Krijgen wel ¤140,- terug van de verzekering, maar moet het toch ongeveer 3 weken voorschietenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Wij hebben ondertussen ook een kat die evenduur is als een raskat...
Persoonlijk vind ik het flauwekul.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:18 schreef Inu het volgende:
Dus zo'n dierenverzekering is stiekem wel slim?... Ik vond het zo duur voor hoe weinig hij dekte..
Wij krijgen 81% vergoed van nagenoeg alles. Goed idee voor mezelf, ik ga nu de polis even doorlezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:18 schreef Inu het volgende:
Dus zo'n dierenverzekering is stiekem wel slim?... Ik vond het zo duur voor hoe weinig hij dekte..
quote:Wat wordt niet vergoed?
De volgende kosten worden niet vergoed:
* Preventieve behandelingen zoals inentingen, vlooien- en wormenmiddelen
* Diagnose en behandeling van alle aandoeningen aan heupen en ellebogen bij honden, ongeacht de aanleiding. Bij aandoening aan deze gewrichten vergoedt Proteq alleen het 1e consult
Dit is dan weer minder:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij krijgen 81% vergoed van nagenoeg alles. Goed idee voor mezelf, ik ga nu de polis even doorlezen.
[..]
Wij hebben bij al onze dieren al veel geld uit gegeven mbt ziekte, maar per saldo was het goedkoper geweest als wij het geld van de remie elke maand gespaard hadden tot nu toe. Maaaarrr, als Zito een hersenoperatie moet krijgen ivm zijn ziekte dan zijn wij HEEEL blij dat wij verzekerd zijn want dat loopt in de duizenden euro's.
quote:De maximale vergoeding is ¤ 3.500,- per
verzekeringsjaar per huisdier, voor alle dekkingen samen
Dan ga ik nu maar even. Als ik net zo'n last van mijn darmen heb als vanmiddag wordt het turbo-poepen.quote:
Eigenlijk was het een roep om jou naar dit topic te lokken.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eigenlijk was het een roep om jou naar dit topic te lokken.
Beetje a la batman. Maar dan anders.
het is dat ik traag ben anders was het geluktquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eigenlijk was het een roep om jou naar dit topic te lokken.
Beetje a la batman. Maar dan anders.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:27 schreef bleiblei het volgende:
Oeh, vetheid, KLU dagen in Volkel dit jaar.
Met een beetje mazzel kunnen we wat VIP achtigs ritselen met "de Kolonel".
schande inderdaadquote:
Is relaaaaaxtquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is relaaaaaxt.
2 jaar geleden uren in de auto zitten kijken en daarna een tyfuseind lopen.
Bij de landmachtdagen vorig jaar, flink lang in de file gestaan op de A58, maar zodra we op de afrit zaten, hoppetee langs alle afzettingen heen gereden en de auto OP de basis gezet.
hoezeequote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:25 schreef ColtZ40 het volgende:
ik
=
Coltz40
Gaat bier drinken en kut roepen.
zelfs ik was al om 9 uur uit bed...en ik lig normaal rustig tot 14 uur in bed in het weekendquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
ben benieuwd hoe laat bb vandaag uit bed gaat komen
(hij moppert hier altijd als ik uitslaap, dus doe ik het gewoon terug)
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
ben benieuwd hoe laat bb vandaag uit bed gaat komen
(hij moppert hier altijd als ik uitslaap, dus doe ik het gewoon terug)
Ik was om 05:37 wakker. Er lag een kat te mekkeren op de slaapkamer, en toen ik hem eruit ging zetten wilde hij nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zelfs ik was al om 9 uur uit bed...en ik lig normaal rustig tot 14 uur in bed in het weekend
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik was om 05:37 wakker. Er lag een kat te mekkeren op de slaapkamer, en toen ik hem eruit ging zetten wilde hij nietDe lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |