Krijgen wel ¤140,- terug van de verzekering, maar moet het toch ongeveer 3 weken voorschietenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Wij hebben ondertussen ook een kat die evenduur is als een raskat...
Persoonlijk vind ik het flauwekul.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:18 schreef Inu het volgende:
Dus zo'n dierenverzekering is stiekem wel slim?... Ik vond het zo duur voor hoe weinig hij dekte..
Wij krijgen 81% vergoed van nagenoeg alles. Goed idee voor mezelf, ik ga nu de polis even doorlezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:18 schreef Inu het volgende:
Dus zo'n dierenverzekering is stiekem wel slim?... Ik vond het zo duur voor hoe weinig hij dekte..
quote:Wat wordt niet vergoed?
De volgende kosten worden niet vergoed:
* Preventieve behandelingen zoals inentingen, vlooien- en wormenmiddelen
* Diagnose en behandeling van alle aandoeningen aan heupen en ellebogen bij honden, ongeacht de aanleiding. Bij aandoening aan deze gewrichten vergoedt Proteq alleen het 1e consult
Dit is dan weer minder:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij krijgen 81% vergoed van nagenoeg alles. Goed idee voor mezelf, ik ga nu de polis even doorlezen.
[..]
Wij hebben bij al onze dieren al veel geld uit gegeven mbt ziekte, maar per saldo was het goedkoper geweest als wij het geld van de remie elke maand gespaard hadden tot nu toe. Maaaarrr, als Zito een hersenoperatie moet krijgen ivm zijn ziekte dan zijn wij HEEEL blij dat wij verzekerd zijn want dat loopt in de duizenden euro's.
quote:De maximale vergoeding is ¤ 3.500,- per
verzekeringsjaar per huisdier, voor alle dekkingen samen
Dan ga ik nu maar even. Als ik net zo'n last van mijn darmen heb als vanmiddag wordt het turbo-poepen.quote:
Eigenlijk was het een roep om jou naar dit topic te lokken.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eigenlijk was het een roep om jou naar dit topic te lokken.
Beetje a la batman. Maar dan anders.
het is dat ik traag ben anders was het geluktquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eigenlijk was het een roep om jou naar dit topic te lokken.
Beetje a la batman. Maar dan anders.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:27 schreef bleiblei het volgende:
Oeh, vetheid, KLU dagen in Volkel dit jaar.
Met een beetje mazzel kunnen we wat VIP achtigs ritselen met "de Kolonel".
schande inderdaadquote:
Is relaaaaaxtquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is relaaaaaxt.
2 jaar geleden uren in de auto zitten kijken en daarna een tyfuseind lopen.
Bij de landmachtdagen vorig jaar, flink lang in de file gestaan op de A58, maar zodra we op de afrit zaten, hoppetee langs alle afzettingen heen gereden en de auto OP de basis gezet.
hoezeequote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:25 schreef ColtZ40 het volgende:
ik
=
Coltz40
Gaat bier drinken en kut roepen.
zelfs ik was al om 9 uur uit bed...en ik lig normaal rustig tot 14 uur in bed in het weekendquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
ben benieuwd hoe laat bb vandaag uit bed gaat komen
(hij moppert hier altijd als ik uitslaap, dus doe ik het gewoon terug)
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
ben benieuwd hoe laat bb vandaag uit bed gaat komen
(hij moppert hier altijd als ik uitslaap, dus doe ik het gewoon terug)
Ik was om 05:37 wakker. Er lag een kat te mekkeren op de slaapkamer, en toen ik hem eruit ging zetten wilde hij nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zelfs ik was al om 9 uur uit bed...en ik lig normaal rustig tot 14 uur in bed in het weekend
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik was om 05:37 wakker. Er lag een kat te mekkeren op de slaapkamer, en toen ik hem eruit ging zetten wilde hij nietDe lul
Pilletjes innemen en gaan liggen met de ogen dicht?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:41 schreef ArTiC het volgende:
kolere...begin weer steken in mijn oogkas te krijgen....migraine op komst
wa hedde gedoan vrouwke?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
damn, ik heb mezelf wel weer een queeste op de hals gehaald hoor
Een wat?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
damn, ik heb mezelf wel weer een queeste op de hals gehaald hoor
ff een OD paracetamol nemen iddquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Pilletjes innemen en gaan liggen met de ogen dicht?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
echt he, die onbekende frikandel komt online en begint meteeeeeeen tegen me aan te zeveren ook...
mannen
een queeste!quote:
pssst, zet je cam eens aanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
echt he, die onbekende frikandel komt online en begint meteeeeeeen tegen me aan te zeveren ook...
mannen
dit ziet er juist wel nostalgisch uit ipv hip...toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
never mind, zojuist gevonden denk ik
[ afbeelding ]
ja, ik wilde een bollamp, en geen lantaarn ding. Dit komt het dichtst in de buurtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dit ziet er juist wel nostalgisch uit ipv hip...toch?
en dan noemen ze mij wanhopigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
@Home zegt:
das mooi
en de kat ook?
Margot de tuinkabouter zegt:
ik denk het wel
@Home nodigt je uit om de webcam inschakelen te starten. Wil je de uitnodiging Accepteren (Alt+C) of Weigeren (Alt+D)?
@Home nodigt je uit om kijken met de webcam te starten. Wil je de uitnodiging Accepteren (Alt+C) of Weigeren (Alt+D)?
ik maak alleen foto's met mijn webcam die door jullie misbruikt worden om mij voor het lapje te houdenquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik maak alleen foto's met mijn webcam die door jullie misbruikt worden om mij voor het lapje te houden
Ik begrijp geen straattaal.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:03 schreef ArTiC het volgende:
aha...ik zie op youtube dat de lokale bontmuts maffia beef heeft onderling...distracks van 14 jarige knulletjes
ik heb meteen een pallet besteldquote:
De medelanders hier uit de buurt hebben een meningsverschil welke zij pogen op te lossen door middel van creatieve uitingen welke zij op het internet plaatsen.quote:
Aha.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De medelanders hier uit de buurt hebben een meningsverschil welke zij pogen op te lossen door middel van creatieve uitingen welke zij op het internet plaatsen.
Het Haagjequote:
Je zal er maar wonen idd, wat een trieste lui daarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Het HaagjeFiets liever om dan dat ik daar doorheen ga
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Het HaagjeFiets liever om dan dat ik daar doorheen ga
ik woon nu in de Cortenbachstraat, aan de rand van 't haagje.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
Artic, welke straat woon jij nou?
Die poes van mijn broer komt uit de 1e haagstraat ofzo.... daar was ze gedumpt
gaat lekker daarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik woon nu in de Cortenbachstraat, aan de rand van 't haagje.
JB's hond komt ook uit de 1ste Haagstraat
vooral Edgar is een echte haagsche hond...een dominant patsertjequote:
ze is niet liev voor mequote:
ze weet waar ik woon hoor...en met de auto durft ze daar iig wel te komenquote:
Met een tank dan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze weet waar ik woon hoor...en met de auto durft ze daar iig wel te komen
Volgens mij wel...kreeg een uitnodiging van een nieuw hyves profiel van hem gisterenquote:
MET EEN RAKET OP HET DAK!quote:
nu aan de rand, heb er wel 25 jaar gewoondquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij woont niet in het Haagjemaar wel bijna
Ik had een paar jaar een vriendin in het Haagje, maar ik vond het toch altijd enigzins eng om erheen te fietsenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nu aan de rand, heb er wel 25 jaar gewoond
ziet eruit als een sexspeeltjequote:
Dan hebben jullie licht bij de bbqquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja he, is weer eens wat anders in de tuin
Maar waar hang je hem aan op?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja he, is weer eens wat anders in de tuin
omdat je een buitenstaander bent denk je dat....als je de mensen kent en ze kennen jou is het een heel andere wereld. De sociale controle is er enorm en je kan er gerust veilig over straat...laat alleen niet merken dat je bang bent ofzo...er zijn wel types die daar misbruik van willen maken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar een vriendin in het Haagje, maar ik vond het toch altijd enigzins eng om erheen te fietsenHeb altijd het idee dat je maar een beetje de verkeerde kant op hoeft te kijken en het is mis...
tof lichtdinges!quote:
nou, we schroeven een stalen buis aan de muur, die laten we buigen bij de staalbewerkunit verderop in de straat, door die buis laten we de electra lopen en aan het uiteinde komt de lamp dan te hangenquote:
Ja, maar ze doen ook niet echt iets om me van gedachten te laten veranderenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat je een buitenstaander bent denk je dat....als je de mensen kent en ze kennen jou is het een heel andere wereld. De sociale controle is er enorm en je kan er gerust veilig over straat...laat alleen niet merken dat je bang bent ofzo...er zijn wel types die daar misbruik van willen maken.
Ik heb het wel over de autochtonen nu...de bontkraagjes zijn stukken minder flex maar die heb je overal
Paintquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, we schroeven een stalen buis aan de muur, die laten we buigen bij de staalbewerkunit verderop in de straat, door die buis laten we de electra lopen en aan het uiteinde komt de lamp dan te hangen
Of zal ik het painten?
vandaar dat ik Rotterdam een toffe stad vind dusquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar ze doen ook niet echt iets om me van gedachten te laten veranderenEn buurten waarin je bang bent kom ik sowieso niet zo graag... Zo is heel Rotterdam bijv. zo'n buurt
[..]
Paint
En dat zou verschil uit moeten maken?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:54 schreef febster het volgende:
Mijn opa en oma hebben (en mijn moeder) hebben in de 3e haagstraat gewoonddan hebben we het wel over 30 jaar geleden overigens
*zet de koffie vast aan*quote:
dan kent je moeder dit nummer vast wel:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:54 schreef febster het volgende:
Mijn opa en oma hebben (en mijn moeder) hebben in de 3e haagstraat gewoonddan hebben we het wel over 30 jaar geleden overigens
idd...als hier een autochtoon kind iets flikt bij een ander dan gaat die verhaal halen bij zijn/haar vader en krijgt hij/zij een paar veeg van de ouders. Geloof maar dat die zich wel gedeisd houdenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:59 schreef bleiblei het volgende:
Die Marokkaanse mannetjes hebben iets te veel drang om zich te bewijzen en iets te weinig controle van hun ouders. Maar het voetbaltoernooi hier in de buurt heb ik wel mooi voor elkaar gekregen. Der was maar 1 mannetje waar ik een probleem mee heb gehad
. Wat dat betreft moet je die gastjes beetje behandelen als een hond. Enorm rechtlijnig zijn, niet van gedachten veranderen tijdens een proces, grote bek opzetten als je wil dat de hele groep iets gaat doen en de leider aanspreken als er iemand moeilijk doet. Al is dat laatste weer niet een gevalletje wat je bij honden ook doet
.
Wat?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:45 schreef bleiblei het volgende:
Iemand enig idee waar die donkere donderwolken vandaan komen?
ik ga nu ff A1GP kijken en daarna een stukje rijden met mijn A1GPquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:58 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wat?Is motorgp net voorbij waarna ik een stukje zou gaan motorrijden.
![]()
die is heul niet van jouquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:08 schreef bleiblei het volgende:
Ik ga de GT series kijken en daarna een stukje rijden met mijn DBRS9![]()
[ afbeelding ]
Mij is het gelukt nu jij nog.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga nu ff A1GP kijken en daarna een stukje rijden met mijn A1GP
Hedde gij een perd?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:20 schreef Inu het volgende:
Ik heb net mn eigen pony bijgeknipt en het is gelukt
zit nu ff RTL Rally GP te kijken dus ik drift zo ff met mijn auto tegen een boomquote:
Uit de lucht?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:45 schreef bleiblei het volgende:
Iemand enig idee waar die donkere donderwolken vandaan komen?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:34 schreef ArTiC het volgende:
oh wacht, nu komt er een wielerprogramma..eerst ff kijken. Dan fiets ik daarna ff Alpe d'Huez op
2x!quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 01:53 schreef ArTiC het volgende:
Heb je MTV voor het eerst in 5 jaar aanstaan omdat je bij het zappen Metallica tegenkwam...komt er daarna weer van die bliepjesmeuk![]()
een nummer met 824.391x de zin: around the wurlld
*zap*
tot over 5 jaar maar weer![]()
Dat is dus 72X en geen 824.391Xquote:Around the World - Daft Punk
Around the world, around the world
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:50 schreef Levitation het volgende:
Ben vandaag 1 jaar getrouwd.
En V. zit al weer anderhalf uur GTA te spelen.Very gezellig dus.
Gelijk heeft hij.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:50 schreef Levitation het volgende:
En een single GTA actie helpt niet?quote:Op zondag 3 mei 2009 11:50 schreef Levitation het volgende:
Valt imho vooral dit bericht onder "wat kunnen mensen ontzettend achterlijk zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 12:46 schreef Juup© het volgende:
Ongelofelijk, wat kunnen sommige mensen dom zijn
Vrouw ernstig gewond bij barbecue
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Valt imho vooral dit bericht onder "wat kunnen mensen ontzettend achterlijk zijn![]()
"
Woede richt zich op zwarte Swift-rijders
Waar slaaaat dat op?
Eigenlijk is het niet eensmaar vooral
.
Inderdaad... onvoorstelbaar dat mensen zo dom en kortzichtig kunnen zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Valt imho vooral dit bericht onder "wat kunnen mensen ontzettend achterlijk zijn![]()
"
Woede richt zich op zwarte Swift-rijders
Waar slaaaat dat op?
Eigenlijk is het niet eensmaar vooral
.
zit ook al een kwartier te F5'en hierquote:
ik ben kanslozerquote:Op zondag 3 mei 2009 23:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik niet, ik keek voor het eerst sinds uren
Ik schijn er 1 te hebbenquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:19 schreef febster het volgende:
[..]
Ik schijn er 1 te hebben![]()
Word je soms alleen wel moe van
Ben benieuwd of het waar zal maken wat er in dat artikel aangegeven wordt.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:20 schreef febster het volgende:
BB interessant leesvoerhttp://www.independent.co(...)or-ever-1678109.html
En hebben jullie nog iets memorabels gedaan gisteren?quote:
Niet echt... het was al een redelijk vol weekend en we hebben dus wat gerelaxt.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En hebben jullie nog iets memorabels gedaan gisteren?
Ik ga trouwens dat artikel dadelijk lezen Feb.
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Zie ineens dit op Mex's hyves
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Recycling, daar doet Gijs ook aan als Bailey gekotst heeft (als ik net te laat ben om hem weg te sturenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, nu zit Eny de kots van Noortje op te vreten
[ afbeelding ]
Heerlijk he.. die beestjesquote:Op maandag 4 mei 2009 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, nu zit Eny de kots van Noortje op te vreten
Hij heeft er anders ook geen moeite mee om zo af en toe onder de account van amaranta te posten.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
amaranta zal de details verder zelf wel komen vertellen denk ik.... mex is wel online maar die heeft geen fok account meer
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:44 schreef Juup© het volgende:
Maar ik neem aan dat het dus serieus is. Bij deze gefeliciteerd jullie drie![]()
![]()
![]()
![]()
Gaaf!quote:Op maandag 4 mei 2009 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Mex heeft zojuist bevestigd dat amaranta 8 weken zwanger is
![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Mex heeft zojuist bevestigd dat amaranta 8 weken zwanger is
![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:21 schreef amaranta het volgende:
euh, haha, haha, ja klopt ik ben 8 wk zwanger
ja, je vent zet een positieve zwangerschapstest op z'n hyves, dan spreidt het nieuws snelquote:Op maandag 4 mei 2009 11:21 schreef amaranta het volgende:
ja wan eppo, en ik ,maar doen alsof mn neus bloedquote:Op maandag 4 mei 2009 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, je vent zet een positieve zwangerschapstest op z'n hyves, dan spreidt het nieuws snel
Feli meis
zwanger?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:25 schreef Inu het volgende:
Babies
Net telefoontje van mijn dokter dan er niks uit de bloedtest is gekomenWaarom ben ik dan de hele tijd zo moehoe?
Uit de kastquote:Op maandag 4 mei 2009 11:21 schreef amaranta het volgende:
ow, wie is de kloon?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Uit de kast
Nogmaals gefeliciteerd
(Bah, het is helemaal niet leuk als klonen die ik ken uit de kast komen![]()
)
Me knows!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:29 schreef amaranta het volgende:
Oh, en Eva krijgt helemaal geen brusje, ze krijgt een broertje of een zusje
ik neem aan dat de kloon anders heetquote:
Nee hoor, was van plan om sowieso een dezer dagen uit de kast te stappen.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik neem aan dat de kloon anders heet
amaranta, sorry als ik iets heb ontketend wat nog niet de bedoeling was
ow, gelukkigquote:Op maandag 4 mei 2009 11:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee hoor, was van plan om sowieso een dezer dagen uit de kast te stappen.
Is ook wel erg warm om met dit weer in een kast te gaan zittenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als de vader het maar weet hequote:Op maandag 4 mei 2009 11:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, maar jij eet het gelukkig niet nog een keer opquote:Op maandag 4 mei 2009 11:38 schreef amaranta het volgende:
Maargoed, om een lang verhaal kort te maken. Ik heb dus een innige verhouding met onze toiletpotten, het is een soort van driehoeksverhouding (2 potten en ikzelf).
die hoop ik nu van jou te krijgen natuurlijkquote:Op maandag 4 mei 2009 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar jij eet het gelukkig niet nog een keer op
Heb je al een buikband met "Made by Rob" ?
Van je man moet je het hebbenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:21 schreef amaranta het volgende:
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:29 schreef amaranta het volgende:
Oh, en Eva krijgt helemaal geen brusje, ze krijgt een broertje of een zusje
be careful what you wish forquote:Op maandag 4 mei 2009 11:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
die hoop ik nu van jou te krijgen natuurlijk
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
die hoop ik nu van jou te krijgen natuurlijk
Komt goed, ooit.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:46 schreef bleiblei het volgende:
Woei, ik sta nog maar 3 cijfers in de min met mijn aandelers.
met komma?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:46 schreef bleiblei het volgende:
Woei, ik sta nog maar 3 cijfers in de min met mijn aandelers.
Dag meissie!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Is ook wel erg warm om met dit weer in een kast te gaan zitten
* Troel gaat dit topic weer verlaten
Mijn schoonzus had zaterdag er eentje aan met "Never mess with a pregnant woman". Was wel toepasselijk aangezien we een surprise party voor haar georganiseerd hadden.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar jij eet het gelukkig niet nog een keer op
Heb je al een buikband met "Made by Rob" ?
Dat heb jij dan goed gedachtquote:Op maandag 4 mei 2009 11:51 schreef Juup© het volgende:
Het gekke is dat ik toen ik jou zag bij de housewarming, al tegen DuchessX gezegd heb dat ik het vermoeden had dat jij wel eens zwanger zou kunnen zijn. vraag mij niet waarom ik dat toen dacht, ik had gewoon zo'n gevoel.
Dat gevoel had ik ook bij een vrouwtje hier uit de buurt, en daar bleek ik ook gelijk te hebben.quote:
Dus?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
vind het echt supertof
Het regent babies de laatste tijd
GA WEG beeldvormingquote:Op maandag 4 mei 2009 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
vind het echt supertof
Het regent babies de laatste tijd
quote:Woensdag 6 en donderdag 7 mei verkopen we weer verse asperges. De asperges zijn van AA1kwaliteit: dit is de beste kwaliteit!
Geschild of ongeschild?
Je kunt kiezen uit de volgende soorten:
• ongeschilde asperges: ¤ 5 per kilo
• handgeschilde asperges: ¤ 10,00 per kilo
Advies en tips
Heb je vragen over de bereiding van de asperges, dan staat de aspergespecialist voor je klaar met advies en tips.
Aspergewijn
Ook voor een bijpassende aspergewijn kun je bij de aspergespecialist terecht. Hij verkoopt dé aspergewijn van 2009, een Sauvignon uit de Côte du Cascogne. Deze wijn zijn is door het
Brabants Asperge genootschap tot asperge wijn van dit jaar gekozen. Een fles wijn kost ¤ 5,-.
Verkooppunten
De asperges en wijn zijn te koop op de volgende plaatsen en data:
Werkquote:Op maandag 4 mei 2009 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe kom je daar dan aan?
ik wil wel een kilootje ongeschild
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was een constatering van de feiten Juup.
zeg dat ook even tegen die vent van jequote:Op maandag 4 mei 2009 12:08 schreef amaranta het volgende:
owja, geen berichten via hyves aub, op mijn werk moet ik nog enkele collegas inlichtingen alvorens ik het bekend maak en ik heb menig collega op hyves dus....
voor zover ik weet is zijn hyves afgeschermd ??quote:Op maandag 4 mei 2009 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeg dat ook even tegen die vent van je
Maar ik houd mijn waffel
ow dat kan, dat weet ik nietquote:Op maandag 4 mei 2009 12:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
voor zover ik weet is zijn hyves afgeschermd ??
Ik kan gewoon die foto zien en ben geen lid van zijn Hyvequote:Op maandag 4 mei 2009 12:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
voor zover ik weet is zijn hyves afgeschermd ??
dan ga ik daar nu even een stokje voor stekenquote:Op maandag 4 mei 2009 12:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kan gewoon die foto zien en ben geen lid van zijn Hyve
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef amaranta het volgende:
Rob is as we speak naar de dokter. Met een beetje pech krijgt hij te horen dat hij galstenen heeft
Hij is in ieder geval al een paar weken ziek en moe en zijn poep is gelig.
Da's wel ellendig!quote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef amaranta het volgende:
Rob is as we speak naar de dokter. Met een beetje pech krijgt hij te horen dat hij galstenen heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
ook al een meidquote:Op maandag 4 mei 2009 12:22 schreef Levitation het volgende:
Over babies gesproken...
SQ: Je raadt nooit welk geslacht de baby-in-productie van mijn broer heeft.
he jakkes, wens 'm beterschapquote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef amaranta het volgende:
quote:
Galstenen kunnen toch ook een tijdlang blijven zitten?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef amaranta het volgende:
Ik weet het niet. Tegenwoordig kun je van alles googlen he...
Maar hij googelde op gele poep en kwam daar dus op uit, maar goed, dat zal toch dmv een bloedtest ofzo moeten uitwijzen?
Nu jij het over poep hebt, ik ga maar eens naar de wcquote:Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef amaranta het volgende:
Maar hij googelde op gele poep en kwam daar dus op uit, maar goed, dat zal toch dmv een bloedtest ofzo moeten uitwijzen?
even afwachten wat de dokter zegt, misschien moet je stoppen met borstvoeding geven...quote:Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef amaranta het volgende:
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
even afwachten wat de dokter zegt, misschien moet je stoppen met borstvoeding geven...
???quote:Op maandag 4 mei 2009 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
even afwachten wat de dokter zegt, misschien moet je stoppen met borstvoeding geven...
Denk het niet. Dat is typisch een katholiek (en/of zuid-Nederlands) gebruik. En ze zijn niet katholiek en wonen ook niet in 't zuiden van NL, dus denk ik niet dat ze daar iets aan doen.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
???
jammer, rob drinkt zo graag bij me
???
Ik ben peetoom van mijn neefje, maar het boeit mij niet. Wij doen iig niet aan die onzin.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben niemands petemoei, ik verwacht ook niet dat ik het ooit ga worden. Tenzij een van mijn broertjes een katholiek meisje schaakt
bij ons in de familie ook niet, niks petemoeis en doopfeesten enzo. Gelukkigquote:Op maandag 4 mei 2009 12:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben peetoom van mijn neefje, maar het boeit mij niet. Wij doen iig niet aan die onzin.
En dan moet je dus eerst een bakje poep in je koelkast, daarna in je tas en daarna pas bij de dokterquote:
Daar irriteer ik me dan weer dood aan.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:19 schreef amaranta het volgende:
http://www.ed.nl/regio/he(...)ngsfestiviteiten.ece
in Helmond zijn ze bang geworden?
Denken ze soms dat de geest van Tates nog rond waart ofzo?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:19 schreef amaranta het volgende:
http://www.ed.nl/regio/he(...)ngsfestiviteiten.ece
in Helmond zijn ze bang geworden?
Ik vind het zo K. dat hij zelf ook dood is he.....quote:Op maandag 4 mei 2009 13:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar irriteer ik me dan weer dood aan.
Geef je die gast nog de eer dattie voor half NL vanalles verpest ook nog.
Ja, gewoon irritant is dat. Hij zou zich moeten verantwoorden en gestraft moeten worden.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik vind het zo K. dat hij zelf ook dood is he.....
Psies.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, gewoon irritant is dat. Hij zou zich moeten verantwoorden en gestraft moeten worden.En ik wil ook gvd weten WAAROM hij dat in vredesnaam gedaan heeft.
Nu is ie dood, lekker makkelijk.
Noortje blij, jij blijquote:Op maandag 4 mei 2009 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb noortje net een verse veer uit de tuin gegeven
Dot heeft geleerd om deuren open te doen, maar ze doet het alleen 's nachts en ik wil weten hoe ze het doetquote:Op maandag 4 mei 2009 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb noortje net een verse veer uit de tuin gegeven
Springen op de deurknop.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Dot heeft geleerd om deuren open te doen, maar ze doet het alleen 's nachts en ik wil weten hoe ze het doet
Even goed lezen jongens:quote:Op maandag 4 mei 2009 13:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar irriteer ik me dan weer dood aan.
Geef je die gast nog de eer dattie voor half NL vanalles verpest ook nog.
Dat dacht ik ook al idd, maar ik wil het zienquote:Op maandag 4 mei 2009 14:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Springen op de deurknop.Wij hadden ook zo'n kat die alle deuren opende. Toen hebben we van een paar deuren de deurknop rechtop gezet, zodat hij er niet meer op kon springen. Werkte perfect.
Ik wil de soep maken, niet kopenquote:1 courgette - 2 zakken mosterdsoep met magere gerookte spekjes (a 570 g) - 1 zak A-partjes (450 g) - 1 zak gesneden prei (300 g) - 1 bekertje sour cream (125 ml) - 1 theelepel mosterd
die recepten zijn echt te erg iddquote:Op maandag 4 mei 2009 14:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al idd, maar ik wil het zien
AH.nl heeft soms ook echt een beetje jammere recepten he.. Wil ik mosterdsoep maken, krijg ik dit als ingredienten:
[..]
Ik wil de soep maken, niet kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |