschil tussen ml en gram zijn afhankelijk van de vloeistof
1ml water is 1 gramquote:
jah duhquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:33 schreef gers het volgende:
[..]
1ml water is 1 gram
1 ml lood is toch zwaarder als 1 gram
of heb ik niet zitten opletten bij de natuurkunde les
owzo ik dacht ik het verkeerd hadquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:35 schreef Californium het volgende:
[..]
jah duhmaar daar gaat het hele topic toch over
neequote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:45 schreef gers het volgende:
wel druk hier![]()
heb me kamer trouwens opgeknapt
gers dus ook nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:37 schreef Californium het volgende:
[..]
neehaha... ts is niet zo intelligent
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:25 schreef Californium het volgende:
[..]
dat is zo'n briljant topicdeze ts is wel een doos zeg
Grenzeloze stupiditeit.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:36 schreef casper019 het volgende:
[..]
ok maar als de vla per 100ml 120 kcal is.
Is dan 100gram afgewogen dan ook 120kcal?
Of is het als erop staat 500gram, 460 ml
de berekening anders?
Slaap lekker Hosti! Ik ga zo ook maar eens gestrekt. Heerlijk slapen onder een vers gewassen dekbedovertrekquote:Op zondag 3 mei 2009 03:07 schreef HostiMeister het volgende:
Dergelijke stupiditeit doet mijn hersenen dusdanig pijnigen dat ze niets anders meer kunnen dan rusten. Welterusten
quote:Op zondag 3 mei 2009 00:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
great, kom je bij IB thuis na een lange dag.. Ruikt de hele keuken naar vers gebakken appeltaart
quote:Op zondag 3 mei 2009 00:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
great, kom je bij IB thuis na een lange dag.. Ruikt de hele keuken naar vers gebakken appeltaart
Ik lag echt in een deuk toen ze zich omdraaide. En zeg nou zelf, het shirt is zo superfout dat het weer leuk isquote:
Klopt wel jaquote:Op zondag 3 mei 2009 10:20 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik lag echt in een deuk toen ze zich omdraaide. En zeg nou zelf, het shirt is zo superfout dat het weer leuk is
Dat dus. Fuck het is lang geleden dat ik zo laat wakker werdquote:
Stom he, daar kwam ik laatst ook achter.. dat we naast die vuilniszakken gewoon nog keiveel betalen ook.quote:Op zondag 3 mei 2009 09:08 schreef mrkrul het volgende:
shit zeg, dacht ik alles wel te betalen met die groene vuilniszakken, krijg ik ook nog een acceptgiro voor de vuilnis? Is da normaal!!
zelfs voor mij is dit abnormaal laatquote:Op zondag 3 mei 2009 12:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat dus. Fuck het is lang geleden dat ik zo laat wakker werd.
Klopt ja. Sinds we dat hier in huis weten zetten we vaker de container buiten, daar wordt immers toch al voor betaald...quote:Op zondag 3 mei 2009 12:42 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Stom he, daar kwam ik laatst ook achter.. dat we naast die vuilniszakken gewoon nog keiveel betalen ook.
Toch prettig om dan samen zo laat wakker te wordenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:43 schreef Californium het volgende:
[..]
zelfs voor mij is dit abnormaal laat
wel hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 12:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Toch prettig om dan samen zo laat wakker te worden
Hmmm.quote:
chocolade?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm.
Ik heb nog massage-olie en verse aardbeien liggen?
Ik vrees dat ik je daarin moet teleurstellenquote:
de afterparty voor t bioscoop bezoek al geplandquote:Op zondag 3 mei 2009 12:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm.
Ik heb nog massage-olie en verse aardbeien liggen?
en bedanktquote:
Neu, aardbeien in de bonus en daar had ik gewoon zin inquote:Op zondag 3 mei 2009 13:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de afterparty voor t bioscoop bezoek al gepland
Dat doe je toch echt helemaal zelf, gersjequote:
Uiteindelijk wel, ja. Maar het feit dat je daar over twijfelt, voorspelt weinig goedsquote:
En nu doe je alsof dat veel is? Twee liter is het begin van de dag mên, daar ontbijt ik meequote:Op zondag 3 mei 2009 13:41 schreef gers het volgende:
het was half 2 snachts ofzo en ik had 2 ltr bier achter me kiezen
sorry ik moet nog veel lerenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En nu doe je alsof dat veel is? Twee liter is het begin van de dag mên, daar ontbijt ik mee.
bier en aardbeienquote:Op zondag 3 mei 2009 13:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En nu doe je alsof dat veel is? Twee liter is het begin van de dag mên, daar ontbijt ik mee.
Meestal friet, maar ik heb nu geen zin om naar de snackbar te gaan.quote:
Je woont nu toch op kamers? Geen beter moment om te beginnen. Paar kratjes Hertog Jan scoren en gaan met die banaan.quote:
Blikken amstel of het huismerk ook goed , wel halve litersquote:Op zondag 3 mei 2009 13:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je woont nu toch op kamers? Geen beter moment om te beginnen. Paar kratjes Hertog Jan scoren en gaan met die banaan.
ja maar die zijn duurquote:Op zondag 3 mei 2009 14:00 schreef swarmahoer het volgende:
nee, kratjes hertog jan, mikkie en ik behoren tot de ballotagecommissie
Kwaliteit is ook een issue, niet alleen kwantiteitquote:Op zondag 3 mei 2009 14:02 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar die zijn duur![]()
hoe goedkoper het bier hoe meer ik kan drinken , dus hoe meer ik kan trainen
en een traytje bavaria kost 6 euro op me werkquote:Op zondag 3 mei 2009 14:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kwaliteit is ook een issue, niet alleen kwantiteit. HJ in de bonus kost een tientje de krat, goed te overzien.
Als je vrijwillig Bavaria gaat drinken verdien je geen plek in dit topicquote:Op zondag 3 mei 2009 14:10 schreef gers het volgende:
[..]
en een traytje bavaria kost 6 euro op me werk
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je vrijwillig Bavaria gaat drinken verdien je geen plek in dit topic.
Is die al gebakkenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:18 schreef Dupje het volgende:
Of we hebben het even niet over bier maar appeltaart ofzo...
er zijn belanrijkere dingen in het levenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:18 schreef Dupje het volgende:
Of we hebben het even niet over bier maar appeltaart ofzo...
Hoe ik gister rook wel jaquote:
Echte ossenaren ookquote:
daar was toch een woord voor, mensen lekker maken met dingen die ze niet hebben? huichelaar ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |