Pilletjes innemen en gaan liggen met de ogen dicht?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:41 schreef ArTiC het volgende:
kolere...begin weer steken in mijn oogkas te krijgen....migraine op komst
wa hedde gedoan vrouwke?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
damn, ik heb mezelf wel weer een queeste op de hals gehaald hoor
Een wat?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
damn, ik heb mezelf wel weer een queeste op de hals gehaald hoor
ff een OD paracetamol nemen iddquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Pilletjes innemen en gaan liggen met de ogen dicht?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
echt he, die onbekende frikandel komt online en begint meteeeeeeen tegen me aan te zeveren ook...
mannen
een queeste!quote:
pssst, zet je cam eens aanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
echt he, die onbekende frikandel komt online en begint meteeeeeeen tegen me aan te zeveren ook...
mannen
dit ziet er juist wel nostalgisch uit ipv hip...toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
never mind, zojuist gevonden denk ik
[ afbeelding ]
ja, ik wilde een bollamp, en geen lantaarn ding. Dit komt het dichtst in de buurtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dit ziet er juist wel nostalgisch uit ipv hip...toch?
en dan noemen ze mij wanhopigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
@Home zegt:
das mooi
en de kat ook?
Margot de tuinkabouter zegt:
ik denk het wel
@Home nodigt je uit om de webcam inschakelen te starten. Wil je de uitnodiging Accepteren (Alt+C) of Weigeren (Alt+D)?
@Home nodigt je uit om kijken met de webcam te starten. Wil je de uitnodiging Accepteren (Alt+C) of Weigeren (Alt+D)?
ik maak alleen foto's met mijn webcam die door jullie misbruikt worden om mij voor het lapje te houdenquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik maak alleen foto's met mijn webcam die door jullie misbruikt worden om mij voor het lapje te houden
Ik begrijp geen straattaal.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:03 schreef ArTiC het volgende:
aha...ik zie op youtube dat de lokale bontmuts maffia beef heeft onderling...distracks van 14 jarige knulletjes
ik heb meteen een pallet besteldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |