Ja maar dat geeft nu wel beter weer hoe divers je kunt zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je dan toch m'n ava steelt, moet je wel dezelfde mening hebben!!
nou mijn lijstje is niet alléén op muzieksmaak gebaseerd , met dat R&B van Jamal heb ik bv echt niks.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:00 schreef ranja het volgende:
[..]
Wij hebben echt een 100% verschillende smaak
Als jij Rammstein goed vindt, dan is tenminste ook weer duidelijk hoe veel we ons van jouw commentaar moeten aantrekkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wil je deze R&B herrie en Rammstein niet meer in een zin noemen, anders moet ik gastmodden in dit forum.
Heb ik ook, in mijn kleding?quote:
Ze schijnt een platenlabel te hebben, ik had er ook nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:02 schreef tong80 het volgende:
Waar moet ik die blonde snol in de jury van kennen ? En ik bedoel niet Gordon
Negers en apen, blijft het altijd goed doen die vergelijking.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dansende negers![]()
Een beetje door de zaal springen met de nodige aap-bewegingen er bij.
Dat kan niet als er 3 doorgaan...tellen...moeilijk...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je begrijpt dat er geheel toevallig van elke groep één doorgaat.
En we hebben straks ook nooit meer gehoord van Jamal.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze schijnt een platenlabel te hebben, ik had er ook nog nooit van gehoord.
Johnnie Rotten heeft de muziek veranderd met de Sex Pistolsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als jij Rammstein goed vindt, dan is tenminste ook weer duidelijk hoe veel we ons van jou commentaar moeten aantrekken
Oh ja, die kantine, ook al zo tenenkrommend....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:04 schreef Karina het volgende:
Het gaat lekker uitlopen en daarna nog die stomme kantine, ik weet niet of ik het ga redden tot de uitslag.
Probeer het nog een keer zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wil je m neerschieten?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou mijn lijstje is niet alléén op muzieksmaak gebaseerd , met dat R&B van Jamal heb ik bv echt niks.
Maar ik ben Whatever (a-muzikaal) en Hester (a-podiumbeest) zat, Jamal heeft de gun-factor (), Roan eigenlijk ook. Lisa en Rachel vind ik wel allebei echt goed, van begin af aan al.
Belandt in hetzelfde rek als Rachel dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En we hebben straks ook nooit meer gehoord van Jamal.
Blanken die zich daar zo nodig druk om moeten makenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Negers en apen, blijft het altijd goed doen die vergelijking.
Nee hoor, hij is gewoon slecht.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:05 schreef Shitney het volgende:
Beetje jammer dat Jamal hier altijd alleen maar afgebrand wordt vanwege zijn afkomst.
En jij begrijpt dat dat niet gaat lukken met 4 groepen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Waar haal je dat dan weer vandaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:05 schreef Shitney het volgende:
Beetje jammer dat Jamal hier altijd alleen maar afgebrand wordt vanwege zijn afkomst.
Nee hoor, hij zong best bagger...als je dat liever wil horenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:05 schreef Shitney het volgende:
vanwege zijn afkomst??quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:05 schreef Shitney het volgende:
nee, hoewel ik dezelfde link legde toen ik die term voor het eerst (bij de audities?) voorbij hoorde komenquote:
Ik had er wel van gehoord maar wist niet dat ik er ook een single van hadquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:04 schreef Adelante het volgende:
Ze schijnt een platenlabel te hebben, ik had er ook nog nooit van gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |