Dan hebben jullie licht bij de bbqquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja he, is weer eens wat anders in de tuin
Maar waar hang je hem aan op?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja he, is weer eens wat anders in de tuin
omdat je een buitenstaander bent denk je dat....als je de mensen kent en ze kennen jou is het een heel andere wereld. De sociale controle is er enorm en je kan er gerust veilig over straat...laat alleen niet merken dat je bang bent ofzo...er zijn wel types die daar misbruik van willen maken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar een vriendin in het Haagje, maar ik vond het toch altijd enigzins eng om erheen te fietsenHeb altijd het idee dat je maar een beetje de verkeerde kant op hoeft te kijken en het is mis...
tof lichtdinges!quote:
nou, we schroeven een stalen buis aan de muur, die laten we buigen bij de staalbewerkunit verderop in de straat, door die buis laten we de electra lopen en aan het uiteinde komt de lamp dan te hangenquote:
Ja, maar ze doen ook niet echt iets om me van gedachten te laten veranderenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat je een buitenstaander bent denk je dat....als je de mensen kent en ze kennen jou is het een heel andere wereld. De sociale controle is er enorm en je kan er gerust veilig over straat...laat alleen niet merken dat je bang bent ofzo...er zijn wel types die daar misbruik van willen maken.
Ik heb het wel over de autochtonen nu...de bontkraagjes zijn stukken minder flex maar die heb je overal
Paintquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, we schroeven een stalen buis aan de muur, die laten we buigen bij de staalbewerkunit verderop in de straat, door die buis laten we de electra lopen en aan het uiteinde komt de lamp dan te hangen
Of zal ik het painten?
vandaar dat ik Rotterdam een toffe stad vind dusquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar ze doen ook niet echt iets om me van gedachten te laten veranderenEn buurten waarin je bang bent kom ik sowieso niet zo graag... Zo is heel Rotterdam bijv. zo'n buurt
[..]
Paint
En dat zou verschil uit moeten maken?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:54 schreef febster het volgende:
Mijn opa en oma hebben (en mijn moeder) hebben in de 3e haagstraat gewoonddan hebben we het wel over 30 jaar geleden overigens
*zet de koffie vast aan*quote:
dan kent je moeder dit nummer vast wel:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:54 schreef febster het volgende:
Mijn opa en oma hebben (en mijn moeder) hebben in de 3e haagstraat gewoonddan hebben we het wel over 30 jaar geleden overigens
idd...als hier een autochtoon kind iets flikt bij een ander dan gaat die verhaal halen bij zijn/haar vader en krijgt hij/zij een paar veeg van de ouders. Geloof maar dat die zich wel gedeisd houdenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:59 schreef bleiblei het volgende:
Die Marokkaanse mannetjes hebben iets te veel drang om zich te bewijzen en iets te weinig controle van hun ouders. Maar het voetbaltoernooi hier in de buurt heb ik wel mooi voor elkaar gekregen. Der was maar 1 mannetje waar ik een probleem mee heb gehad
. Wat dat betreft moet je die gastjes beetje behandelen als een hond. Enorm rechtlijnig zijn, niet van gedachten veranderen tijdens een proces, grote bek opzetten als je wil dat de hele groep iets gaat doen en de leider aanspreken als er iemand moeilijk doet. Al is dat laatste weer niet een gevalletje wat je bij honden ook doet
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |