quote:Op maandag 4 mei 2009 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
even afwachten wat de dokter zegt, misschien moet je stoppen met borstvoeding geven...
???quote:Op maandag 4 mei 2009 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
even afwachten wat de dokter zegt, misschien moet je stoppen met borstvoeding geven...
Denk het niet. Dat is typisch een katholiek (en/of zuid-Nederlands) gebruik. En ze zijn niet katholiek en wonen ook niet in 't zuiden van NL, dus denk ik niet dat ze daar iets aan doen.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
???
jammer, rob drinkt zo graag bij me
???
Ik ben peetoom van mijn neefje, maar het boeit mij niet. Wij doen iig niet aan die onzin.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben niemands petemoei, ik verwacht ook niet dat ik het ooit ga worden. Tenzij een van mijn broertjes een katholiek meisje schaakt
bij ons in de familie ook niet, niks petemoeis en doopfeesten enzo. Gelukkigquote:Op maandag 4 mei 2009 12:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben peetoom van mijn neefje, maar het boeit mij niet. Wij doen iig niet aan die onzin.
En dan moet je dus eerst een bakje poep in je koelkast, daarna in je tas en daarna pas bij de dokterquote:
Daar irriteer ik me dan weer dood aan.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:19 schreef amaranta het volgende:
http://www.ed.nl/regio/he(...)ngsfestiviteiten.ece
in Helmond zijn ze bang geworden?
Denken ze soms dat de geest van Tates nog rond waart ofzo?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:19 schreef amaranta het volgende:
http://www.ed.nl/regio/he(...)ngsfestiviteiten.ece
in Helmond zijn ze bang geworden?
Ik vind het zo K. dat hij zelf ook dood is he.....quote:Op maandag 4 mei 2009 13:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar irriteer ik me dan weer dood aan.
Geef je die gast nog de eer dattie voor half NL vanalles verpest ook nog.
Ja, gewoon irritant is dat. Hij zou zich moeten verantwoorden en gestraft moeten worden.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik vind het zo K. dat hij zelf ook dood is he.....
Psies.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, gewoon irritant is dat. Hij zou zich moeten verantwoorden en gestraft moeten worden.En ik wil ook gvd weten WAAROM hij dat in vredesnaam gedaan heeft.
Nu is ie dood, lekker makkelijk.
Noortje blij, jij blijquote:Op maandag 4 mei 2009 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb noortje net een verse veer uit de tuin gegeven
Dot heeft geleerd om deuren open te doen, maar ze doet het alleen 's nachts en ik wil weten hoe ze het doetquote:Op maandag 4 mei 2009 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb noortje net een verse veer uit de tuin gegeven
Springen op de deurknop.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Dot heeft geleerd om deuren open te doen, maar ze doet het alleen 's nachts en ik wil weten hoe ze het doet
Even goed lezen jongens:quote:Op maandag 4 mei 2009 13:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar irriteer ik me dan weer dood aan.
Geef je die gast nog de eer dattie voor half NL vanalles verpest ook nog.
Dat dacht ik ook al idd, maar ik wil het zienquote:Op maandag 4 mei 2009 14:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Springen op de deurknop.Wij hadden ook zo'n kat die alle deuren opende. Toen hebben we van een paar deuren de deurknop rechtop gezet, zodat hij er niet meer op kon springen. Werkte perfect.
Ik wil de soep maken, niet kopenquote:1 courgette - 2 zakken mosterdsoep met magere gerookte spekjes (a 570 g) - 1 zak A-partjes (450 g) - 1 zak gesneden prei (300 g) - 1 bekertje sour cream (125 ml) - 1 theelepel mosterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |