zeg dat ook even tegen die vent van jequote:Op maandag 4 mei 2009 12:08 schreef amaranta het volgende:
owja, geen berichten via hyves aub, op mijn werk moet ik nog enkele collegas inlichtingen alvorens ik het bekend maak en ik heb menig collega op hyves dus....
voor zover ik weet is zijn hyves afgeschermd ??quote:Op maandag 4 mei 2009 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeg dat ook even tegen die vent van je
Maar ik houd mijn waffel
ow dat kan, dat weet ik nietquote:Op maandag 4 mei 2009 12:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
voor zover ik weet is zijn hyves afgeschermd ??
Ik kan gewoon die foto zien en ben geen lid van zijn Hyvequote:Op maandag 4 mei 2009 12:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
voor zover ik weet is zijn hyves afgeschermd ??
dan ga ik daar nu even een stokje voor stekenquote:Op maandag 4 mei 2009 12:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kan gewoon die foto zien en ben geen lid van zijn Hyve
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef amaranta het volgende:
Rob is as we speak naar de dokter. Met een beetje pech krijgt hij te horen dat hij galstenen heeft
Hij is in ieder geval al een paar weken ziek en moe en zijn poep is gelig.
Da's wel ellendig!quote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef amaranta het volgende:
Rob is as we speak naar de dokter. Met een beetje pech krijgt hij te horen dat hij galstenen heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
ook al een meidquote:Op maandag 4 mei 2009 12:22 schreef Levitation het volgende:
Over babies gesproken...
SQ: Je raadt nooit welk geslacht de baby-in-productie van mijn broer heeft.
he jakkes, wens 'm beterschapquote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef amaranta het volgende:
quote:
Galstenen kunnen toch ook een tijdlang blijven zitten?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef amaranta het volgende:
Ik weet het niet. Tegenwoordig kun je van alles googlen he...
Maar hij googelde op gele poep en kwam daar dus op uit, maar goed, dat zal toch dmv een bloedtest ofzo moeten uitwijzen?
Nu jij het over poep hebt, ik ga maar eens naar de wcquote:Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef amaranta het volgende:
Maar hij googelde op gele poep en kwam daar dus op uit, maar goed, dat zal toch dmv een bloedtest ofzo moeten uitwijzen?
even afwachten wat de dokter zegt, misschien moet je stoppen met borstvoeding geven...quote:Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef amaranta het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |